PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Flying over the sea

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rosemarijn

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 96
Punten : 108
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 17, bijna 18
Temmer\draak: x
Partner: LauLauLauLauLau **

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   zo mei 23, 2010 10:14 pm

Haar adem stokte even in haar keel toen ze hem in beweging voelde komen. 'Okee,' klonk het meer als een zucht dan een echt uitgesproken woord. Ze voelde zijn spieren in beweging komen toen hij zijn vleugels uitsloeg en keek eventjes verbaasd naar het aanzicht vanuit dit punt. Het was zo ontzettend anders. Zijn vleugels leker zo breekbaar, maar door de kracht die ze voelde onder zijn huid wist ze dat ze dat totaal niet waren. De luchtverplaatsing die door zijn vleugels veroorzaakt werd was duidelijk te horen, en ze lachte zenuwachtig een hysterisch klein lachje toen ze hun beiden lichamen tegen de zwaartekracht voelde keren en werden opgetild. Ze zag de grond onder haar bewegen en keerde haar blik met een schok naar voren. Ze zag een klein stukje afgrond. Toen, toen hij verder ging met lopen om af te zetten, zag ze de rand van de rotsen en het woeste zeewater daaronder. Ze moest een gil onderdrukken toen hij zich afzette, en kneep haar ogen paniekerig dicht terwijl haar handen zich om de riemen sloten die over zijn rug lagen gebonden. Terwijl ze haar ogen gesloten hield voelde ze de wind door haar haren strijken, terwijl ze de krachtige, regelmatige bewegingen van Kami's vleugels hoorde. Langzaam, niet zeker te zijn of haar hart het wel zou houden, opende ze haar ogen. Ze knipperde even tegen de wind die in haar gezicht sloeg, en opende toen geheel haar ogen. Haar mond gleed langzaam open terwijl ze om zich heen keek. Op de een of andere manier zat ze stevig, en voelde ze zich soort van zeker. Haar handen ontspande zich iets om de riemen. Ze bleef angsvallig van de stuurriemen af. 'Wauw,' zei ze wat hard, niet wetend of Kami haar zou horen. Zijn rustige slagen maakte ook haar rustig. 'Ik snap waarom jullie draken dit doen,' zei ze zuchtend, genietend van het vrije moment. 'Je mag best ietsjes harder,' zei ze wat zacht, niet wetend of ze haar eigen woorden serieus zou nemen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 113
Punten : 136

Dragon World
Leeftijd: 279
Temmer\draak: We'll see..
Partner: 'Houden van' moet me overkomen..

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   zo mei 23, 2010 10:38 pm

Hij voelde haar angst in het begin, maar liet het niet merken. Hij voelde hoe ze zich vastklemde. Toen ze eenmaal op hoogte waren, voelde hij die angst veranderen in bewondering. Een glimlach verscheen nu op zijn gezicht. Als die angst gebleven was, had hij weer geland. Maar dat hoefde niet. 'Wauw.' hoorde hij haar zeggen. Ze ontspande zich en genoot. Kami liet een korte bries horen. 'Ik snap waarom jullie draken dit doen.' verzuchtte ze, hij grinnikte. 'Je mag best ietsjes harder.' zei ze, een beetje zacht. 'Zeker weten? Hard is echt hard, he.' waarschuwde hij haar. Het liefste zou hij zich een beetje uitsloven, maar dat moest ze zelf ook willen. Hij hoopte dat ze het wilde. Dan kon hij zich echt uitleven. Heerlijk vond hij dat. Zonder eigenlijk ook maar op antwoord te wachten versnelde hij. Anders zou ze zich misschien bedenken, dat moest niet, dan zou ze het nooit meer durven. Met sterkere slagen versnelde hij steeds meer. Voordat hij echt begon riep hij; 'Voorover! Laat je maar gewoon op je buik liggen!' Toen gaf hij nog een reeks krachtige slagen en sloot zijn vleugels aan zijn zij. Het hierdoor perfect gestroomlijnde lichaam van Kami schoot nu met een topsnelheid door de lucht. Hij liet zich iets schuin gaan, waardoor ze omhoog gingen. Na een paar minuten spreidde hij zijn vleugels weer om met nog een paar slagen weer op snelheid te komen. Dit was een perfecte manier van snel reizen, zonder snel moe te worden. Niet veel draken konden dit, omdat ze of naar beneden zouden storten, of hun vleugels sloten niet perfect aan op hun lichaam. Kami was blij dat hij het wel kon.
Hij voelde de adrenaline door Roos' lijf gaan. Ook door zijn eigen. Heerlijk vond hij dit. Heerlijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rosemarijn

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   ma mei 24, 2010 10:24 pm

Het gevoel van vrijheid dat dit met zich mee gaf was wonderbaarlijk. Ze wist, op een bepaalde manier, dat ze naar dit gevoel op zoek was geweest toen ze vertrok van de markt, en boos haar stappen had gemaakt. Ze wist dat ze onbewust naar dit moment had gezocht, een moment om alles even te vergeten, en alle nieuwe waarnemingen en gedachtes op te nemen. Ze hoorde zijn woorden, deed automatisch wat haar gezegd was en klapte haar lichaam naar voren. Ze bewoog haar voeten even, zeker ervan te zijn dat ze niet los zouden kunnen schieten, en sloeg haar armen om zijn nek waarbij ze weer een paar riemen pakte. Welke, dat wist ze niet, als ze maar ergens aan kon vasthouden. Ze had zich net geïnstaleerd, toen ze opeens zijn spieren onder haar in kracht voelde toenemen en vanuit haar ooghoeken zag ze zijn vleugels versnellen. De zijkant van haar hoofd lag tegen zijn nek, terwijl ze haar ogen dichtkneep toen Kami vooruit schoot. Ze opende langzaam haar ogen, geteisterd door de snelle wind die langs hun heen zoefde, en zag onder haar het landschap voorbij schieten. Ze slikte angstig, beseffend dat ze wel héél hoog waren, en haar ijzige handen sloten zich iets meer om de touwen terwijl de greep van haar knieën ook sterker werd. Ze voelde hoe hij zijn vleugels tegen zich aan klapte nog voordat ze het zag, en voelde zich voor een moment veilig. De vleugels zaten ook tegen haar, en het voelde als een soort kleine gevangenis, hoog in de lucht. Voor een moment schoot er een angstige gedachte door haar heen, wat als hij nu viel? Maar doordat dit moment uitbleef, redeneerde ze dat dit op de een of andere manier goed ging en besloot dat het niet nodig was om er achter te komen wáárom het niet gebeurde. Het was goed zo, in de lucht blijven was alles wat ze nu wilde. Haar lichaam sidderde, van vreugde, geluk, genot, angst, adrenaline, alles. Hij had zijn vleugels weer uitgeklapt, en ze durfte op deze snelheid iets omhoog te komen. Ze wilde iets tegen hem zeggen, maar wist niet zeker of hij haar zou kunnen horen, aangezien ze haar eigen woorden door de wind die langs haar heen sneerde onverstaanbaar zouden zijn. 'Ongelovelijk,' wist ze alleen maar uit te schreeuwen, op het harste dat ze kon. Haar handen lieten langzaam de touwen los, toen ze er zeker van was dat Kami stabiel bleef en ze gleden rond zijn hals, totdat ze als het ware zijn nek knuffelde. Haar hoofd had ze ook op zijn nek gelegd, en ze zuchte diep. Het was gewoon geweldig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   di mei 25, 2010 9:05 pm

Met een paar slagen probeerde hij een beetje af te remmen. Hij had Roos niet echt gehoord, maar wel geweten dat ze 'Ongelofelijk' had geschreeuwd. Dit had hem een fijn gevoel gegeven. Hij had haar een paar geweldige momenten kunnen bezorgen en dat deed hem goed, ook voor hem was het heerlijk. Hoe lang geleden hij dit al niet gedaan had.. Haar armen om zijn hals voelden vertrouwd aan. Graag zou hij nog meer uit zijn dak gaan, maar dat durfde hij nog niet met Roos. Bang dat ze zou vallen. Al zou ze zelf wel willen, ze was er nog niet klaar voor. Dit was al een geweldige ervaring voor haar en daarbij was het veel leuker om dat voor een andere keer te bewaren. Even liet hij zich nog vrij door de lucht glijden, waarna hij zijn vleugels weer spreidde en wat meer afremde. Een stuk verderop zag hij een soort plateau aan de rand van de kust, waar hij gemakkelijk zou kunnen landen. Na een paar cirkels ter observatie, liet hij zich langzaam zakken en met een paar laatste slagen landde hij zacht op het plateau. 'En? Vond je het leuk?' vroeg hij, hoewel hij het antwoord eigenlijk al wist. Hij had de sensatie en spanning in haar lichaam door en door gevoeld. Haar kick was op hem overgeslagen. Een grijns kon hij niet onderdrukken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rosemarijn

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   do jun 03, 2010 10:24 pm

Haar hoofd lag nog steeds op zijn nek, terwijl ze met haar ogen kneep om de tranen die zich daar vormde door de kou weg te halen. De harde wind sneed langs haar gezicht en handen, maar ze voelde het niet. Het enige wat ze voelde was het geweldige gevoel dat als gekriebel in haar buik begon en haar hele lichaam in beslag nam. Ze wilde het uitgillen van adrenaline, maar het enige wat ze eruit kreeg was een spastisch gelach. Toch voelde ze een gevoel van opluchting door haar heen stromen toen ze Kami zijn vleugels weer voelde en zag spreiden en hun weer regelmatisch zag bewegen. Ze voelde hoe hij afremde en ging langzaam weer rechtop zitten. Haar spieren waren verstarkt, koud en klam. Maar niets daarvan vond ze erg, ze merkte het niet eens. Ze zat daar alleen maar, stom grijnzend op de rug van een enorme draak. Iets wat ze maar al te goed besefte. Ze moest zich even goed vasthouden toen Kami lande, aangezien ze niet aan de dreun gewend was en haar ijskoude handen grepen haastig naar de touwen. Haar gezicht vertrok bij deze snelle handeling, aangezien de kou haar spieren en gewrichten aardig in zijn greep hield. Een lach kwam omhoog toen ze zijn woorden hoorde, en ze leunde naar links om zijn blik te vangen. Ze zag zijn grijns, en haar lach werd automatisch uitbundiger. 'Het was gewoon geweldig!' lachte ze terwijl ze haar handen in de lucht gooide. Terwijl ze haar hoofd in haar nek gooide en haar ogen gelukzalig sloot haalde ze diep adem. Toen ze haar ogen opende zag ze de stand van de zon, en schrok. Er was al behoorlijk veel tijd verstreken, besefte ze zich verbazend. 'Ik heb niet meer zo lang. Mijn vader verwacht me over enige tijd weer terug op de markt,' zei ze zachtjes, spijtig dat ze dit fantastische moment moest verpesten. 'Ik snap nu waarom sommige dieren vleugels hebben. Jammer genoeg hebben wij mensen ze niet,' zei ze met een lichte ironische ondertoon in haar stem, om het moment weer wat op te vrolijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   za jun 05, 2010 1:47 pm

Het meisje zat nog steeds op zijn rug. Na zijn vraag of ze het leuk vond, had hij gehoord dat ze het geweldig had gevonden. Dat deed hem goed. Voorzichtig zakte hij iets naar beneden, zodat Roos makkelijk van zijn rug kon komen. 'Ik heb niet meer zo lang.' zei ze ineens, 'Mijn vader verwacht me over enige tijd weer terug op de markt.'
Kami knikte begrpijpend, 'Ik snap nu waarom sommige dieren vleugels hebben. Jammer genoeg hebben wij mensen ze niet.' een grinnikje ontsnapte zich aan Kami. 'Weetje, voor de wezens zonder vleugels is vliegen veel meer bijzonder als voor wezens met vleugels.' zei hij, 'Ik heb mijn hele leven al vleugels, kan mijn hele leven al vliegen. Voor mij is het niet zo bijzonder meer, hoewel ik er evengoed nog onwijs van kan genieten hoor.' zei hij er snel achteraan. Hij richtte zijn blik naar de zon. 'Zal ik je brengen?' vroeg hij, duidend op haar opmerking dat ze zo op de markt moest zijn. Hoopvol keek hij haar aan. De zon begon langzamerhand richting het water te zakken en de schemering begon.
Heel even sloot hij zijn ogen en dacht ging terug naar een tijd die hij nu moest missen. Maar die misschien wel opnieuw zou beginnen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rosemarijn

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   za jun 05, 2010 4:07 pm

Ze moest hardop lachen toen ze zijn opmerking hoorde en knikte begrijpend. 'Tja, jij bent geboren om te vliegen. Wij mensen kunnen alleen maar lopen,' zei ze met een lichte vleem van teleurstelling in haar stem. Bijna gelijk duwde ze dat gevoel al weer weg, en keerde haar hoofd om over de zee uit te kijken. En kwam automatisch weer een grijns op haar gezicht toen ze terug dacht aan de vlucht. Waarschijnlijk was hij niet zo heel bijzonder en speciaal geweest, maar voor haar eerste keer zwevend boven de aarde was hij toch aardig gedenkwaardig. De kriebel kwam weer in haar buik omhoog toen ze terug dacht aan het moment dat ze los kwamen van het aardoppervlak, en de lucht in gingen. Het gekke gevoel, het onwennige gevoel dat ze toen had kwam in een zweem voor een moment terug. Het was een raar gevoel, maar wel geweldig raar. Iets wat ze maar al te graag vaker wilde voelen. Een brede grijns brak door op haar gezicht toen ze Kami's voorstel hoorde. 'Dat zou echt te gek zijn,' riep ze als eerste uit, waarna haar gezicht ietsjes betrok. Haar vader, als hij hiervan hoorde had ze waarschijnlijk een heel groot probleem. Haar mondhoeken bewogen zich weer teleurgesteld terug naar hun oorspronkelijke plaats, waarna ze met haar - nu weer opwarmende - vingers aan de touwen plukte. 'Maar ik denk niet dat je me òp de markt kan afzetten. Mijn vader...' sprak ze wat zachter. 'Als hij hiervan weet, dan ben ik bang dat ik nooit meer de tent uit mag,' een diepe zucht verliet haar lichaam. Het irriteerde haar dat haar vader een afkeer had jegens draken, en ze wist en snapte niet waarom. Dat heeft ze nooit gedaan, en zal ze waarschijnlijk ook nooit weten ook. 'Maar natuurlijk kan je me wel een stukje buiten de stadsmuren afzetten,' sprak ze daarna hoopvol, zich vastklammend aan dat idee. Zonder echt op zijn antwoord te wachten zorgde ze er voor dat ze weer stevig zat, voor het geval hij meteen zou opstijgen. De stand van de zon gaf aan dat het al laat in de middag was, en ze moest eigenlijk elk moment thuis komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kami

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   zo jun 06, 2010 5:47 pm

Kami sloot even zijn ogen maar opende ze meteen weer toen Roos sprak. 'Tja, jij bent geboren om te vliegen. Wij mensen kunnen alleen maar lopen.' hij grinnikte. Het bleef even stil. Ze dacht weer aan de vlucht, hij voelde weer het geluk in haar lichaam. 'Dat zou echt te gek zijn!' riep ze, toe Kami had gevraagd of hij haar naar de markt kon brengen. Eerst was ze blij, maar ineens voelde hij haar teleurstelling. Verbaasd keek hij even om. 'Maar ik denk dat je me niet óp de markt kan afzetten. Mijn vader...' zei ze, 'Als hij hiervan weet, dan ben ik bang dat ik nooit meer de tent uit mag.' ze zuchtte. Kami ook.
Even dacht hij na, als hij haar nou vlak bij de markt afzette.. 'Maar natuurlijk kan je me wel een stukje buiten de stadsmuren afzetten.' haalde ze zijn woorden uit de mond. 'Jij zegt wat ik denk.' grinnikte hij en meteen spreidde hij zijn vleugels weer. 'Zit je goed? Daar gaan we!' Met een reeks krachtige slagen kwam hij weer van de grond. Eenmaal een beetje in de lucht, keek hij rond en zette koers richting de stad. Ze zou wel op tijd komen, wat het precies met haar vader was, wist hij niet, maar hij kon het niet maken als ze nooit meer buiten mocht komen. Eenmaal op snelheid, vouwde hij zijn vleugels weer langs zijn lichaam om vervolgens als een pijl richting de stad te schieten.

[Maken we nieuw topic?]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Flying over the sea   Vandaag om 3:18 am

Terug naar boven Go down

Flying over the sea
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Hydra waters :: Zeeën-
Ga naar: