PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Weer op de markt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Flora

Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 9:41 pm

Ze voelde zijn blik, het voelde vertrouwd en prettig. Ze rook hem, die zachte denneachtige geur. Ze voelde zijn zachte tedere aanraking, van zijn lippen en zijn handen. Ze deed haar ogen open en haalde een lok haar uit zijn gezicht zodat ze zijn ogen zag. Ze glimlachte hem bemoedigend toe en legde haar hand op de zijne. Ze had geen gedachtes, haar hoofd zat vol van Haruko. Ze voelde hem zo dichtbij, het kon geen droom zijn. Als het een droom was wou ze nooit meer wakker worden en eeuwig dromen. Hij was echt, ze wist het, ze voelde het, ze wilde het. Zijn ogen, zijn haar, zijn lichaam alles wilde ze hebben. Misschien kon je mensen niet bezitten maar je kon wel kelkaar bezitten. Als in de liefde, je hoort bij elkaar je past bij elkaar er is geen baas en je bent gelukkig. No matter what.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Leeftijd : 24

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:04 pm

Haruko ging langzaam verder maar ineens stopte hij. Hij had een licht grijnsje op zijn gezicht. "Zeg, Flora, heb jij wel eens een vriendje gehad?" vroeg hij kalm en zachtjes zodat zij het net kon horen. Hij wachtte niet op antwoord en gaf haar wat meer kusjes. Toch luisterde hij aandachtig naar haar antwoord. Rustig ging hij wat lager. Bij het randje van haar broekje stopte hij. Hij keek haar aan en glimlachte vriendelijk. Rustig ging hij naast haar liggen en ging op zijn zij liggen. Zijn ogen keken haar aan. Wat was ze prachtig. Rustig ging hij tegen haar aan liggen. Zou hij haar eerste zijn? Bijna onmogelijk vond hij. Zo'n knappe vrouw zou je niet laten lopen. Of zou ze alle mannen die wanhopig achter haar aan liepen weigeren. Wat had hij dan gedaan dat haar toch een andere keuze had laten maken. Even glimlachte Haruko. Hij moest niet teveel nadenken over dat soort dingen. Hij was bij Flora, hij was van haar, en zij van hem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:19 pm

Flora voelde hem twijfelen en stoppen. Bijna maakte ze een terleurstellend geluid. Ze hoorde zijn vraag maar wachtte even met het antwoord tot hij goed lag. Toen hij naast haar kwam liggen ging ze wat tegen hem aan liggen. Ze had best wel eens mannen of jongens achter zich aan maar ze was niet vaak in het dorp. Ze ontmoette daar alleen maar jongens en mannen achter de kraampjes en in de herberbergen. Ze kuste hem teder "Wat hoop je?" fluisterde ze. Ze keek hem aan en liet de spanning stijgen voor ze antwoordde "Ik ben nog maagd Haruko, ik heb nog noit een vriendje gehad" haar woorden waren zacht maar verstaanbaar. Haar ogen fonkelden op een speciale weize. Ze zag de gloed van het mos weerspiegelen in Haruko's mooie, bruine ogen. Ze legde haar hand op zijn wang en liet haar vingers door zijn haar gaan. Jongemannen als Haruko waren bijna nooit maagd of zonder vriendinnetje maar hij was waarschijnlijk net zo vaak in onbewoonde gebieden als zij.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:25 pm

Haruko hoorde haar woorden en glimlachte. Hij keek haar diep in haar ogen. "Wat ik hoop, nee, het maakt mij niet uit. Al heb je tientallen vriendjes gehad, je bent nu van mij..." zei hij kalm en gaf haar nog een kusje. Haar woorden deden hem glimlachen. Hijzelf was eveneens nog maagd. Dit kwam omdat hij sinds zijn 6e jaar heel wat mensen had afgesloten in zijn leven. Nu had hij een enkele keer iemand toe gelaten en hij kreeg gelijk iets met haar. "En wil je dat ook blijven?" vroeg hij vriendelijk en zacht waar een licht ondeugende ondertoon in te horen was. Hijzelf legde zijn hand in haar nek en wreef zachtjes over haar schouder. Haruko keek haar in haar ogen en wachtte rustig op antwoord. Hij zou er zeker van zijn dat ze begreep waar hij op doelde. Hij keek glimlachend naar Flora en wachtte geduldig naar haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:41 pm

"Als jij het wilt blijven heb ik niet zoveel keus" het klonk wat uitdagend. Ze gedroeg zich niet vaak zo. Bijna nooit eigelijk... Het bedrijven van de liefde bracht wel gevaren met zich mee maar dat had ze ervoor over. Ze dacht niet veel na over kinderen evenals de connectie tussen het bedrijven van de liefde en zwangerschap. Ze had nooit voorlichting gehad omdat ze haar ouders was kwijtgeraakt voor ze out genoeg was om die dingen te leren ookal zag ze dieren vaak de liefde bedrijven wist ze niet helemaal de gevolgen. Ze wist het niet zeker in ieder geval maar ze had wel vermoedens. Ze kuste Haruko op zijn mond "je hebt mijn jawoord" fluisterde ze heel zacht.

(breng ik het nog een beetje netjes? Voor de minderjarige mogen we helaas niet te ver gaan qua details ect. T.T we krijgen wel een record op onze naam als we 'het' doen en een kind krijgen: De eerste mensenbaby van DW XD)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:49 pm

(Hartstikke netjes XD.)

Haruko hoorde haar woorden en glimlachte. Hij keek haar diep in haar ogen. Hij had dan weer net wel informatie van de draak gehad. Het was als een vader voor hem, en bij een vader hoorde ook het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes. Haruko glimlachte en gaf Flora een kusje. Hij ging met zijn hand naar haar topje en zocht een manier om die los te maken. Na een minuut of twee had hij gevonden hoe hij los moet. Als tweede ging hij met zijn hand langs haar zij naar haar broekje. Rustig trok hij deze naar beneden. Zelf trok Haruko ook zijn kleding uit van wat hij nog aan had. Rustig kwam hij dichter bij Flora.

(De rest mag niet getypt worden dus doe ik dat ook niet...XD)

Na een tijdje legde Haruko zich naast Flora, licht bezweet en licht hijgend. Rustig keek hij in haar ogen. Hij hield van haar. Van de vrouw in zijn aanwezigheid. Wat was ze mooi en prachtig. Hij wist dat het risico er was dat ze zwanger kon worden. Hij wist echter niet dat Flora niet zoveel er van af wist. Rustig keek hij naar haar en sloot voor kort tijd zijn ogen.

(hopelijk is het eerste gedeelte niet te gedetailleerd anders pas ik het aan...)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 10:56 pm

Ik ga veder na 'het' 18+ gedoe

Al zou ze zwanger worden dan wist ze een aantal kruiden om van een kleintje in je buik af te komen, áls ze dat wou. Ze zweette ook licht en haar ademhaling ging sneller dan gewoon. Ze ging tegen Haruko aan liggen en kuste hem met gesloten ogen. Ze voelde zo veel voor hem. Ze was moe en het enige wat ze voelde was liefde die haar van boven tot beneden vulde en de slaap die zich meester over haar maakte. Haar ademhaling was gekalmeerd en werd gelijkmatig en rustig toen ze slaap vatte. Buiten scheen de maan op het glinsterende meer, de waterval en de mooie omgeving.

(moet gaan T.T)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 11:00 pm

Haruko sloot zijn ogen even kort. Hij keek in de ogen van Flora. Hij glimlachte vriendelijk. Hij merkte dat ook Flora wat uitgeput was. Rustig sloeg hij een arm om haar heen. Hij bleef tegen haar aan liggen. Hij voelde een lichte slaap over hem heen kwam. Zijn ogen werden zwaar en hij geeuwde licht. Echter bleef hij nog wel wakker. Ineens viel het hem op dat Flora tegen hem aan in slaap was gevallen. Hij zelf glimlachte. Rustig ging hij tegen haar aan liggen en sloot zijn ogen ook. Tegen Flora aan viel hij in slaap en zijn ademhaling werd weer rustig. Hij had in plaats van de gewoonlijke nachtmerries een droom. Een vredige droom over Flora en hemzelf. Hij had normaal geen dromen of het was een nachtmerrie over zijn verleden. Haruko glimlachte in zijn slaap en sloeg zonder er erg in te hebben een arm om Flora heen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 22, 2010 11:55 pm

Ze voelde zijn aanraking in de overgang van haar lichte slaap naar de diepe slaap. Ze werd dus niet gewekt door hem. Tegen de ochtend aan kreeg ze een droom:

"Flora" alles was zwart om haar heen "Flora..." het was de stem van Haruko. Er verscheen een witte raaf voor haar op de grond. Toen deze opsteeg veranderde hij in een witte vleermuis. Zonder erbij na te denken volgde ze de vleermuis. Een fel licht toen het dier verdween. Voor haar was het meer met de waterval. Murray stond langs het water te drinken. Toen Murray opkeek kleurde het meer rood. Ze viel, onderwater dieper en dieper. Alles was weer zwart.

Ze keek naar het plafond van de grot. Pas toen ze aan het donker gewend was en ze het vage licht van het mos herkende wist ze dat ze wakker was. Ze voelde Haruko naast zich en kroop dicht tegen hem aan. De zon kwam bijna op maar ze vatte nog slaap. Een rustige droomloze slaap.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   wo jun 23, 2010 7:39 pm

Haruko merkte niet dat Flora wakker schrok. Hij zelf was in zijn eigen droom.

"Ik ben thuis!.." riep de stem van Haruko. Hij liep met een stok vol met konijnen, een stuk of twintig richting een huisje in het bos. Flora zat met een klein kindje in haar handen op een boomstam. Haruko glimlachte en ging het huisje binnen. Legde de konijnen neer en liep naar Flora. De hele dag had hij gejaagd en voldoende voor de rest van de komende twee weken. Haruko gaf een kusje op de wang van Flora. Tegen de avond had Haruko het kindje vast en vertelde allerlei verhalen over Flora, en hoe dapper ze wel niet was. Flora stond op het balkon stiekem mee te luisteren. 'S avonds speelt Flora op haar ocarina en de zoette klanken laten het kindje in slaap vallen. Ineens werd het zwart en een licht flikkerde in de verte..

Het was inmiddels morgen en de zon stond al zo hoog dat het zijn zonnestralen op de waterval richtte en de reflecties op de wand van de grot zorgde. De mossen waren lichtblauw tot licht groen en gaven geen licht meer. Haruko werd wakker en glimlachte. Ze waren inmiddels droog en dat zorgde er voor dat Haruko direct zijn kleding aan kon trekken. Haruko keek naar Flora. Ze sliep nog. Hij zou haar verassen met een ontbijt. Rustig stond hij op. Trok zijn broek weer aan en liep door een gang die in de wand zat naar buiten. Daar trok hij zijn eigen kleren aan en ging jagen. Na een tijdje had hij een viertal kippeneieren. Van een nest dat twee dagen geleden verlaten was. En de eieren waren nog goed. Rustig sjouwde Haruko twee grote konijnen mee. Bovenal een mooie vangst. Rustig begon Haruko met het bereiden van het vlees. Echter was het probleem dat nog moest komen. Het gaar maken van het vlees. Rustig maakte Haruko een cirkel van stenen. Gooide er wat gedroog gras in en pakte een stok. Na een tijde snel gewreven te hebben zorgde dit voor genoeg warmte dat het vlam vatte. Even verstijfde Haruko. Toch zette hij zich door. "Voor een mooi ontbijt.." mompelde hij tegen zichzelf. Hij legde een platte steen er op die langzaam warm werd. Rustig gooide Haruko het vlees er op en de eieren. Trok de rest van zijn kleding aan. Pakte die van Flora en even later stond Haruko in de grot met een heerlijk ontbijt en Flora's kleding en zette het neer op een steen. Hij liep naar Flora. "Wakker worden, roosje..." zei hij glimlachend en gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   do jun 24, 2010 11:07 am

Ze voelde de warmte van Haruko's aanwezigheid verdwijnen. Toen hij de grot uit was werd ze langzaam wakker. Ze zag bloed op het mos liggen en ging rechtop zitten. Even verbaasde ze zich over het bloed. Toen zag ze dat er ook wat op haar been zat. Natuurlijk. Ze zag alles van de vorige avond terug en verbond haar eigen woorden van die avond met wat ze had gehoord van meisjes en vrouwen op de markt. De ontmaagding... Ze gooide water over het mos zodat het bloed wegspoelde. bedacht dat ze zich wel even kon wassen voor Haruko terugkwam. Ze zag dat zijn kleding wegwas en nam aan dat hij was gaan jagen. Ze haalde de vlechtjes uit haar haar en zocht wat zeepkruid langs de waterval. Ze stampte het zeepkruid fijn met een steen en wat water tot het begon te schuimen. Ze wasde haar haar en dook een paar keer onder. Flora ging in de ochtendzon zitten terwijl ze de klitten uit haar haar haalde met een takje en een nieuw vlechtje maakte van het in de weg zittend haar. Toen ze opgedroogd was en haar haar klaar was ging ze terug de grot in. Vorzichtig ging ze achter de waterval langs zonder weer nat te worden. Eemaal in de grot zocht Flora haar stukken leer op en maakte ze deze weer vast rond haar boven- en onderlichaam voor ze weer ging liggen en haar ogen sloot om op Haruko te wachten. Ze voelde een zachte kus op haar voorhoofd en glimlachte. Ze keek recht in Haruko's bruine ogen toen ze de hare opende. Ze kuste hem zachtjes op de mond "Waar was je Haruko?" vroeg ze "Ik miste je" ze glimlachte en stond op. "Ik ruik vuur" fluisterde ze "heb je eten gemaakt?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   do jun 24, 2010 10:44 pm

Haruko keek glimlachend naar Flora. Ze was wakker geweest dat wist hij zeker. Ze had daarstraks haar leren kleding nog niet aan. Hij glimlachte toen hij in haar ogen keek. "Ik was even wat jagen..." zei hij vriendelijk. "Ik heb je eveneens gemist tijdens de jacht..." zei hij kalm. Op het moment dat ze over het vuur begon knikte hij even. "Met wat moeite heb ik een vuurtje weten te maken en wat eten klaar gemaakt..." zei hij kalm. Hij pakte de platte steen en legde hem naast Flora. Daarop lagen twee stukken brood met ieder een tweetal eieren en een stuk konijnenvlees, daarbij ook nog eens een gezond stuk blad. Haruko wist dat die te eten waren en ze smaakte ook nog niet eens verkeerd. Haruko gaf een kusje op haar mond en glimlachte. "Een stevig ontbijt is een goed begin van de dag..." zei hij vriendelijk en keek haar aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   vr jun 25, 2010 11:58 am

Ze ging bij de steen zitten "Haruko, wat... ik heb er geen woorden voor. Ik ben er zo aan gewend dat ik voor m'n eigen eten moet zorgen" ze wachtte tot Haruko ook ging zitten voor ze begon. Het was een uitgebreid maal: Konijn, ei en een bekende eetbare plant. Alle nodige voedingstoffen voor een goed begin van de dag. Zeprobeerde een stukje ei met het blad van de plant. Het smaakte goed "Dit is erg lekker, je bent een goede kok" complimenteerde ze hem nadat ze de laatste hap van een van de eieren verorberd had. In combinatie met het konijn en de bladeren was het erg goed naar binnen te krijgen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   vr jun 25, 2010 8:15 pm

Haruko keek naar Flora en glimlachte. "Wen er maar aan, want we zullen vast vaker samen zijn en ik ben bereid om voor je te koken en te jagen..." zei hij kalm en gaf haar een kusje op haar wang. "Ach, dat valt reuze mee..." zei hij en grinnikte even. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. Rustig ging hij er bij zitten en pakte een stuk brood. Rustig nam hij er een hap van. Het brood in combinatie met het konijn, blad en ei was heerlijk. Hij glimlachte vriendelijk en keek Flora onophoudelijk aan. Zijn eerste maal samen met haar. En het voelde geweldig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   vr jun 25, 2010 11:18 pm

Flora probeerde het brood er ook bij en ook dat was niet verkeert. "Daar heb ik geen bezwaar tegen Haruko" ze glimlachte en bedacht dat ze voor het eerst samen aten. "Heb je iedeën voor wat we vandaag kunnen gaan doen?" vroeg ze toen het maal verorberd was en Flora verzadigd. Haruko was werkelijk geen slechte metgezel en ze wist zeker dat hij dat ook zou blijven. Hij leek zo veel vertrouwen te hebben in hun relatie. Heel anders dan toen ze elkaar net ontmoetten. Zou hij zich nu net zo tegen anderen gedragen of alleen tegen haar? Ze dacht terug aan het poppenspel van Haruko op de markt en vatte samen dat hij goed met kinderen om kon gaan. Ze bedacht zich dat haar kape en andere spullen nog buiten lagen, als haar Dolk maar niet had geleden onder de douw...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   vr jun 25, 2010 11:42 pm

Haruko keek naar Flora en glimlachte. "Als jij er geen bezwaar tegen hebt dan ik ook niet..." zei hij kalm en gaf haar een kusje. "Wat we vandaag kunnen doen? Geen idee.." zei hij kalm. "Maar het maakt niet uit wat. Zolang ik bij jou ben dan is het altijd goed..." zei hij zacht maar toch hoorbaar. "Ik heb je kleding meegenomen..." zei hij kalm. "Dus je kan je aankleden als je het koud krijgt." zei Haruko. Al kon hij dat niet indenken in deze warmte die de zomer had. Rustig keek Haruko naar Flora en keek haar een tijdje in haar ogen. Hij had nooit verwacht dat hij hier met haar zou zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   ma jun 28, 2010 1:06 pm

Flora glimlachte "Je bent zo lief Haruko" fluisterde ze terwijl ze opstond en haar riem pakte waaraan al haar spullen zaten. Snel haalde ze haar dolk tevoorschijn. Hij was nog in goede conditie, gelukkig. Ze deed de dolk terug in zijn schede en ging weer zitten "We zouden een plekje kunnen zoeken waar we voor ons samen een hutje kunnen maken, in het bos zijn vele mooie plekken" stelde ze voor. Ze had het niet koud dus liet ze haar kape, boog en pijlkoker nog even liggen. Zou Haruko nog meer van dit soort plekken kennen? Buiten klonk boven de zachte ruis van de waterval uit het gezang van vogels en een zachte zomerbries door de bomen die de bladeren deed ritselen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   ma jun 28, 2010 9:06 pm

Haruko keek naar Flora en glimlachte. "Maar jij bent veel liever.." zei hij kalm en glimlachte. Hij merkte dat ze iets voorstelde. "Dat lijkt me een leuk idee..." zei hij kalm en knikte even. "En ik moet jou draken ook nog eens zien..." zei hij glimlachend. Rustig keek hij even naar de waterval die de vochtigheid in de grot op pijl hield. Haruko glimlachte en keek Flora. Hij omhelsde haar kort en wreef even over haar rug. "Ik ben blij dat ik jou ontmoet heb..." zei hij kalm. "Zonder jou zat ik nu nog alleen en ongezellig in mijn huisje te zitten en niets te doen.." zei hij kalm en glimlachte. Zij gaf hem een doel in het leven. Iets om voor te vechten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 29, 2010 5:00 pm

Flora grinnikte toen hij zei dat zij nog veel liever was en beantwoordde zijn omhelzing. Ze knikte "Ik denk dat je het goed kan vinden met Razor" ze stond op en rekte zich uit waarna ze haar kape om deed, haar boog over haar schouder hing en haar pijlkoker op haar rug "Weet jij een mooie plek voor een hut?" vroeg ze terwijl ze in een van de buideltjes aan haar riem naar iets zocht. Ze zag al een mooie boomhut voor zich met daaronder een soort stalling voor ellerlij dieren en een balkon dat geheel rondom de boom liep... Waarschijnlijk kwam ze niet zó ver maar ze konden toch wel iets soortgelijks maken?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   di jun 29, 2010 8:16 pm

Haruko hoorde haar woorden. "Ach, als hij net zo aardig is als jou zal ik er geen problemen mee krijgen..." zei hij kalm en glimlachte. "Een mooie plek voor een hut.." herhaalde hij nadenkend. "Ik weet geen plek zoals deze. Maar ik wil niet hier de hut plaatsen. Dit stuk moet ongerept blijven..." zei hij kalm en glimlachte. "Maar ik weet misschien wel een mooi stukje..." zei hij kalm en glimlachte. Hij wenkte Flora om mee te komen en liep de grot uit richting de buitenwereld.

(Maken we hier ook een topic voor aan. Zo ja. Jij of ik?)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flora

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   wo jun 30, 2010 6:55 pm

(doe jij maar, jij weet de plek XP)

Flora glimlachte bij Haruko's woorden en volgde hem de grot uit langs de waterval. Er was een dun paadje tussen de waterval en het meer waardoor je zo goed als droog de grot in en uit kon. Ze had gevonden wat ze zocht: een klein houten dingetje met vijf evenwijdige gaten erin. Er stond een veer op gegraveerd. Flora zette haar mond op een van de gaten en hield twee andere gaten met haar vingers dicht.
Een zoete klank die voor mensen moeilijk te horen was deed het rendier opkijken. Meteen bewoog het dier zich in de richting van het geluid. Binnen een korte tijd verscheen er een wit rendier aan de bosrand. Flora liep naar Murray toen en aaide hem liefkozend over zijn neus en beloonde hem met een klopje op zijn nek. Een algemeen bekend gebaar van mensen tegenover paarden als ze iets goedkeurden. Flora gebruikte het om het rendier te laten weten dat hij iets goed deed "We kunnen gaan"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Haruko

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   wo jun 30, 2010 7:27 pm

Haruko glimlachte en keek naar Flora en glimlachte. Hij merkte dat ze eeno f ander fluit pakte. Of het haar ocarina was zag hij niet hij stond immers achter haar. Een wat hoge klank maar toch zuiver klonk. Hij kon het amper horen maar hij kon het. Niet veel later kwam Murray ook aanlopen. Hij glimlachte. Rustig liep Haruko richting de kant waar ze vandaan waren gekomen. Hij wenkte Flora mee en liep verder over de bospaden.

(Is goe. Zal hem nu openen.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Weer op de markt   

Terug naar boven Go down

Weer op de markt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: