PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Deel | .

fishing :)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
kliennie

Geslacht: Man Aantal berichten: 268
Punten: 297
Leeftijd: 19

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

BerichtOnderwerp: Re: fishing :)   wo dec 15, 2010 1:33 pm

Wist even niks dus korte post van me :)

De nieuwe draak en Twilight leken elkaar erg leuk te vinden. Ze leken zelfs in gesprek maar er kwam geen woord uit hun bek. Kliennie ging rustige in het gras zitten, en staarde naar de rivier en het stroomde water. Waarschijnlijke konden die twee met elkaar via hun gedachten praten, dacht Kliennie. Dat zou wel de meest logishce verklaring zijn. Toen de wittegrijsachtige draak afschied nam stond kliennie op en knikte vriendelijk naar hem. Maar leek zich daarna meteen te bedenken, Kliennie keek even verbaast. Maar toen hij hem een van zijn witte schubben gaf knikte Kliennie dankbaar en vriendelijk. 'Bedankt Laisve. Dat stel ik erg op prijs.' daarna steeg hij op en Richten Kliennie zijn aandacht weer op Twilighte en zei wat plagerige. 'Love is in the air.' (Sorrys, kon het niet laten die opmerking )
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Soort: Draak
Geslacht: Vrouw Aantal berichten: 350
Punten: 359
Leeftijd: 14
Woonplaats: Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: fishing :)   za dec 18, 2010 2:48 pm

Twilight glimlachte en knikte vriendelijk naar Laisve toen die vertrok. "Ik zie je nog wel Laisve." Ze glimlachte toen Laisve Kliennie één van zijn schubben schonk. Ze vond het ook goed dat Kliennie zei dat hij dat op prijs stelde. Toen Kliennie love is in the air zei kreeg hij een flinke stomp te verduren die hem meters in de lucht smeet. "Hou je kop." Maar ze glimlachte en ving hem op met haar staart. Ze zette hem op een rots en ging naast hem liggen. Ze rommelde even met haar staart, maar even later had ze een flinke stok. Even later had ze sterke draad vast met haar klauwen, maar groene draad, en hij was een beetje raar. Maar ze zei niets. Hoe ze hem had gemaakt moest Kliennie niet weten. Even later gaf ze hem een soort vishengel. "Zo, vis maar verder." Ondertussen zuchtte ze. Ze voelde zich eenzaam. Heel diep vanbinnen was ze jaloers op Rainbow, die had haar zielmaat al gevonden. Twilight werd 18000 over een paar eeuwen, het werd eens tijd voor haar. Maar ze zei niets. Ze vond het altijd leuk als ze iemand een lift kon geven, meestal deed ze dat ook. Ontspannen zuchtte ze en keek naar de blauwe lucht toen ze wat behaagelijker ging liggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

fishing :)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De wilde rivier-