PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Schuilplaats {The Magic Dreams}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   vr aug 27, 2010 11:20 pm

Jenaly was nog steeds aanwezig. Alleen was ze heel hard gefokust op haar eten. Ze had na vele uren de huid er af gesneden en bond nu de poten vast. Gelukkig was er een waterval in de buurt. Ze zette zich recht pakte haar zakje voor water in te doen. Gemaakt van een maag van een koe en liep met ruime passen richting het water. Ze had best honger en het zal nog eeuwen duren. Ze droeg altijd haar zwaard bij zich. Ze zou het nooit van haar leven zomaar ergens laten. Uiteindelijk raakte ze bij het water. Net toen ze zich wilde bukken hoorde ze iemand roepen. Zachtjes gleed haar hoofd naar twee draken. 1 Kleurrijke draak de andere grijs blauw. Ze hoorde een duidelijke emotie. Maar ook zei merkte een spaning tussen die twee. Jenaly had dat ook wel voor gehad. Nou ja ze moest trouwen met een prins in verband voor haar land. Maar zelfs dat had zei geweigerd. Ze wist wel hoe je je er zo bij moest voelen. Meteen keek ze weer naar het water. Ze schepte water in de zak en nam het weer mee naar haar plekje. Ze maakte de everzwijn schoon en had ook de hoofd er ook afgehakt. ......................................................................................................................................................................

Uiteindelijk was ze klaar. Ze keek eventjes weer op toen ze Mudly i beweging zag komen en de regenboogdraak begon te troosten. Ze staarde even naar ze en hoorde maar half hun gesprek. Uiteindelijk begon ze te eten.
Terug naar boven Go down
Kami

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 113
Punten : 136
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 279
Temmer\draak: We'll see..
Partner: 'Houden van' moet me overkomen..

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   za aug 28, 2010 5:20 pm

Kami keek verbaasd toe hoe Rainbow ineens geheel van slag bij hem vandaan schoot. Hij snapte het niet. Wat had hij verkeerd gezegd? Had ze hem niet goed begrepen? Verdrietig keek hij naar zijn spiegelbeeld in het water. Hij wilde haar niet van streek maken. Misschien had hij het niet zo moeten brengen. Hij had er niet zo snel over moeten denken. Hij had er de tijd voor moeten nemen. Kami hief zijn hoofd en keek naar Rainbow. Darko kwam langs en zei iets, maar het ging een beetje langs hem heen. Zijn blik gleed weer naar het water wat nu gerimpeld werd door het drinken van Darko. Zijn spiegelbeeld vervaagde nu. Met een zucht werd zijn blik weer naar de felgekleurde draak getrokken. Mudly was nu bij haar. Hij streek met hij hand over haar wang en praatte met haar. Kami mocht Mudly wel. Hoewel hij niet makkelijk met problemen van anderen om bleek te kunnen gaan, maar dat hoorde nu eenmaal bij zijn karakter. Hij probeerde het in ieder geval wel en dat maakte dat Kami hem ook aardig vond. Voorzichtig stond hij op en begon hij in de richting van de twee te lopen. Toen hij al een eindje op weg was, aarzelde hij. Wat als Rainbow zich bedacht had? Of hij haar had beledigd? Misschien wilde ze hem wel nooit meer zien. Met deze gedachten keek hij nog even naar haar, maar draaide zich toen weer terug naar de watervallen. Ineens merkte hij dat hij dorst had en begon weer terug te lopen om wat te drinken. Er lag een zware druk op hem en hij wist niet hoe hij die moest verhelpen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   za aug 28, 2010 8:46 pm

Mudly keek Rainbow aan. "Het verleden laat sporen achter die onuitwisbaar zijn. Maar de toekomst brengt een pad die je gedeeltelijk kunt sturen..." zei Mudly met een wijze toon. Het was iets dat hij van niemand had gehoord maar nu zelf zei. "Rainbow, je moet je gevoelens voor een persoon..ik bedoel draak niet negeren. Je houdt van hem en je zou het nooit geroepen hebben als je het niet echt deed. Als je het negeert zal het snel genoeg weer de verlangen terug komen om dicht bij diegene te zijn." zei Mudly kalm. Hij merkte dat ze haar blik afwende. Mudly schudde zijn hoofd. Liep om de poten van Rainbow en ging voor hem staan. "Je kunt kiezen, of je blijft hier liggen en doet niets. Of je gaat naar hem toe en praat met hem. Rainbow, het is moeilijk iemand te verliezen, maar het is nog moeilijker om de stem van je hart te negeren." zei Mudly, deze woorden had hij echter weer van iemand anders. Mudly streek met zijn hand over de neus van Rainbow. "Ik weet dat het moeilijk is om gemengde gevoelens te hebben. En alleen jij kunt iets aan die gevoelens doen..." zei Mudly met een bemoedigende ondertoon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://white-sage.actie-forum.com/
Rage

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo aug 29, 2010 9:54 am

--------------------------------------------------------------------------------

Mudly vertelde Rainbow wat ze eigenlijk zou moeten gaan doen, maar ze had geen idee van wat ze moest doen. Dus stond ze op en liep met sleep poten richting Kami. Deze weg was normaal maar kort en nu leek het een hele lange weg te zijn. De andere waren hopelijk aan het slapen, maar Rainbow zag dat Kami nog wakker was en nog bij de watervallen zat. Vlak achter de lila draak bleef Rainbow nog even staan en keek richting Mudly, die haar een klein gebaartje gaf dat ze het goed deed. Rainbow draaide haar kop weer terug en slikte overdreven voor ze met hangende kop naast Kami ging zitten. 'Sorry voor net, maar ik had mijn gevoelens even niet onder controlen. Dat heeft een verband met mijn verleden.' zei Rainbow verontschuldigend en ze keek Kami met een oog aan. Want ze durfde hem nog niet geheel recht aan te kijken, omdat ze bang was Kami beledigd te hebben? Een nieuwe aanval van weg willen vluchten kwam opnieuw op zetten, maar Rainbow zetten haar poten stijf en wilde niet meer vluchten, want ze wilde het met Kami uitpraten voor ze echt wist dat het misschien niks zou worden?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 113
Punten : 136
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 279
Temmer\draak: We'll see..
Partner: 'Houden van' moet me overkomen..

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   ma aug 30, 2010 9:24 pm

Achter zich hoorde hij iemand naar hem toe komen. Het was een draak. Eigenlijk had hij daar nu helemaal geen zin in. Draken die dachten dat ze zich met zijn zaken moesten bemoeien, zoals Darko dat had gedaan. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar de draken die af en toe naar de watervallen kwamen om wat te drinken. Hij zuchtte. De stappen kwamen dichterbij. De draak kwam naast hem zitten. Even liet hij een geïrriteerde zucht horen, diegene moest maar weten dat hij nu echt geen zin had in goed advies. Maar toen hij de stem hoorde die bij de draak hoorde, wenste hij dat hij dat nooit had gedaan. 'Sorry voor net, maar ik had mijn gevoelens even niet onder controle. Dat heeft een verband met mijn verleden.' hij hief zijn hoofd abrupt op en keek haar verrast aan. Een glimlach stond op zijn gezicht. Zonder iets te zeggen stapte hij naar haar toe en legde zijn vleugels om haar heen. 'Het is al goed..' fluisterde hij in haar oor, 'Het is al goed...'
Langzaam, en met tegenzin, liet hij haar weer los. Hij keek haar aan. 'Had je eigenlijk wel gehoord wat ik zei?' vroeg hij toen, voor de zekerheid. 'Ik bedoel, je was zo overstuur...' twijfelend keek hij haar aan. Zenuwachtig tekende hij figuurtjes met de punt van zijn staart.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rage

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   di aug 31, 2010 4:45 pm

Rainbow voelde de warme vleugels van Kami over haar heen komen en genoot van zijn aanraking en een siddering ging door haar gehele lichaam toen hij haar weer los liet. Verbaasd keek ze Kami aan toen hij zijn vleugels weg had getrokken en de verwarde gevoelens waren als sneeuw voor de zon verdwenen toen Kami haar aan had geraakt. Zijn woorden waren helder en Rainbow had de helft maar gehoord van wat hij gezegd had en had zijn bedoelingen dus verkeert begrepen. 'Sorry ik heb maar half geluistert, ik... was zo op van de spanningen dat ik niet goed naar je geluisterd heb.' zei Rainbow naar waarheid en drukte haar rechterkant tegen Kami aan om hem te kunnen voelen en legde haar staart tegen die van Kami aan om hem te laten merken dat het zenuwachtige gedoe niet perse hoefte en keek Kami weer vriendelijk aan en de kleuren in haar ogen speelde met het zonlicht dat erin viel, wat gewoon bij haar was en ze was blij dat Kami niet beledigd was door haar eerdere actie en wreef met haar kop tegen zijn onderkaak aan. Het was fijn om bij Kami in de buurt te zijn en ze wilde hem niet verliezen door die stomme actie's die ze steeds deed als hij in haar buurt was? Die verfuurtjes in het zand vond ze eigenlijk wel geinig. Rainbow glimlachte nog steeds naar Kami en was benieuwd naar wat hij nu zou doen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   Vandaag om 12:47 am

Terug naar boven Go down

Schuilplaats {The Magic Dreams}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: