PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Schuilplaats {The Magic Dreams}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Leona

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   za mei 08, 2010 11:15 pm

Ze draaide haar kop toen ze Kami hoorde praten en glimlachte speels toen ze zijn woorden hoorde. Ze kromde haar rug en keek hem na. ook zij moest een lach onderdrukken toen ze het gerol van Kami zag en liep rustig naar hem toe. Toen hij lag gaf ze hem een kleine tik met haar vleugel, 'Ook goeie morgen, niet?' zei ze vrolijk en ging zitten. Ze vouwde haar vleugels tegen haar lichaam en draaide haar staart om zich heen. Ze sloot haar ogen even en genoot van de zon. Ze draaide haar hoofd en opende daarna pas haar ogen toen ze Kami hoorde spreken. Ze gaf Rainbow eerst de kans om te antwoorden en keek toen lachend even weg. 'Met mij gaat het goed. En hoe gaat het met u, meneer Kami?' vroeg ze vrolijk en grijnsde naar hem. Op de een of andere manier werd ze altijd vrolijk als hij in de buurt was. Hij was een goeie vriend, dat was zeker. Toen ging ze maar liggen aangezien de andere ook dat ook hadden gedaan en liet haar vleugels hangen. Ze was van plan om naar Laurens op zoek te gaan, maar ze kon ook nog even hier blijven. Haar gedachten bleven bij Laurens hangen, en ze vroeg zich af of andere een mens zo goed kende. Ze twijfelde even, keek toen van Rainbow naar Kami en haalde even diep adem. 'Uhm... hoe zit dat bij jullie... zijn jullie.. ik bedoel,' haar stem ging aardig richting stotteren en ze hield even op om de juiste woorden te vinden. 'Hebben jullie een speciale band met een mens?' vroeg ze voorzichtig, en bleef naar het zand voor haar klauwen staren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 09, 2010 1:43 pm

Rainbow zag Leona aan komen lopen en even weg kijken met een glimlach op haar gezicht, maar Rainbow kon niet aan haar lichaams houding af lezen waarom. toen ze begon te stotteren wilde ze eerst een verdedigende repliek tegen Leona geven, maar ze sloot haar kaken weer voor ze iets stoms zou zeggen. wamt ze dacht dat Leona het over Kami en haar had, maar dat was toch niet het geval. een zucht van verlichting ontsnapte onopvallend uit haar bek en ze ging verliggen. 'nee ik heb geen mens die met mij een band heeft, mensen hebben mij van mijn famillie gescheiden in een storm. niet dat ze mij gevangen hadden of zo, maar in de vlucht om van hen weg te komen ben ik ze kwijt geraakt.' zei Rainbow en keek weg van Leona en kami die haar zeker zouden aan kijken. tranen prikte in haar mooie heldere groene ogen en er viel een traan op de kale grond. waar de traan de grond raakte begonnen de mooiste bloemen te groeien. daarna keek ze weer naar de twee draken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 113
Punten : 136

Dragon World
Leeftijd: 279
Temmer\draak: We'll see..
Partner: 'Houden van' moet me overkomen..

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 09, 2010 9:55 pm

Kami keek beiden draken aan. Leona begon te praten. Hij grinnikte om iets wat ze zei. Maar bleef een beetje in de verte staren. 'Met mij gaat het goed. En hoe gaat het met u, meneer Kami?' hoorde hij haar ineens zeggen. Met een ruk keek hij haar weer aan. Hij knikte, 'Het gaat uitstekend.' antwoorde hij op een overdreven formele toon. Even bleef het stil, Kami liet zijn blik weer in de verte hangen. Hij was een beetje moe, van de reis hier naartoe. Al die tijd verbleef hij een stukje buiten DW, niet heel ver. Maar het was wel een stuk verder om van daar helemaal naar de hoge watervallen te vliegen. De zon prikte op zijn schubben. Hij werd weer uit zijn gestaar getrokken door het gestotter van Leona. Een mens. Zijn gedachten dwaalden weer af. Sheila. Hoe lang had hij haar al niet meer gezien? Jaren. Jaren waren erover heen gegaan. Hij slikte, realiseerde zich dat hij nog geen antwoord had gegeven. 'Gehad..' zei hij toen. Hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Leona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 09, 2010 11:23 pm

Ze moest lachen om het formele antwoord van Kami en knikte overdreven vriendelijk als reactie. Ze grijnsde toen nog eventjes na en haar aandacht werd toen getrokken door een langsvliegend vogeltje. En maffe ding was luid kwetterend heen en weer aan het vliegen, en het verbaasde haar dat de vogel de moed had om hier te vliegen bij al deze draken. Aangezien er nergens anders dieren waren te zien. Deze waren waarschijnljk allemaal weggevlucht door het grote aantal draken, en de jagende mensen - en draken - die hier waren. Toen de vogel weer langs vloog tilde ze met een ruk haar staart op en verjaagde het spastisch vliegende vogeltje. Ze snoof vrolijk en kleine rookpluimpjes kwamen uit haar neusgaten. Haar blik keerde zich naar Rainbow toen ze begon te praten. Ze keek haar onderzoekend aan toen ze klaar was met praten, en durfte niets te zeggen. Haar staart gleed langzaam naar haar toe en ruste even op een van haar voorpot, als steun. Toen keerde haar aandacht naar Kami, die met de zelfde dramatische toon en ze voelde zich plots schuldig dat ze de vraag had gesteld. Ze had het toch maar getroffen met Laurens, dacht ze gelukkig en haar hart verlangde weer naar hem. 'Gehad?' vroeg ze voorzichtig aan Kami en keek hem aan.
Terug naar boven Go down
Rage

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   ma mei 10, 2010 4:58 pm

Rainbow voelde de staart van Leona op haar poot rusten en het gaf een vegoel van enige steun, maar ze vond het niet echt erg dat Leona over mensen was begonnen ze had ook best leuke mensen tegen willen komen, maar dat geluk had ze nooit echt gehad tot nu toe dan. haar blik gleed even naar Kami en toen weer naar Leona en keek weer terug naar Kami die slaperig uit zijn ogen keek. zelf was ze ook best wel moe en ze legde haar kop op haar voorpoten en de staart van Leona. even sloot ze haar ogen, maar die waren snel weer open toen ze het vogeltje nog hoorde kwetteren. een toon kwam over haar lippen en de vogel schoot een boom in en bleef rustig naar de draken zitten kijken. een glimlach verscheen op haar lippen en ze viel in slaap.

(tot morgen.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   ma mei 10, 2010 8:29 pm

Kami knikte nadat Leona hem vroeg over zijn antwoord. 'Gehad, ja..'
Een zucht verliet zijn keel en hij keek weer op. 'Best een tijdje geleden, toen ik hier nog niet woonde.' begon hij te vertellen, 'Sheila, zo heette ze, ik deed van alles met haar. Ik leerde haar kennen toen zij een jaar of 20 was. Sheila zat aan de rand van een rivier en daar vloog ik overheen. Ik zag haar, landde, Sheila werd bang.'
Even keek hij naar de lucht, waarom vertelde hij dit allemaal? Omdat ze vrienden zijn. Maar hij had het nooit aan iemand verteld. Nooit. 'Ze woondde in het bos, ze had geen familie.' ging hij weer verder, 'Maar ze had altijd een zwaard bij zich, wat ze op dat moment tevoorschijn haalde. Bang om aangevallen te worden. Ik liep een paar passen achteruit en stak mijn hoofd naar voren. Een heel licht briesje verliet mijn keel en ik glimlachte.' hij keek omhoog, een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht, 'Toen borg ze het zwaard weer op en glimlachte, vanaf dat moment waren we onafscheidelijk. Ik bracht haar op mijn rug overal naar toe. We deden alles samen..' hij bleef naar de lucht staren.
'Maar Sheila werd ouder. Op een gegeven moment wilde ze niet meer mee vliegen. Ze vond het te eng. Ik vond het jammer. Maar evengoed deden we nog een heleboel en we hadden enorme lol.' de glimlach werd even groter, 'Niet lang daarna ging het steeds slechter, ze kon na een tijdje niet eens meer lopen. Ik bracht haar eten, drinken en bleef verder bij haar. Totdat ze overleed.' hij slikte, 'Ik heb haar naar de zee gedragen en haar losgelaten..' stilte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Leona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   ma mei 10, 2010 8:49 pm

Haar gezicht ontspande iets meer toen Kami haar vraag beantwoorde. Ze hoorde dat hij moeite had met zijn verhaal te vertellen, en ze hield verstandig haar mond terwijl hij sprak. Als ze hem zou onderbreken zou hij het misschien alleen nog maar moeilijker vinden. Terwijl hij sprak vergrote haar ogen zichtbaar en haar bek opende zich een beetje van verbazing. Het klonk gewoon tè bekend in de oren. Haar verbaasdheid werd even onderdrukt toen ze de laatste zinnen van zijn verhaal hoorde en ze wist niet wat ze moest zeggen. 'Het spijt me...,' wilde ze haar medeleven tonen en keek even naar het zand voor haar. 'Je verhaal... ik.. ik snap je,' zei ze, met een glimlach die vervuld was met medeleven en vreugde. Ze was blij dat ze tenminste één draak had gevonden die het zelfde voelde, of in dit geval had gevoeld. 'Ik bedoel... het komt me zo bekend voor,' zei ze twijfelend, 'Het eerste deel. Niet... niet het einde,' mompelde ze in het niets. Ze keek even op en keek vlug naar Kami. Haar blik gleed naar Rainbow die in slaap was gevallen en bleef daar op rusten. Het was een rustgevend gezicht, haar zo rustig te zien liggen en het maakte haar ook weer wat rustiger. Haar blik keerde weer terug naar Kami en wachte op een reactie, hopelijk vatte hij alles goed op.
Terug naar boven Go down
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   di mei 11, 2010 8:32 pm

Kami glimlachte even waterig. Hij was blij dat Leona zo goed kon luisteren. Zonder hem te onderbreken. Nu kon hij gewoon zijn verhaal kwijt en dat was fijn. Na dat hij zijn verhal had geeindigd bleef het even stil. Maar er hoefde nu ook even niets gezegd te worden. Kami vond het wel goed. Af en toe gewoon even stil zijn is niks mis mee. 'Spreken is zilver, zwijgen is goud.' zei zijn moeder altijd. Zoals ze wel meer mooie uitspraken had. Waarvan er een hem nu goed zou kunnen helpen, 'Blijf niet hangen in het verleden, droom niet weg in de wereld van morgen, maar concentreer je geest op het huidige moment.' dat was precies wat hij nu moest doen. Niet te veel denken aan Sheila, niet te veel denken aan wat zou kunnen komen, maar gewoon doen wat hem te doen stond. 'Het spijt me..' klonk uit Leona's mond. Kami schudde zijn hoofd. 'Jij kunt er niets aan doen..'
'Je verhaal... ik.. ik snap je,' ging ze verder, Kami knikte, 'ik bedoel... het komt me zo bekend voor. Het eerste deel. Niet... niet het laatste.' Kami knikte weer. Als teken dat hij haar begreep. Meer woorden waren niet nodig. 'Ssst..' suste hij, terwijl hij lichtjes zijn hoofd schudde. Met kleine pasjes ging hij naar haar toe. 'Bedankt.' fluisterde hij.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Leona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   di mei 11, 2010 10:57 pm

Ze staarde nog steeds een beetje van haar stuk geslagen naar het zand voor haar poten totdat ze Kami zachtjes hoorde praten. Ze keek op, en glimlachte lichtjes naar hem, verder kon ze alleen maar knikken. Op dit kleine moment was het enige ze wilde Laurens. Ze wilde naar hem toe, aangezien ze had gerealiseerd dat de verhouding tussen het leven van een draak en het leven van een mens ongelovelijk oneerlijk was verdeeld. Ze wilde dat Laurens ook veel ouder werd, of tenminste niet zo snel. Hij was nu al, met zijn scharminkele 17 jaartjes volwassen voor zijn volk, iets wat ze nog steeds niet kon beseffen. Ze zette het drukkende gevoel van zich af toen ze Kami langzaam naar haar toe zag bewegen. Ze keek hem in zijn ogen toen hij haar bedankte, hoewel ze niet wist waarom en waarvoor hij haar bedankte. Toch knikte ze maar, ze hoefde geen uitleg, ze wilde hem eigenlijk ook helemaal niet. Niet nu, niet nu ze zo verward was met alle verschillende gevoelens die door haar hart heen spookte en de verschillende gedachtes en gebeurtenissen die zich in haar geest afspeelde. Ze stond lichtjes op, bewoog haar lichaam ietsjes naar Kami toe en ging naast hem liggen. Ze drukte haar vleugels tegen zich aan en legte haar staart tegen die van hem. Even keek ze hem aan, wende toen haar blik af en legde haar kop langzaam op haar voorpoten. Een zucht ontsnapte en haar blik gleed naar Rainbow wiens ademhaling langzaam op en neer ging. Het aanzicht maakte haar weer rustig, en langzaam begonnen haar emoties weer vaste vorm te krijgen en werd haar geest weer rustig. Ze bleef nog even naar de velgekleurde draak kijken, die daar lag alsof er niets aan de hand was. Ze glimlachte om het plaatje en tilde toen besluiteloos haar kop weer op. Haar nek krulde mee een ze keek schuin naar Kami. 'Het is een drukke dag geweest,' zei ze, hoewel haar woorden meer richting overbodig gingen. Haar blik bleef op Kami rusten, haar gezicht stond nu eindelijk weer ontspannen.
Terug naar boven Go down
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   wo mei 12, 2010 5:09 pm

Kami zag aan haar hoe ze over iets nadacht. Hij liet het even zo en zei niets. Haar gedachten gingen ergens naar terug. Hoewel hij het graag zou willen weten, vroeg hij het niet. Alles te weten maakt niet gelukkig. Zijn blik ging naar Rainbow. Ze sliep. Iets wat hem nu pas opviel, terwijl ze waarschijnlijk al een tijdje zo lag, aangezien ze niets had gezegd. De aandacht werd weer naar Leona getrokken toen ze tegen hem aan ging liggen. Kami liet zich ook zakken en zuchtte. Net als Leona legde hij zijn kop op zijn voorpoten. Ze keek ook naar de slapende Rainbow. Hij voelde haar ontspannen, waardoor hij zelf ook rustiger werd. Hij sloot zijn ogen en voelde het op en neer gaan van haar ademhaling. 'Het is een drukke dag geweest,' zei ze. Kami zei niets.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 13, 2010 1:47 pm

Mudly had een tijd stil gevallen. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen tegen Aidon. Het leek alsof de wijsheid van de draak voor hem al gelijk zijn woorden had opgezogen en hem met een mond vol tanden liet. Even dacht Mudly na. Wat als hij iets weet te maken zoals de mens. Iets van een bril. Monocoles had hij vaker zien liggen. Maar dan twee naast elkaar. Voor wat duidelijker zicht. Nee dat kon hij de draak niet aandoen. Iedereen zou hem uitlachen. Hij wilde de draak graag helpen maar hoe wist hij niet. Even dacht hij diep na, maar niets schoot hem te binnen. Even zuchtte hij en gaf het op. Zijn blik ging naar Aidon. "Het spijt me, ik weet niets meer te zeggen..." zei hij kalm alsof hij dom was omdat hij geen nuttig woord uit kon brengen. Hij schudde kort zijn hoofd. Normaal was hij wel een prater. Maar in de buurt van een draak kon dat nog wel eens andersom zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://white-sage.actie-forum.com/
Aidon

Geslacht : Man Aantal berichten : 48
Punten : 54

Dragon World
Leeftijd: 92
Temmer\draak: /
Partner: Ze is nog niet gekomen, maar elke bries kan haar meenemen

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 13, 2010 5:22 pm

Afwezig luisterde Aidon de woorden van draken even verder op aan. Iets zei hem dat de twee vrouwelijke draken wel iets zagen in de derde draak, misschien meer dan enkel vriendschap. Hij werd afgeleidt toen Mudly plots weer begon te praten, ook al klonk het in zijn oren niet erg overtuigd. Nog even liet Aidon de stilte tussen hen in hangen. Toen zag hij vaag dat de gestalte zich bewoog. Mudly had zijn hoofd geschud, een beweging niet maar deels tot de draak doordrong. 'Soms is stilte ook niet erg' antwoord hij rustig. Het geroezemoes van de draken even verder op was weer te horen. 'Des al niet te min,' verstoorde hij voor het eerst uit eigen beweging de stilte, 'Ben je nog enigszins droog thuisgekomen van de rots?' vroeg Aidon, ook voor het eerst interesse in de jonge man tonen. Rustig liet de draak zijn zitvlak zakken waardoor hij ging zitten. Zijn houding had iets weg van een hond, iets wat hij niet van zichzelf kon zeggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 16, 2010 9:22 pm

Mudly keek naar Aidon die sprak en grinnikte. "Daar heb je een punt." zei hij kalm. Hij glimlachte. De vraag deed hem zijn hoofd opnieuw schudden. "Nee, ik was kletsnat thuis..." zei hij. "Maar ik ben niet ziek geworden..." zei hij en glimlachte. Misschien kwam het doordat hij op tijd was begonnen met zich te drogen. Hij keek rustig rond. De draken hadden het over iets wat Mudly niet kon volgen. Het was voor hem drakenpraat. Hij keek naar Aidon en glimlachte. "Maar toch bedankt dat je het vraagt..." zei hij. Een beetje interesse zorgde toch voor een socialere houding die Aidon ook in zich had. Mudly had al die tijd al een gevoel gehad dat Aidon iets in zich had dat wat gevoeliger was dan hij zelf toonde. Misschien was zijn slechte zicht de oorzaak van zijn terughoudende houding. Maar Mudly hield vol. De aanhouder wint.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://white-sage.actie-forum.com/
Rage

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   wo mei 19, 2010 5:19 pm

Rainbow opende haar ogen en gaapte grondig, haar lange tong schoot uit haar bek en haar scherpe tanden waren duidelijk te zien. ze keek even rond en begon hoger te krijgen. ze stond op rekte zich uit en haar vleugels raakte enkele boomtakken die hoog boven haar hingen. de winter was in het land en ze wilde geen hongerlijden. ze spreide haar vleugels en steeg op. het duurde even om aan het licht te wenne die de zon over de besneeuwde vlaktes leek te liggen. Rainbow zag elke flikkering die de sneeuwvlokken gaven waar de zon het bescheen. de bomen waren niet langer geel, bruin of rood getooit, maar nu waren ze net zo kaal als in het gebied van de NW. Rainbow zag bij een half bevroren rivier een kudde herten staan, ze dook en gritste een hert uit de kudde die nog niet aan het drinken was. het dier spartelde hevig tegen, maar Rainbow beet het hert in zijn lange hals en doden het door de nek te breken. al terug vliegend zag Rainbow een karavaan in de richting van de schuilplaats van The Magic Dreams schuifelen. ze moest White onmiddelijk waarschuwen net als de andere dat er misschien problemen konden ontstaan, maar ze brulde alleen waarschuwend. de brul was hard en goed luid tot ver te horen. Rainbow zag hoe de bewakers van de karavaan naar haar keken en ze wist dat ze doods bang zouden zijn, maar Rainbow wilde niemand kwaad doen als het niet nodig was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Bid'Daum

Geslacht : Man Aantal berichten : 47
Punten : 61

Dragon World
Leeftijd: After 800 I stopped counting.
Temmer\draak: Only someone who earned my respect
Partner: Love isn't that easy..

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 20, 2010 11:02 am

Een grote schaduw vloog over de groep herten die angstig uiteen weken. Hij had een regenboog kleurige draak zojuist een dier uit de kudde zien pakken en meegenomen. Hijzelf had geen honger dus liet de dieren ongemoeid. Zijn vleugelslagen waren traag. Waar hij precies moest zijn wist hij niet dus volgde hij de regenboog kleurige draak. Bid'Daum had gehoord over de Magic Dreams en na lang twijfelen had hij besloten om zich daar bij aan te sluiten. Als ze hem accepteerden natuurlijk. Onder hem zag hij karavaan die in dezelfde richting als de andere draak gingen. Dat kon niet goed zijn. De luide brul van de draak was tot ver te horen. En hij zag hoe ze opkeken. Van die kans maakte hij gebruik om ze te verrassen. De enorme gouden draak doemde ineens achter de karavaan op en scheerde vlak over hen heen. De angstige blikken deden hem goed. Als ze met alle anderen van de Magic Dreams zouden komen zouden ze hopelijk zo weg zijn. Bid'Daum liet een harde brul horen. Paarden sloegen op hol en probeerden te vluchten. Met een paar krachtige vleugel slagen waaiden er veel spullen van de wagens af. Maar één ding was duidelijk. Dit waren jagers! Hij liet nog een boze, waarschuwende brul horen. En schoot daarna omhoog met een paar krachtige vleugelslagen. Zo snel als hij kon zocht hij de schuilplaats van de Magic Dream. Onder zich zag hij talloze draken in verschillende kleuren en maten. Daar moest het zijn. Door een brul liet hij weten dat hij er aan kwam. Even cirkelde hij boven de groep en liet zich steeds verder zakken. Voorzichtig lande de goudkleurige draak een eindje van de groep. Zijn lange hals krulde hij terwijl zijn ogen over de draken gleden. Wie zou de leider zijn? Rustig kwam hij dichterbij. Eerst zou hij rustig afwachten op een reactie van één van de draken. Hij stelde zich gewoon neutraal op. Zijn blik was aandachtig. Even keek hij naar de regenboog kleurige draak. Haar had hij waarschijnlijk gezien en gehoord. Tussen de draken liepen ook nog twee mensen. Even keek hij naar hen maar richtte zich tenslotte weer op de draken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://dreamhorses.actieforum.com/forum.htm
Rage

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 20, 2010 7:01 pm

Rainbow zag een goud kleurige draak achter de karavan landen en hen boos toe brullen. de mensen bleken jagers te zijn want toe de gouden draak op vloog trokken ze hun zwaarden en sommige gooide zelfs speren naar de draak, maar miste hem, omdat hij te ver weg was. Rainbow brulde nog eens waarschuwend naar de groep. ze liet haar net gevangen prooi tussen de mensen vallen die angstig weg sprongen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 20, 2010 8:40 pm

Kami keek op, naast hem lag Leona nog rustig. De grote goudkleurige draak vloog over een karavaan heen. De bange mensen probeerden hem weg te jagen met speren. Rainbow was er ook bij gekomen. Kami stond snel op en liep naar haar toe. Doordat hij drie keer zo groot was keken de mensen nog banger. Hij spreidde zijn vleugels en keek kwaad, waardoor er al een aantal wegvluchtten. De lila draak begon steeds meer voordelen van zijn grootte te ontdekken, doordat hij zo eng over kon komen kon hij nooit gevangen worden door drakenjagers. Handig.
De goudkleurige draak was ook aardig groot. Fijn, dacht hij, dan ben ik niet alleen de grootste. Zijn kop draaide even naar hem en Rainbow en daarna liet hij een luide brul horen. Een aantal mensen vielen om door de wind dier hierbij mee was gekomen en ze vluchtten allemaal weg. Glimlachend keek hij Rainbow aan.
Niemand die aan haar zat, of aan Leona, want dan zaten ze aan hem!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Leona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 20, 2010 9:21 pm

Haar ogen waren langzaam dichtgevallen, terwijl haar laatste blik de velgekleurde draak voor haar was die nog rustig lag te slapen. De warmte die van Kami afkwam zorgte voor een extra gevoel van veiligheid.
Een brul, daarna nog een, toen nog een paar. Met een ruk schoten haar ogen open. Tegelijkertijd schoot haar kop in de lucht en waren haar zintuigen scherp. Ze keek paniekerig om zich heen, snoof diep en rook de geur van mensen, een grote groep mensen die nu in behoorlijk veel angst waren. Ze zag Rainbow, een vreemde draak en Kami. Met een snelheid die zelfs soepel was voor haar gestalte stond ze met een ruk op en keek schichtig om zich heen. Ze was niet goed met mensen, en zeker niet met vreemde grote groepen mensen waar ze niet op gerekend had. Zonder dat ze het had gemerkt hingen haar vleugels dreigend in de lucht en ze bekeek angstvallig de groep vanaf de verte. Ze ontspande iets meer toen ze het effect van Kami zijn 'aanval' zag en een lichte glimlach brak door. Ze plakte haar vleugels weer tegen haar lichaam en liep langzaam naar hem toe. 'Wie waren dat?' vroeg ze onzeker en keek van Kami naar Rainbow, toen liet ze haar ogen langzaam over die vreemde draak gaan. Hij was bijna even groot als Kami, en had een goudachtigek kleur. Geïntreseerd volgde ze de lijnen van zijn lichaam. Ze vond het een mooie kleur, en vestigde toen haar blik op zijn ogen. Ze glimlachte onzer naar hem, nog steeds een beetje met haar gedachten en geest bij het afgelopen moment. 'Hallo,' zei ze glimlachend en keek hem weer rustig aan. Haar inkblauwe ogen ontspande bij de seconden, en de natuurlijke vrolijke twinkeling die er in was kwam weer langzaam terug. 'Nieuw hier?' zei ze nu wat harder, weer wat zekerde van zichzelf en van het moment.
Terug naar boven Go down
Rage

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   do mei 20, 2010 11:07 pm

de mensen waren gevlucht toen ze Kami zagen, maar Rainbow bleef nog even in de lucht hanen en dook toen pas naar beneden om haar prooi op de halen. Rainbow gritste het dode hert van de grond, maar zag niet dat er nog een jager was achter gebleven. de kist die vlakbij het karkas stond was een prima schuilplaats en een jager dook achter de kist vandaan en stak met een overmaatse speer naar Rainbow die het projektiel niet meer kon ontwijken. de speer drong door in haar borstkast, maar miste op een haar na faaltale organe van Rainbow. de punt van de speer boorden zich verder door de snelheid van Rainbow's duikvlucht en kwam achter haar vleugel-gewricht naar buiten. een kreet van pijn verscheurde de hemel die begon te kolken en draaien. de wolke loze hemel pakten zich samen met dikke donkere wolken die hevige regen met zich mee brachten en veranderde de droge grond tot modder. Rainbow landen pijnlijk hard tegen de aarde en rolde bijna over haar aanvaller heen. de man liet de speer te laat los en het dikke hout brak net boven zijn handen en de rond vliegende splinters boorden zich in zijn vingers. Rainbow rolde nog even door en bleef even liggen voor ze op wilde staan. haar pijn was onbeschrijfelijk en ze schreeuwde het uit van de pijnscheuten die elkaar opvolgde als Rainbow zich probeerde te bewegen. de buit was uit haar klauwen gevallen en boven op de jager gevallen. die nu onder het karkas uit kwam en met getrokken zwaard op Rainbow afliep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   vr mei 21, 2010 5:54 pm

Kami keek opgelucht naar Leona die op hen af kwam. Ze heette de nieuwe draak welkom en glimlachte. De draak had een prachtige kleur vond hij zelf. Nadat hij een blik op hem had geworpen draaide hij zijn kop met een ruk om. Achter hem klonk een hels geschreeuw. Rainbow! Meteen schoot hij naar haar toe. In haar borst stak een speer en voor haar stond een jager met een zwaard op haar gericht. Rainbow rolde over de grond. Er zat wat bloed op hem, en hij keek niet bepaald vriendelijk. Hij zag hoe rainbow probeerde op te staan, maar tevergeefs. Hij liet zijn blik weer op de man vallen. Zijn zwaard hield hij nog steeds gespannen voor zich uit. Kami twijfelde geen moment en spreidde zijn vleugels weer. Net zoals hij net gedaan had. Een oorverdovende brul vulde het gebied. Dat was ongeveer op zijn hardst, hopelijk zou de man er van schrikken en weg gaan. Helaas was dat niet het geval. Hij moest iets anders verzinnen. De man kwam nu dreigend op hem af. Even wierp hij een wanhopige blik op Leona en de andere draak. Hij wilde geen mensen doden. Maar dit was een noodgeval, toch?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Darko

Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   vr mei 21, 2010 8:23 pm

Darko kwam lui aan vliegen tot hij een waarschuwings brul hoorde gelijk werdt hij alert en zag alles gebeuren. op Rainbow had hij het dan wel niet zo, misschien vanwegen haar kleuren, maar niemand moest een draak of mens uit de clan aanvallen als hij vrij was van zorgen. met een snelheid die niemand verwachte bij de rode deaak schoot hij op de jager af die nu van Rainbow naar Kami toe liep. met een bruut gebrul landen Darko zwaar voor kami die een meter of twee nu achter hem stond. Darko was dan wel iets kleiner dan Kami, maar daarom was hij niet minder gevaarlijk. de jager begon te rennen naar Darko en wilde naar zijn borst uit halen, maar Darko liet de aarde zo hard schudden dan de jager onderuit ging. Darko brulde nogmaals deze keer ging die door merg en been. de jager probeerde te vergeefs op te staan, maar het schudden van de aarde maakten dat onmogelijk. Darko zelf had nergens last van, maar verder overal om hem heen schudden de grond zo hevig de de aarde los scheurde en stukken aarde over elkaar schoven. angst was in het gezicht van de jager te lezen en Darko kwam met open vleugels dreigend dichterbij. zijn blik bleef strak op de man gericht en Darko spuwde vuur naar de jager, maar nog voor deze hem raakte veranderde het vuur in een vuurwezen dat speels pestend voor de jager bleef hangen. 'jullie tweebeners hebben een grote fout gemaakt!' gromde Darko boos en luid tegen de man die sidderde van angst. het vuurwezen gilde een geluidloze gil en viel de jager aan, het beest knaagde aan de man alsof het een stuk prooi was. de jager gilde het uit, maar stief al snel toen het vuurschepsel zich in een neusgat doordrong en de man van binnen verbranden. Darko liet de aarde stoppen met schudden en liep naar Rainbow toe.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   vr mei 21, 2010 9:05 pm

Kami keek weer naar de man. Water, hij moest water hebben. Net toen hij zich bedacht dat achter hem een hele waterval was, zag hij Darko overvliegen. De draak landde vlak voor Kami en liet de aarde schudden. Waarom moest iedereen altijd zo nodig allemaal tegelijk de aanvaller afschrikken? Hij had ook best naar Rainbow kunnen gaan. Kami besloot dit maar te doen. Nu iemand anders de jager over had genomen, kon hij in alle rust Rainbow helpen. 'Gaat het?' vroeg hij meteen toen hij zich naar Rainbow omdraaide, stomme vraag. Natuurlijk ging het niet. 'Uhwm..' stamelde hij, hoe moest hij in hemelsnaam een speer uit iemand haar borst halen? 'Leona?' vroeg hij, misschien had zij er verstand van.. Er schoot hem iets te binnen, meteen liep hij naar het water en zoog er een aardige hoeveelheid van naar binnen. Gelijk liep hij weer terug en spuwde het de lucht in, vormde er een soort bal van en stuurde het op Rainbow af. De bal verspreidde zich over Rainbows borst en koelde een het een beetje. Dan zou de pijn minder zijn. 'Leona, wil jij hem eruit halen?' vroeg hij. Hopelijk werkte het.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rage

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   vr mei 21, 2010 9:17 pm

Rainbow zag niet dat de jager weg liep enwerdt gedood door Darko, maar ze merkte de woorden van Kami wel, maar keek hem hulpeloos aan en haar gezicht was nat van de tranen die ze ongewilt gehuilt had. ' b... bol... pak... de bol!' stamelde Rainbow, want als Kami of een van de andere draken haar bol aan rainbow gaf kon zijzichzelf genezen, maar haar woorden waren zozacht geweest dat niemand het waarschijnlijk gehoort zou hebben. opeens voelde Rainbow een koude gloed over haar bosrt glijden en de woorden die geroepen werden richting Leona, maar verder kon Rainbow weinig doen de jager had haar mooi klem gezet. ze kom niet opstaan vanwegen dat haar poot en vleugel-gewricht zo omhoog geduwt werden dat ze onmogelijk zich recht kon stellen. de speerpunt stak zeker een halfe meter uit haar rug vlak achter het vleugel-gewricht, dus daar konden ze de speer en het gemakkelijks uit trekken, maar als het nog lang zou gaan duren kon Rainbow dood bloeden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Leona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 23, 2010 5:50 pm

Ze had gewacht op antwoord op haar vraag, maar die kreeg ze niet toen ze de duikvlucht van Rainbow zag en een fractie van een seconden daarna een oorverdovende schreeuw had gehoord. Haar hoofd schoot weer in de lucht, haar hele lichaam sidderde van angs, spanning, adrenaline en oplettendheid. Haar neusgaten opende zich bijna automatisch bij de geur van bloed, en haar ogen schoten naar Rainbow. Ze was verstijfd, terwijl Kami zich naar haar toehaaste en de aanvaller probeerde af te schrikken. Ze had kunnen weten dat Rooie zich erbij zou voegen en ze zag hem de mens van het leven beroven. Waar was dat nou weer voor nodig, dacht ze geschrokken. De mens had niet dood gehoeven, zelfs voor wat hij Rainbow had aangedaan. Ze had geen zin om tegen de rode draak in te gaan, ze had geen zin in ruzie. Toen ze haar naam hoorde schoot haar hoofd opzij en zag Kami haar angstig aankijken. Haar blik gleed door naar Rainbow toen ze zijn vraag hoorde en ze slikte haar pijnlijke droge keel. Ze liep een paar passen naar haar toe, strekte haar nek en hield haar adem in - ze had het niet zo met bloed - en bekeek de speer. Met pijn in haar hart zag ze de pijn van Rainbow aan, wetend dat ze niets zou kunnen doen. Toen ze de zachte woorden van Rainbow hoorde liep ze voorzichtig naar haar buidel, en pakte de bol zachtjes met haar bek op. Haar voorklauwen zouden ten eerste niet precies genoeg zijn om zoiets op te kunnen pakken, en zouden het ding misschien verbrijzelen. Ze legde hem voorzichtig voor de kop van haar en keek haar paniekerig met een vragende blik aan. 'Ik... weet niet hoe ik je moet helpen. Ik ben bang dat het heel veel pijn zal doen als ik hem eruit trek,' zei ze zachtjes, toen haar kop bij die van haar bleef hangen. Ze keek haar verdrietig aan, geteisterd door het idee dat ze waarschijnlijk geen goede hulp kon zijn.

[ Twee dagen buiten bereik van een computer geweest...]
Terug naar boven Go down
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   zo mei 23, 2010 8:48 pm

Kami keek hoe Leona naar Rainbow toeliep om haar bol te pakken. Rainbow lag op de grond en trilde. Kami kon het eigenlijk niet aanzien. Maar hij moest wel. Hij moest het water onder controle houden, anders zou het wegvallen. Zonder nog op Darko te letten, hield hij zich met Rainbow bezig en liep een paar passen in haar richting. 'Niet bewegen.' fluisterde hij. Leona durfde de speer niet weg te halen, bang om Rainbow pijn te doen. Hij snapte dat wel. Maar het ding moest eruit, anders zou ze het rsico lopen vergiftigd te raken. Je wist het nooit, sommige jagers smeerden hun pijlen in met slangengif. Veel drakensoorten konden daar niet tegen en het lag er ook maar net aan wat voor gif het was. Het ene was het andere niet, net zoals de ene draak de andere niet was. Zo was het heel gemakkelijk raak als je je pijl vergiftigde, hoewel het aardig moeilijk te krijgen was. 'Leona, wil je me helpen?' vroeg hij heel rustig. Hij kon het water wel weghalen en zelf de speer eruit trekken, maar dat zou een stuk meer pijn doen. Als Leona hielp, was het veel verdragelijker voor Rainbow. 'Leona, als ik het zeg, trek jij die speer er van boven uit.' zei hij gebiedend. Ze moest het doen. Kami gooide zijn hoofd omhoog, het water schoot de lucht in. Hij stuurde het terug naar de waterval, waarna hij een stuk ernaar toe liep om nieuw water op te zuigen. Snel trok hij het naar zich toe en stuurde het weer op Rainbow af. Een deel op haar rug, waar de speer uit kwam en een deel waar hij erin was gegaan. 'Nu!' riep hij naar Leona. Doe het, doe het, moedigde hij haar in gedachten aan. Met een hoopvolle blik keek hij haar aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Schuilplaats {The Magic Dreams}   Vandaag om 11:15 pm

Terug naar boven Go down

Schuilplaats {The Magic Dreams}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: