PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Rusten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Rusten   vr maa 19, 2010 8:25 pm

Frieda had haar best gedaan zo ver mogenlijk te vliegen, maar weer, zoals altijd stopte ze op hetzelfde punt.. De enorme bergen.. Ze landde en liet zich van 1 meter naar 30 centimeter krimpen. Voorzichtig liep ze een rondje, maar toen ze niemand opmerkte ging ze al gauw op een rustig plekje zitten.
Het kleine draakje keek verveelt naar de lucht, ze had al een lange tijd alleen geleeft en had tot nu toe bijna nognooit een grote draak gezien. Verveeld zuchtte ze, haar aandacht werd getrokken door een schim die ze ergens in de lucht rond zag vliegen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr maa 19, 2010 9:34 pm

met rustige vleugelslagen vloog Schadow over de enorme bergen. hij gad al een paar dagen gereisd en wilde bij de enorme bergen aan komen voor de maand om was. langzaam gleed hij naar de rost-achtige-bodem en landen er soepel op. even zijn lijf strekkend vouwde Schadow daarna zijn vleugels toen een kleine gedaante zijn aandacht trok. nieuwschierig liep hij er naar toe en bekeek een klein draakje. het was niet groter dan 30 centimeter, maar bij sommige draken deed de grote er niet toe en zeker bij een bepaalde draak niet en daar wilde Schadow nu niet aan denken. 'hallo kleintje wie ben jij? ik ben Schadow en ik ben in DW geboren en jij?'stelde Schadow zich voor daarna ging hij zitten en wachten tot de kleine draak heb zou antwoorden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr maa 19, 2010 9:40 pm

Frieda had de grote draak al aan zien komen. Ze zette een paar stapjes achteruit. In Frieda's grootste gedaante was ze zelfs kleiner als deze draak. Weer zette ze een stapje achteruit en toen de draak zijn kop dichterbij kwam, zette ze bang haar [giftige] stekels uit. 'hallo kleintje wie ben jij? ik ben Schadow en ik ben in DW geboren en jij?' hoorde ze zijn stem. Ze schudde haar kopje even, als teken dat ze niet in DW was geboren. Ze was ietsje er buiten geboren. ,,I..Ik ben Frieda.." zei ze wat onzeker, terwijl ze haar kleine kopje wat naar beneden hield. Nogsteeds staken er giftige stekels uit haar lichaampje.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   za maa 20, 2010 12:33 pm

Schadow hoorde het kleine draakje haar naam zeggen en merkte aan haar accent dat ze niet in DW geboren was, net als het kopschudden was het een teken van dat ze ergens anders geboren was. ' wees maar gerust ik doe je niets, als je bang moet zijn voor slechte draken die zitten in het duistere gebied.' zei Schadow met een rustige stem. even trokken wilde eenden zijn aandacht, maar ze waren te ver weg en Schadow had nu geen zin in eend. 'wat voor soort ben jij?' vroeg Schadow met zijn kop weer naar Frieda richtend.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   za maa 20, 2010 12:46 pm

Frieda haar giftige stekels trokken weer in toen ze zich al iets vieliger voelde. Ze deed een paar stapjes achteruit en werd ietsje groter, ze was nu iets van 60 cm. Ze keek de draak even aan ,,Ik weet niet echt wat voor soort ik ben.." zei ze, even naar de grond kijkent, ze noemden haar altijd een krimper, maar natuurlijk wist ze niet of haar echte draken soort ook zo heette. Ze tilde haar kop weer even op en glimlachte naar de grote zwarte draak.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   za maa 20, 2010 1:19 pm

Schadow zag het draakje groeien. 'lijkt me een rare naam voor een sooort draak, maar dat maakt niet uit. mijn soort of het zo waren weet ik niet maar mijn soort behoort toe aan de duistere nevel draken. maar ik heb ze nooit gekent, want net voor dat ik uit mijn ei kroop hoorde ik een hele hoop herrie van mensen en draken. toen ik eruit kwam was mijn soort uit geroeit buiten mijzelf.' zei Schadow en hij ging liggen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   za maa 20, 2010 1:26 pm

,,Mijn ouders zijn ook vermoord door mensen.." zei Frieda even nors, toen ze merkte dat Schadow ging liggen, zette ze een stapje achteruit. Ze haatte mensen, maar andere draken vielen wel mee... Al was Schadow de eerste draak die ze weer tegenkwma na een hele lange tijd. Ze krabbelde even richting Schadow en ging naast hem zitten.. Frieda voelde zich altidj het gemakkenlijkst in haar kleinste vorm, die maar iets groter als 1 centimeter was en 2 centimeter lang, maar als er een grote draak bij was, was ze liever in een wat grotere form. Je wist maar nooit.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   zo maa 21, 2010 12:29 am

Schadow hoorde stenen opzij geduwt worden en keek naar Frieda, ze was naast hem gaan zitten. zijn blik gleed naar de horizon het was een mooi uitzich waar Frieda was geland. 'je hebt wel een mooie omgeving uit gekozen.' zei Schadow terwijl hij zijn blik naar het uitzich gericht hielt. Frieda was wel klein, maar Schadow had soms gewenst dat hij nog zo klein was.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   zo maa 21, 2010 10:57 am

Frieda luisterde naar Schadows woorde en knikte, waarna ze ook haar blik naar de horizon liet gaan. Uit haar ooghoek kon ze Schadow nog zien. Ze keek op toen ze nog een draak zag vliegen en keek er bewonderend naar. De meeste draken waren zo groot en ze haden zulke sterke vleugels.. Frieda keek even om naar haar eigen vleugels, ze had altijd al moeite met vliegen gehad en hierdoor kon ze ook nooit zo lang vliegen. Ze zuchtte even en liet haar ogen weer naar Schadow afdwalen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   ma maa 22, 2010 7:24 pm

'waar ben je naar op zoek?'vroeg Schadow plotseling en keek naar Frieda die een andere kant op keek. Schadow was altijd al nieuwschierig geweest en misschien bleef hij zijn hele leven wel zo. wachtend op antwoord ging Schadow verzitten. en bleef Frieda aankijken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   ma maa 22, 2010 7:28 pm

,,Ik?" zei Frieda een beetje verbaast na Schadows vraag ,,Ik zoek niks.." zei ze met een grijnsje ,,Ik kom hier neit vaak, dus ik probeer gewoon de omgeving wat in me op te nemen.." ze draaide richting Schadow ,,Zeg eens, Schadow.." begon ze voorzichtig ,,Hoe lang kan jij vliegen?" zelf hielt Frieda het nooit echt lang vol, maar ze was wel benieuwd hoe groot het verschil was.
Ze keek Schadow vragent, maar met een glimlach aan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   di maa 23, 2010 12:16 am

die vraag had Schadow bijna nooit horen vragen. 'mijn vlucht tijd ligt tussen een halve dag tot een hele. ligt er maar net aan hoe ik me voel of dat ik zin heb om ver te reizen.' zei Schadow met een nadenkende blik terwijl hij Frieda aan keek. 'niet dat ik wil opscheppen hoor, maar andere draken die ik ken kunnen tussen twee dagen of een week blijven vliegen.' voegde Schadow eraan toe. en jij, wat is jouw vlucht tijd Frieda?' vroeg Schadow en hij ging verliggen zonder te dichtbij Frieda in de buurt te komen en haar per ongeluk te pletten. iets wat Schadow wilde voor komen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   di maa 23, 2010 12:48 am

Frieda keek Schadow bewonderend aan toen hij vertelde dat hij tussen een halve en ene hele dag in kon vliegen. In haar ogen was dat heel lang. Maar toen hij vertelde dat andere draken tussen 2 dagen een een week konden blijven zitten, keek ze een beetje ongeloofwaardig. 'En jij, wat is jouw vluchttijd, Frieda?" vroeg Schadow. Ze keek even naar de gront en slikte ,,5 uren.." zei ze zachtjes, bijna onhoorbaar.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   di maa 23, 2010 4:50 pm

Schadow hoorde een zachte fluisering, maar zijn scherpe oren pikte Frieda woorden toch op. '5 uur? toen ik zo klein was als jij kon ik nog net 2 uur vol houden!' riep Schadow verrast en hij zag dat Frieda zich eigelijk schaamde voor haar vluchttijd. maar Schadow vond het best knap dat ze al zolang kon blijven vliegen. vooral tegen de wind, soms dan waren die zo hevig dat Schadow toen nog mijlen ver uit koers werdt geblazen en dat hij toen hard zijn best had moeten doen om toch daar te komen waar Schadow wilde. zijn blik bleef op Frieda gericht terwijl zij naar de grond bleef kijken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   di maa 23, 2010 5:06 pm

'5 uur? toen ik zo klein was als jij kon ik nog net 2 uur vol houden!' riep Schadow uit, Frieda begon zachtjes te glimlachen en ze draaide langzaam haar kopje om. Ze keek Schadow even ongelovig aan, tot ze merkte dat hij het echt meende. Ze ging ietsje rechter op zitten, ze keek even naar haar eigen vleugels maar liet haar blik toen weer naar Schadow gaan.
Haar glimlach werd breder, ze was blij dat ze Schadow ontmoet had, want anders was ze nu nogsteeds alleen geweest.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   di maa 23, 2010 11:09 pm

Schadow zag haar glimlachen en ook zijn bekhoeken krulde omhoog. het was altijd leuk om andere draken te ontmoeten, vooral wanneer het goede en vooral aardige draken waren. Schadow was moe en legde zijn kop op zijn voorpoten. 'als je het niet erg vind ga ik even slapen?' zei Schadow en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   wo maa 24, 2010 11:55 pm

,,Slapen is goed.." antwoordde Frieda droogjes terwijl ze naar Schadow keek, die langzaam in slaap viel. Ze zuchtte evne toen hij al een tijdje lag te slapen en keek om zich heen. Langzaam werd ze iets kleiner en ze kroop langzaam op Schadow's gigantische poot, waar ze om zich heen keek.
Ze nam zich voor niet te slapen om zo Schadow te 'bewaken' maar ze gaapte en haar ogen vielen lanzgaam dicht.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   do maa 25, 2010 12:03 am

Schadow voelde een zachte aanraking die tegen zijn voorpoot kroop. een glimlach krulde zijn mondhoeken op en hij viel in slaap. als hij weer wakker werdt zou hij verder trekken naar vlakkere gebieden en dan zou Schadow vragen of Frieda met hem mee zou gaan tot ze haar eigen weg weer zou gaan. Schadow droomde een vredige droom waar alle daagse dingen geen vat op hadden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   do maa 25, 2010 6:00 pm

Frieda's ogen gingen na een tijdje rustig open. Ze gaapte even en knipperde ene paar keer met haar ogen. Ze draaide zich naar de grote draak die nog vredig lag te slapen. Frieda schroof voorzichtig van Schadows poot af en landde vlak naast hem. Daar liet ze zichzelf iets groter groeien tot ongeveer 1 meter en keek ze om zich heen.
Ze genoot even van het uitzicht, ze mocht de grote draak wel, het was haar aller eerste echte vriend die ze hier had gemaakt..
Ze gaapte even en wachtte geduldig tot Schadow wakker werd.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   do maa 25, 2010 6:47 pm

een zacht briesje kriebelde in Schadow's neusgaten wat hem wakker maakte. rustig wakker worden zat er niet in want Schadow draaide zijn kop snel om van Frieda af en niesde wat gevolg had dat een flinke vuurstraal uit zijn neusgaten kwamen. al schuddent met zijn kop kwam Schadow omhoog. luid gapent keek hij naar Frieda die rustig naast hem zat. 'dat was me en wekker!' riep Schadow al lachend en hij kreeg de slappe lach. iets wat niet snel voor kwam bij Schadow.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 11:23 am

Frieda hoorde hoe Schadow opstond en week haar hoofd dus ook die kant op, maar alsnel draaide Schadow zijn kop de andere kant op en niesde. Het was een grappig gezicht omdat er twee vuurstralen uit Schaduws neusgaten kwamen, maar Frieda deed haar best om haar lachen in te houden. Toen Schadow aan kwam lopen en naast haar ging zitten was het even stil en toen brak Scahdwo de stilte opeens 'Dat was me een wekker!' ha dhij lachend uit geroepen en nu vielen beide draken in een slappelach.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 1:28 pm

Schadow rolde om en kon bijna niet meer stoppen met lachen ook Frieda moest lachen. het duurde even voor ze beide weer normaal op konden staan. 'en lekker geslapen?' vroeg Schadow terwijl hij recht ging zitten.

[ geen inspiratie]
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 6:47 pm

Beide hadden ze de slappe lach en het duurde een tijdje tot ze weer goed konden staan. 'En.. Lekker geslapen?' zei Schadow toen ze beide eindelijk weer normaal konden praten. ,,Ja, heerlijk.." antwoordde Frieda, die nogsteeds lichtjes grinnekte. ,,Jij?" vroeg ze toen ze weer helemaal rustig was en ze keek weer even naar het uitzicht. Na een tijdje gignen haar ogen weer naar Schadow.

[Ook inspiloos]
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 7:16 pm

'ja, maar ik wil eigenlijk verder trekken. en ik wilde vragen of je met mij mee wilde gaan, tot jij je eigen weg weer wilt gaan?

[sorru voor de korte post moet gaan]
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   vr apr 02, 2010 7:19 pm

'ja, maar ik wil eigenlijk verder trekken. en ik wilde vragen of je met mij mee wilde gaan, tot jij je eigen weg weer wilt gaan?' zei Schadow. Dat was onverwachts! Frieda dacht even na, hij wouw verder trekken? Mét haar? Het leek haar wel leuk, maar eigenlijk was ze bang dat ze hem tot last zou zijn, een twijvelachtig grijnsje sierde Frieda haar gezicht ,,Oke.." zei ze, teriwjl haar glimlach steeds groter werd ,,Samen rondtrekken.. Klinkt gezellig!"

[weet niet echt meer te reageren op je korte post.. O_o]
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Vandaag om 3:17 am

Terug naar boven Go down

Rusten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De enorme bergen-
Ga naar: