PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Jagen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lex

Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

BerichtOnderwerp: Jagen.   do maa 25, 2010 7:42 pm

Hij was het al beu. Hij kwam net van zijn ouders. Maar hij heeft ruzie gekregen. Zijn ouders willen dat hij ridder werd in het kasteel Gafani. Zijn ogen stonden strak. Hij had al een vermoeden dat zijn ouders iets met hem willen bereiken. Ze willen goede vrienden zijn met de koniklijke famillie. Ze probeerde hem zelfs te koppelen met de oudste prinses Humle. Nou ja. Eigenlijk heeft zijn moeder er niets mee te maken. Zijn zus die zal het niet zo erg vinden om hem nooit meer te laten zien. Hij was een stuk veranderd. Meer gespierd en heeft een tatu. Wat een teken was van zijn familie. Iedereen die een man was in de familie kreeg zo'n teken. Hij galopeerde ver ver ver weg van het kasteel. Zijn vader zal wel hulp gevraagt hebben aan de ridders. Na uren te galoperen liet hij Protect stoppen. Nu moest hij aan eten zien te komen. Want hij was ook van plan om dat te gaan kopen. Hij pakte zijn zelfgemaakte zwaart die hij Gi Bente noemde. Hij ramelde in zijn ouden tassen op zoek naar zijn laatste oude brood. Hij ging op een vere afstand zitten en had het brood voor de struik gelegd. Enkele uren waren voorbij. Hij zag een eenzaam mannetjes everzwijn. Die was vast van plan om een eigen kudden te stichten. Helaas voor hem gaat dat niet door. Lex sprong naar de everzwijn en stak het met macht dood. Hij veegde het zweet afen bekeek zijn prooi.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ydnam

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 11:24 am

Langzaam stapte ze rond. Zelf was ze aan het jagen en ze vond net een mooie prooi. Ze vond een everzwijn. Maar net toen ze ten aanval wou schieten was er al iemand haar voor. Ze was boos en sprong uit de bosjes. Ze liet haar tanden zien. 'Dat is mijn Prooi!' zei ze in gedachte. Maar ze weet dat hij haar niet verstaat. Ze gromde. Ze liep rond de man heen en weer. Ze had weken niet gegeten en ze had nu echt wel honger. Ze zou zo eens mens inslikken. Nog steeds brulde ze kwaad.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 11:35 am

Hij wou net het vlees snijden totdat hij luid gegrom hoorde. Hij stond even stil. Hij had een bijzondere steen waarbij hij met draken kon spreken dus hij weet al meteen waarom deze zo van streek was. 'Rustig maar, ik wil best met je delen' Zei hij in gedachte. Hij maakte geen oogcontact. Rustig keek hij naar de grond. Rustig bukte hij voor de grote draak. Zo liet hij zien dat hij respect voor haar had. Hij rommelde in zijn zak op zoek naar iets blinkend. Hij had een stuk ijzer dat prachtig pronk als een juweel. Bijna iedereen weet dat draken dol op glinsterende dingen zijn. Hij smeed het voor haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ydnam

Dragon World
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 11:53 am

Ze keek raar op. Ze keek om zich heen om te zien van waar het geluid kwam. Kwam dat mens werkelijk in haar hoofd? Ze keek toe hoe hij respect liet tonen. Ze bewoog even niet. Ze liet haar hoofd lichtjes naar voorover buigen. Haar ogen keken naar de jongen. Ze was nog jong en wist nog niet wat haar krachten zijn. De jongen zat in zijn rugzakje. Nieuwsgierig keek ze toe. Hij gooide iets blinkend naar haar. Even sprong ze naar achteren omdat ze dacht dat ze werd aangevallen. Maar toen er niets gebeurt was stapte zeer onzeker naar toe. Ze werd opslag verliefd. Ze kreeg iets blinkend. Tevreden stopte ze het in haar bek. Ze schudde met haar hoofd dankbaar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 12:57 pm

Hij glimlachte tevreden. Het was wel duidelijk dat ze een vriendelijke soort was. Langzaam sneed hij een bil van de everzwijn af. Hij knielde en hief de been zo hoog dat hij kon. Dit zou het ijs breken als ze het van ham aanneemt. Dan konden ze vrienden zijn. 'Kom naar me' zei hij in gedachte en wachtte af wat ze doen zou. Hij wilde haar natuurlijk niet temmen. Hij wilde gewoon vrienden zijn. Zijn blauwe ogen waren op haar gericht. Ze was wel heel mooi om eerlijk te zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:06 pm

Wat was het fijn om in het bos te wandelen. Het geruis van de watervallen op de achtergrond maakte haar rustig. Nehra snoof de boslucht op en glimlachte. Ze keek om zich heen. Haar bruine ogen bleven hangen bij een draak en nog iemand die wat verder tussen de bomen stonden. Nieuwsgierig keek Nehra hen aan. Wat waren ze aan het doen? Zo stil als ze kon sloop ze dichterbij. Wat was hij aan het doen? Was dit zijn eerste ontmoeting met deze draak? Nehra bleef vanuit de bosjes naar hen kijken. Het was een mooi gezicht.
Terug naar boven Go down
Ydnam

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:11 pm

Ze keek toe hoe de jongen een stuk vlees sneed. Toen hij het voor haar richtte keek ze verbaast. De mens wilde zijn eten delen? Ze krijste. Maar uit intrest. Snel en voorzichtig pakte ze het vlees aan en zonder te kauwen slokte ze het op. Ineens richtte ze haar kop naar een andere mens. Ze was erg scherp en voelde zich bedreigt. Meteen krijste ze luid en gevaarlijk. Ze richtte zich naar een jonger mens die hen in het oog hield.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:14 pm

Hij was tevreden toen de draak het aannam. Hij zag hoe vijandig de draak deed. Hij richtte zijn ogen naar waar de draak haar ogen had gericht. Er zat daar iemand hen te bespieden. Hij ging voor de draak staan met zijn handen hoog. ' Vrees niet voor de vreemde die ons bespied' Zei hij in de gedachte. Hij hoopte maar dat ze aan zijn woorden hing.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:17 pm

Oops... De draak had haar opgemerkt... en ze zag er niet blij uit. Ydnam krijste en Nehra hield haar handen tegen haar oren. Nehra kneep haar ogen dicht en ging achteruit, recht tegen een boom aan. Toen Ydnam stopte met krijsen opende Nehra haar ogen en haalde ze haar handen van haar oren. "Sorry..." fluisterde ze. Geweldig... Nehra liet zich vallen en keek weg van de draak en de jongen. Ze ondersteunde haar hoofd met haar hand en keek richting de watervallen. Dat was duidelijk. Nehra zuchtte even. Ze had het mooie moment tussen de draak en de jongen verstoord. Was ze hier maar niet geweest.
Terug naar boven Go down
Ydnam

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:21 pm

De jonge draak keek verbaast naar de jongen. Eerst leek het alsof ze ten aanval wou gaan. Maar ze respecteerde de wil van de jongen. Ze stapte naar de everzwijn en slokte het kwaad op. Ze was nog jong en begreep nog niet hoe een mens zo in zijn werk gaat. Ze spuwde het ijzeren ding uit haar mond en ging liggen. Ze bekeek het verliefd aan en begon er aan te likken. In de hoop dat het nog mooier werd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:24 pm

Hij keek tevreden op toen de draak besloot niet aan te vallen. Ze ging al gauw naar het eten en hield zich bezig. Hij zuchtte opgelucht en draaide zich om naar het meisje die daar op de grond lag. Hij keek raar op en stak zijn hand naar haar uit. "Hulp nodig?" Vroeg de blonde jongen. Hij glimlachte zachtjes. Hij vond het niet zo erg. Het was wel normaal dat mensen barsten van nieuwsgierigheid. Zijn blauwe ogen keken de meisje aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:28 pm

Vanuit haar ooghoeken zag Nehra dat de draak naar het everzwijn toeging en verder niet meer op haar lette. Plots hoorde ze een stem. Ze keek op en zag de jongen. Glimlachtte hij nou? Nehra bleef de jongen even aankijken, waarna ze zijn hand pakte en recht kwam. "Dank je..." zei ze afwezig. Ze kon het niet laten om weer even naar de draak te kijken. Ze had zo aangevallen gereageerd... Nehra keek weer naar de jongen. "Waarom reageerde ze zo impulsief? Ik zie er toch helemaal niet zo gevaarlijk uit?" zei ze en glimlachte even.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:36 pm

Hij zette haar met gemak terug recht en keek ook een tijdje naar de draak. "Graag gedaan." Antwoordde hij rustig. hij was blij dat De draak zich nu keurig gedaagde. Toen hij een vraag hoorde dacht hij even na. "Nou ik denk voor verschillende redenen. Het kan zijn dat ze haar territorium wilde verdedigen. En ze is nog heel jong. Het kon dus zijn dat ze bang is." Hij wist zeker dat ze bang was aangezien ze bijna in paniek was. Maar ze beschermde ook voor een groot deel haar hol.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:44 pm

Nehra keek Lex met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ze vind mij eng, terwijl ze jou een everzwijn heeft zien doden?" vroeg ze met een grijns. "Of heeft ze dat everzwijn zelf doodgestoken met jou zwaard?" vroeg ze droog. Het was onwaarschijnlijk dat de draak het everzwijn zelf gedood had, anders was Lex nu gewoon dood. Nehra zweeg even. "En als het haar territorium was, waarom mag jij dan wel bij haar komen? Jullie zien er niet echt uit als vrienden uit de kindertijd." zei Nehra en wachtte op Lex' reactie.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:52 pm

Hij glimlachte op de vragen die ze stelde. Misschien probeerde ze met hem iets uit. Hij was niet echt onder de indruk. "Ik heb de zwijn gedood ja. En ja ze liet me toe in haar territorium. Maar ik heb ook ervaring met draken aangezien ik al van kinds af aan er mee geleefd heb. En ik heb ook een edelsteen waarmee ik kan praten in gedachte." Hij zweeg heel even en ging verder. "En ze was boos en bang omdat je je zo schuilhield. Dan lijkt het alsof jij iets van plan was." Voor de rest antwoordde hij niet op alle vragen hij vond dat niet nodig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 1:59 pm

Nehra zag dat hij glimlachte. Dat was niet grappig bedoeld... dacht ze. Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan toen hij alle vragen beantwoorde. "Je bent nog steeds gevaarlijker met dat zwaard dan ik met mijn pijlen en boog." zei ze koppig. "En ik was inderdaad iets van plan... Ik was van plan me stil te houden zodat jullie tweetjes niet gestoord zouden worden in jullie eerste ontmoeting." zei Nehra. "Is dat niet lief van me?" vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Go down
Ydnam

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 2:02 pm

Ze zette zich weer recht. Ze voelde nog aanwezigheid. Deze keer geen mens. Mooi niet dat ie hier komt. Deze plek is van haar. Ze was jammer genoeg nog niet zo sterk. Ze kon haar krachten nog niet beheersen. Ze liep naar Lex. Ze ontblootte haar tanden om te laten zien dat hier nog iets is. Ze had geen oog meer voor het meisje. Ze was te afgeleid. Haar nagels staken uit en haar enorme vleugels waren open. Ze zwaaide mee.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rage

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 3:53 pm

de appels gingen er in als zoete koek en de boom was dus al gauw leeg. Rainbow slenterde naar de volgende fruitboom die niet ver van de eerste stond, maar wel dichterbij de draak en de twee mensen. een gevoel van onrust werdt groter doordat draak zelf bewoog en naar de mensen toe liep. Rainbow pakte net een appel die wel heel erg kraakte wat har ineen deed duiken en ze gluurde naar het stel die nog geen 500 meter bij haar vandaan stonden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 8:40 pm

Hij begreep niet wat er nu weer aan de hand was. Ze werd weer wild. Hij bestudeerde de draak goed. Hij trok het vreemde meisje weg van de draak. Hij wist al wat er aan de hand is. Er is een andere draak in het territorium gedrongen. Dat was niet echt slim. Maar ze mochten zich niet bemoeien bij het gevecht. Hij zweeg en keek nog even naar de vreemde. Ze droeg mooie verschillende kleuren met zich mee. Hij zweeg verder
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 8:45 pm

Nehra keek naar Ydnam toen die weer recht kwam. Ze keek de draak nieuwsgierig aan toen deze naar Lex toe ging. Plots ontblootte Ydnam haar tanden en vouwde ze haar vleugels open. Nehra zette een stapje achteruit. "Wat ze nu doet is best eng..." zei Nehra bijna onhoorbaar. Plots werd ze weggetrokken door iemand. Nehra keek vragend naar Lex. "Wat is er met haar?" vroeg Nehra. Plots zag ze een draak met allerlei kleuren. Dat was er dus... dacht Nehra. "Ze is wel erg op haar territorium gesteld voor zo'n jonge draak, niet?" Vroeg Nehra terwijl ze nog wat achteruit ging tot ze het veilig genoeg vond.
Terug naar boven Go down
Ydnam

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 8:50 pm

Ze zwaaide met haar staart toen er geen reactie was. Zolang die vreemde niet dichterbij kwam zou ze het niets doen. Ze brulde nog eens luid. Het was zo luid dat de planten begonnen te bewegen. Ze sloeg haar staart nog eens tegen de grond en keek tevreden naar Lex. Ze zag hoe het meisje naar achter liep. Het leek alsof het vreesde. Ze liet haar tanden zien. 'ZO eng ben ik nou ook weer niet!' Dacht ze. Haar ogen stonden op onweer. Maar ze bleef kalm.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 9:11 pm

Hij keek op toen er niets gebeurde. Hij glimlachte rustig en ging tegen de boom rusten. Hij bekeek de jonge draak die misschien 19, 20 jaar was. Hij hoorde haar ineens iets zeggen. Hij grijnsde en moest zijn lach in houden. Maar hij zei maar niet wat de draak voelde. "Heb je zin om haar eens aan te raken?" Vroeg hij toen opeens. Hij weet zeker dat ze zich wel ging gedragen. Die meid zal ook opkijken. Maar het maakte hem niet echt iets uit. Hij hield er van om mensen over draken te laten leren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 9:24 pm

Nehra bleef kijken naar Ydnam. Ze kon haar ogen niet van haar afhouden. Angst? Misschien wel..., dit was de eerste keer dat ze een draak van zo dichtbij zag. En de draak zag er op dit moment niet bepaald vriendelijk uit. Het enige moment waarop ze eigenlijk tevreden had gekeken was toen ze haar glimmende steentje was aan het likken. Ydnam draaide zich naar haar toe en ontblootte haar tanden. Nehra's angst verdween als sneeuw voor de zon. "En waarvoor was dat nodig?" vroeg Nehra aan Ydnam. Zou jij het leuk vinden als ik mijn tanden aan jou laat zien? dacht ze. Ze draaide haar hoofd naar Lex toen hij wat vroeg. "Lijkt me leuk, maar alleen als je zeker weet dat ze m'n hoofd er niet af gaat bijten. Want zo ziet het er namelijk wel uit..." Zei Nehra en keek weer even naar Ydnam.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 9:34 pm

Hij grijnsde op haar antwoord. "Ik weet het zeker. Ik heb vaak mensen leren omgaan met draken. Deze hier is best oke. Maar volgens mij heeft ze een eigen willetje." Hij zweeg toen en staarde nog een tijdje naar de draak. Hij liep voorzichtig naar zijn rugzak. Daar zocht hij weer naar iets blinkend. Hij pakte een zilveren munt. Daarna liep hij naar het meisje. "Je moet nu gewoon geen hurken en je hand hoog naar de draak richten. Je kunt ook vriendelijk praten zodat de draak zich een stuk beter voelt." Hij gaf de munt aan haar en stapte op zei.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   za maa 27, 2010 9:42 pm

Nehra glimlachte. "Je hebt ze leren omgaan met draken? Lijkt me leuk. Maar heeft elke draak niet een ander karakter, en dus ook een andere omgang nodig?" vroeg Nehra. "En dat eigen willetje is niet zo geruststellend weet je.." zei Nehra terwijl ze probeerde te zien wat Lex aan het zoeken was. Toen Lex zich naar haar toe draaide keek ze naar de munt in zijn hand. Ze luisterde naar zijn uitleg en knikte. Ze pakte de munt uit zijn hand en zuchtte even. Nehra draaide zich om en liep langzaam een stukje naar de draak toe. Ze bleef staan toen ze vond dat ze dicht genoeg bij de draak was. Zoals Lex haar had gezegd om te doen, ging ze hurken en richtte ze haar hand met de munt naar de draak toe. Ze keek Ydnam aan. "Pak maar..." sprak ze zacht. "Ik kan je niets doen..." zei ze wat luider.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jagen.   Vandaag om 3:13 pm

Terug naar boven Go down

Jagen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: