PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Happiness is back!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Happiness is back!   do nov 18, 2010 12:06 am

Mudly liep met kalme trend over de grasvelden en glimlachte. Hij had er nog nooit zo vrolijk uit gezien. Sinds hij wat met Aiwendil had gekregen was zijn leven weer in een opwaartse spiraal terechtgekomen en was hij niets als postief gaan denken. Met zijn gedachten op Aiwendil gericht keek hij naar de lucht. Alsof het werkelijkheid leek zag hij haar gezicht in de lucht en knipogen naar hem. Hij grinnikte. Met een beetje fantasie er bij zou hij Darko's kop er langs komen en breed grijnzend hem een knipoog geven. Die twee waren de twee die hem weer pit hadden gegeven. Zin om door te leven hadden ingeblazen. Mudly keek daarna over het prachtige velden die bezaaid waren met bloemen. Geel tot rood tot zelfs...blauw? Mudly zijn ogen vielen op een prachtige blauwe roos. Hij glimlachte. Plukte hem en stopte hem in een bewaarzakje in zijn tas. Die zou voor Aiwendil zijn als hij haar niet eerder zag. Voor Darko zou hij wel een stel konijnen vangen en er wat kruiden bij stoppen om het konijn nog meer smaak te geven. Zijn ogen gingen naar de lucht waardoor de zon op zijn gezicht scheen. Hij opende zijn mond en begon te zingen. Een vrolijk nummer in tegenstelling tot de keer dat hij Aiwendil ontmoette. Toen hij klaar was opende hij langzaam zijn ogen. Hij had het gevoel dat hij bekeken werd maar negeerde het. Hij had wel door dat er iets of iemand zich schuil hield in de bosrand. Was het Aiwendil? Of Darko die hem wilde laten schrikken. Of iemand anders?

|| Mudly zingt: Remember - Flow (link) || Vertaling: *klik hier* ||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://white-sage.actie-forum.com/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   do nov 25, 2010 8:53 pm

Seselia had al tijden niemand gezien, draken dat wel. Natuurlijk had ze al haar woede moeten temperen voor ze terug op weg ging naar het dorp, en waar ging dat beter dan in deze prachtige plek. Ze streek over de bloemen en dacht aan de eerste keer dat ze weer een draak had gezien, na de dood van haar ouders. Eigenlijk was het nog niet zo lang geleden, amper 3 jaar. De draak in kwestie die ze had gezien was niks vergeleken bij die dat haar ouders had vermoord. Deze was blauw bijna purper en was helemaal niet vijandig. Als zij niet had geprobeerd om hem te doden was die waarschijnlijk verbaast even gaan zitten en dan weggevlogen. Zoiets teminsten zij wist niks over draken en dacht voor kort dat het bloeddorstige wezens waren.
Ze wou verder het veld oplopen toen ze iemand hoorde zingen. Ze keek op en zag hem staan. Snel dook ze de schaduw van de bomen in en bleef daar tot hij stopte met zingen. In die tijd had ze hem even kunnen bekijken en dacht dat het geen kwaad kon om eens contact te maken, ze was daar eigenlijk naar op zoek, dat maakte ze zich zelf wijs teminste.
Ze kwam uit de schaduw van de boom en liep langzaam naar hem toe, één hand op het gevest van het kortzwaard en één hand dat over de bloemen streek. Op een meter of 5 bleef ze staan en wachte tot die zich omdraaide.
Stel dat hij toch foute bedoelingen had, stel dat haar mensenkennis fout was wat inhield dat hij gevaarlijk was. Ze had al tijden niet gevochten.
Ze streek haar piekerig warig zwart haar uit haar ogen en streek met haar voet over de boden zodat het geluid maakte, het teken dat ze doelbewust wou dat hij zich omdraaide.
Terug naar boven Go down
mudly

Dragon World
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   zo nov 28, 2010 10:02 pm

Mudly's laatste woorden verdwenen over het veld en stierven af. Hij sloot zijn ogen en glimlachte. Hij hoorde een geluid dat klonk als iemand die met zijn voet schraapte. Was hij in zijn verzwakte staat als eerst dan zou hij ongetwijfeld zijn wapen getrokken hebben. Maar in dit geval was hij goed in zijn vel, uitgerust en niets kon zijn dag kapot maken. Hij draaide zijn hoofd over zijn schouder en keek vanuit zijn ooghoeken naar het gedaante. Vrouw, zwart, en ouder dan mij.... ging het door zijn hoofd. Hij glimlachte en draaide zich verder om. "Goedendag..." sprak hij kalm. Hij knikte kort. "Wees maar gerust, ik doe niets..." zei hij. Hij had de lichte paniek in haar ogen direct gezien. "Ik doe geen vlieg kwaad, althans geen vliegen. Maar je snapt wat ik bedoel..." sprak hij kalm en glimlachte vriendelijk. Hij grinnikte. Ze zou vast gehoord hebben dat hij gezongen had. Niet dat het hem erg veel kon schelen, hij stond er in het dorp redelijk bekend om. Aiwendil had hem ook zingend ontmoet, net als Darko. Hij glimlachte. Daarna keek hij naar de lucht die er helder uit zag. Regen zou het zeker nog niet gaan doen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   zo nov 28, 2010 11:04 pm

Starnight vloog rond op zoek naar wat te doen, toen zag ze twee mensen, ze vloog een tijdje boven ze, wat ze deden en zeiden wist ze niet, ze vond mensen nou neit supper leuk enzo, maar van draken die getemd waren hoorde ze hele leuke verjhalen, maar ja. Ze wist eht veschiel niet altijd te ondeschijden tussen mannetje en vrouwtje, maar waar was dat voor nodig, het was ahar soort niet, zal leevde ze er soms wel dicht bij. Ze keek rond en zach daar veder op een beschut bosje, ze was nieuwsgirig, dus ging daar maar zitten toe kijken. ze vloog er naar toe en ging landen, veel takken braken, maar de bomen waaren wel groot, heel groot, en het bosje was ook wel vrij groot, maar ja bosje, gewoon een zei bos, groot maar niet waar je herten en zo zult vinden die daar zullen wonen, daar was het nou net te klein voor, voor een hele kudde. ze hoorde niet wat ze daar allemaal zeiden, maar dat boeide haar ook niks.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   ma nov 29, 2010 8:35 pm

Seselia wist niet goed wat ze moest zeggen. Ze had al lang niet tegen iemand gesproken en al helemaal niet direct op de man aan. "Euuh... Hoi, nu... ja begrijp ik... ik doe ook geen vlieg... nu ja ... euuh kwaad." Ze zei het twijfelend en met happeringen. Achter haar hoorde ze een gekraak van takken die afbraken en ze keek snel. 2 Drijgingen lang elk een kant, foute boel. Een draak hield zich vast aan de toppen en keek niet geïntreseerd naar hun. Ze draaide zich verward en nogal boos om. Haar hande trilde van de inspanning die het vergde om niet meteen haar zwaard te trekken en zich op de draak te storten. Desondanks pakte ze haar zwaartgevest om te verbergen dat haar hande trilde. Snel keek ze terug naar de vreemde jonge. Natuurlijk moest ze er stom uitzien. Helemaal geflipt omdat ze zo reageerde om een draak die niet eens gevaarlijk deed. Nu ja, volgend haar was elke draak gevaarlijk! "Ik, eeuh, ik ......" Ze wist niet goed wat te doen en keek wanhopig naar haar zwaard. Ze was helemaal de controle kwijt. Na de dood van haar ouders kon ze verwarde situatie's helemaal niet meer aan en storte ze altijd in. Deze keer ook. Ze krijste met geslote mond en zonk op haar knieën, rolde zich ittend op in een foetushouding en wiegde zachtje heen en weer.

Terug naar boven Go down
mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   di nov 30, 2010 5:14 pm

Mudly keek ineens naar de lucht. Hij zag nog net een schim wegvliegen. Hij keek naar Seselia en glimlachte zijn ogen stonden vriendelijk. Haar stem duidde op onzekerheid en hij had het gevoel dat ze hem niet echt vertrouwde. Hij gaf haar het volste recht hij was namelijk ook een bezeten persoon, maar dat waren echt zelden dat de slechte kant vrij kwam. Hij keek naar Seselia die ineens omkeek naar krakend geluid. Hij zag de draak en de actie die Seselia uitvoerde. De hand ging gelijk naar haar zwaard. Hij liep kalm naar haar toe en pakte haar pols licht vast. "Jonge draak, ik schat 13 jaar, witte huidskleur wat kan duiden op ijskrachten, maar dat wil nog niets zegen. Jong maar onderschat hem niet..." sprak hij kalm tegen zichzelf. Daarna keek hij glimlachend naar Seselia en glimlachte. "Geen zorgen, deze draak heeft geen slechte bedoelingen..." sprak hij. Tenminste dat hoop ik.... dacht hij kalm. Hij keek naar de draak en liet de pols van Seselia los. Hij liep wat naar voren. Bestudeerde de draak. Daarna draaide hij zich om en keek naar de grond. Hij zag Seselia op de grond liggen in een houding die hem wat vreemd was. Hij keek even verward naar haar. "Als dat door mij komt dan hoop ik dat ik het te horen krijg..." sprak hij kalm en keek toen weer naar de draak.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   di nov 30, 2010 6:16 pm

Starnight keek naar de éne mens die met har hand naar het zwaart ging, kwam het door haar blik, ze veranderde haar blik meteen in normaal, niet vijandig niet boos niet gevaarlijk maar normaal. De rode mens die zij wat wat Starnight neit verstond, haar mensen taal was niet supper goed, ze wist dat als ze de perfecte vond, dat zij met haar praten kon, en zo ook emt de anderen.... Maar die was er nog neit, ze begreep ze maar verstaan neit. Ze kwam de bosjes uit en begroete hun met een grom, maar voor zomigen kon het drijgend klinken.

(sorry voor korte post)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   di nov 30, 2010 9:22 pm

Ze keek verschrikt op naar de vreemde jonge. Schudde verwoed met haar hoofd terwijl ze verder wiegde. Opeens hoorde ze een gegrom en keek ze met grote ogen naar de draak die dichterbij was gekomen. Haar ogen werden kil en nu ze een besluit had genomen had ze weer helemaal de controle. Ze stond langzaam recht met haar donkere ogen op de draak gericht. Met een opgetrokken wenkbrauw trok ze haar 2 zwaarden. "Domme draken." Zei ze spottend. Met een schuin hoofd en een klein laatdunkend lachje om de lippen zei ze stil. "Waar wacht je op?" Ze wachte zelf niet op het antwoord maar zette haar korste zwaard in de grond en pakte haar dunne dolk. Ze gebruikte hem ook wel eens als werpmes. Opeens besefte ze dat er nog een drijging was achter haar rug. Anders dan andere vrouwen kon ze maar 1 ding tegelijk daarom kan ze er niet tegen als er meerdere problemen zich voordeden. Ze keerde zich snel om zodat ze met 1 schouder naar de draak wees en met de ander naar de vreemdeling.
Ze stond zo heel even tot ze zich inbeelde dat dit wel heel gek moest zijn. De draak keek niet vijandig, waarschijnlijk begroeten draken erlkaar zo, wist ze veel. Ze zuchte diep en liet haar hoofd even hangen. Ze stak haar wapens weer weg maar bleef wel op haar hoede. "Sorry... Ik heb ,eeuhh, een hekel aan draken." Haar hand balde zich even en ontspande zich weer. Verontschuldigend keek ze de jonge aan. "Ik ben Seselia."
Terug naar boven Go down
mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   wo dec 01, 2010 7:42 pm

Mudly keek naar de draak die uit de bosjes kwam en hoorde de grom. Hij knikte vriendelijk terug als begroeting. In tegenstelling tot Seselia wist hij meer over draken. Hij slikte echter toen ze op stond en haar zwaarden trok. Hij trok eveneens zijn zwaard en rende vlak langs Seselia richting de draak. Een tweetal meter voor de draak stak hij zijn zwaard in de grond zette zich af en maakte een boog over het zwaard. Hij trok hem er uit en hield hem verdedigend voor zich terwijl hij met zijn rug naar de draak stond. Zijn blik stond serieus en minder vriendelijk dan daarstraks. "Deze draak heeft geen kwaad in de zin, mocht je hem toch aanvallen, dan zal ik niet inhouden om je te stoppen..." sprak hij kalm. Echter bedacht ze zich en liet het dolk zakken. Hij ontspande zijn houding nu ook en keek naar Seselia die een verontschuldigende blik op hem wierp. Hij borg zijn zwaard op en keek naar Seselia. "Mudly is de naam..." sprak hij kalm. Hij keek naar Seselia. "Draken waren in mijn moederland, of beter gezegd het land waarvan ik dacht dat ik vandaan kwam, een eerbiedwaardig wezen, ze waren nooit slecht en wij leefde toen in harmonie..." sprak hij kalm. "Hier is het echter anders..." sprak hij kalm. Hij knikte naar de draak. Ineens zag hij iets voor zich vliegen. Een klein draakje ten grote van een hand. Hij pakte het staartje vast en zette het draakje op zijn schouder. Zeg durf je wel! riep het draakje uit. "Ik wil dat je wat er gezegd wordt voor de draak vertaald wordt, hij is nog niet zo goed in mensentaal..." sprak hij kalm. Is dat alles... zei het draakje met een piepstem. Mudly knikte. Hij draaide zich om naar de draak. "Vergeef me het gedrag van haar, ze is niet zo goed als het gaat om draken, om een of andere reden, is ze niet echt gerust op de aanwezigheid van een draak..." zei hij, en het draakje vertaalde het daarna direct in de taal van de draken. Mudly glimlachte en keek daarna naar Seselia. Hij glimlachte en knikte kort.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   wo dec 01, 2010 8:48 pm

Starnight knikte, handig azo'n vertaler achtig iets, Starnight was een water ijs draak, ze was geboren in een waterig ijs gebied, en zijn ouder waren net zoals haar,al waren die vermoord. Starnight was niet bepaald een prater ze prate het liefst via gedachtes, tenminste dat wat zij kon, bij draken en haar rijder die ze niet heeft, maar ze hoefde eht aan de ene kant niet, maa raan de andere? Ze wist het niet. Ze wende zich tot de zwart haarige mens, en richte haar een blik toe, van je hoeft huis niet op je hoede te zijn, ik doe toch niks En wende zich toen weer tot de rood haarige, hij leek wel een vuur mens. Starnight keek van de een naar de ander. Ze zakte om minder groot uit te komen, en niet vijandig over te komen, draken hielde zich vaak hoog, maar starnight niet.

(weer sorry voor korte post -.-)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   wo dec 01, 2010 9:27 pm

Ze schaam de zich voor haar overdreven reactie en uiteindelijk liet de draak zich zakken. "Het spijt me, mijn ouders werden voor mijn ogen vermoord door een draak. Ik vind ze niet zo fijn." Ze zei het in het algemeen tegen de draak maar ook tegen Mudly. Ze keek nog eens naar de draak en de glanzende schubben. Wit was het overgestelde van zwart. Misschien was het karakter van dez draak ook tegengesteld.
Ze liep wijfelend langs de jonge en kwam met een vooruitgestoke hand naar Het probleem is dat ik ze zo mooi vind." Fluisterde ze zachtjes half tegen haar eigen. "Hoe noem je?" Ze aaide voorzichtig de neus en keek in de gele ogen. Een lichte fluistering van een glimlach kwam over haar gezicht.
Terug naar boven Go down
mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   wo dec 01, 2010 10:21 pm

Mudly keek kalm naar Seselia en hoorde haar woorden. Zijn ogen sloegen neer. "Je reactie is niets meer dan begrijpend als het zo in elkaar steekt..." sprak hij kalm. Hij keek naar de draak die vriendelijk over probeerde te komen. En kennelijk werkte dat want Seselia kwam er naar toe lopen. Hij glimlachte. "Mijn respect, met haat wegens draken toch een draak benaderen..." sprak hij kalm en knikte. Hij keek daarna naar Starnight. "Heeft er iemand honger?" vroeg hij ineens. Hij keek naar Seselia en glimlachte. Hij haalde twee konijnen die met hun achterpoot aan een ring hingen van zijn heup af. Hij knikte. "Ik kan we een maaltijd bereiden met dit.." sprak hij vriendelijk.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   do dec 02, 2010 12:30 am

Het spijt me, mijn ouders werden voor mijn ogen vermoord door een draak. Ik vind ze niet zo fijn." Zei de zwart haarige mens. Starnight knikte, en zei in draken taal dat haar ouders waren vermoord door jagers. Starnight had dus ook een nare evaring aan mensen, en noemde ze vaak ook tweebeners. de mens kwam naar ahar toe gelopen en raakte haar snoet aan, Starnight liet het toe en drukte haar snoet its teviger tegen ahar hand, ze keken recht in elkaars ogen. Starnight mocht deze mens wel, ze snapte haar, en begreep haar, normaal hield ze zich hier niet me bezich en ontweek ze de mensen, maar nu? Ze snapte haar zelf soms niet... Ze hoorde neit wat de andere zij, ze richte zich alleen maar op de donker haarige mens.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   do dec 02, 2010 9:25 pm

Seselia helemaal in de ban van de draak merkte dat ze deze witte pracht niet zo erg vond. Dat die haar begreep. Ze merkte niet wat de roodharige jonge allemaal zei en merkte pas dat hij aan het koken was toen de sappige geur van konijn langs haar dreef. Ze draaide zich om maar bleef de draak aanraken niet instaat om zich van het aardige wezen te schijden. Raar, hoe je zo een angst voor draken kan hebben maar toch er niet af kan blijven. Ze snoof luidruchtig en liet zich op de grond zakken, ze keek snel naar de draak of die het toelietdat ze tegen haar leunde en keek snel weer naar Mudly. "Heerlijk konijn." Ze trok een bloem uit en prutse er wat aan terwijl ze dacht over draketemmers. Vliegen die echt op draken? Ze geloovde het niet tot ze het echt eens zag. Zou deze heer ook een temmer zijn? "Het is misschien een directe vraag maar heb jij een draak?" Ze keek geringschattend naar Mudly.

(Die exames zijn echt niet goed voor je hoofd, ik heb gewoon geen inspiratie Neutral )
Terug naar boven Go down
mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   do dec 02, 2010 11:34 pm

Mudly maakte een vuurtje. Hing de twee konijnen er boven en ging aan de gang met de kruiden. Af ent toe keek hij naar Seselia. Hij glimlachte. Ze was nogal vreemd in zijn opzicht. Ze had een hekel aan draken, maar toch kon ze er redelijk mee overweg. Hij wist dat ze er niet veel over af wist dus dat nam hij haar niet kwalijk. Hij glimlachte en wachtte geduldig tot het konijn totaal gaar was. Ineens hoorde hij Seselia wat zeggen. "Ja gekruid konijn, om preciezer te zijn." sprak hij kalm. Haar vraag deed hem schudden. "Niet helemaal. Nee, ik héb geen draak. Maar op de manier waarop je bedoelt, ja." sprak hij. "Ik bezit geen draak en zal het ook nooit doen. Al heb ik wel een bond gesloten met een draak, genaamd Darko.." sprak hij kalm. Hij glimlachte. Misschien was het wel goed voor Seselia om Darko te ontmoeten. Mudly haalde een hoorn tevoorschijn en blies er op. Hij hoopte dat Darko hem hoorde en zou reageren. "Ik heb hem geroepen, ik denk dat het goed doet dat je hem ontmoet..." sprak hij kalm.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   do dec 02, 2010 11:39 pm

De mens was tegen haar aan gaan zitten, dat vond Starnight goed, ze mocht haar wel. De feur van konijn kwam haar neuzen binnen maar ze was er neit nsupper dol op, zie liet haar kop liggen en keek gewoon naar voren, afentoe richte een blik op de mens tegen haar aan, waarom had Starnight zo'n raar gevoel? Wat was er met haar? Ze keek naar de lucht, toen keek ze weer anar iets anders, en dan weer naar de mens. Ze keek rond, en dacht aan ahar nieuwe gevoel, het ging allemaal zo snel, ded mens die haar eerst aan keek met vijandige ogen waaren nu vijn om in te kijken.... Zooo vaag... Zal zij Starnights temmer worden, nee toch, of wel?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   vr dec 03, 2010 10:56 pm

Ze slikte op het antwoord dat Mudly gaf, hem geroepen... "Is hij groot?" En onwillekeurig ging ze iets dichter tegen Starnight aanzitten. Het was raar maar ze voelde zich zo goed bij haar. Nu raak ik helemaal in de war, ik wil draken vermoorden maar ik kan niet van ze wegblijven. Wat nog raarder was dat ze een mentale band voelde tussen haar en dr draak naast haar. Ze voelde dat ze verward was, zij was ook verward. Ze pakte het konijn en blies erop voor ze haar tong verbrande. Ze nam voorzichtig een hapje en kreunde van genot. "Dit is heerlijk, het is al 2 weken geleden dat ik zo een gekruid vlees heb gegeten. Bedankt!"En ze at alsof ze geen jaren gegeten had. Zonder het te merken doezelde ze even weg, de zon en het heerlijk vlees hadden haar slaperig gemaakt. Ze lag tegen de draak en en haar hoofd viel tegen de schouder van Starnight.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   za dec 04, 2010 2:07 pm

Nu was Starnight totaal verward, de gedachtes van Seselia gingen door haar heeng. Ze was er zeker van, ze had nu een rijder, of niet? Oke ze wist het niet zeker. Ze probeerde via gedachtes te vragen hoe het met haar ging, ook al wist ze dat ze verward was. Maar als ze daar op kon antwoorden, dan was ze er zeker van Seselia was haar rijder. En Starnight zal altijd bij haar blijve, als dat zo was... En Starnight zal het acsepteren. Starnight legde haar kop naast Seselia, nu ze wist dat er een andere draak bij zalde komen, zalde er mischien weer wat gebeuren, maar Starnight probeerde Seselia een vijlig gevoel te geven, en ze hoopte dat het ging werken. DE draak zal jou niks doen, Seselia Dacht ze. Dat deet ze plotseling en waarom? Dat wist ze niet, het kwam er gewoon van. Vanver af voelde ze al meedere draken, zalde zijn draak er ook bij zitten?
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Happiness is back!   Vandaag om 11:20 pm

Terug naar boven Go down

Happiness is back!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: