PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

A new mission.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
shade

Aantal berichten : 49
Punten : 53

Dragon World
Leeftijd: 26
Temmer\draak: De enige draak die ik vertrouw is Aldorak!
Partner:

BerichtOnderwerp: A new mission.   zo dec 05, 2010 8:02 pm

Vanuit het dorp reed Shade op zijn paard vooraan de groep van drakenjagers. Ze waren net in gehuurt om een draak te doden die bij de watervallen iedereen aanviel die langs kwam. 'Shade waar zal dat beest zitten als we niet precies weten haar hij huist gaat het vangen moeilijk worden?' vroeg een van zijn mannen. Zonder om te kijken gaf Shade zijn antwoord. 'We zullen hem uit de tent moeten lokken voor we zeker weten waar dat schepsel zich huisvest.' Het bos kwam snel dichterbij en de groep verdween uit het zicht van de stad. Het pad was wild begroeit met allerlij planten en Shade sloeg zo nu en dan wat weg van de uitsteeksels. Het gebulder van de waterval kwam dichterbij en de paarden werden aan een boom gebonend. Shade liet de ezel meenemen en ze slopen dichterbij zonder al te veel geluid te maken. De waterval was hoog en je kon de grot achter het vallende water duidelijk zien. Shade nam de ezel over en maakte het touw los rond het hoofd van het dier en joeg het de openplek op waar de bomen schaars waren. Zonder enige waarschuwing sprong een draak uit de grot en landen zwaar op de ezel en doden het dier met een beet. De draak was nog jong en Shade schatten het beest op zo'n 30 jaar. De schubben van de draak glommen nog niet zo hard als bij oudere draken. De draak nam het dier mee naar de grot en verdween weer. Shade liep samen met de manne terug naar de paarden. 'Goed we hebben gezien dat deze draak niet erg groot is en we kunnen hem vangen met een valkuil, maar we moeten allemaal mee werken!' zei Shade op het laatste met een lichte dreiging in zijn stem en keek de andere even aan. De scheppen werden van het zadel gelicht en ze begonnen op een andere openplek te graven. Het duurde de halve dag voor ze klaar waren. er werden stammen van jongen bomen gebruikt als spiezen die de bodum van de kuil gestoken werden. Na de andere uit de kuil getrokken te hebben werden de mannen op hun posten gezet en Shade liep naar de grot achter de waterval en maakte een bepaald geluid met zijn tong. De andere drakenjagers deden hetzelfde en Shade grijnsde breed voor hij de openplek op liep waar de ezel zijn leven verloor. Shade zag de kop van de draak even naar buiten komen voor het beest sprong. Shade dook opzij en rende richting de kuil. De kuil was te groot om er over heen te springen, maar ze hadden een dik touw aan de andere kant van de kuil hangen om jezelf op te vangen voor je je eigen dood te gemoed sprong. Luid grauwend stormde de draak achter Shade aan en Shade merkte dat het krap aan zou worden als de kuil nog verder weg zou zijn gegraven. Shade sprong en de draak volgde hem zonder te springen en dacht hij dat een mens de draak voor kon blijven door te springen? De draak zakte door de grond en Shade greep het touw.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   zo dec 05, 2010 8:32 pm

Laisve had de ezel een lekker voorgerechtje gevonden. Natuurlijk had hij al lang door aan de emotie's van al die mannen dat de ezel er niet zomaar geplaatst was. Om het beest niet te laten verschieten had hij zich zo klein mogelijk gemaakt, anders mocht hij weer tussen de bomen doorrennen en met een draak van zijn formaat ging dat niet al te goed. Nu dat rare mense ding voor hem uitrende maakte hij zich zo groot mogelijk. De put voor hem was 2 keer te klein. Een draak van boven de 30 meter ging niet in een put van max. 20meter. Toen de man voor hem sprong maakte hij zich weer zo klein mogelijk en plofte expres met een luide dreun in de put. Terwijl hij afwachte tot ze hem wouden komen halen likte hij verlekkerd zijn lippen af. Lang geleden zo een raar puntoormens. Hij had al lang niet de moeite genomen om het dorp aan te vallen, hij wist nooit een uittekiezen tussen die massa. Laat ze zelf maar langskomen dacht hij. Dus was hij voor even in een grot getrokken en hij moest zeggen, het was een van zijn slimste ideeën. Minstens elke week een mens.
Hij spande zijn achterpoten al voor als het nodig was uit de put te springen en wachte af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   zo dec 05, 2010 11:47 pm

Met de nodige moeite klom Shade uit de kuil hij was toch dieper gevallen voor hij het touw te pakken kreeg. Twee van zijn groep kwamen hem helpen. 'Ik weet niet Shade deze draak leek me groter dan voor hij de kuil in viel?' vroeg een van de twee mannen. 'Maak je niet druk Erik ik zeg altijd dat je een draak nooit moet onderschatten. trek de klauwen over de kuil mocht het beest toch weer uit de kuil willen komen!' beval Shade op het laatste en de mannen begonnen kettingen met weerhaken over de kuil te gooien en bonden die vast aan de omringende bomen. Shade keek rustig toe terwijl hij een kruisboog spanden en een pijl met drakengif dat hij van zijn vorige jacht had afgetapt van een giftige draak. De punt van de pijl was in het gif gedoopt en zou verschillende delen van het lichaam lam leggen. Zelf had de draak hem toen in zijn arm gebeten en die kon Shade toen zeker een week niet gebruiken. De klauwen lagen dicht opeen en Shade liep naar de kuil en richten op de hals van de draak. 'Zo beest Jij gaat me een klap geld bezorgen!' zei Shade en schoot de pijl af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   ma dec 06, 2010 7:02 pm

De gedachten van een mens waren snel doorbroken, hij had de gifpijl al zien aankomen. Snel vroete hij in het geheugen van de man die hem in slaap wou brengen en zocht naar de draak van wie het gif kwam. Laisve had al veel wondes door gif opgelopen en de meesten deden bij heel warm weer nog wel eens pijn. De draak van wie het gif kwam was hem niet onbekend. Het was een goede vechten met straf spul en hij was er van verloren moest hij toegeven. Maar het feit bleef dat hij door het gif alleen zijn spieren voelde tintelen. Door zijn stevige en grote gestalde was de pijl die nu op hem gericht werd niet meer dan een wespesteek. Het deet pijn en je voelde het op die plaats tintelen, hij viel niet zoals de bedoeling was in slaap. Dit is een leuke situatie voor grapjes denk ik. Hij deed alsof hij begon weg te zakken en grauwde nog eens naar de leider van de bende. Toen viel hij redelijk goed in de verlamdheid.
Eens zien wat ze met een 100tonner gaan doen.Grinnikte hij in zijn eigen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   ma dec 06, 2010 7:56 pm

De pijl trof doel en Shade zag hoe de draak begon weg te zakken, maar iets verontrusten hem. Shade had gevoelt hoe een bewustzijn de zijne af zocht en ongewilt kwam een herinnering op zijn netvlies. : Aldorak kwam net uit zijn ei en Shade tilde het diertje op en legde het in het stro om het zachte vliesachtige vocht van zijn schubben te schrobben. Toen voelde hij ook zo'n soort van bewustzijn die de zijne zocht en aftasten. Shade was de enige die via de gedachten met het jong kon praten, want het draakje was stemloos en kon dus niet als de meeste draken spreken via hun bek : Shade vronste zijn wenkbrauwen en vertrouwde het niet. 'Melco controleer jij even of dat beest echt buitenbewustzijn is?' vroeg Shade en spande de kruisboog opnieuw met een nieuwe pijl zonder gif en richten het op de draak zijn kop. Zo bleef hij staan tot Melco zijn verslag zou uit brengen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   ma dec 06, 2010 8:08 pm

De wittte draak begreep al snel dat Shade al eerder contact had gehad via gedachten. De mens die nu kwam controleren of hij echt in slaap was had er geen idee van dat hij zich in een kooi met een roofdier in bevond. Hij twijfelde of hij hem zou opsmulllen of nog even in de waan zou laten dat hij sliep. De puntoor stond met een pijl op een kruisboog in een gevaarlijke positie en hij wist niet of deze pijl door schubben ging of niet. Waarschijnlijk wel, het was een drakenjager en die moet voorbereid zijn. De man porde hem tegen de neus die wat zijwaarst op de grond lag en hij gromde slaperig en geïriteerd. De reactie die een draak in slaap altijd maakte. Hij koos ervoor om nog even ontschuldig te doen, misschien namen ze hem wel mee naar de markt. Dat moest lachen zijn! Een lekkere maaltijd! Maar nu wachte hij af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   di dec 07, 2010 12:38 am

Shade vertrouwde het nog steeds niet maar toen Melco weer uit de kuil kwam vertelde hij Shade dat de draak echt sliep. 'Hm, goed dan haal de zaag en we nemen nu alleen de hoorns en klauwen mee. het zal niet verstandig zijn deze mee te nemen. Shade stem sloeg niet over, maar de andere konden zijn onrust in de stem horen. Twee man lieten zich weer in de kuil afzakken via het touw en begonnen te zagen. Eerst begonnen ze aan de hoorns van de witte draak. Shade merkte iets op dat hem echt tot ongerust maakte. Een woord en de andere drakenjagers grepen naar hun wapens en kwamen bij de kuil staan op twee andere na die het afgezaagde spul over zouden nemen. De meeste mannen hadden handbogen vast andere weer speren die speciaal voor draken waren gesmeden en de laatste hadden hun zwaarden getrokken. 'Let op mannen dit kan nog uit de hand lopen als deze opspringt.' zei Shade met een lichte dreiging in zijn stem en verstevigde zijn greep op de kruisboog.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   di dec 07, 2010 8:00 pm

Zijn horens? Nou veel geluk,Moet je eerst mijn ijzerhaar paseren Zij horens waren in een bed van ijzerig haar heer moeilijk te berijken. Toen ze niet aan het einde van de horens konden komen begonnen ze aan zijn klauwen. Dat vond hij niet zo fijn. Zacht blaasde hij een wind van 10beaufort naar de mannen die aan het zagen waren terwijl hij een snurk geluid maakte. Ha een snurkende draak! Niet zo gevaarlijk als je de lucht in wou geblazen worden. Hij deed alsof hij snurkte maar met elke snurk stote hij een windturbinne uit die het in de put onmogelijk maakte om te staan. De mannen geheel verast vlogen 10 meter naar boven en storte toen weer neer net naast de put. Laisve hoorde een krak en kon net zijn lach inhouden. De arm van de man was gebroken! En nu, gingen ze in een nogal waaierige put kruipen terwijl ze voor ze de zaag aan zijn klauwen konden zetten weggeblazen werden? Laat meer eens zien wat je nu gaat doen.

[Je mag jezelf ook wel eens stommiteiten laten begaan hoor... Maakt het alleenmaar interesanter.]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   di dec 07, 2010 11:58 pm

De draak begon te snurken en de twee mannen werden uit de put geblazen en de klauwen sneden diep in hun vlees voor ze de grond raakten, waarna een van hem zijn arm brak. Shade vloekte zacht en zocht naar een andere mogelijkheid en daarbij liep hij naar de paarden om en stel touwen te pakken met zware balast zodat degene die het on had niet zo gemakkelijk weg zou worden geblazen. Een andere ketting met scherpe klauwen nam Shade ook mee en hij wilde niet de heletijd in die wind staan die de draak nu veroorzaakte. 'Erik doe jij er ook een om!' riep Shade en gooide een van de touwen met last naar zijn collega en deed zelf ook een zo'n touw om. 'Frank zodra we beneden zijn moet je het dikste touw naar beneden gooien.' zei Shade en liep naar de plek waar de klauwen het minste lagen zodat een mens of elf er gemakkelijk tussendoor kon klimmen. Samen met Erik klom Shade naar beneden en trok zijn werpdolk die eveneens bewerkt was met het gif uit het flesje en liep behoedzaam naar de draak die nog steeds snurkte. Zijn haren wapperde uit zijn gezicht, maar hij bleef op zijn plek en kon zonder te veel moeite verder lopen. De ketting met ijzerenklauwen haalde Shade van zijn riem en keek even naar Erik die op zijn commando naar de zaag liep en weer terug naar Shade kwam om een oogje in het zeil te houden mocht de draak toch bij zinnen komen. Shade gooide een deel van de ketting over de achterpoten van de draak en wikkelde die zodat het een goede grip zou hebben. Een van de uiteinden bond Shade aan het dikke touw dat naar beneden werd gegooid. Na een kort rukje wilde Shade weer naar het punt lopen waar ze binnen gekomen waren. 'Shade de draak!' riep Erik en de man struikelde over zijn eigen voeten. Shade keek half om en zag iets wat hij al veel eerder had verwacht en gromde in zichzelf voor Shade zijn zwaard trok.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   wo dec 08, 2010 4:01 pm

Grijnzend keek Laisve de man die de leider was aan, hij had hem heel de keek bekeken toen hij bezig was. De andere mannen hadden het pas door wanneer hij zijn hoofd optilde en met ontblote tanden naar de man lachte. Rommelend kwam hij overeind in de nauwe grot en zorgde er wel voor dat hij de man niet plette, de andere konden hem niet schelen. Wou je mijn klauwen afpakken? Je moet weten dat ik die nog nodig heb. Hij keek veel betekenend naar zijn met littekens overdekt lichaam. Ik ben niet zo een gewilde draak als het gaat om vriendelijkheid. Aangenaam, mijn naam is Laisve. Hij sprijde zijn vleugels over de rand van de put en stote daarbij wat mensen omver. Terwijl hij met zijn 40meter lange vleugels wind begon te pakken brulde hij naar Shade en ging de lucht in. Hij bleef rond de plaats cirkelen en wachte tot ze in actie zouden schieten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   wo dec 08, 2010 4:31 pm

Shade gromde zacht toen de draak in actie kwam en zich uit de kuil wist te werken. Hoewel het vreemd was dat de draak in de lucht kon blijven met de kettingen waar de scherpe klauwachtige haken aan zaten? Met snelle halen klom Shade via het touw de kuil uit en hielp Erik die zijn balast beneden had laten liggen. 'Draken zijn toch al sterk genoeg zonder die dingen!'riep Shade en nam zijn zwaard opnieuw in de hand. De andere waren weg geduwt geweest door de vleugels van de draak die Laisve heten. Shade maakte geen onderschijd tussen de draken of ze namen hadden of niet. Zijn zwaard stak hij weg en greep naar de kruisboog die hij eerder vast had gehad en herladen het met een speciale pijl die een diepe guul van het hout naar de punt van de pijl liep en doopte hem in het flesje met gif, daarna richtin hij op Laisve en schoot.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   wo dec 08, 2010 10:26 pm

Laisve schudde verveelde de haken van zich af en bulderde van het lachen toen Shade weer een pijl afschoot. Ben je nu echt zo dom? De vorige keer werkte het gif ook niet hoor! Hij toonde de grote borstschubben naar de pijl die er tegenkaatste. De grootte harde schubben waren het beste schild dat een draak had. Hij ademde diep in en blaasde een lekker stevig windje naar de mensen. Hij ademde sissent terug in en keek met pretlichtjes naar het tafereel onder hem. Hij maakte een kleine duikvlucht en pakte één van de ,naar zijn voorkeur, lekkerste kerels mee. Laisve keek gemeen naar de mensen onder hem en rukte het hoofd eraf en met een hoorbare kreun van verukking het doorslikte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   wo dec 08, 2010 10:44 pm

De pijl had geen effect gehad en viel terug naar de aarde en verdween in de kuil. De draak begon hard te lachen En Shade gromde voor hij naar een van de speren toe rende en hem met veel kracht richting de draak gooide na de uitgeblazen adem van de draak. "Bah die mag zijn bek wel eens wassen!" dacht Shade vol walging en ontdekte dat Mark op gepakt werd en gedood. 'Smerig rot kreng!' riep Frank voor hij zijn speer naar de draak gooide. 'Kijk uit voor de kettingen!' riep Shade, maar de mannen die eerder uit de kuil waren geblazen raakte gewond door de ijzerenklauwen die diep in hun vlees weg zonken. Shade had graag een zwakke plek bij de draak gezien, maar deze leek er geen te hebben en hij raadpleegde zijn herinneringen en vond na zijn jaren lange ervaring met draken de zwakke plekken die elke draak had op dezelfde plekken. 'Richt op zijn buik, net voor zijn achterpoten!' Riep Shade cru en greep nog een speer die hij met hernieuwde kracht naar de buik van Laisve.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   do dec 09, 2010 8:11 pm

Hij ketste een speer dat naar zijn onderbuik gericht was weg. Helaba! Dat is niet zo een leuke plek. Hij keek even via de gedachten naar de geschiedenis van de ... Een elf wat leuk. Wat ik nog steets niet snap Shade, is waarom je dat ei gedood hebt. Denk je niet dat als je het helemaal zelf beleerd had er meer kans mee kon maken m draken te doden? Hij zweevde verveeld op 1 plaats in de lucht en klopte nu en dan eens een speer weg. Hij pulkte tussen zijn tanden en gooide een ellepijp naar beneden, idioot mikken met één oog dicht en zijn tong tussen zijn tanden. Hij smeed het met zo een kracht tegen het hoofd van een of ander oud mens dat hij niet leker trachte en de moeite om te eten niet waard was. Laisve keek weer poeslief naar Shade toen de man neerzonk met een kreun, buitenweste of dood. Het kon hem niks schelen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   vr dec 10, 2010 1:33 am

Het gevoel van een ander bewustzijn raakte die van hemzelf weer aan. Shade wist niet waar hij naar op zoek was, maar een drakenbewustzijn was moeilijk tegen te houden of buiten te sluiten. Hoewel de andere even naar Shade keken kreeg een van hen een stuk bot tegen zijn hoofd. Het was nu even niet zijn zorg om naar de man te gaan kijken. Shade's woede van toen borrelde opnieuw in hem op, maar omdat de draak vloog kon Shade weinig aanrichten. Wat Shade niet wist was dat zijn haat via het amulet door naar iemand anders werd over gebracht en wel van iemand die hij na de aanval voor dood hielt. Een gouden schittering aan de hemel trok even zijn aandacht, maar Shade begreep het eerst niet tot een luide brul te horen was die Shade herkende. Met stomheid geslagen kon Shade zijn lichaam niet bewegen en dat was niet erg handig in een gevecht met een draak. Een gouden draak liet zich ui de lucht vallen en landen bovenop de draak die Shade en de andere drakenjagers vangen wilden. De mannen van Shade riepen van verbazing en schoten alle kanten op om voor de vechtende draken te vluchten. Shade was de enige die niet van zijn plek kwam en bleef naar de gouden draak kijken, tot hij de gedachten van de draak duidelijk hoorde. "Shade maak dat je weg komt!" die gedachten stamde van Aldorak. Shade verzetten eerst zijn rechtervoet daarna de rest van zijn lichaam tot hij op veilige afstand stond, maar zijn vermogen om te spreken leek verdwenen te zijn. Het gevoel van een oude vriend terug te vinden was overweldigend. Aldorak had mee moeten vechten tijdens de aanval van de grote zwarte draak en toen Shade het enige ei dat hij redden kon voor hij het ei zelf vernietigde weer naar het dorp was terug gekeerd was er niemand meer die hij ooit gekent had zelfs Aldorak. Plots kwam zijn stem weer terug en hij zou het moeten uitleggen aan de andere drakenjagers, maar de enige draak die hij ooit nog zijn vertrouwen zou geven was Aldorak. 'Aldorak wees voorzichtig!' riep Shade boven het gebrul van de draken uit. Hoewel hij mee wou helpen kon het niet, want vechtende draken daar kon je maar beter als mens of elf tussen uit blijven. Aldorak zetten zijn klauwen in de kop en hals van de draak en liet zijn tanden in de vleugel-arm van de draak weg zinken. De vleugels van Aldorak sloegen zo nu en dan op en neer, maar net ver genoeg buiten het berijk van de andere draak.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   vr dec 10, 2010 7:55 pm

Laisve was licht verbaast dat er een andere draak voor de jagers opkwam. Hij wist zich uit de greep van de draak te vringen en ging een eindje van die vandaan vliegen. Hij voelde dat die sterk was want hij kon de gedachten niet makelijk doorbreken. Nu ja sterk in mentaal maar in kracht? Hij liet duidelijk merkbaar een keurende blik over de draak gaan en bulderde van het lachen.
Kijk eens aan de drakenjagers hebben toch een overloper! Nu ja, heb je mij al gezien? Ik heb ervaring. Het was voor de helft waar, hij had veel ervaring maar dat betekende niet dat hij altijd won. Hij keek veelbetekenend naar zijn met littekens overdekte lichaam en keek grijnzend terug naar de goude draak. Deze draak was kleiner dan hem en slanker wat betekende dat hij hem met kracht kon verslaan maar niet met snelheid. En wie weet dat die draak kon, hij was oud en kon dus zijn krachten al goed hebben geëvolueerd.
Laisve had het in zijn voordeeld dat hij er niet al te jong uitzag, door het overvloedige litekenwefsel zag hij er veel ouder oud. Pas op goude draak, de lucht is mijn teretorium! net zoals de grond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   vr dec 10, 2010 9:52 pm

De grote draak wurmde zich los van Aldorak, maar deze liet het niet over zijn kant gaan toen hij de woorden van de witte draak hoorde. Aldorak gromde luid en bracht zijn mentale stem over naar de gedachten van Laisve die zijn geheugen goed afschermde. "Niemand verteld mij dat ik een overloper ben! Je laat Shade met rust vreemdeling!" zijn stem klonk laag en grommend. Aldorak had geen stem van zichzelf zoals de draak voor hem, maar alleen zijn mentale stem die hij geestelijk overbracht naar iedereen die hij maar wilde. Shade kon nog niet veel doen dan naar de twee draken kijken hoewel zijn mannen naar hem toe kwamen en vroegen waarom hij deze draak kende. Snel en haastig legde Shade aan het uit wat de geschiedenis was tussen hem en Aldorak. De andere keke vreemd op, maar zijn uitleg was grondig genoeg om geen tegenspraak te dulden. Aldorak hoorde de volgende zin van de witte draak en zijn lippen krulde zich om en een valse grijns. "Welke draak kan dat niet? Maar je zult snel merken dat ik niet onder doen voor jouw!" grauwde Aldorak op het laatte en spuwde een bal vloeibaarvuur naam de draak. Wat het ook raken zou het verbranden alles, hoewel draken minder schae leden dan wie dan ook. Aldorak was dan wel iets kleiner dan deze draak, maar zijn kracht wa niet te meten met zijn grote. Zijn gouden schubben glommen fel en het leek of er iets vloeibaars over de schubben heen gleed of was dat voor een ander gezichtsbedrog?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   zo dec 12, 2010 12:10 am

De vuurbol kon hij verassend genoeg goed ontwijken, geluk gehad... die had me zwaar kunnen verwonden. Hij keek alsof het niks was een grijnzde naar de draak alsof hij wou zeggen 'was dat alles?'. Hij zoog zijn longen vol en sperde zijn muil zo ver mogelijk open zodat de wind die eruit kwam niet te omzijlen was doordat hij overal heen geblazen werd. Het handige was da je in de lucht geen hou vast had en je dus maar moest laten meesleuren door de wind. Wel als die vriend van je mijn trost wou intnemen heb ik er wel iets tegen als je het niet zo erg vind. Maar laten we een deal sluiten. Ik pak gewoon die blonde daar mee en ga zonder slag of stoot weg. Hij keek verlekkerd naar een nog heel jonge man die zeker zou smaken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   zo dec 12, 2010 1:34 am

De wind was niet te omzeilen, maar Aldorak maakte er zijn voordeel meeen gleed zonder ergens tegen aan te komen mee, maar toen de wind ging liggen draaide Aldorak zich om en landen voor Shade en keek naar de grotere draak. "Shade laat hem gaan met zijn voedsel anders krijg je er problemen mee!" Sprak Aldorak met zijn mentale stem tegen Shade en hielt zijn blik op de draak gericht. Shade dacht na hij wilde eigenlijk niet zomaar een van zijn mannen prijs geven, maar als ze de draak dan kwijt waren zou het hem geen nachtmerrie's bezorgen. "Goed maar laat het de andere niet merken, ze zijn nu al door de war door dat ik jou ken." Zei Shade terug via zijn gedachten en keek naar de jongen man die nog niet zo lang in de groep was. Aldorak richten zijn mentale stem nu weer op Laisve en zijn stem klonk nog dreigender dan eerst. "Goed, maar je laat de rest met rust of het zal je nog bezuren!" Aldorak ging even dreigend staan, maar dat was meer ter afleiding voor de mannen van Shade dan voor de draak zelf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   zo dec 12, 2010 10:05 pm

Laisve kon heel goed verstaan wat ze in gedachten met elkaar zeiden en grijnzde nog breder. Zelf kon hij niet in gedachten spreken tenzij hij versmold met de ander maar dat vond hij niet zo een leuk gevoel. Hij zakte naar een lagere luchtstroom en keek aandachtig naar de mensen moesten ze opeens weer op hem beginnen te schieten. Hij lande zonder waarsschuwing zo hard dat de grond beevde en griste de blonde mee. Sisent en kwadaardig grinikte hij naar de nu kressende man. Waarom naar een dorp gaan en van die rottige hooivorksteekjes krijgen als je het gewoon zomaar mocht meegrissen? Voor hij opsteeg pakte hij snel nog een pezigere man mee en ging er snel vandoor. Hij keek nog eens achterom en brulde nog een bedankt die misschien neit te verstaan was omdat hij zo bulderde van het lachen.

[Laisve uit topic]

Laatst aangepast door Laisve op ma dec 13, 2010 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
shade

Dragon World
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   ma dec 13, 2010 12:34 am

Toen Laisve de blonde jongen mee gritste begonnen de mannen de draak te vervloeken. Shade richten zich tot de gouden draak en zag hoe een andere mee werd genomen. Een grimas stond even op zijn gezicht, maar hij was blij Aldorak weer in levende lijven te zien. "Aldorak ik dacht dat je dood was! Vooral na die aanval." dacht Shade en Aldorakdraaide zich om naar Shade. "Ik ben gevlucht toen hij landen, maar dat vertel ik je later wel. Nu moeten we deze mensen vertellen waarom ik je kwam helpen of heb jij het ze al verteld?" zei Aldorak met zijn mentale stem en keek even naar de mensen achter Shade. Hij knikte toen hij Aldorak de woorden hoorde zeggen en draaide zich om. 'Mannen we hebben er een bondgenoot bij!' riep Shade toen het weer stil was geworden. 'Laten we de spullen pakken en terug gaan naar het dorp!' commandeerde Shade en hielp zelf met het opruimen van de spullen die ze nog konden gebruiken, Wat niet meer dan afval was liet Shade in de kuil vallen en vroeg aan Aldorak om die dingen in de fik te steken. Daarna vertrokken ze en lieten alles achter dit was een van die dagen dat het niet mee zat.

(Topic uit)

Laatst aangepast door shade op ma dec 13, 2010 2:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rake

Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   ma dec 13, 2010 1:12 am

Rake was weer terug naar zijn geboorte land gegaan, hij was 1 jaar weg geweest maar het was het waard. Hij had wat gezien en veel getraind hij was nog precies hetzelfde toen hij vertrok, hij was alleen een heel stuk groter geworden en sterker. Met een grote grijns opzijn gezicht vloog hij over de vertrouwde gebieden van Dragon World. Hij had andere draken ontmoet, maar ook een mens, een mens die gek genoeg zijn respect en vriendschap wist te winnen. Natuurlijk zou hij dat niet aan zijn moeder vertellen. Maar het mensen gevalletje had een sterk karkater en had hem het tegen deel bewijzen dat niet allen mensen zwak en laffe wezens waren. Wat zou hij als eerst doen naar Shakey brullen of naar Toxic zijn moeder. Hij had het even moeten zeggen dat hij weg was geweest, zodat ze wist dat hij een tijdje niet met de groep ativitenen mee kon doen. Maar dat was even niet het geval hij was gewoon vertrokken, zonder er bij stil te staan en er verder bij na te denken. Gewoon ineens de grens over gevlogen en de wereld in gegaan. Maar hij was sterker en had een paar goede krachten ontdekt en ontwikkeld. Toen hij over de watervallen vloog bleven zijn ogen rusten op een groepje mensen en wat draken, Rake hoorde wat ze zeggen die woedende stemmen kon je al van ver horen. En Rake had een goed gehoord, met een nieuwsgierig gevoel van binnen cirkelende rake even boven het groepje uit en rolde met zijn ogen. Drakenjagers ging het door, zijn kop en dan die draak die leek of hij wel voor die mensen waren. Rake had al weinige respect voor dat ras, voornamelijk ook al door de drakenjagers te danken. Rake brulde woeden en oorverdovend je kon het zeker tot de grot van de Night warriors horen. Het werd eens tijd dat die drakenjagers eens en voor altijd Dragon World gingen verlaten en die verrader van die draak mocht ook weg van Rake. Met een snelle vlucht duik landen rake vlak achter de mensen en de draak die was gebleven. ‘Zo…Zo… wat hebben we hier.’ Rake bekeek het groepje even en de draak. ‘Een stel laffe drakenjagers zo te zien.’ Rake richten zijn minachtende blik op de draak. Deze waren echt laf een soort genoot zomaar opofferen, wat laag!!!!! En dat die andere draak daar mee akkoord ging. Er was maar een starf en een passende iets bij drakenjagers zoals deze. Ze moeten allemaal dood, hoe langere Rake er overdacht. hoe bozer en kwader hij werd. Rake brulde nog eens luid, een paar mannen deden van schrik wat stappen achteruit en een paar paaarden begonnen onrustige te stegeren. ‘Ik weet niet wat laffer is deze stel mensen of de draak die zijn eigen ras verraad voor een stel drakenjagers. Dat is gewoon laag.’ Zei rake met een spottende stem en keek woedend naar de draak. ‘Het wordt eens tijd dat jij een lesje krijgt.’ Meteen schoot Rake naar de draak toe en greep hem bij zijn nek vel zij scherpe en giftige tanden doorboorde de het vel van de draak. Als de beet niet genoeg werk doet zo het gif in zijn tanden het wel moeten doe. Een beet was meestal al genoeg om de draak ernstige te verzwakken. Bij gewone dieren was het gif al genoeg om zijn prooi mee te doden. Maar wat voor effect het gif die ook in zijn klauwen zaten bij mensen had wist hij nog niet. Rake liet los en sloeg met grote en krachtige vleugel slagen om de lucht in te stegen. Toen Rake op een redelijke veilige afstand zat, opende Rake zijn bek en spuugde een grote vuurbal op het groepje af. Benieuwd hoe snel die draak en die mensen nog konden weg komen. Keek Rake naar de impact van de vuurbal.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: A new mission.   Vandaag om 11:15 pm

Terug naar boven Go down

A new mission.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: