PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De rust en stilte.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Haruko

Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

BerichtOnderwerp: De rust en stilte.   di jun 22, 2010 10:29 pm

Haruko liep over de velden. Hij had zijn kap af en zijn handen in zijn zakken. Hij liet zich steeds vaker zien zonder zijn kap over zijn hoofd. De wind ging door de velden en lieten zijn haren rustig wapperen. Hij had nooit kunnen dromen dat hij ooit zo ver zou komen in het leven. Flora, dat was zijn doel, haar beschermen er voor haar zijn. Hij kon haar niet laten varen in zijn gedachten. Met een kalme blik keek hij over het veld. Het lag er vredig bij. De bloemen wapperde af en toe wat op en neer. Rustig pakte Haruko een blokje hout en begon er met een mesje stukjes van af te snijden. Rustig keek hij rond. Het was prachtig. En sinds hij verliefd geworden was op Flora was de wereld prachtiger dan hij eerst leek. Hij zag alles van een positieve kant, in plaats van altijd de negatieve dingen te bekijken. Hij glimlachte. Het was rustig, net als hun eerste ontmoeting. De vogels fluitte het zachte ruisen van de bomen en de wind die door zijn haren blaasde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   do jun 24, 2010 12:29 am

Abelone vloog boven de zonnige velden. Ze vloog zo snel en behendig dat ze er zelfs een wedstrijd mee kon winnen. Ze hield er van om in de wind te vliegen. Dat kietelde in haar buik en het was leuk om de wind tegen je kop te voelen. behendig als het maar kon vloog ze verder. Een paar uur vliegen en ze was moe. Ze dacht dat het beter was om te stoppen. Ze zette haar poten op de grond en state sierlijk verder. Ze gromde even toen ze achter de drakentemmer stond. Ze keek naar de drakentemmer en ging geluidloos achter hem staan. Toen brulde ze zo hard ze kon. Ze hield er van om temmers te plagen. Ookal hebben mensen haar ouders gedood , daar kunnen andere mensen niets aan doen. Ze bleef altijd wantrouwig naar zowel temmers als draken. Ze bleef voor de neus van de temmer staan. "Ik ben niet bang voor jou" Dacht ze in zichzelf. Ze bleef op dezelfde kille manier naar de temmer kijken. Ze zou wachtte tot hij reageerde op de harde brul. Ze hoopte dat hij super hard was verschoten. Dat zou ze geweldig vinden!
Terug naar boven Go down
Haruko

Dragon World
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   zo jun 27, 2010 9:49 pm

Haruko zag een schaduw overvliegen en keek even naar de lucht. Daarna vestigde hij zijn blik weer op het uitzicht. Hij glimlachte. Ineens hoorde hij een oorverdovend geluid achter hem. Een brul. Hij greep met zijn handen naar zijn oren en sloot zijn oren even. Hij draaide zich met een ruk om. Hij keek recht naar een draak. "Hmmm. Vervelende draken soms ook..." mompelde hij. "Kun je volgende keer iemand anders doof brullen..." zei hij kalm en zuchtte. Nou kwam een negatief iets naar boven. Als hij doof zou worden zou hij de mooie stem van Flora nooit meer verstaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   zo jun 27, 2010 10:07 pm

Abelone keek naar de jongen voor hem. "Sorry,..." Verontschuldigde ze zich. "... Ik wilde alleen maar spelen. Ik ben misschien volwassen maar ik voel me nog steeds een kind , soms"Ze voegde soms eraan toe omdat ze meesal zeer volwassen was. Ze keek naar de jongen. "Hallo , ik ben de blauw/paarse draak Abelone, sorry dat ik zo vervelend deed."Ze verontschuldigde zich omdat ze dit keer geen elende wou. Ze klom op een rots en zag dat het veld vol klaproosjes stond. Het was zomer. Het was heerlijk warm en ze had zin om te zwemmen. Maar wat wil je, ze is een waterdraak. Ze keek met haar zacht gloeiende ogen naar de jongen waarvan ze de naam niet van wist. "Hoe heet je?"Vroeg ze beleefd. "Als ik ongelegen kwam moet je het zeggen dan vlieg ik zo weer weg. Ze sprijdde haar vleugels om ze eens uit te strekken. Ze ging zitten en keek nog steeds naar de jongen. "Ik heb je toch niet doof gemaakt hé, moet je dan maar eens mijn gil horen!" Ze lachtte maar ze keek niet naar hem.
Terug naar boven Go down
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   zo jun 27, 2010 10:27 pm

Haruko keek naar de draak. "Niet nodig. Ik wilde even alleen duidelijk zijn dat het niet het prettigste is. "Grappig om te horen..." zei hij vriendelijk. "Aangenaam...Abalone..." zei hij kalm. "Je exuses is geaccepteerd..." zei hij vriendelijk. "Hoe ik heet? Haruko is de naam..." stelde hij zich netjes voor. "Alsjeblieft laat dat beleefde gedoe achterwege. Ik zou degene zijn die beleefd tegen jou moet doen..." zei Haruko. "En je komt niet ongelegen..." zei hij er nog vriendelijk na. "Doof, nee nog niet ik kan nog horen.." zei hij kalm. "Gegil?" zei hij zachtjes. Als die brul nog geen gegil was dan wilde hij de gil niet van haar horen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   zo jun 27, 2010 11:05 pm

"Haruko dus..."Zei ze. "Leuke naam" Ze bekeek Haruko eens goed. "Ben je alleen hier?" Vroeg ze vertederd. Ze vond het leuk dat ze eens een keertje niet beleefd moest zijn. Ze vond het ook heel leuk dat hij zei:"Ik zou degene zijn die beleefd tegen jou moet doen..." Ze gichelde en ging terug staan. "Wat kom je hier doen? Van het uitzicht genieten?"Vroeg ze nieuwschierig. "Ik ben hier gewoon voor mijn plezier." Ze keek naar het veld vol Klaprozen. Ze waren mooi! zeer mooi. Het werd al avond en de zon hing al aan de horizon. "Zonsondergang..." Zei ze zachtjes. "Prachtig niet?" Ze keek met vertederde ogen naar de zonsondergang. "Aan wat denk je nu?" Het was een stomme vraag maar ze wist niet veel anders te vragen op dit moment. Ze keek de jongen niet aan , ze keek alleen naar de horizon en lachtte lichtjes.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   Vandaag om 9:10 pm

Terug naar boven Go down

De rust en stilte.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: