PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Just Because

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Firechild

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 93
Punten : 112
Leeftijd : 21

Dragon World
Leeftijd: 20 jaren
Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for
Partner: -

BerichtOnderwerp: Just Because   wo nov 24, 2010 6:36 pm

- Ondanks het feit dat ik al op meerdere RPG's schrijf, moet ik er hier toch nog even inkomen. Dus wil ik dat graag proberen in de Discere Wink -

Een donkere lucht, een onheilspellend voorteken. Grauwe wolken jaagden elkaar na langs de horizon. Een rode draak keek omhoog, de ogen vol verwondering op de bliksem gericht die enkele seconden geleden was begonnen. Ze begreep het niet. Het weer, het veranderde iedere dag, nee, iedere seconde. Het veranderde continu en was nooit hetzelfde. Net zoals haar humeur. Dat veranderde ook zo snel.. Het ene moment lachte ze, het volgende moment veranderde dat tot een onweerswolk boven haar hoofd. Figuurlijk gezien dan. Waarom was alles zo ingewikkeld? Haar moeder had altijd geantwoord;'Gewoon, omdat..' maar Mama was er niet meer. Net als Papa. Ze waren weg, verdwenen, verzwolgen door het stof van de inslag. Ze had hen nooit meer gezien na die dag.. Niet aan denken. Waarom waren ze weg? Daar ging ze weer. Nee, niet doen.. Firechild schudde haar kop. Nee, nee! Afleiding, waar? Wanhopig begon ze de lucht af te zoeken. Een vertakkende lichtflits trok haar aandacht en opnieuw kwam ze tot rust. Het was al een tijd geleden. Ze moest loslaten.. alles vergeten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Just Because
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Discere-
Ga naar: