PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Kamperen bij een kampvuur

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Kamperen bij een kampvuur   ma jul 26, 2010 9:11 pm

Kurai was de waterfallen moeiteloos opgeklommen en had eventjes vna het uitzicht genoten. Het was fijn om even buiten het dorp te zijn, even geen gevechten of geen neigingen om mensen te bestelen. Rustig liep ze richting de bomen de op e waterval stonden en begon ze hout an de grond te sprokkelen.
Niet heel veel later kwam Kurai terug met een berg vol stukjes hout en legde het ergensop de grond. Ze pakte een klein potje uti haar zak waar in nog kleinere letters; licht ontflambaar op stond en liet er wat van op het beginnende kampvuur druppelen. Ze pakte wat stenen, bleef op een klein afstandje staan en stoote vlak boven het kampvuur de stenen tegen elkaar. Nog net voor de vonkjes op het hout kwamen trok Kurai haar handen terug, dit wasmaar goed ook want er ontstond een grote steekvlam. Snel zette Kuria een stpaje naar achteren, struikelde daarbij over een tkaje en viel om. Voorzcihtig krabbelde ze in een zithouding en zag dat het vuur wat gekrompen was naar normaal kampvuur formaat. Zuchtend en met een lichte glimlach keek Kurai naar het kampvuur.
Terug naar boven Go down
Tate

Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Leeftijd : 25

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 10:55 am

Tate klom over de stenen van de waterval omhoog. Hij snoof en zag rook opstijgen vanuit de verte. Hij snoof even en rook vuur. Hij klom hoger omhoog bij de stenen en keek rond. Hij zag in de verte een kampvuurtje met een meisje erbij. Hij fronste en ging op een grote steen zitten. Hij staarde naar het meisje. Ze kon hem toch niet horen of zien, de waterval maakte veel te veel lawaai.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 1:39 pm

Ondertussen had Kurai één van de stenen scherp geslagen en met een stevig touw om een lange tak gewonden. Even keek Kurai onderzoekend naar haar geimproviseerde speer, maar toen gingen haar ogen richting de waterval, ze grijnsde. Nam een aanloop en sprong behendig naar beneden, vlak voor ze hard in het water tepletter zou vallen zette ze haar voeten af op een uitstekende teen zodat ze vaart minderde en sprong vanaf daar het water in. Ze stak haar speer een paar keer in het water en toen ze hem boven water haalde zaten er 3 vissen aan. Ze zuchtte en klom de stenn weer op, maar daar merkte ze Tate op. ,,Hallo?" zei ze vragend, waarna ze de jongen even wantrouwend en onderzoekend aan keek, niet iemand die ze kende ,,Ik ga vissen roosteren, wil jij er ook één?" vroeg ze gewoon even droog en zonder het antwoord af te wachten liep ze verder, ze had wat last van haar enkel maar dat boeide haar niet. Als de jongen ook iets wilde kon hij gewoon achter haar aan lopen. Ze spiesde de vissen aan stokjes en prikte ze boven het vuur.
Terug naar boven Go down
Tate

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 1:47 pm

Tate keek even naar haar en knikte toen voorzichtig. Hij stond op en liep naar het kampvuur toe. Hij keek even naar het meisje en ging toen in kleermakerszit zitten. Hij knipperde en warmde zijn handen aan het vuur. Hij kende het meisje niet. Hij had haar tenminstte nog nooit gezien. Hij gooide zijn haar uit zijn gezicht en keek hoe ze de vissen boven het vuur braadde. Het leek alsof de vissen hem kwaad aanstaarde. Hij wendde zijn blik af. Liever at hij geen vlees of vis, maar in tijden van nood, moest dat soms welleens.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 2:13 pm

Kurai had verder niet erg veel aandacht aan de jongen gegeven, tot hij tegenover haar aan de andere kant van het vuur in kleermaker zit ging zitten. Het was een tijdje stil en Kurai had het gevoel dat als ze niets zei het wel een paar uren stil zou kunnen zijn, al was het niet echt stil dankzei het gekletter van de waterval. ,,Dus... Hoe heet je?" zei Kurai maar om de stilte op te vullen, waara ze één vis zag die er klaar uitzag en die aan de jongen woor gaf.
Terug naar boven Go down
Tate

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 2:19 pm

Tate keek naar haar. ''Tate,'' zei hij zangerig terwijl hij haar afwachtend aankeek. ''Jij?'' vroeg hij met dezelfde zangerige stem. Hij pulkte aan zijn nagel en trok zijn benen op. Hij had niet zo'n zin in een gesprek, maar soms moest wel. Hij keek rond, de waterval was nog steeds goed hoorbaar, het was wel ontspannend. Hij bekeek haar even. Hij keek weer opzij om haar niet aan te hoeven kijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 2:45 pm

'Tate.' antwoorde de jongen, zijn stem klonk zangerig en hij keek haar afwachtend aan, dat maakte dat ze de volgende vraag allang aan zag komen. ,,Kurai..." antwoordde ze rustig, ze wachtte nog steeds tot hij de vis aanpakte, maar hij leek haar onderzeend aan te kijken en ze keek dan ook even vragend. Net toen ze hem in zijn ogen wouw kijken draaid hij zijn hoofd weg, ze grinnikte en besloot om het vuur heen te lopen om de vis voor hem te prikken zodat ze niet als een uithang bord hoefde te staan. Daarna liep ze terug en begon rustig van haar vis te eten.
Terug naar boven Go down
Tate

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 2:52 pm

Tate had niet zo'n trek en staarde naar zijn voeten. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij wreef over zijn keel en keek naar het vuur. Hij wist dat als hij wat ging zeggen dat het raar uit zijn mond zou komen, daarom vonden veel mensen hem ook raar. Alleen maar daarom, hij wreef over zijn schouder en keek even naar het meisje. Hij snoof even en keek weer weg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 3:05 pm

Tate leek niet echt trek te hebben en Kurai legde haar vis ook even weg. Hij keek vanuit zijn ooghoek naar haar en ze zuchtte even. ,,Tate dus, hé?" zei Kurai met een lichte glimlach. ,,Leef je hier al lang? Ik ben je nog niet in het dorp tegen gekomen." haar glimlach werd iets breder, als hij niet uit het dorp van hier kwam dan had hij niet gehoord van haar reputatie en kon ze gewoon zichzelf zijn. En ze mocht Tate ook wel, al wist ze bijna niets van hem en was hij aardig stil.
Terug naar boven Go down
Tate

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 3:14 pm

Tate schudde zijn hoofd. ''Ik woon overal en nergens,'' antwoordde hij strak maar nog steeds met dezelfde zangerige, dichter achtige toon. Hij keek naar het meisje en sloeg zijn armen om zich heen. ''Is het koud hier of licht het aan mij?'' Ik gaf een blik aan haar en keek toen weer rond. Het waaide ook best een beetje, het vuur waaide niet uit omdat er een grote steen in de weg stond. Hij snoof en streek met zijn hand over de zanderige grond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 3:39 pm

Tate schudde zijn hoofd 'Ik woon overal en nergens.' antwoorde hij strak, Kurai vond zijn zangerige stem wel prettig om naar te luisteren. Tate keek haar even aan en sloeg zijn armen om zich heen 'Is het koud hier of ligt het aan mij?' Kurai grinnikte, ze ston op en ging rustig naast hem zitten, ze rommelde daarna pakte de deken die hij niet veel eerder van wat picknickende mensen af had gepakt en sloeg één kant om zichzelf heen en gaf de andere kant aan Tate. Ze grnnikte weer ,,Anders vatten we nog kou..."
Terug naar boven Go down
Tate

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   di aug 03, 2010 3:43 pm

Tate keek naar haar toen ze zei ''Anders vatten we nog kou,'' hij glimlachte voorzichtig en sloeg een stukje deken over zich heen. Niemand deed echt aardig tegen hem. Hij sloeg zijn ogen neer. Sommige mensen hadden zelfs gedacht dat hij een soort alien was. Hij keek even rond en naar het vuurtje. Het gaf gelukkig wel wát warmte af, het was wel fijn dat eindelijk iemand hem niet zag als een beest.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kamperen bij een kampvuur   Vandaag om 3:08 pm

Terug naar boven Go down

Kamperen bij een kampvuur
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: