PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

een ontmoeting tussen vrienden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: een ontmoeting tussen vrienden.   vr apr 02, 2010 4:45 pm

Schadow vloog hoog met Geisha over de hoge water vallen en landen zachtjes aan de oever. daar draaide Schadow zich om en keek uit over een prachtig uitzicht over de bomen en de rivier die er tussen door liep. zijn kop buigend dronk Schadow wat water en hij voelde hoe het koele water door zijn keel stroomde. Schadow ging liggen en hief zijn kop op en keek naar geisha. 'ik zal eens naar Twilight brullen, misschien komt ze.' zei Schadow en hij vulde zijn longen met lucht en brulde naar Twilight die ver weg kon zijn.
Terug naar boven Go down
Twilight

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   vr apr 02, 2010 8:55 pm

Twilight hoorde het gebrul. Ze keek op en glimlachte. Ze opende haar enorme vleugels en duwde zich omhoog, scherend over de boomtoppen vloog Twilight naar het geluid. Vliegend luisterde ze aandachtig naar de echo van het geluid. Het was ver weg maar Twilight vloog erg snel. Glimlachend snoof ze, ze rook Schadow. Alhoewel hij nog een eind ver was zocht ze naar zijn gedachten. "Dag Schadow, dat is ook weer een hele tijd geleden." Haar vleugels sloegen steeds sneller en de luchtverplaatsing die haar vleugels liet maken zorgde ervoor dat de bomen waar ze langs vloog wild begonnen te schudden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   vr apr 02, 2010 9:25 pm

'ook dag beste vriendin ik wil je aan iemand voorstellen, maar daarvoor moet je hier heen komen.' zond Schadow in gedachten naar Twilight en hij gaf er ook een beeld bij van zijn lokatie, van waar hij was. met een rustige blik in zijn ogen keek Schadow even naar Geisha en hij zag dat ze rustig naast hem stond. in de verte zag hij dat de bomen wild heen en weer schudden. Schadow wist dat Twilight niet ver meer weg was.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   vr apr 02, 2010 10:19 pm

Geisha sprong van zijn rug. Even keek ze om zich heen. Hier was ze eerder geweest. Ze knikte en liet hem even zijn gang gaan. Zelf knoopte ze haar sandalen los en liep een stukje het water in. Met haar handen plensde ze wat water in haar gezicht. Daarna dronk ze er wat van. Het water hier vond ze heerlijk. Het was zo zuiver. Geisha ging op de oever zitten en hield haar voeten nog in het water. Ondertussen keek ze om naar Schadow en glimlachte.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 12:43 am

Schadow draaide zijn kop naar Geisha en zijn ogen stonden vriendelijk. 'Mijn goede vriendin komt eraan.' zei Schadow en hij keek Geisha aan die nu met haar voeten in het water had en op de oever zat. rustig ging Schadow liggen en hij wachten totdat Twilight zou landen en hij zijn temmer aan haar kon voor stellen. de blik van Schadow gleed over de boomtoppen en het uitzicht was prachtig. het gebulder van de waterval was wel te horen maar het was nog ver om bij de uitstulping te komen en Schadow vond het hier ook een prachtig uitzicht te hebben, want de oever aan de overkant liep glooiend naar beneden zodat de bomen aan de horizon zakten.

Edit Sky: Schadow, je zit in 3 topics te veel, je zit in 6 topics in totaal
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 3:13 pm

Twilight grinnikte, haar vleugels versnelde nog wat en dunne bomen kraakte. Ze brulde luid en het geluid overstemde de watervallen. Toen zag ze Schadow, en een... mens! Ze streek neer en sloot haar vleugels, haar lengte was veel groter als Schadow. "Aan wie ga je me voorstellen Schadow?" Haar licht-blauwe ogen waren op het meisje gericht, dit was een geval apart. Haar klauwen maakte grote afdrukken in de grond, de ivoren horens op haar kop gloeide een beetje, maar dat was een waarschuwing tegen het meisje. Haar safier-kleurige schubben fonkelde fel en haar bovenlip was een stukje opgetrokken, een rij grote, ivoren en vlijmscherpe tanden werden zichtbaar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 6:16 pm

rustig keek Schadow naar Twilight die Geisha een dreiging vond. 'Twilight, dit is mijn temmer Geisha. geisha dit is mijn beste draken vriendin Twilight.' zei Schadow op kalme toon. en hij keek van Twilight naar Geisha die met grote ogen naar de grote blauwe draak keek. Schadow had al best veel mee gemaakt met twilight, zelf een keertje dat ze boos op lex was geweest. Schadow ging verliggen zodat hij goed naar Twilight en Geisha kon kijken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 9:48 pm

Geisha zag in de verte een grote saffier-blauwe draak aan komen vliegen.
Toen deze landde gebaarde Schadow naar haar. 'Twilight, dit is mijn temmer Geisha.' zei hij, 'Geisha, dit is mijn beste draken-vriendin Twilight.'
Geisha keek de draak aan. Een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Hey.' zei ze toen maar. Een windvlaag waaide langs hen heen. Haar haren werden erdoor over haar schouders gegooid. Geisha streek ze achter haar oor, zodat ze er geen last van had. Ze keek de draak nog steeds vriendelijk aan.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 10:08 pm

Twilight hield haar kop een stukje scheef, dat was iets typisch van haar als ze nadacht. "Temmer?" Haar stem was warm en vriendelijk maar verbaasd. Haar bovenlip zakte naar onder en haar houding veranderde. Ontspannen ging ze liggen, zelfs toen was ze nog groter als Schadow terwijl hij stond. Haar ogen waren halfdicht en ze woelde door de gedachten van de zogenaamde: Geischa. Niet om je zorgen over te maken, concludeerde ze. Ze trok zich terug en opende haar ogen volledig, het gloeien van haar horens stopte en ze keek ietwat verbaasd. Was Schadow getemt? "Vertel me eens, hoe heeft ze je... getemd?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 10:14 pm

Geisha grinnikte bij de verbaasde reactie van Twilight. Zonder dat haar iets gevraagd was, antwoordde ze toch. 'Temmer is eigenlijk niet het goede woord.' vertelde ze, 'We horen gewoon bij elkaar.'
Daarna keek ze even naar Schadow. Ze draaide zich om, waardoor het mes tegen haar zwaard aan kwam. Het maakte een tikkend geluid. Snel ging haar hand er naartoe om haar mes stil te hangen. Ze bleef Schadow hierbij aankijken en haar blik gleed toen weer terug naar Twilight. De zon stond achter haar, waardoor Geisha haar oogleden samen moest knijpen om haar te zien. De glimlach stond nog steeds op haar gezicht.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   za apr 03, 2010 11:19 pm

'het is een lang verhaal, maar je hebt mijn hele verleden niet gezien, maar alleen dat gene wat toen in het vuur van jouw was verschenen.' begon Schadow te vertellen. zijn blik gleed van Geisha naar Twilight voor hij begon. 'toen ik uit mijn ei gekropen was ben ik op zoek gegaan naar een teken van leven en in de schemering zag ik iemand weg rennen toen diegene een buideltje voor de deur van een oude boerderij. ik hoorde het huilen van een mensenjong dat ook nog niet zo oud was en ik was te nieuwschierig om verder te trekken. in het buideltje lag Geisha als baby en toen ze naar mij reikte en ik mijn neus tegen haar handje drukte hebben we ons met elkaar verbonden. door de schok die ik kreeg ben ik gevlucht en mijn hele leven tot nu toe heb ik het verbond gevoelt, maar ik was naar diegene ook gaan zoeken maar niet gevonden tot ik Geisha tegen kwam toen ik water aan het drinken was bij de markt.' zei Schadow en de hele tijd had hij naar Twilight gekeken.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 04, 2010 2:36 pm

Twilight rolde met haar ogen. "Bah." Ze had het niet zo op... verbinding en dat soort dingen. Met vrienden wel maar zo een verbinding, dat vond ze nite bepaald fijn om aan te denken. Ze gromde verveeld en zwiepte wat met haar staart, per ongeluk hakte ze een jong boompje op maar ze leek het niet te merken. "Pff, wat een verhaal. Ik ben toch liever ongebonden hoor." Ze schudde haar kop lichtjes van ongeloof. Temmers, dat was toch maar iets raars hoor!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 04, 2010 4:09 pm

'ik kan er ook niks aan doen dat het zo gegaan is.' verdedigde Schadow zich en keek Twilight uitdagend aan, ookal wist hij dat zij vele malen sterker was dan hij was. het jonge boompje vloog aardig door de lucht, maar Schadow letten er niet op. 'het had misschien wel zo moeten wezen, dat weet niemand en een ongebonden draak of temmer vinden elkaar toch ooit wel eens. maar daar hebben we het niet meer over.' zei Schadow op wat kalmere toon. hij wilde de vriendschap met Twilight niet op het spel zetten dat was als eens eerder gebeurd, maar dat wilde Schadow niet nog eens meemaken. zijn blik gleed even weer naar het uitzicht om helemaal kalm te worden, voor hij zijn ogen weer op de blauwe draak richten. 'heb jij nooit eens het gevoel gehad dat er een temmer op je wachten?' vroeg Schadow terwijl hij zijn staart om de middel van Geisha krulde en op Twilight's antwoord wachten.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 04, 2010 9:59 pm

Geisha hoorde het gesprek tussen de twee vrienden aan. Twilight leek niet zo'n grote mensenvriend. Niet dat haar dat wat kon schelen. Zij had Schadow.
En als Twilight geen temmer wilde, dan moest ze dat zelf maar weten. Niet iedereen was hetzelfde, ook draken niet. Geisha keek de draken om de beurt aan. Toen Schadow zijn staart om haar middel legde, legde zij haar hand erop. Voorzichtig ging ze met haar vinger over de schubben. Het voelde grappig aan. De zwarte schubben glommen in de felle zon. Ze keek weer op naar Twilight, afwachtend op wat ze te zeggen had.
Terug naar boven Go down
Lex

Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   di apr 06, 2010 10:30 pm

Langzaam stapte hij met Protect over de glibberige stenen. Hij was in het meer met zijn paard. Protect's benen waren weer erg kwetsbaar. Helaas. Het kan goed zijn dat hij binnen enkele dagen weer zijn hengst niet kan gebruiken. Een nieuwe kopen doet hij niet. Protect was en blijft bijzonder. Misschien wil Lex later wel enkele veulens van hem. Zodat hij nakomenlingen heeft. Dat was voor vaak dieren belangrijk. En Protect verdient het. Ne een tijdje over de stenen te hebben gedraafd kwam hij in een diepere rivier te recht. Niet gek ook. Een eindje verder was er een groote hoge waterval. Hij wilde zich net omdraaien totdat een blaauwe flitsende kleur in zijn ogen prikten. Ook hoorde hij bekende. Hij liet zijn paard maar benenden. Hij trok de zadel en tuig er af en smeed die tussen struiken zodat niemand het opmerkt. Hij klopte op de hals. "Doe geen domme dingen jongen." Suste hij. Daarna klom hij naar boven. Na een paar minuten geschauw bereikte hij de hoogtepunt. Daar zag hij Geisha, Twillight en Shadow. Hij kent ze alle drie. Hij fronste toen de twee draken ruzie maakten. "Nou, nou Twillight ik had niet verwacht dat je zo'n karakter hebt ontwikkeld normaal respecteerde je iedereen hun gedachte." Hij grijnsde plagend. "Hey Geisha, Shadow en Twillight."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   di apr 06, 2010 11:54 pm

een hele bekende stem klonk door het gebulder van de waterval. Schadow draaide zijn kop naar het geluid en zag Lex op staan. 'hey Lex leuk dat je in de buurt bent!' riep Schadow zijn kant op. het was maar al te duidelijk dat Lex zijn paard achtergelaten had om hier te komen, want anders was hij wel naar het toe komen rijden met Protect. zijn blik gleed van Lex naar Geisha en hij was benieuwd naar wat Lex zou zeggen naar wat hij te vertellen had.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   wo apr 07, 2010 5:30 pm

Geisha draaide haar hoofd bij het horen van de bekende stem. Toen ze Lex in het oog kreeg glimlachte ze. 'Hey!' zei ze. Ze had nog steeds de staart van Schadow in haar handen en pulkte nu een splintertje tussen zijn schubben vandaan. Even keek ze iedereen aan. Ze was nog maar een maandje in Dragon World, maar nu had ze al vrienden gevonden. Wat eigenlijk aardig bijzonder was voor haar doen. Normaal maakte ze niet zo makkelijk vrienden. Al helemaal niet met andere mensen. En Lex was nu al gelijk de eerste die ze tegen was gekomen. Haar glimlach werd wat groter. Twilight was niet echt een vriendin, maar als het kwam, dan kwam het wel. Anders niet. Ze zag Twilight niet als een draak die snel vriendschap sloot met mensen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   ma apr 12, 2010 5:05 pm

toen Geisha een sprintertje tussen zijn schubben uit trok kriebelde het een beetje. zijn blik ging naar Geisha en ze voelde of hij nog meer splinters had. Schadow genoot van haar aanraking en hij legde zijn kop naast haar neer, maar sloot zijn ogen niet hij hielt Twilight en Lex in het oog. de vogels zongen hun mooieste liederen en de zon maakten zijn baand rond de aarde totdat hij achter de horizon zou verdwijnen.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   di apr 13, 2010 10:06 pm

Twilight grinnikte toen ze de aanwezigheid van Lex voelde. "Over sommige dingen niet mijn vriend." Ze begroete Lex met een warm gevoel dat via haar in zijn aderen vloeide. Lichtblauwe vlammen dreven uit haar neus naar Lex toe. De vlammen wervelde rond hem en maakte het behaagelijk warm. Haar schubben fonkelde fel door het vuur. De schubben maakte fonkelde beelden op de rotsen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 25, 2010 8:29 pm

Geisha keek van Twilight naar Lex en streek met haar hand over Schadow's staart. Het voelde grappig aan. Vanuit haar ooghoeken zag ze zijn kop die hij jaast haar neer had gelegd. Ze glimlachte en bracht haar blik weer terug naar Twilight en Lex.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 25, 2010 8:56 pm

Twilight glimlachte zacht naar Geisha, ze voelde zich nog niet op haar gemak bij een temmer. Dat was een soort reflex van haar, daar kon ze niet aandoen, behalve het afleren. Maar dat zou niet snel gebeuren. Twilight gaapte zachtjes en hete adem die fel naar bloed rook maar met een zoete achtergrond spoelde over de open plek waar ze was neer gestreken. Het bloed rook roestig en zout. Twilight stoorde zich er niet aan, helemaal niet!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   zo apr 25, 2010 10:58 pm

Schadow voelde Geisha's handen over zijn schubben glijden en soms trok ze een splinter uit zijn staart die soms erg pijnlijk waren of vreselijk jeukte. zijn lange tong schoot even uit zijn bek en likte Geisha's rechterhand, daarna schoot de tong weer terug. zijn tong was paars\blauw en er zaten net als bij katten kleine scherpe haakjes op. Twilight keek even vriendelijk naar Geisha en Schadow knipoogde naar haar. toen Twilight begon te gapen stak hij zijn nues de lucht in en snoof de geur van roestige bloed en zout het was een heerlijke geur en het deed hem aan de zee denken. ' zal ik je eens naar de zee brengen?' vroeg Schadow aan Geisha en hij keek haar aan.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   ma apr 26, 2010 5:13 pm

Twilight gaapte weer en keek even naar Schadow. "Dan ga ik mee, ik verveel me toch te pletter. En ik denk dat veel mensen die op dit moment op drakenjacht je eeuwig dankbaar zouden zijn als je me bezig hield", zei ze. Anders zouden die jagers hun leven snel stoppen. Terwijl ze nog eens gaapte zag je haar tanden met een licht rode tint blikkeren. Dat rood... je kon wel raden wat dat was! Haar 'wenkbrauw' ging even omhoog toen ze een vogel zag overvliegen, eigenlijk had ze al een hele tijd niet meer zich geamuseerd. Ze gromde even naar een andere vogel die rakelings over haar vloog en haar staart vloog de lucht in... De onsmakelijke restanten van het gevogelte viel in twee delen op de grond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   ma apr 26, 2010 5:20 pm

even keek Schadow naar Twilight toen ze vertelde dat ze mee ging en hij schoot in de lach toen ze het over de drakenjagers had. zijn gelach was raspend als twee stenen die niet nat waren gemaakt en over elkaar scheurde. hij grinkte nog wat na en keek richting Lex en Geisha. 'en wat vinden jullie ervan?' vroeg Schadow met een brede grijns die bij een draak vele maten groter was en je zijn lange scherpe tanden goed kon zien. hij was geamuseerd door Twilight en Schadow had zin een een verre vlucht die naar de zee zou kunnen op gaan. Schadow had pretlichtjes in zijn ogen en hij was erg benieuwd naar de reactie van de twee mensen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   wo apr 28, 2010 6:24 pm

Toen Schadow voorstelde om naar de zee te gaan, keek ze hem even aan. Vlak daarna begon Twilight over drakenjagers. Ze sloeg een vogel uit de lucht, die voor hen neerviel. Even keek ze ernaar, maar haar aandacht werd al gauw naar Schadow getrokken 'En wat vinden jullie ervan?' vroeg hij. Geisha knikte enthousiast, 'Ja, waarom niet?' antwoordde ze, 'Ik ben al een tijdje niet meer in de buurt van water geweest.' Haar ogen gleden naar Lex, zich afvragend wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: een ontmoeting tussen vrienden.   Vandaag om 12:49 am

Terug naar boven Go down

een ontmoeting tussen vrienden.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: