PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Novem, A Living Legend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Novem

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 872
Temmer\draak: -
Partner: Take me, Love me

BerichtOnderwerp: Novem, A Living Legend   vr jan 07, 2011 12:26 pm

(Tot mij grote, zeer grote verbasing kwam ik erachter dat er nog geen topic was van Novem. Dus bij deze ^^)

The outside
Novem is een erg kleine gebouwde draak. Hij stamt af van de water en aarde draken wat hem tot een sterke combinatie maakt. Hij is erg gespierd en heeft een enorm uithoudingsvermogen. De veren die op sommige plaatsen zijn lichaam bedekken werken isolerend, zo is hij zomers koeler en 's winters warmer dan de gemiddelde draak. Hij is niet in bezit van een werkelijke kracht zoals; vuurspuwen ect.
Hij is de god van de aarde, dus aarde is zijn kracht. Hij gebruikte alleen deze gaven om zichzelf of anderen te redden. Er is voor hem geen verschil tussen goed of slecht, volgens hem is iedereen gelijk. Iedereen heeft namelijk goede en slechte kanten.
Hij is erg gevoelig voor trillingen via de grond als door de lucht. De grondtrillingen bereiken hem van enorme afstanden en zijn altijd eerder voelbaar dan de verschuivingen in de lucht. De luchttrillingen voelt hij wanneer een wezen dichterbij is. Verder is hij in het bezit van een sonar systeem. Die is bijvoorbeeld handig in donkere en stoffige situatie's.
Hij kan een blokkade voor zijn geest werpen, zodat niemand behalve hijzelf, zijn gedachten kan horen.

The inside
Hij is een zelfbewuste draak. Hij denkt na over dingen en probeert anderen nog iets te leren. Hij is dan misschien god van de aarde, maar hij zal zich nooit verheffen boven een ander. Hij kijkt en luistert en helpt waar nodig. Hij is zeker geen groepsdraak. Hij is sociaal, maar op zichzelf. Temmers en draken kunnen met hem bevriend raken, maar hij zal zich nooit laten berijden of bij een groep aansluiten. Hij is een wijze draak die al heel wat heeft meegemaakt. Hij is al in verschillende werelden en tijdperioden geweest.

A Living Legend
Samen met sky heeft Novem dragonworld weten te behoeden voor een enorme meteoriet. Samen hadden ze hun krachten gebundeld om levens te redden. Succesvol hadden de het weten af te weren, maar de gevolgen blijven zichtbaar. Alleen de tijd, die geen enkel wezen behalve de tijd zelf beheerst, kan de littekens doen vervagen. Bijna alle inwoners kennen de verhalen. Sommige zoals de waarheid en sommige groter gemaakt voor de luisteraars. Helaas is Novem na de meteoriet een tijd verdwenen, zonder dat iemand wist waarheen. Nu is hij teruggekeerd naar huis. In de tijd dat hij weggeweest is, is hij weer op krachten gekomen, sterker geworden en met hele nieuwe kennis.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sky
Admin

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Leeftijd : 21

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

BerichtOnderwerp: Re: Novem, A Living Legend   vr jan 07, 2011 7:08 pm

Fijn dat je weer terug bent ^^

You will fly.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Novem

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 872
Partner: Take me, Love me

BerichtOnderwerp: Re: Novem, A Living Legend   di apr 03, 2012 8:42 pm

Ik ben zo ontzettend blij!!
Na een jaar van ontzettend veel drukte, nieuwe school en verhuizingen kan ik eindelijk de dingen weer oppakken die ik het liefste doe. Namelijk DW en nog enkele andere dingen.
Over twee weken heb ik mijn laatste verhuizing. Daarna zal ik pas een topic aanmaken die tijd ervoor ga ik gewoon gezellig kletsen met alles en iedereen ^^
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Novem, A Living Legend   

Terug naar boven Go down

Novem, A Living Legend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: