PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Nieuw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Nieuw.   wo jun 23, 2010 5:36 pm

Pearl vloog langs een enorme berg. Ze had een enorme snelheid bereikt. De bergen zoefde langs haar heen en na een tijdje rond gevlogen te hebben besloot Pearl dat ze even ging stoppen. Ze lande op een steile top van een van de enorme bergen. Pearl keek naar beneden, het was een enorme hoogte waar ze nu op zat. De grond kon ze niet zien, ze zag alleen de bovenkant van de bomen. Pearl glimlachtte even, ze was nieuw hier en had het nu al naar haar zin. Ze bewoog haar vleugels even en vouwde ze in. Haar vleugels zaten onder de veren, dat was bijzonder hadden Pearl's ouders tegen haar gezegd toen ze nog een jonkie was. Ze glimlachtte even bij de gedachte aan haar lieve ouders, die had ze gemist. Maar ze waren er niet meer en daar moest Pearl mee leven. Er gleed een traan over Pearl's wang. De gedachte aan haar ouders was ook pijnlijk. Pearl slikte even en keek om zich heen, ze zag geen andere draak maar ze hoopte dat er een andere draak zou zijn. Een goede draak om vrienden mee te worden...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   wo okt 27, 2010 10:59 pm

starnightvloog door de wyvern mountains, flitste langs pearl ze bleef daar rondjes vliegen, tot dat ze pearl goed zag, Starnight zette minder vaart en langzaam stopte ze voor pearl. 'Hallo, ik ben Starnight, ik ben nieuw hier, wie ben jij?' Starnight vond het vijn om anderen te ontmoeten, maar ze hielt ok van vechten. Starnight stopte met zweven en ging naast pearl zitten. Starnight dacht nog even bij zig zelf: 'Zal ik nu een vriendin krijgen of niet, Dat ik wel het lef heb om gewoon naats haar te gaan zitten, naja ik mag haar nu al!'
Terug naar boven Go down

Nieuw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De enorme bergen-
Ga naar: