PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Rusten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 9:20 pm

[maakt niet uit]

Schadow ging liggen zodat Frieda op zijn rug kon springen, als ze dat wilde. 'als je wilt mag je op mijn rug mee vliegen?' vroeg Schadow en hij keek Frieda vriendelijk aan. Schadow wachten af hoe ze zou reageren en Schadow hoorde hoe de bergvogels floten op een mooie zonnige dag. zijn blik bleef op de grote glimlach van Frieda hangen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 9:24 pm

Friedas glimlach werd groter toen Schadow voorstelde dat ze ook op zijn rug mocht zitten en ze knikte vrolijk. Voorzichtig maakte Frieda zich kleiner en kroop op Schadows rug, de reden dat ze zich kleiner had gemaakt was zodat ze lichter zou zijn. ,,Waar gaan we als eerste heen..?" vroeg ze, haar stem klonk zachter als ze kleiner was, dus kroop ze iets dichter naar Schaduws oor en stelde de vraag opnieuw, zodat hij dat wel zou horen. Ze keek even in de lucht, naar wat vogels die daar rondvlogen. Ze grinnekte toen ze een nog jonge vogel zag stuntellen in de lucht en richtte toen haar blik weer op Schadow.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 9:33 pm

'' we gaan eerst naar het rustige meer daar kunnen we op vis jagen en water drinken, ik heb behoorlijke dorst. zei Schadow en hij stond op zetten zich af en al klapwiekend kwam Schadow hoger en vloog hij richting het rustige meer waar ze weer zouden landen. zijn blik gleed over de bergen waar ze in de lucht over heen gleden. Schadow zocht zorgvuldig de windveranderingen op en gebruikte die, zodat hij niet vaak hoefte te slaan met zijn vleugels en door de windveranderingen weer op tijd uit. totdat het meer in zicht kwam.

[ik maak een topic in het rustige meer aan. de landing]
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Vandaag om 5:20 pm

Terug naar boven Go down

Rusten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De enorme bergen-
Ga naar: