PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Footprints.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lua

Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Leeftijd : 20

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

BerichtOnderwerp: Footprints.   za sep 25, 2010 5:08 pm

Vogels floten, het water van de watervallen kletterde. De zon scheen in Lua's gelaat. Ze was tijden en maanden weggeweest, maar daar wou ze nu verandering inbrengen. Haar paard Avatar galoppeerde over het uitgestrekte land. De wind speelde met zijn manen. Het was een lange reis geweest voor hem, en Lua zelf ook, dus liet ze het paard eventjes uitrusten. Ze stuurde het naar de watervallen, waar het gulzig begon te drinken van het water. Zelf nam Lua wat eten uit haar tas, en begon er van te eten. Lua stond terug op, en liep samen met Avatar naar een kleine vlakte vol met verg gras. Lua keek in de verte naar de bergen, en zag overal vogels vliegen: kraaien, arenden, valken, ... Lua keek naar beneden, bij de watervallen, en zag op een stukje grond voetstappen staan. Ze ging aan een stevige tak van een boom, en slingerde naar het stukje eiland. Ze verloor bijna haar grip, maar kon nog net met haar zweep een andere tak vast pakken. Eindelijk stond ze terug op land. Ze volgde de voetstappen een eindje, totdat die plotseling ophielden. Avatar hiniktte aangstaanjagend. Zo snel als ze kon liep Lua er naartoe, ze was juist te laat, een draak vloog juist weg met hem. Lua kon nog net op tijd haar zweep pakken, en rond de poot van de draak winden. Het beest liet onmiddelijk Avatar los. Zo snel mogelijk sprong Lua terug in het zadel, en spoorde Avatar aan om te galopperen. Binnen de kortste keren waren ze de draak kwijtgeraakt. Nu wist Lua van wie de voetstappen waren. Niet ver van waar Avatar en Lua waren was er een klein dorpje. Ze galoppeerden er samen naar toe. Daar zette Lua Avatar op stal, en ging inkopen gaan doen.Een uurtje later kwam Lua weer terug bij Avatar, en stoptte de dingen die ze gekocht had in de zadeltas. Samen verlieten ze het dorpje. Lua spoorde Avatar aan om over te gaan in draf. Samen draafden ze tot bij de watervallen, en luisterden naar de prachtig natuur.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Razor
moderator

Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   za sep 25, 2010 10:09 pm

De pootafdrukken waren van Razor. Hij had net iets gedronken en was toen opgevlogen maar toen hij net boven de bomen was zag hij een vermoeid en nogal onverzrogd paard* bij de oever drinken. "hmm, zou dat paard ontsnapt kunnen zijn? Ik zal het beest maar naar het dmensendorp terug brengen voor het geval dat het van iemand daar het beest kwijt." Razor vloog op het dier af en pakte het ruwer als dat zijn bedoeling was, vast. Het paard reageerde verschrikt toen het werd opgepakt. Razor dacht dat dat wel normaal zou zijn als het zo ruw werd gepakt. Net toen Razor weer hoogte wou gaan maken werd iets rond zijn poot gewikkeld en verschrikd liet hij het paard los. Razor keek om en voordat hij kon reageren reed iemand op het paard weg. Hij vloog de lucht in en vlogde ze tot het dorp, maar raakte ze kwijt in de drukte. Razor wou het laten voor wat het was maar zijn nieuwschierigheid was geprikkeld door het misterieuze paar dat ruiter en paard vormde. Dus besloot hij om wat rondjes over het dorp te vliegen. De inwoners van het dorp waren ondertussen wel gewend aan Razor en wisten dat hij niks kwaad in de zin had, daarom reageerden ze niet meer op hem. na een tijdje zag hij het paar langs de hoofdweg van het dopr terug naar de watervallen rijden. Razor volgde hen en lande achter de grens van de open plek om het meisje (dit had hij al vernomen aan de lichaamsbouw) niet te laten schrikken, want mensen konden noagl gevaarlijk uit de oek komen als ze onaangenaam verrast worden. Razor zei rustig, kalm en vriendelijk 'Hallo mens, wees maar niet bang ik doe je niks, mensen smaken te bitter en paarden te zout naar mijn smaak.'. Razor kwam tegelijkertijd voorzichtig en rustig tussen de bomen uit totdat zijn grote, bruinige, met doorschijnende kammen volledig zichtbaar was.

*Mag ik dat posten?

Aantal berichten : 141
Punten : 164

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   zo sep 26, 2010 4:27 pm

Boven op de waterval lag een lange draak te slapen tot hij een paarden gegil hoorden. De long opende zijn ogen en keek naar beneden toen hij zag dat een grote bruine draak iets rond zijn achterpoot kreeg en later weer los gelaten werdt. Race keek de draak na tot hij rondjes om een dorp en later weer terug kwam, landen en tegen het mens begon te spreken. Race gaapte luid en liet zich van de waterval naar beneden glijden, waarna hijop de openplek landen. 'Wat een gedoe, laat die tweebener toch met rust!' zei Race op sacastiese toon en keek van de draak naar de vrouw. Mensen waren zo irritant dat Race niet voor niets had besloten weg te gaan bij de tempel van japan. Race geeuwde opnieuw waardoor zijn scherpe tanden duidelijk zichtbaar was. Zijn lange tong krolde zich op en hing weer slap in zijn bek toen hij die sloot en keek even van de een naar de ander. Het mens leek geschrokken te zijn door twee draken tegelijk, maar Race vond dat niet erg en grijnsde vals.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lua

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma sep 27, 2010 9:01 am

[natuurlijk]
'Hallo mens, wees maar niet bang ik doe je niks, mensen smaken te bitter en paarden te zout naar mijn smaak.' Lua keek achter zich, en de draak die zojuist Avatar wou meenemen kwam tevoorschijn. Geschrikt zette Lua een stap achteruit. De draak zag er vriendelijk uit, maar ze kon nooit voorzichtig genoeg zijn. Toch probeerde ze contact te maken." Hoi ik ben Lua, wie ben jij, en waarom wou je m'n paard pakken?" Vroeg ze op een voorzichtige manier. Het was dan ook al tijden geleden dat ze voor het laatst een draak had ontmoet, die vriendelijk was. Of tenminste leek. Lua keek de grote bruine draak met glinsterende schubben aan. Tot plots achter hen:' 'Wat een gedoe, laat die tweebener toch met rust!' Een andere draak zei. Deze zag er minder vriendelijk uit. Hij mocht het dan wel op sarcastische manier zeggen, die nieuwe draak zag er gewoon minder vriendelijk uit. De nieuwe draak geeuwde waardoor je zijn vlijmscherpe tanden te zien kreeg. Zijn lange tong krulde zich op en hing weer slap in zijn bek toen hij die sloot. Ondertussen haalde Lua wat uit haar tas voor haar paard. Een klein handje vol haver, die ze aan Avatar haf. Lua kroop terug in het zadel van Avatar, en kloptte het paard bemoedigend op de nek. Lua sloot heel eventjes haar ogen, en luisterde naar de natuurkrachten, ookal was ze niet helemaal gerelaxt met twee draken bij haar.

(srry inspi-loos)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Razor
moderator

Dragon World
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma sep 27, 2010 7:08 pm

Razor negeerde de Long en antwoorde op de vraag van het meisje 'Ik dacht dat het een ontsnapt paard was van iemand uit het dorp. Geef toe je paard ziet er een beetje verwilder uit, niet?' zei Razor met een glimlach, voor zover draken dat kunnen tenminste. Toen stelde het meisje zich voor als Lua. 'Aangenaam lua, ik heet Razor. Je hebt wel een mooie naam.' zei Razor even rustig en vriendelijk als daarnet. 'Ik heb je hier nog nooit in de buurt gezien, ben je hier nog maar pas?' vroeg Razor heel nieuwschierig.

Ik nog minder Razz

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma sep 27, 2010 11:57 pm

Het meisje kroop weer op haar paard en race kwam dichterbij toen hij merkte dat hij genereerd werdt. Het paard zag er inderdaad verwilderd uit en Race siste zacht om het dier te laten schrikken. Zijn blik ging uit naar de bruine draak die niet veel groter was dan hijzelf en verder met het mens sprak. Race's ogen zochten naar iets, maar wat wist hijzelf nog niet. Het mens leek aardig jong en de bruine draak die Razor heten had vinnen over de bovenkant van zijn lichaam net als Race dat van zijn schouders tot zijn staart had. 'Wat wil een mens als jij hier eigenlijk?' vroeg Race scherp en keek het meisje aan dat zich voorstelde als Lua en Race keek af en toe ook een naar Razor om hem niet uit het oog te verliezen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lua

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   vr okt 01, 2010 9:31 am

'Ik dacht dat het een ontsnapt paard was van iemand uit het dorp. Geef toe je paard ziet er een beetje verwilder uit, niet?' zei Razor met een glimlach. 'Aangenaam lua, ik heet Razor. Je hebt wel een mooie naam.' zei Razor even rustig en vriendelijk als daarnet. 'Ik heb je hier nog nooit in de buurt gezien, ben je hier nog maar pas?' vroeg Razor heel nieuwschierig." Ja sorry voor het misverstand met m'n paard, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad. Trouwens aangenaam Razor. Neen ik kom niet uit deze buurt, vroeger was ik hier wel in dit gebied/land, maar ben dan voor lange tijd weggeweest." Lua schrok een klein beetje, toen ze merktte dat de andere draak sistte. Waarvan Avatar ervan moest stijgeren. Lua probeerde het beest te sussen, dat wel luktte na een tijdje. Lua keek de twee draken aan, Razor zag er niet veel groter uit dan die andere draak. Al had Razor wel vinnen over de bovenkant van zijn lichaam net als de andere draak dat van zijn schouders tot zijn staart had.' Wat wil een mens als jij hier eigenlijk?' Vroeg de groene draak scherp aan Lua. Die haar daarna aankeek." Ik was hier enkel op doorreis, nu weet ik niet hoe lang ik zal blijven hier in Dw." Zei Lua zwak aan Race. Lua voeldde zich niet erg gemakkelijk tussen twee draken, maar dat zou vast wel veranderen. Straks zou Lua Avatar eens goed verzorgen. Met de zon in haar gelaat luisterde Lua naar de natuurklanken.

[flutpost]

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Razor
moderator

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   vr okt 01, 2010 7:11 pm

'Ach laat datmens toch.' zei Razor een beetje geërgerdt tegen de Long. Daarna sprak hij weer tegen Lua 'Trek je maaer niks van hem aan zo zijn Longs nu eenmaal.' Daarna keek hij nog even "giftig" naar de Long en liep langs hem voor een slokje water. Toen hij een paar slokken had gedronken draaide hij zich weer naar Lua en zei tegen haar 'Je kunt hier in het dorp komen wonen de huizen kun je hier voor bijna niks krijgen met wat blinkende rone dingetjes. Hoe noemen jullie mensen ze alweer? Oja munten!' Riep hij uit daarna mompelde hij 'Mensen met hu vreemde gewoontes.'

status inspiratiebron: geen enkele druppel meer XD

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   za okt 02, 2010 8:13 am

Race hoorde de woorden van Razor en hij kreeg een duistere blik in zijn ogen toen de draak langs hem op liep en weer terug kwam. Niemand snoerde hem de bek, behalve Toxic haar partner of Zu. Race had genoeg van het spelletje om rustig toe te kijken en wikkelde zijn staart rond de benen van het rijdier van Lua en slingerde die zo ver mogelijk van Razor en hemzelf af. Zijn houding veranderde nadat hij het paard los had gelaten en draaide zich met hoge rug naar RAzor toe. 'Jij denkt alles te weten over Long's dan heb je het mist!'riep Race boos en ging over op de aanval en wikkelde zijn lange lichaam rond de bruine draak, waarna hij zich nog strakker om zijn tegenstander wikkelde en moeilijk te verweideren was, Net zoals een wurgslang zich rond zijn prooi wikkelde en dan bijna niet meer van de prooi te halen was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Razor
moderator

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma okt 04, 2010 6:44 pm

Razor schrok van de uitrval van Race maar herstelde zich meteen. Race wond zich om zijn lichaam. Maar razor had nog bijna al zijn bewegingsvrijheid omdat het nogal moeilijk is om iemand voledig te omwikkelen als je ongeveer even groot bent. 'Wat heb jij ineens!?' riep Razor naar Race en vriemelde zich wild uit zijn greep. HIj deed dit doordat hij Race in zijn gezicht krabde en een vuurstraal op de poten schoot. Toen hij eindelijk uit Race's greep was ontsnapt zei hij tegen Lua: 'Snel verstop je in het bos. Ik zie je paard alweer rechtstaan.' toen Ging hij voor Lua staan. Razor rook plots een bepaalde geur die hij op het moment heel graag rook en wat hij rok was net over de waterval. Razor trok een vervaarlijke grijns op zijn gezicht. Daarna zei hij tegen Race: 'Oh nu zit jij in de problemen.' en maakte nog een kort grinnikje voordat hij héél hard brulde. Deze brul weergalmde nog even in het kleine dalletje en daarna verdween hij langzaam aan.

moderator

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Leeftijd : 19

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma okt 04, 2010 7:23 pm

Angel herkende het geluid van Razors stem in de brul die door het dal stromde. Angel stond meteen rechtop met haar lichaam in de vertrekkings houding. Angel sprong van de klif waar ze op stond en dook recht naar beneden. Vlak voor dat ze bij de grond was maakte ze een scherpe bocht waardoor ze meteen recht vloog. Angel hoefde niet te bewegen met haar vleugels om boven de grond te blijven aangezien ze een hoge snelheid had bereikt. Ze schoot over de bossen die al langzaam knoppen kreeg. Angel kwam al dichterbij de plek waar Razor was, dat rook ze! Een tijdje later was ze bij de waterval waar Razor stond... met een meisje... en een draak die hem wurgde!. Angel voelde het vuur in zich branden en schoot op de draak af. Nu stond ze pal voor hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Ze gromde hard en ontbloote haar tanden. "Blijf van hem af jij schorem!' brulde ze en schoot een vuur zo heet als de zon op de draak af. Angel keek de groene long nogsteeds aan "Laat... hem... LOS!" riep ze en stormde op de draak af. Ze sprong bovenop hem, beet hem in zijn rug en krabte hem over zijn kop. Angel liet los en vloog de lucht in. Ze vloog hoger, en hoger, en hoger totdat ze het hoog genoeg vondt en dook naar beneden richting de long. Angel kwam met een doffe plof weer op de grond terecht en hijgde vermoeid. "Verdwijn misbaksel, of ik zorg ervoor dat je verdwijnt!" brulde ze in de draak zijn gezicht terwijl ze brommend een paar stappen naar achteren deed, klaar om weer te verdwijnen...

[Ik weet niet zeker of je dit wel goed vindt race...]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toxic

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma okt 04, 2010 7:48 pm

De brul had niet alleen Angel gewaarschuwd maar ook Toxic duidelijk gemaakt dat er iets aan de hand was. Ze snoof en ging op het geluid af. Ze zag al vanaf een afstand wat er aan de hand was en ontblootte haar tanden. Met een enkele slag van haar vleugels was ze in de lucht. Ze scheerde laag over de bomen, haar gifgroene ogen op maar één doel gericht. Angel had net haar laatste uithaal naar Race gedaan toen ze haar vol tegen de zij ramde. Ze klauwde haar giftige nagels in de hals van de regenboogdraak en plantte haar achterpoten op de rug van de draak die evenals zij op enkel de achterpoten liep. Toxic klemde haar kaken rond de nek en siste dreigend. Ze liet niet toe dat deze draak zomaar een van haar leden aanviel. Ze wist dat deze draak Race met een reden aanviel maar kon het gewoon niet hebben dat ze daarom hem aanviel en verwondde. Zij moest tenslotte zorgen voor zowel de gezondheid als de kracht van de Night Warriors, een een gewonde Night Warrior kon minder. Ze sloeg met haar vleugels om evenwicht te behoeden terwijl ze zich stevig vasthield aan de regenboogdraak. Ze was niet heel veel kleiner, voor de verandering. Een haar gewicht zou er nog wel voor kunnen zorgen dat de regenboogdrak haar evenwicht verloor. Toxic wist heel goed wat ze deed en kon wel voorspellen dat dit de woede van de bruine draak kon opwekken. Maar ze was niet bang voor hem, ondanks dat hij groter was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Razor
moderator

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma okt 04, 2010 8:04 pm

Razor keek toe hoe Angel Race afranselde. Razor volede de luchtstroming vervaarlijk verranderen door zijn snortentakels. Hij was net te laat toen hij riep: 'Angel,pas op!!!'Maar Toxic zat al op haar rug en krabde haar. Razor wist van Toxic's giftige krachten en dat maakte hem bang dat Angel mischien dodelijk ziek raakte. Zoals Toxic voorspelde verloor Razor de controle waardoor er iets omsprong. Hier was hij als de dood voor: Razor's Auramessen werden geachtiveerd. Snel riep hij nog naar iedereen: 'Vlugt! Als je wilt blijven leven, vlucht dan voor je leven!' Daarna kreeg hij een lichblauwige waas voor zijn ogen. Voor de anderen zouden zijn kamen de zelfde kleur aan licht gaan uitstralen net als zijn ogen. Daarna begonnen de Donkere strepenboven aan zijn rug en net boven zijn buik op zijn flank de zelfde kleur uitstralen maar dan feller. Toen gebuerde het, Alles wat licht gaf begon te pulseren en er kwamen een soort van messcherpe platen uit. Deze vlogen allen een willekeurige kant op en doorkliefde alles op hun pad. De buitenste kring van bomen werd omgekapt end een paar grotere stenen waren nu niks meer als stompjes die uit de grond staken. Er ging een klein arsenaal van deze Auramessen naar Toxic, de eerste drei miste mar de vierde raakte Toxic diep in haar kuit. Een andere die knalde tegen Race's achter-rugvin en daar waren nu een paar uitsteeksel af.

(Mag iik jullie raken?)

Edit Sky: Nee je mag niet bepalen of ze raken, wel of ze missen

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   ma okt 04, 2010 11:43 pm

Het gebeurde allemaal heel snel toen Razor gebrult had. Een fel gekleurde draak kwam als uit het niets en Toxic had de brul ook gehoord. Na haar aanval op de regenboogdraak begon Razor vreemd te gloeien en race schudden zijn kop voor er vreemde blauwige platen ieder een kant op gingen. Door zijn enorme afmeting kon Race niet snel genoeg weg komen. Hij sperde zijn bek open en spuwde een schaduw bal naar de plaat die zijn kant op kwam en de plaat explodeerde vlak voor hem in de lucht. De plaat die op Toxic afschoot ging opeens de totale andere kant op. Race schudden zijn gehele lichaam en nam een gevecht's houding aan. Grote schaduw ballen spuwde Race uit richting Razor en de lucht zat er vol mee. Door de windregeling liet Race de schaduwballen rond Razor draaiden en sloot hem langzaam maar zeker in. Race sprong naar voren en dook door de zwarte werveling heen en spuwde blevende gif dat wat het aanraakte langzaam zou weg vreten, daarna door Race weer de zwarte werveling uit en liet de schaduwballen op de bruine draak los. Race brulde triomfantelijk en maakte een mistige storm. Overal kwam de nevel vandaan zetten en hulde de hoge watervallen in een hoge dikke mist die voor zijn tegen stander erg slecht zicht zou beteken, maar diegene van wie Race wilde die goed door de nevel kon blijven zien konden gewoon door de mist heen kijken. 'Toxic als goed is kan jij gewoon zien in deze dikke mist!' riep Race en vloog rustig naar een andere plek waar hij zachtjes landen en Razor vals grijnzend aankeek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toxic

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   di okt 05, 2010 4:07 pm

Toxic had het goed voorspeld. Daar kwam ze gouw genoeg achter. Ze hoorde de waarschuwing van de bruin gekleurde draak en grijnsde breed. Dit was GEWELDIG! Ze hield zich goed aan de regenboogdraak vast tot ze zeker wist dat het echt gevaarlijk voor haar zou worden nog langer te blijven rondhangen. Ze liet los en plofte een eind van de felgekleurde draak af op de grond. Een viertal van de vreemde platen kwam op haar af. De eerste twee ontweek ze gewoonweg. De derde werd overspoeld door haar zuur en brandde weg nog voor hij haar kon raken. De vierde zag ze nog net op tijd aankomen om haar kop veilig de stellen voor deze doorkliefd werd. Een drietal van haar langsta stekels werd afgesneden en gif sijpelde uit de halve stekels op haar rug. Ze siste boos en keek met ogen die vuur leken te spuwen naar de bruine draak. Dat zou ze hem betaald zetten! Ze brulde waarbij het ijselijke geluid door merg en been ging. "Race! Weg hier!" ze spreidde haar vleugels en liet het verdovende gas ontsnappen. Ze vond het genoeg geweest en wou weg. Het gas was niet schadelijk voor de gezondheid, het liet je alleen slapen. Vervolgens steeg ze op en brulde ze ene tweede keer naar Race voor ze zich in de lucht omdraaide en vlak over de bomen terug naar het Night Warriors gebied vloog. Ze hield de lucht achter haar in de gaten om zich ervan te overtuigen dat ze niet gevolgd werd door ongewenste gasten. Toen de grond onder haar asgrijs werd ging ze lager vliegen. De geisers vormde een dekmantel die maakte dat ze geheel ongezien een deel van de Blackscapes kon oversteken.

[topic weer uit, ik kan niet echt actief in een topic zijn door m'n computerverbot]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Angel
moderator

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Leeftijd : 19

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   di okt 05, 2010 8:38 pm

Angel Brulde toen de klauwen van de net aangekomen draak haar rug doorkliefde. Angel plofte op de grond en bromde. "Razor!" had ze nog gegild en was toen op de grond gevallen. De pijn die door haar lichaam schoot was ondragelijk. Ze zakte in elkaar en zag nog dat de groene long er was. Angel probeerde op te staan, met veel moeite lukte het en haar ogen kleurde rood. Ze schoot over Razor heen en strortte zich op de long. De pijn werd ergen en Angel wist dat ze het niet zou overleven als ze nog verder zou vechten. Toch zette Angel door en beet door in de nek van de groene draak. Het bloed sijpelde langs haar kaken naar beneden. Haar klauwen groeven zich een weg in de huid van de draak, "Dit is je verdiende loon" kon ze nog zeggen voordat ze haar laatste klap uitdeelde en wegzakte. Haar laatste aanval zou de poot van de draak doorklieffen. Het werd wazig en Angel zakte in elkaar en gleed van de long af. "Razor... help..." kon ze nog zeggen en toen werd het zwart, haar ogen sloten zich en zij, Angel kwam in een diepe bewusteloosheid terecht.

Angel vloog over het dal en zag de kleuren van de lente. Opeens verscheen er mist om haar heen en ene krankzinnige lag was te horen. Iets wit gloeiends kwam op haar af terwijl de wolken verdwenen. De aarde was onder haar weggetrokken en een grot paleis met ene plateau zo groot als het meer er voor. Het paleis stond op wolken en ze zag daar vier draken vechten. Een long, een gevederde draak, een regenboog kleurige draak en een bruine draak. De draken vochten op het plateau, de gevederde draak schoot op de regenboog draak af terwijl Angel dichterbij was gekomen. Toen ze dichtbij genoeg was zag ze dat de draken die aan het vechten waren zij, Razor, Toxic en Race waren. De regenbogdraak plofte bebloed neer en lag daar temidden van de drie draken die inmiddels gestopt waren met vechten. Angel stond nu met de anderen om de regenboogdraak en zag dat ze haar laatste adem uitblies. Angel schrok en hoorde Razor's stem "Je hebt me verlaten Angel, je hebt mij en je kind achter gelaten!" zei de stem. Het werd weer wit en Angel zag twee deuren verschijnen. Ze liep ernaartoe en opende één van de twee deuren. Vuur overspoelde haar "Verkeerde deur!" riep en steem en ze werd naar binnen getrokken, Angel wilde terug rennen maar de deur sloot zich met een klap. Een draak verscheen voor haar en lachte krankzinnig, het was dezelfde lach als die ze eerder had gehoord. De draak had een klein draakje vast, Angel keke er naar en zag dat het Santa was die daar levenloos in zijn klauwen hing. 'NEE!!!' gilde ze en alles werd zwart...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
race

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   di okt 05, 2010 10:15 pm

Toxic ontweek de eerste twee van Razor's aanval de derde bespuwde ze met zuur en de vierde doorkliefde haar rugstekels waar het gif uitdroop. Een vreemde mist breiden zich rond haar heen en Toxic riep dat zij en Race moesten vertrekken, maar voor hij dat kon werdt hij besprongen door de regenboog draak die hem beet en krabte. Race grimmaste even, maar die veranderde al snel in een valse grijns. Zijn zure bloed kon de draken die daar niet tegen konden vreselijk ziek maken. En als ze genezen leken waren ze vaak lange tijd nog futloos. Race ademde diep in en voelde de draak van zich afzakken. Met een stille beweging liet Race zich te lucht in glijden en hoog boven de bomen blies hij de lucht weer uit, waarna hij Toxic volgde naar het gebied van de NW. al snel kwam de grijze grond in zicht en Race zag Toxic door de stoomwolken van de geisers verdwijnen. Zelf volgde hij haar en na een tijdje kwam de grot in zicht waar Race zijn plekje opzocht en zijn wonden begon te verzorgen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Footprints.   Vandaag om 12:50 am

Terug naar boven Go down

Footprints.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: