PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

love allone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: love allone   zo maa 21, 2010 4:01 pm

Bo was dierekt na zijn geboorte achtergelaten door zijn ouder.Hij moest aleen overlevven in de koude wildernis. In de zomer zach hij soms nog vogels. Maar voor de rest aleen de prachtige wolken. Destralende zon. En de mooie velde. Hij sliep aleen en liep aleen. Altijd was hij aleen.hij rende harder dan de wind. Hij was een wonder. Al voor hij het wist spuuwde hij vuur. Maar voede zich goed in zijn vel. Hij wilde spelen en keek naar het gras alles wat hij zach was dood volgens hem. Hij wil gewoon een vriend!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 4:48 pm

Een raar wezentje van 1 cm hoog en 2 cm lang, zoefde over de grond. Het was Frieda, die was gekrompen tot haar kleinste formaat, het formaat waar ze zicht het lekkerste in voelde. Opeens merkte ze een klein, paars draakje op. Ze groeide iets groter, 50 cm om precies te zijn en bleef op een klein afstandje staan.
,,Hoi.." zei ze na een tijdje toch maar en ze kwam een stukje dichterbij, met een klein glimlachje op haar gezicht.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 4:56 pm

Bo keek naar haar. Dacht meteen ja de zelvde soort als ik. Ze voelde zich op zijn gemak. Hij ging stilletjes dichter en zij ook hallo. Hij keek haar goed aan ze was best klein maar dat was hij ook. Hij wist niet goed wat zeggen maar vanbinnen. Was hij dol gelukkig en blij. Alles wat hij ooit deed of nog steeds doet vond hij dit het belangrijkste. Als hij dit verprutst ktijcht hij geen tweede kans. Daar was hij best bang voor. Hij heeft nooit eerder een draak gezien en dat vind hij niet leuk. hoopelijk vind zij hem wel leuk!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:04 pm

Toen de draak hoi terug zei, werd haar glimlach breder. ,,Hoe heet je?" vroeg ze na een tijdje en daarna vogde ze toe ,,Mijn naam is Frieda!" ze liep nog iets dichter naar de draak toe. ,,Zullen we vrienden zijn?" vroeg ze na een tijdje en ze keek het draakje even afwachtend, maar ook vriendenlijk aan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:11 pm

ik glimachte en stond als een flinke jongen recht ik heet Bo zei ik. Hoe oud ben je? Vroeg ik en ja vrienden is goed. Ik holde rond supper rap en riep joepi ik heb een vriend. Ik voelde getintel in mijn buik ik wist niet wat het was. Ik was dol gelukkig. Ik keek naar de zon de wolken en lach daarna op de sneeuw ik lacht nog is en deed men ogen dicht. Stond weer op en bleef lachen altijd!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:18 pm

'Ik heet Bo.' hoorde Frieda het draakje zeggen, haar glimlach werd nog breder toen ze zijn vraag hoorde 'Hoe oud ben je?' ze dacht even na ,,Weet niet.." besloot ze te antwoordden ,,Niet getelt!" ze grijnsde, maar keek Bo even vreemd aan toen hij rond begon te rennen en riep: 'Joepi! Ik heb een vriend!' Frieda grinnikte toen ze Bo zo zag laggen, ze rende even langs hem en tikte hem aan met haar staart ,,Tik, jij bent hem!!" riep ze terwijl ze rondjes om hem heen begon te rennen, maar voor hij haar terug kon tikken was ze alweer een andere kant op gerent.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:23 pm

ik kwam afgerent zo snel als ik kon en ja hoor tikkie. Jij bent hem hi hi. Dit is fun het is leuker dan ik dach. En ik rende weer weg voor ze me tikte en rende en rede en rede en verstopte me onder de sneeuw maar ik dacht dat ze men hoorens zag dus liep ik weer weg ik werd naturlijk moe maar ja. Dus bleef ik lopen tot ik er bij neer viel hihi. en dat ging ook zo maar door de sneeuw had ik al rap weer koud. Dat is niet de bedoeling maar ja. Ik bleef liggen om wat te rusten!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:32 pm

Frieda zat Bo al tijden op de hielen, maar op het gegevene moment werd hij moe, maar zij niet. Ze stopte vlak voor de kleine Bo, die op de gront lag en tikte hem. ,,Jij bent hem.." zei ze met een kleine glimlach, ze ging even zitten ,,Laten we iets anders doen, je ziet er moe uit.." zei Frieda en ze keek even om zich heen, zoekend naar iets anders om te doen. Haar zicht rustte weer op Bo en ze hijgde even.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: love allone   zo maa 21, 2010 5:41 pm

ja elke dag opnieuw ren ik om andere draken te zoeken zonder ze te vinden daarom ben ik zo moe altijd ik moet is een dagje rusten denk ik. maar wat wil je doen vroeg ik. en keek haar aan schoot opeens in de lach al weet hij niet echt waarom. Hij vind haar leuk. hij droomde ooit van deze dag dat hij iemand zou tegen komen. Daar zou hij heel veel plezier mee maken. Dat was mijn mooiste droom ooit. Alles is er nu de mooie natuur ik en vooral jij. Ik dacht dat ik eeuwig aleen bleef maar dat is niet zo. Ik heb een vrien en daar ben ik gellukkig mee!!!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: love allone   

Terug naar boven Go down

love allone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De ijzige toendra-
Ga naar: