PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: friends   wo maa 31, 2010 8:21 pm

Bo is aleen. Maar zijn ouders hebben hem dan ook verlaten. Hij voelde zich altijd aleen. Tot hij voorig jaar een vriendin had. Ze speelde elke dag samen. Ze spelden verstopertje en zo. Tot ze dood ging. Hij was weer aleen. Alles wat hij al had meegemaakt. Wist hij niet wat hij moest doen. Zou hij ooit weer een vriend hebben. Waar hij weer mee kan spelen. Wat voor een vriend. Hij moet lief zijn speels. Zoals hij. Dan zal hij weer gelukkig zijn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: friends   wo maa 31, 2010 9:33 pm

Op een dag was hij naar een grot ergens verderop gaan schuilen. Hij zag het even niet meer zitten. Zijn ouders hadden hem verlaten en toen zijn vriendin had besloten zich van het leven te benemen werd het hem te veel.
Opeens hoorde hij hoe de wind heen en weer scheurde tegen de wand van de rots. Het leek wel een tornado. In één klap vielen duizende stukjes steengeruis naar beneden. De grot stond op instorten. "Wat moest hij nu doen? dacht hij inzichzelf.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: friends   wo maa 31, 2010 9:45 pm

Opeens zach ik nog een draakje. Hij was precies ook ongelukkig. Ik vroeg aan hem wat er was. Hij had hetzelfde meegemaakt als ik. Maar hou kon ik hem troosten. Hou kon hij mij troosten. Plots hoorde ik een krak. De grot ging instorten. Ik liep samen met hem de grot uit. We renden en renden. We waren op hetnipper uit de grot. Ik viel neer van het moe zijn. Want ik was nog maar vier weken oud. Hij is wel schattig.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: friends   

Terug naar boven Go down

friends
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De ijzige toendra-
Ga naar: