PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Do you are affraid of me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Twilight

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Do you are affraid of me?   zo dec 12, 2010 8:01 pm

Twilight vloog in alle rust over de landerijen die zich uitstrekte over vele hectaren. De zon scheen, de lucht was blauw, ze viel voor één keer niet zo heel erg op. Alleen de felle fonkelingen en de iets donkere kleur van haar schubben, plus het feit dat haar vleugels zo groot waren dat ze een enorme schaduw over het land legde, ze was iets groter dan Laisve, maar veel slanker gebouwd. Maar ja, hoe oud was ze dan ook al. Plots hoorde ze iets afketsen tegen haar schubben, die praktisch gezien ondoordringbaar waren, behalve door magische voorwerpen, en tanden met vergif in. Gewone horens, tanden, speren en zwaarden maakte geen schijn van kans. Ze kreeg er nog eens tien te verduren, toen was ze het zat. Ze was hier niet om iemand te komen vermoorden, koeien die wat vetgemest waren zijn gewoon veel lekkerder, alhoewel, ze moest er wel een heleboel eten, meestal at ze beren, en dan zeker vijf stuks. Maar koeien waren lekkerder, dus kwam ze eens langs om er wat mee te nemen. De dorpelingen kende haar wel hoor, als draak die landerijen naar de hel hielp. In de meeste steden hadden ze ontzag voor haar, ze was ook al zeer oud. Maar hier niet, hier kwam ze haar lunch dan ook regelmatig halen. Soms wachtte een paar drakenjagers haar op, maar die verdwenen soms in haar maag als ze honger had. De rest werd verkoold terug gevonden. Handig hoor, als je gedachten kon lezen. Maar ach, ze was zeker niet onoverwinbaar, gewoon geen gemakkelijke prooi. Ook deze keer moest ze de boerderij (waar alleen een arrogante man woonde die het liefst iedereen vermoorde) in brand steken, die verkoolde dan tot as, en ze had haar lunch, een paar koeien, geiten en nog wat lekkernijen, de varkens liet ze gerust, die waren veel te vuil. Ze was dan een draak, maar ze at liever geen beesten die ervan hielden om in de modder te rollen. Toen de stal zo goed als leeg was stak ze die ook in brand. Al was het maar om van die varkens af te geraken. Voldaan genoot ze even van de hitte van het vuur, waarna ze opsprong en nog een paar mensen bangmaakte, ze liet een paar huizen omwaaien toen ze met haar vleugels sloeg. Die moesten maar eens steviger gebouwd worden, alhoewel, soms bezweken zelfs stenen huizen onder de kracht van een vleugelslag. Ze grinnikte, lichtblauwe vlammen likte aan haar tanden, over haar schubben, langs haar vleugels. Het was lekker warm als je met de wind te maken kreeg als je vloog. In de winter was ze heel blij met die kracht. Uiteindelijk vloog ze laag over de velden en niet zo vreselijk snel. Ze genoot van het zonnetje dat op haar schubben scheen.

(Shade en mijzelf, niemand anders.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Aantal berichten : 49
Punten : 53

Dragon World
Leeftijd: 26
Temmer\draak: De enige draak die ik vertrouw is Aldorak!
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 13, 2010 12:58 am

De tip van zijn werkgever was waar een grote blauwe draak vloog laag over de weilanden waar de bange boeren hun vee van af joegen om ze veilig in de stal te krijgen. Shade raakte het amulet even aan dat gemaakt was van de gouden schubben van Aldorak. "Aldorak kan je even komen helpen?" vroeg Shade en stapte van zijn paard af. 'Zet het drakenkanon vast klaar!' commandeerde Shade en pakte zelf een grote speer met enorme weerhaken. Het ding was best zwaar, maar de speer kwam bij de meeste pansers van een draak er wel doorheen. Aldorak kwam aan vliegen van achter hen en landen vlak naast het kanon die de speer af moest schieten. "Wat moet ik doen?" vroeg Aldorak met zijn mentale stem en keek van Shade naar de grote blauwe draak die steeds dichterbij kwam. "Kijk even hoe groot deze is en leid ze af voor we haar neerhalen." dacht Shade en keek van Aldorak naar de gouden draak die meteen weg vloog en met snelle halen in de richting van de draak vloog. 'Shade waar moeten we op richten?' vroeg Frank en Shade draaide zich om. 'Richt op de vleugelarm van die blauwe draak.' zei Shade droog en keek weer naar de blauwe draak. Ondertussen was Aldorak omgekeert en vloog hoger dan de andere draak. "Shade die blauwe draak is best groot en haar spanwijte is groter dan ik ben." vertelde Aldorak Shade met een sterke afscherming zodat alleen Shade hem kon horen. Shade knikte en wachten tot de mannen klaar waren met het kanon om de draak neer te halen, Ondertussen hief hij al vast zijn hand op. Aldorak schoot vlak voorbij de draak naar beneden en Shade liet zijn hand zakken. De speer schoot weg van hen en vloog op de blauwe draak af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 13, 2010 6:40 pm

Twilight was net heerlijk aan het doezelen en sliep bijna toen ze een schaduw boven zich voelde, een of andere gouden draak vloog boven haar. Ze besteedde geen aandacht aan hem terwijl ze door vloog. Ze was niet geïnteresseert. Maar toen die draak vlak voor haar door vloog gromde ze geschrokken. "Kijk uit waar je vliegt!" Ze voelde iets tegen haar schubben ketsen en had de situatie direct door, ze deed alsof er een zenuw geraakt was, door haar schubben en deed alsof haar vleugel het niet meer deed en stortte neer. De aarde schudde toen de draak neerkwam, ze leek heel choatisch neer te komen, maar eigenlijk gebeurde het heel netjes. Ze had haar vleugels precies goed geplooid en haar kop en poten op de juiste manier laten neerkomen. Stof vloog omhoog, bomen kraakte, de grond trilde nog een seconde. Toen was het stil. Twilight was heel overtuigend, er was niets mis met haar kunstje, het leek echt alsof haar vleugel het plots niet meer deed, het leek echt alsof ze niet anders kon dan neerstorten, het leek echt alsof ze niet geacteerd had. Haar horens begonnen zachtjes te gloeien, maar waarschijnlijk gaven ze dat de conclusie dat ze gloeide omdat ze 'gewond' was. Twilight acteerde heel overtuigend. Ze hield haar ogen nog een tijdje open, en deed toen alsof ze door de klap buiten bewustzijn viel. Ze was inderdaad vrij hard gevallen. Maar zo'n sterke, oude draak als haar kon hier met gemak tegen. Maar zij konden dat natuurlijk niet weten. Ze bleef liggen en wachtte af op hun reactie toen ze merkte dat ze 'buiten bewustzijn' was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 14, 2010 1:09 am

Toen de grote blauwe draak viel zag Shade dat de speer afgeketst was en een vermoeden begon in zijn gedachten op te spelen. "Hm, meestal als ze vallen blijft de speer vast zitten, maar bij deze ketste die af!" dacht Shade zonder zich op Aldorak te richten. "Aldorak kijk even of die draak buitenwesten is?" vroeg Shade aan de gouden draak en liet de andere zich gereed maken om naar de draak te gaan. Aldorak vloog over de draak heen, maar bleef hoog genoeg zijn blik bleef op de draak gericht en zocht naar enig teken van dat de draak mogelijk nog wakker was. De open ogen van de blauwe draak baten de gouden draak zorgen. "De draak lijkt buitenwesten te zijn, maar de ogen van de draak zijn nog open!" Berichten Aldorak zich tot Shade en landen tot ver buiten de boomgrens en wachten geduldig tot Shade de andere naar hem toe gevoerd had. "Ik voel me hier niet echt goed bij, maar we zullen snel genoeg er achter komen of die draak nog wakker is. Houdt je berijd Aldorak!' zei Shade via zijn gedachten tegen de draak en stapte van zijn paard af net als de andere. Ze liepen behoedzaam naar de enorme draak toe en haar klauwen waren groter dan Shade ooit bij de draken gezien had die ze tot nu toe gevangen hadden. 'De hoorns van de draak gloeien!' fluisterde een van zijn mannen en Shade keek ook even naar de hoorns. Goed om te voorkomen dat we meteen in de problemen zitten binden we het eerst vast met de klauwkettingen.' fluisterde Shade naar ze andere en ze hielpen alemaal mee de draak rond haar hals en poten vast te binden. De klauwen goed achter elke schub haken zodat het hopelijk niet meteen weg zou vallen. De bomen deden dienst als ankers, maar als de draak die eruit zou rukken moesten ze meteen maken dat ze weg kwamen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 14, 2010 6:00 pm

Twilight was bijna aan het gniffelen toen ze haar aan het vastbinden waren, de kettingen waren stevig, maar niet sterk genoeg om haar lang vast te houden. De bomen uit hun grond trekken zou een eitje zijn! Plotseling schoot er een flits uit haar horens, bliksem! De hel barstte los. Luid brullend kwam ze overeind en trok de bomen mee, ze torende boven Shade uit en grauwde. "Wat willen jullie van mij?" Haar horens knetterde waarschuwend en donkere vlammen danste rond haar ontblootte tanden, ze kon hen ieder moment verschroeien. De kettingen knapte toen ze kracht zette, ze opende haar vleugels en gromde. Ze wou hen geen pijn doen, maar als het moest... zou ze hen verslinden met plezier. Mensen smaakte niet zo slecht, maar ze at ze enkel als ze haar aanvielen, de rest liet ze gerust. "Jullie nestkuiken wagen het mij te beschieten en vast te binden? Jullie hebben wel lef." En ze glimlachte sluw, dit waren nog maar jongkies in haar ogen, vooral de elf. Ze gromde nog een keer en er knetterde weer bliksem uit haar horens. "Jullie weten toch dat jullie nu iets heel gevaarlijks aan het proberen zijn he? Met de kans dat jullie allemaal verschroeid en opgegeten worden. Hoewel ik niet graag mensen eet hebben ze toch iets sappigs." Ze glimlachte gemeen naar hem. De glimlach sprak één ding uit. LET OP! Gevaarlijk! Ze gromde nog een keer en keek ontspannen naar hen. Ze was in de verste verte nog niet bang!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 14, 2010 9:01 pm

Toen de draak omhoog kwam met een luid gebrul dook iedereen opzij en ontweken de uit de grond getrokken bomen, maar niet allemaal konden ze die ontwijken. De kettingen met ijzeren klauwen knapte met een luide "knak" Shade zag er eentje op hem af komen en werdt nog net getroffen met een lichte schram op zijn arm. De snee was ondiep, maar wel pijnlijk. De woorden van de draak deed Shade haar aankijken en hij trok een grimas op zijn lippen. De glimlach van de draak deed Shade grijnzen en hij riep naar de gouden draak in zijn gedachten. "Aldorak jouw beurt!" riep Shade en de gouden draak kwam tussen de bomen en spuwde een grote vuurbal richting de blauwe draak. Aldorak landen voor Shade en keek de blauwe draak strak en waarschuwend aan. Hoewel de blauwe draak groter dan hem was, maar Aldorak was daar in tegen wel sneller.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   do dec 16, 2010 2:25 pm

Twilight gromde en draaide zich om toen Shade Aldorak riep."Nestkuiken, ik was al oud toen jij nog geboren moest worden!" De vuurbal had geen effect op haar. Heel haar (immense) bewustzijn vuurde ze op de draak af terwijl ze donkerblauwe, ijskoude vuurstralen op hem af schoot. Ondertussen hield ze hem onder schot met haar bewustzijn en probeerde hem te breken. Niet zeer gemakkelijk, maar zou de gouden draak stand kunnen houden tegen 17642 jaar oefening. Plotseling gloeide haar horens feller en schoot er een bliksemschicht de lucht in. Ze glimlachte vals naar de mannen. "Kies in het vervolg maar beter geen element-draak uit, die hebben verassingen." Ze lachte en steeds meer flitsen schoten uit haar horens, een man werd geraakt en viel dood op de grond neer. Er schoten vele stralen uit die flitsten, knetterde en schitterde. Prachtig en dodelijk tegelijk. Twilight vond het heerlijk, nog eens zich kunnen laten gaan, maar tegelijkertijd vond ze het helemaal niet leuk, ze hield van mensen, het liefst deed ze niemand kwaad en sloot vriendschap. Maar als ze in de verdedigende positie werd gedwongen bleef het daar niet bij, dan kwam er een oud instinct naar boven, dat iedere draak had, de liefde voor te vechten. Ze genoot er soms wel eens van. Maar door haar grote was er niets meer aan, ook haar gedachten hielpen haar. Terwijl ze maar bliksemschichten bleef afvuren drukte haar immense bewustzijn op Shade als duizend ton. Plotseling schoten er zeer veel bliksemstralen op Aldorak af, niet allemaal naar hetzelfde punt. Zodat hij niet weg kn vliegen...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   do dec 16, 2010 4:22 pm

De draak begon iets naar zijn bewustzijn af te vuren. Het was velemalen groter dan die van Aldorak en Shade voelde hoe de kracht van de blauwe draak toe nam. Shade probeerde zich af te schermen van de aanval van de draak, maar het lukte niet zoals het zou moeten en riep de hulp van het amulet in. In het begin werdt het bewustzijn van de blauwe draak van de zijne af gehouden en was het Aldorak die nu de meeste druk kreeg te verduren. Shade greep naar zijn kruisboog en pakte een pijl met een diepe guul in de pijlpunt verwerkt en doopte die in een flesje verlammend gif van een draak die Shade ooit gevangen had voor die stierf had Shade en zijn mannen het gif afgetapt en het had vaak zijn dienst bewezen. De elf richten op zijn doel en mikte tussen de blauwe schubben. De pijl vloog net toen het amulet het begaf en Shade de volle lading van het draken bewustzijn tegen de zijne kreeg. De druk was te zwaar en Shade zakte door zijn benen en greep naar zijn hoofd. Aldorak daar in tegen had minder last ervan hoewel deze blauwe draak velemalen ouder was dan de gouden draak. De flitsten raakte Aldorak niet allemaal, maar kwamen best met hard aan. Aldorak schudden zijn kop en brulde luid uitdagend tegen de draak en maakte een schijnbeweging richting de blauwe draak terwijl hij de volgende regen bliksum flitsten ontweek. Aldorak sprong op en landen op de schoft van de blauwe draak en beet haar net op de plek waar de hals en schouders samen kwamen. Bij draken was dat een van de plekken die het gevaarlijkste waren en Aldorak voelde de scherpe schubben in zijn tandvlaas snijden, maar hij bleef vast houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   do dec 16, 2010 5:55 pm

Twilight gromde luid, net op het moment dat ze controle had over Shade vuurde hij een pijl af. Met gif in, het raakte haar, ging door een eerste laag schubben heen. Maar de pijl was vaart geminderd en geraakte niet in haar bloedbaan. Ze glimlachte, Aldorak greep haar tussen haar hals en vleugels, maar de oude draak voelde het amper. "Ach kleintje, je zult nog vele malen sterker moeten zijn als je wilt dat ik dat merk, en je zult gif in je tanden moeten hebben wil je door mijn schubben heen!" Ze grinnikte. Plotseling stopte alles, de flitsen stopte, de aanval op het bewustzijn van Shade stopte, alles. Twilight gooide Aldorak van haar rug door half te gaan liggen en hem bijna te pletten. "En nu is het genoeg," besloot ze. Al Shade zijn mannen hapte naar adem en viel bewusteloos op de grond. "Genoeg drakenjager, je gaat te ver..." Ze gromde waarschuwend, ze voelde hoe de pure rauwe kracht door haar aderen stroomde, ze kende het gevoel. Een andere kracht... ze zou het vermogen om water te sturen krijgen, natuurlijk zou ze het niet direct kunnen. Maar dingen met water doen zou mogelijk worden gemaakt. Als dat losbarstte in een gevecht... dat zou vreselijke gevolgen hebben. Ze keek doordringend naar de twee. "Jullie zijn dapper genoeg om mij te proberen trotseren, maar jullie beginnen aan een hopeloze zaak, niet gedacht aan de kracht die het nodig zou zijn om mij verdoofd te krijgen, plus het feit dat mijn horens massief zijn en volgeladen,als jullie nog maar zouden proberen ze te beschadigen zouden jullie de schok van je leven krijgen, ook jij gouden draak. Mijn schubben krijg je niet los, dus in dat opzicht zijn ze ook niets waard, mijn stekels en klauwen hebben bepaalde magische eigenschappen. Ik ben 17624 jaar, een beetje respect graag." Ze glimlachte warm, zo'n trekje bij haar ras. Stemmingwisselingen, en nog geen klein beetje ook!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   vr dec 17, 2010 12:01 am

Shade viel op zijn rechterkant van zijn lichaam en dacht dat hij geen lucht meer leek te krijgen voor de aanval van de blauwe draak stopte. Zijn ogen waren half omgedraait en je zag bijna alleen het wit van zijn ogen. De andere mannen maakte hetzelfde mee als Shade en de woorden van de draak drongen vaag tot hem door. Kreunend ging Shade half zitten half liggen en pakte zijn linkeschouder vast die begon te schrijnen, want hij was daar nog niet zo lang geleden in geraakt door een pijl van een kleine dief. Aldorak werdt afgeworpen en sprong zo van de draak af dat ze alleen op het puntje van zijn staart kwam te liggen. Hij gromde boos tegen de nu vriendelijke draak en trok het puntje van zijn staart onder de blauwe draak uit en liep naar Shade toe. Er droop iets over zijn schubben, maar je kon het moeilijk zie van een afstandje. Het leek op vloeibaar goud en was erg giftig. Aldorak noemde het zelf toxic gold. "Je bent sterk, maar niet onverslaanbaar, jemag het nu misschien nog niet merken, maar mijn gif is net zo erg als een sluipmoordenaar. Eerst zal het geen effect hebben, maar het gif heeft op iederander weer een andere werking." siste Aldorak boos tegen de blauwe draak en ging naast Shade zitten. Zijn gouden ogen waren op de blauwe ogen van de draak gericht. Aldorak likte langs zijn lippen en toen pas kwamen zijn schubben tevoorschijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 20, 2010 5:18 pm

Twilight verroerde geen schub toen Aldorak zei wat het gif deed, ze glimlachte alleen maar. "Ach jonge draak, je had dieper moeten gaan." Daarmee doelde ze op zijn tanden die niet zeer diep waren gegaan. Ontspannen ging ze liggen en sloot haar ogen. Haar lichaam vocht tegen het gif, daar werd ze moe van. Haar ogen vielen dicht en ze sliep zeer licht. Ontspannen ademde ze diep in en uit en langzaam won ze het van het gouden gif dat oploste in haar bloed. Ze droomde niet echt, het gezicht van Shade en Aldorak spookte gewoon door haar netvlies, ze wist niet wat ze met haar gingen doen. Ze begreep niet wat ze van haar wilden, haar schubben kregen ze niet los, en zelfs als het lukte zouden ze in de dorpen niet veel waard zijn, deels omdat drie kwart van de dorpen groot ontzag voor haar hadden en haar innig dankbaar waren, en deels omdat ze zo bang waren als Twilight erachterkwam, dat ze een schub van haar hadden. Terwijl ze sliep drong haar bewustzijn zich onbewust op aan dat van Shade, ze streelde zijn onderbewustzijn en cirkelde rond Aldorak en zocht ook zijn onderbewustzijn op en liet dat steeds meer druk uitoefenen, terwijl ze sliep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 20, 2010 5:39 pm

De draak legde zich neer en leek te gaan slapen. Shade wist niet waarom de blauwe draak dat deed, maar ze sliep in iedergeval. Kreunend stond hij op en leunde op Aldorak die was gaan zitten. "Wat doen we nu met haar, mijn gif lijkt geen werking te hebben op deze draak, maar ik weet zeker dat ze niet gewoon slaapt. " zei Aldorak met zijn metale stem tegen Shade die over zijn hoofd wreef. "Wat je zegt klinkt niet logie's maar we kunnen haar in iedergeval niets ontvutselen net zoals bij die andere draak." zei Shade terug en ging zitten tegen de poot van Aldorak. Eerst voelde Shade niks tot de druk sterker werdt. Het gevoel dat Shade kreeg was net als toen hij vroeger met de gouden draak aan het stoeien was geweets, maar toen was Aldorak nog niet veel groter geweest dan een deense dog. Het drukkende gevoel werd heviger en Shade pakte zijn hoofd weer vast. Het amulet leek gebroken te zijn door de blauwe draak, maar nog niet helemaal. Aldorak voelde het ook, maar wist dat hij er minder last van zou hebben dan Shade. De gouden draak stond op en liep naar de blauwe draak toe die haar ogen nog dicht had. Met een harde kopstoot hoopte hij de draak wakker te krijgen, maar het leek niet te lukken. Als er niet snel wat veranderde zou Shade misschien sterven?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 20, 2010 7:20 pm

Twilight oefende steeds meer druk uit. Ze voelde de kopstoot niet eens. De gouden draak zou toch nog wat sterker moeten worden om haar wakker te krijgen, plus was ze in een magische slaap. Had hij nu eenmaal aan zijn eigen gif te danken. Shade hield niet lang stand en pakte zijn hoofd vast. Shade zou niet sterven als ze binnendrong, behalve als ze alles controleerde. Maar dan kon ze al zijn zenuwen beheersen. Maar zoiets deed ze niet. Hij zou alleen heel veel hoofdpijn hebben tot hij haar toeliet. Aldorak zou langer tegen haar op kunnen vechten, maar als Shade bezweek was de kans groot dat hij zou volgen. Een steeds fellere druk liet zich op Shade neerstorten, en Twilight's ogen bleven stug dicht, ze werd niet wakker. De druk nam af, maar sluimerde, en ze drong binnen bij Shade, maar er gebeurde niets. Ze woelde gewoon een beetje rond, keek wat naar herinneringen en verdween terug. Het leek alsof ze besloot dat ze genoeg gezien had. Ze sliep ontspannen verder en zuchtte in haar slaap. Ze werd nog niet wakker.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 20, 2010 10:20 pm

Shade voelde de druk groter worden, maar toen hij kort voor het flauwvallen was nam de druk af, maar zijn strijd om de draak te weren bleef bestaan en de pijn bleef dan dus ook. Ongewilt nam de draak alles van zijn herinneringen en bekeek die. De andere drakenjagers werden wakker en zagen Shade zitten en ze besloten zonder het met hem te overleggen de drakenklauwen af te zagen. Hoewel het geen gemakkelijk werkje was. Soms deden ze er uren over om een klauw van een drakenpoot te halen. Aldorak bleef staan zoals hij stond en zag dat er geen verandering in de blauwe draak kwam, maar de toestand bij Shade werd aanzienelijk minder en hij bleef op zijn hoede over de andere mensen waken. Toen het bewustzijn van de draak verdween zakte Shade half in en legde zijn armen over zijn knieen heen en zuchte diep, maar door het geluid van het zagen overstemde zijn gezucht. Zich nog nergens op concentreren keek Shade naar het amulet dat gebroken was. Vreemd genoeg zat er geen barst in. Misschien als hij een van de kleinere schubben van de blauwe draak los zou kunnen krijgen en die samen voegen met die van Aldorak dan zou het amulet sterker zijn dan het nu was geweest?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   ma dec 20, 2010 11:26 pm

Twilight werd langzamerhand wakker van een vervelend geluid aan haar klauw, ze probeerde een klauw af te zagen. Ze glimlachte, haar klauwen waren groter als de mannen zelf, daarbij kwam dat het uren met al je kracht zagen, vuur en al de rest zou duren, en dan zou er heel misschien een miniscuul barstje in zitten. Twilight's ogen vlamde open en de mannen zakte allemaal in elkaar. "Menselijke wezens, geen bescherming." Ze zuchtte terwijl ze verwijtend met haar hoofd schudde. "Niets mee aan te vangen." Ze stond op. "Ah, Shade, heb ik je amulet gebroken? Dat spijt met." Ze meende het, magische amuletten kapot maken was niet prettig, je maakte magie kapot. Daar kon je niet van genieten. Dus liet een klein stukje van een schub loskomen en legde dat voor hem neer, de schub zelf begon te gloeien en kwam van de grond af. Hij zweefde op het amulet af en smolt samen. Het amulet was nu veel sterker en had een prachtige blauwe gloed. Shade's mannen lagen uitgeteld en gebroken op de grond. Ze konden geen draak meer zeggen. Niet dat Twilight dat erg vond. "Ik moet je zeggen, bescherm je mannen beter." Maar ze glimlachte ontspannen, het was alsof ze haar nooit hadden proberen aan te vallen, en ze oude vrienden waren. Zo gemakkelijk was Twilight in dit alles, ze had er geen problemen mee en deed alsof er niet gebeurt was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 21, 2010 12:33 am

Shade hoorde het geluid van het gezaag en kek net op toen ze weer neervielen. De blauwe draak stond op en zei wat tegen Shade die naar het amulet keek en er toch nog een bartsje in ontdekten. Opeens verscheen er een blauwe schub die van de draak afkomstig was en hechten zich aan het amulet en versmot ermee, daarna gaf het een lichte blauwzige gloed. Niet begrijpend keek Shade richting de blauwe draak, maar zijn gezichtsuitdrukking veranderde vrijwel meteen in dankbaarheid. Aldorak ging naast Shade zitten en blies zijn warme adem even door de haren van Shade die hem daarna over zijn snuit streelde. 'Bedankt voor het reparen, maar ik begrijp een ding niet. Waarom viel je ons niet aan buiten je bewustzijn te gebruiken? Ik heb vele draken al gevangen en weer vrij gelaten na wat ik van ze had gehaalt, maar die streden terug en jij niet?' vroeg Shade na de blauwe draak bedankt te hebben.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 21, 2010 12:50 pm

Twilight glimlachte ontspannen. "Jij kunt van mij niets nemen. Ik zou je leven kunnen nemen,m aar het heeft geen zin. Ik streed, en besloot te stoppen, niet opgeven, gewoon stoppen. Waarom zou ik vechten met jou? Het heeft geen zin." Maar ze vervolgde. "Als je me nu zou proberen te bestrijden zou ik je met alle plezier roosteren. Ik zou het kunnen doen. Mijn vuur kan je levend verbranden of in ijs veranderen, niet letterlijk natuurlijk. Ik schenk liever dan dat er van mij gestolen wordt." En ze glimlachte opnieuw, eigenlijk was Twilight een zeer wijze draak, maar ze redeneerde niet altijd zoals een andere draak. Ontspannen ging ze terug liggen. Ze maakte zich helemaal geen zorgen. "Ik kan meer schade aanrichten in je bewustzijn, als met vuur. Ik zou je kunnen breken. Lichamelijke pijn is oppervlakkig, ik kan heel je leven je door een bepaald beeld laten achtervolgen. Zo makkelijk." Ze rolde met haar ogen en zuchtte.

Wat een flutje
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 21, 2010 8:10 pm

Terwijl de blauwe draak haar verhaal deedn luisterde Shade rustig en knikte zo nu en dan eens. Het was overduidelijk dat ze deze draak maar beter met rust zouden kunnen laten, want anders zou het de volgende keer niet zo goed met ze kunnen aflopen. Shade streelde Aldorak in de tussen tijd en de gouden draak genood van de aanrakingen. "Het is voor mij duidelijk, maar mogen we je naam weten? Ik ben Aldorak en deze elf hier is Shade." Vroeg Aldorak met zijn mentale stem en wachten geduldig af. Ondertussen keek Shade de gouden draak even zuur aan bij de laatste woorden, maar al snel verbleekte dat gezicht en keek Shade vol nieuwschierigheid naar de blauwe draak.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   di dec 21, 2010 10:50 pm

Twilight glimlachte ontspannen toen Aldorak hun namen zei. "Ik wist dat al. Mijn naam is Twilight, zoals als de schemering tussen zondsondergang en nacht." Ze was geamuseerd toen ze Shade zuur zag kijken toen Aldorak zijn elf zei. Ook een elf, dat intrigeerde haar. Ze kende één elf, eigenlijk twee, maar die andere was dood. Ze vond het prettig toen Shade haar nieuwsgierig aankeek. Ze beantwoordde zijn blik met een glimlach en opende ontspannen even haar reusachtige vleugels, ze waren werkelijk enorm. Ze strekte ze even en vouwde ze terug op, netjes langs haar lichaam. Ze stond recht, het was een vloeiende beweging tegenover haar enorme lichaam. Ze keek even uit haar ooghoeken naar het paar. Ze glimlachte nog een keer en keek even rond, waarna ze haar ogen sloot. Ze was opzoek naar een prooi, vluchtig streek ze langs het bewustzijn van de twee. Ze hield haar ogen gesloten, tot ze een beer vond, niet ver, als ze haar staart wat strekte kon ze hem doodkloppen. Hij was dan wel groot voor een beer, hij kwam als hij rechtstond net tot de helft van haar knie. Ze opende haar ogen, er leek iets in te branden, waarna ze haar kop draaide en achter haar keek. Ze hief haar staart op en liet hem met een dreun vallen. Ze krulde hem rond het beest en trok het naar zich toe. Het was nog niet helemaal dood. Toen het voor haar lag begon het luid te grommen en klauwde het in haar schubben, niet dat het schade aanrichtte, zijn tanden en klauwen leken wel strelende veertjes voor haar. Ze ontblootte haar tanden en liet donker vuur, dunne slierten, uit haar neusgaten stromen, ze gingen zijn lichaam binnen. En hij verbrandde levend, ze toonde geen enkel medeogen en zette haar tanden in zijn vlees en scheurde in één keer de helft van zijn lichaam af. Met botten en al. Ze at het in één keer op en at daarna de rest op. Het donkere bloed dat haar tanden akelig kleurde likte ze weg. Waarna ze zichzelf eens uitrekte en haar spieren uitrekte. Verlangend keek ze naar de lucht. "Zeg, ik ga een stukje vliegen. Jullie gaan mee." Het was geen vraag, ze zei dat ze meegingen, ze mochten weigeren. Maar dat zou haar teleurstellen. En haar teleurstelling konden ze zich beter niet op de hals halen. "Jullie vertrekken eerst, anders dan moeten jullie je heel goed vasthouden. De lucht verplaatsing is immens als ik me afzet." Ze knikte naar de lucht.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   wo dec 22, 2010 12:33 am

Shade hoorde samen met Aldorak dat de naam van de blauwe draak Twilight was en hij knikte beleeft. Twilight stond op en liet haar staart met een klap vallen, maar begreep Shade niet waarom, maar al snel kwam de blauwe staart met een grote beer vanuit de struiken. Wat daarna gebeurde liet Shade niet zonder de rillingen te krijgen gespaart. "Dat had ik of een van de anderew mannen kunnen zijn!" dacht Shade zonder zich ergens op te richten en slikte moeizaam. Wat Twilight daarna vroeg was niet zo gemakkelijk af te wijzen zonder gevolgen, maar Shade stond op en legde de mannen eerst in veiligheid met een briefje in de tenu van Frank dat hij even weg was, maar snel weer terug zou zijn. Daarna klom Shade op de rug van Aldorak en de gouden draak steeg als eerste op. Met krachtige slagen won hij steeg meer hoogte en ze wachten samen hoog genoeg om twilight de ruimte te gunnen die ze kennelijk nodig had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   wo dec 22, 2010 3:54 pm

Twilight glimlachte ontspannen toen Shade een briefje in de tenu van een van de mannen stak. Aldorak steeg op, en ze wachtte even. Langzaam opende ze haar reusachtige vleugels en zette zich af. Bomen kraakte en de wind kracht die van haar vleugels kwamen was immens. Ze sloeg nog een keer met haar vleugels en was direct op hoogte bij Aldorak, ze bleef een deel van hem weg zodat hij niet weggeblazen of gewoon neergeslagen zou worden door haar gigantische vleugels. Ze glimlachte ontspannen en sloeg één keer met haar vleugels. Vrij traag, en ze schoot weg. Haar staart schoot langs Shade door. Steeds sneller won ze hoogte, ze schoot boven de wolken uit, niet dat er zoveel van waren. Haar staart zwierde achter haar aan. Ze had geen moeite met het tempo, ze gingen eigenlijk voor haar normale gedrag heel erg traag. Ze zuchtte verveeld. Haar vleugels voerde het tempo op terwijl die steeds sneller sloegen. En ze sloegen steeds krachtiger en maakte steeds grotere bewegingen. Als Aldorak een beetje nadacht zou hij de subtiele verandering opmerken. Haar staart zwiepte wat heen en weer, ze hield hem wel ver van Shade verwijdert, ze zweefde eventjes waarna ze terug met haar vleugels sloeg. Volledig per ongeluk sloeg haar staart tegen Shade aan, die geluk had dat hij niet doormidden werd geklieft. Ze draaide zich om en ving hem handig op, ze keek wel uit dat hij niet op haar stekels viel. Hij landde in de helft van haar rug. De oude draak lachte en viste hem met haar staart recht en verplaatste hem naar de holte tussen hals en schoudergewricht. Hij zou waarschijnlijk split moeten doen en ze glimlachte. "Aldorak, ik heb iets van je!" Ze sloeg krachtig met haar vleugels en vloog weer langs hem. "Zal ik hem leren wat vliegen is?" Ze glimlachte ontspannen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   wo dec 22, 2010 4:43 pm

TWilight was al akelig snel op hun hoogte en Shade zag de staart van de blauwe draak net langs hem opschieten en Aldorak vloog met krachtige slagen achter haar aan. Met de zwieper van de staart van Twilight werd Shade van de rug van de gouden draak afgeworpen. Panike leek niet mogelijk alleen de schrik van de knal bleef in zijn hoofd, maar al snel kwam Shade met een smak tegen de blauwe rug van Twilight aan die hem naar de holte tussen de hals en schouders duwden. Een beetje versuft ging Shade beter zitten en keek naar Aldorak die kennelijk nog niets door had. Het amuseerde gelach van Twilight deed de gouden draak omkijken en zag Shade zitten. "Zolang je hem maar niet te pletter laat vallen!" riep Aldorak met zijn mentale stem en Shade kwam net weer bij zinnen voor de draak net iets deed wat hem een korte kreet deed uitroepen. Snel greep Shade een van de reusachtige stekels vast en voelde de wind langs hem heen razen. Een gouden flits deed zijn hoofd even op kijken en Shade zag nog net Aldorak zijn allerdaagse stunts uithalen. de gouden draak was gebouwt om grote snelheden te creéren op korte termijn en die kon Aldorak gemakkelijk een halve tot een hele dag volhouden. Dus Aldorak zou Twilight gemakkelijk bij kunnen houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   wo dec 22, 2010 5:37 pm

Twilight grinnikte. "Nee, er gebeurt hem niets." Op het moment dat ze dat zei schoot ze recht omhoog. Ze ging vrij hoog. Waarna ze haar vleugels liet omplooien en draaien. Ze schoten recht naar beneden! 8 meter boven de grond opende de draak haar vleugels een draaide ze anders en schoot over het landschap heen. Ze gingen ontzettend snel. Terug omhoog, spiraal, 2 meter met haar poten boven de grond. Ze grinnikte ontspannen en liet haar staart eens over de grond slepen, de stekels op he einde van de staart bleven in de grond haken. De draak leek het niet eens te merken en ploegde de aarde om. Ze was helemaal ontspannen en maakte zich geen zorgen en genoot van de wind die onder haar vleugels woei. Ze sloeg één keer goed met haar vleugels, en ze waren terug langs Aldorak. Ze versnelde tot ze over het landschap heen schoten en boven een meer hingen. Ze hield bloedheet maar onschadelijk vuur rond Shade, dat zou het water verdampen. Ze glimlachte en dook naar beneden, het water in! Ze ging even snel onder water als erboven. Even daarna schoten ze het water alweer uit en verwarmde lichte vlammen Shade. Twilight had golvende, blauwe vlammen die over haar heen zwermde. Ze draaide rondjes, ze maakte spiralen, salto's, vlogen vlak over water en land heen en hadden geen schrammetje. Zonder dat Shade het wist was Twilight eigenlijk de hele tijd heel voorzichtig, dit was pas een fractie van waar ze tot in staat was. Bij die gedachte moest ze eigenlijk lachen. Ze voerde de snelheid wat op en vlogen in een flits over het landschap. Mensen in de dorpen klapte of keken met grote ogen naar Shade, de drakenjager die op een draak, Twilight nog wel, haar rug zat. Of mensen die beter bekend waren met Twilight, die draak had iemand op haar rug. En iemand die ze allebei kende zou kunnen flauwvallen. Haar lange staart streelde langs de wang heen van een klein meisje en lieten een schub achter. Het meisje lachte en bracht de schub naar haar moeder. Die glimlachte en boog. Samen vlogen ze in spiralen rond een reusachtige berg die voor heen opdoemde. Voor Twilight was hij niet zo vreselijk hoog, een hele grote heuvel. Ze stak haar klauwen naar voren en schaarde zich vast aan de steile helling en kroop in een snel tempo omhoog. Waar ze even bleef staan, haar vleugels zo hoog bracht dat ze mekaar bijna raakte, en in één keer naar beneden liet vallen, ze werden de lucht in gevuurd. Dit keer ging ze wat langzamer en lachte ontspannen. "Ik zou nog erger kunnen, maar dat doe ik enkel met diegene die ooit zijn gedachten voor eeuwig met die van mij verbindt. Alleen die zou de bewegingen kunnen opvangen en mij kunnen bijhouden. Zo drakenjager, zijn je gedachten over draken een beetje verandert?" Ze draaide haar kop om en keek benieuwd naar Shade.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   wo dec 22, 2010 9:33 pm

Twilight grinnikte. "Nee, er gebeurt hem niets." Op het moment dat de blauwe draak dat zei schoot ze recht omhoog. Ze gingen heel hoog. Waarna Twilight haar vleugels liet omplooien en draaien. Aldorak schoot achter hen aan recht naar beneden! 10 meter boven de grond opende de gouden draak zijn vleugels een draaide mee met Twilight en schoot over het landschap heen. Het ging in ontzettend snel tempo en Shade hielt zich zo goed mogelijk vast aan de stekel voor zich. Twilight schoot weer in een spiraal omhoog met haar poten 2 meter boven de grond. De blauwe draak grinnikte ontspannen en liet haar staart eens over de grond slepen, de stekels op he einde van de staart bleven in de grond haken. Twilight leek het niet eens te merken en ploegde de aarde om. Shade voelde dat de blauwe draak helemaal ontspannen was en leek zich geen zorgen en genoot van de wind die onder haar woei. Met een slag van haar krachtige vleugels, en ze waren terug langs Aldorak. De blauwe draak versnelde tot ze over het landschap heen schoten en boven een meer hingen. Alles ging in een flits aan Shade's zicht voorbij en TWilight hield bloedheet maar onschadelijk vuur rond de elf, dat zou het water kennelijk verdampen. De blauw draak glimlachte en dook naar beneden, het water in! Ze gingen even snel onder water als erboven. Even daarna schoot Twilight met Shade weer uit het water alweer uit en verwarmde lichte vlammen Shade. Al snel droogde zijn kleding en Shade keek geamuseerd toe hoe de blauwe draak zich uitsloofe. Twilight had golvende, blauwe vlammen die over haar heen zwermde. Ze draaide rondjes, ze maakte spiralen, salto's, vlogen vlak over water en land heen en geen van beiden liep een schrammetje op. Zonder dat hij het wist was Twilight eigenlijk de hele tijd heel voorzichtig. Shade hoorde TWilight lachen. Ze voerde de snelheid wat op en vlogen in een flits over het landschap. Mensen in de dorpen klapte of keken met grote ogen naar Shade die op haar rug zat. Als er iemand die zowelTwilight als shade kende zou kunnen flauwvallen. De lange staart van Twilight kwam zachtjes langs de wang heen van een klein meisje en lieten een schub achter. Het meisje lachte en bracht de schub naar haar moeder. Die glimlachte en boog. Samen vlogen ze in spiralen rond een reusachtige berg die voor heen opdoemde. Voor Twilight grote was hij niet zo vreselijk hoog en leek het meer op een hele grote heuvel. Met het luide gekraak van steen schoot Twilight in een snel tempo naar voren en hielt zich goed vast aan de steile helling. Daar bleef de grote blauwe draak even stilstaan met haar vleugels zo hoog dat ze elkaar bijna raakte, en in één keer liet TWilight zich naar beneden vallen, ze werden de lucht in gevuurd. Dit keer ging de blauwe draak wat langzamer en lachte ontspannen. "Ik zou nog erger kunnen, maar dat doe ik enkel met diegene die ooit zijn gedachten voor eeuwig met die van mij verbindt. Alleen die zou de bewegingen kunnen opvangen en mij kunnen bijhouden. Zo drakenjager, zijn je gedachten over draken een beetje verandert?" vroeg Twilight en ze draaide haar kop om en keek benieuwd naar Shade. Die ging verzitten en even naar Aldorak keek die hen al die tijd had gevolgt. Na een lange stilte en lang na gedacht te hebben glimlachte Shade naar Twilight. "Goed niet alle draken zullen slecht zijn, maar ik blijf meer bij mijn standpunt over de zwarte draken." zei Shade via het amulet dat TWilight voor hem had gerepareet en Aldorak kwam vlak boven Twilight vliegen en Shade klom via zijn gouden poten naar de kleinere uitholling van Aldorak die vrolijk glimlachte naar Twilight. Een diepe zucht verliet zijn zijn mond en Shade keek weer naar de horizon die er vanaf de lcht er altijd mooier uitzag.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   do dec 23, 2010 4:00 pm

Twilight grinnikte om zijn antwoord. "Daar kan alleen een zwarte draak je gedachten over veranderen, maar heerlijk dat ik aan je verstand heb kunnen brengen dat niet alle draken zo slecht zijn." Ze glimlachte toen Shade via Aldorak zijn poot omhoog klom. Twilight voelde de verandering van gewicht niet eens. Ze ging naast hen vliegen, wel met een aardige afstand tussen hen in. Voor je het wist haalde ze met haar vleugel Aldorak naar beneden, dus ze keek goed uit. Ontspannen ging ze wat hoger vliegen zodat ze minder last van de wind zou hebben die tegen haar aan beukte. Ze genoot van het vliegen, hoe de wind langs haar vleugels schoot en haar omhoog tilde. Hoe ze werd opgetild en werd gedragen door iets dat even krachtig als zwak kon zijn. Ze beantwoordde Aldorak zijn glimlach terug, hoorde de zucht en lachte zachtjes. De zon begon onder te gaan, ze vond het prachtig, de rode stralen schoten over hun schubben heen. Twilight's blauwe schubben leken van kleur te veranderen, ze werden donkerder, dat was niets magisch, gewoon door het licht. Als het nacht was werden haar schubben heel donker, dan leek ze onzichtbaar tussen de sterren, als de baluwe lucht opstak werd ze lichter. Even licht als de lucht. De zon, hij was prachtig, de gedachten van de oude draak dwaalde af naar iets anders, naar veel dingen, ze had veel ruimte in haar hoofd. Zoveel dat ze het soms zelf niet kon bevatten. Ze lette niet meer echt op het paar naast haar, sloot haar ogen en voelde de warme stralen op haar schubben.

flutje
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Do you are affraid of me?   Vandaag om 5:18 pm

Terug naar boven Go down

Do you are affraid of me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De boerderijen-
Ga naar: