PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

een brul naar Twilight en Beer.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: een brul naar Twilight en Beer.   wo maa 03, 2010 5:18 pm

een schadow gleed over de zonnige velden. de draak was onrustig het was 5 dagen geleden dat hij uit het duistere gebied was ontsnapt. Schadow landen zijn vleugels waren lam van al die dagen vliegen zonder rusten, eten en drinken. Schadow brulde luid en snerpend. zijn stem kon wel zo 5 kilometer ver tehoren zijn. de onrust die Schadow uit straalde was niet ongegrond. Twilight was vergiftigt geweest door Toxic. en nu was hij op zoek naar Twilight en Beer. hij brulde nogmaals maar zijn stem werd met de minut heeser en onrustiger. Schadow begon te rennen. hij stoof over de zonnige velden met een zoekende blik over de velden. als Twilight of Beer ook maar iets ergstig was over komen dan zou Schadow een van de oudere draken vragen of zij hem wilde trainen zodat hij Toxic wel de baas kon en Zu misschien ook wel. Schadow brulde weer en sprong de lucht in hopend op een teken van Twilight en Beer.
Terug naar boven Go down
Twilight

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   wo maa 03, 2010 5:49 pm

Twilight vloog moeizaam naar het gebrul. Ze kreeg niet veel adem, giffen lagen veel gevoeliger bij Twilight's ras als bij een ander. Ze had Beer aan haar staart en zette hem net op tijd neer. De blauwe draak had geen energie meer en haar lichaam weigerde. Met een hoop lawaai viel ze op de grond. Toen ze eindelijk stillag bleef ze liggen, haar ogen waren gesloten en haar adem onregelmatig. Het was een sterk gif geweest en Twilight kon niet echt tegen giffen. Ze hijgde een beetje en bewoog amper. Haar staart lag slapjes op de grond en haar poten lagen stil. Ze opende haar ogen niet en bleef doodstil liggen. Ze had helemaal geen kracht meer. Door het gif waren haar schubben minder sterk, die waren meestal even sterk als Twilight zich voelde, maar nu ze zich zo voelde waren de diamanten net pudding. Door de val zaten er diepe sneeen in Twilight poten en een heleboel schrammen. Op haar kop zaten veel diepe schrammen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   wo maa 03, 2010 8:41 pm

Schadow hoorde in de verte een zware dreun en hij hoopte dat het niet Twilight was die aan het gif bezweek. Snelle en krachtige slagen volgde en Schadow schoot naar voren. na een paar minuten zag hij Twilight languit tussen het gras liggen. Schadow brulde geschokt en dook naar de grond, zijn eigen veiligheid vergetend landen schadow zwaar en vlak voor Twilight in het hoge gras. Beer stond er roerloos bij, niet begrijpend naar wat er gebeurde. Schadow snelde naar Twilight en duwde met zijn neus tegen haar wang. 'Twilight, Twilight zeg iets je ziet er niet uit!' bracht Schadow happerend uit. en hij zakte door zijn poten enigzins blij dat hij hen gevonden had, maar Twilight was er slecht aan toe en hij legde zijn linker voorpoot op Twilight's rug en begon haar te genezen.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   do maa 04, 2010 5:41 pm

Twilight luisterde maar half naar Schadow. Antwoord gaf ze niet, daar had ze nu echt geen zin in. Ze merkte dat ze begon te genezen maar het gif zat diep, te diep. Dat kon je niet met je krachten genezen, een deel ervan wel. Het gif was al te lang in de bloedbaan, de tijd zou het helen. "Schadow, toe. Niet doen, het gif verdwijnt wel met de tijd." Haar ogen bleven gesloten en ze had gefluistert, Twilight moest toegeven. Toxic had erg sterk gif! De blauwe draak glimlachte toen ze de bezorgdheid opmerkte die Schadow uitstraalde. "Wees gerust, ik ben niet dood, niet gek en helemaal niet in levensgevaar. Dus stop met jezelf zo te verzwakken, wat als die giftige draak weer zou komen? Of die andere draken? Ik kan je dan niet helpen, en zelfs als je met al je kracht me probeerd te helpen, ik ben iets te groot voor jouw. En als er een druppeltje zou overblijven zou ik direct weer ziek worden."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   do maa 04, 2010 10:12 pm

Schadow stopte met het genezingsproses en trok zijn poot terug. daarna ging hij naast haar liggen met zijn hoofd naar haar toe. de wonden van Twilight waren genezen, maar van het gif was niks van de buitenkant te zien. Beer was gaan zitten in het hoge gras. Twilight lag muis stil en Schadow was eindelijk aan het rusten in dagen tijd, rusten hij en zijn oogleden vielen dicht, maar zijn oren waren gespitst.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   do maa 04, 2010 10:18 pm

Twilight glimlachte. "Bedankt." Dat wist ze er nog maar net uit te brengen. Ze opende haar ogen heel langzaam. Haar adem was onregelmaig en haar hart bonkte wild. Dat vond ze raar, waarschijnlijk was het een reactie op het gif. Het geklop was duidelijk hoorbaar, ze hijgde een beetje en sloot haar ogen weer. Het gif brande in haar lichaam als onbeheersbaar vuur. Twilight wou het uit gillen maar daar had ze dus geen kracht of energie meer voor. Ze wou kronkelen en brullen, daar was ze niet sterk genoeg voor. Het enige wat ze nu kon doen is rustig liggen en wachte tot de vreselijke pijn af zou nemen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 05, 2010 1:24 am

Schadow voelde dat Twilight het moeilijk had. en hij legde troostend zijn poot op die van haar. in de verte hoorde Schadow mensen aan komen lopen. zijn kop schoot omhoog en hij zag dat de mensen lags hen heen zouden lopen. als hij zich heel stil hielt samen met Beer en Twilight dan zouden ze hen niet zien. Twilight was erg ziek en hijzelf was er ook niet erg best aan toe. Beer leek verder gezond te zijn. Schadow trok zijn kop tot net onder het gras en hielt de mensen nou lettend in de gaten.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 06, 2010 4:27 pm

Twilight glimlachte, de poot van Schadow voelde ze amper. Haar eigen lichaam was ijskoud, zelf had ze het niet koud. Maar de schubben waren net bevroren en koud. Ze hoorde de mensen amper, maar ze hoorde wel. Ze bleef liggen en hield haar ogen dicht, Twilight voelde zich vreselijk. Ze rilde aventoe, haar hart bleef wild bonken en haar adem bleef onregelmatig. Ze hijgde een beetje en bewoog amper.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 06, 2010 9:45 pm

Schadow voelde haar soms rillen en hij keek haar aan. Twilight's schubben waren net als bevroren water en ze hielt haar ogen dicht. de mensen waren al halverwegen en Schadow hoorde wat ze zeiden. '...als we geen draken vinden dan krijgen we ook geen loon van de baas!' zei een van hen deze had een rauwe stem en de andere antwoorden met een suikerzoete stem. 'dan moeten we drakennesten roven, daar zijn altijd wel een of twee draken bij die de wacht houden.' Schadow wilde luid grommend over eind springen, maar hij hielt zich in en bleef de zwaar bewapende mannen in de gaten houden. wanneer ze in hun richting keken dook hij weg met zijn hoofd, zodat ze zijn hoorns niet boven het gras uit zagen komen. Schadow was woedend hij had een hekel aan nestrovers dan kon Schadow zich vaak niet in houden en het voor de eieren op te nemen. voorzichtig keek Schadow weer over de grastoppen en hij zag dat ze nu hun kant op kwamen lopen.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 06, 2010 9:56 pm

Twilight bleef rillen, nu begon ze het wel koud te hebben. "Zo koud." Haar stem was een beetje raspend, pijnlijk, het was duidelijk hoeveel het Twilight koste deze twee kleine woordjes uit te stoten. Haar schubben bleven maar in temperatuur zakken. "Ga een rijder... halen." Dat leek haar het beste, die zou haar kunnen helpen, want het was duidelijk dat het niet beter ging, maar wel slechter. Haar adem werdt moeizaam en haar hart raasde in het wild in haar borstkas. "Hij zal weten, wat hij moet doen." Haar ogen bleven gesloten en ze was moe, nee uitgeput.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 06, 2010 10:05 pm

Schadow keek naar Twilight. 'welke rijder die van jouw of wie?'
vroeg Schadow en hij wilde al op springen, maar dan gaf hij zijn plaats prijs. zijn blik ging weer even vlug naar de naderede mensen en toen weer naar Twilight. Schadow wist niks van rijders, Schadow kende alleen Lex en verder niemand. maar Lex was vast te ver weg en hij kende verder geen mensen.
Schadow keek bezorgd en wist nu niet of hij moest blijven of hulp halen, want Schadow wilde Twilight niet achter laten.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 06, 2010 10:13 pm

Twilight glimlachte zwakjes. "Ik... Heb er... Geen." Ze hijgde nu feller en kreeg moeizaam lucht. "Zoek... Een andere... Draak." Het koste haar nu meer kracht om te praten, veel meer kracht. "Brul... Willekeurig naar... De eerste... draak die... komt. Gewoon... om hulp... Roepen." Nu was het stil, de blauwe draak ademde nog maar amper, ze had teveel kracht verspild aan praten. Ze hijgde nu heel zachtjes en haar hart klopte steeds trager en trager. Ze werd nog kouder...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   zo maa 07, 2010 12:32 am

Schadow moest iets doen voor ze stierf en stond abrupt op, waardaar de mannen schrokken. Schadow begon te rennen in een andere richting dan de mannen kwamen of Twilicht en Beer waren. de mannen waren snel van hun verbazing bekomen en rende achter Schadow aan. niet ver hier vandaan had hij Razor zien vliegen en steeg op. Luid brullend naar de grote draak vloog Schadow in zijn riching en Twilight en Beer achterlatend.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   zo maa 07, 2010 12:35 am

Twilight glimlachte, dus hij luisterde. Haar adem versnelde weer en haar temperatuur schoot omhoog. Veel te hoog, zelfs voor een draak. Haar schubben waren nu weer warm, maar je kon er -bij wijze van spreken- ook een ei op bakken. Ze lag doodstil, geen beweging was mogelijk voor haar. Haar blauwe schubben waren glansloos maar begonnen te gloeien. Haar hart begon weer ongezond snel te bonken, haar adem versnelde en ze hijgde. Het wild bonken was luid en duidelijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   do maa 18, 2010 6:45 pm

er was al een uur verstreken toen Schadow de zonnige velden in zich kreeg. door het geluid van tijd te laten varen leek het of de wereld sneller draaide. door zijn vlucht naar het duistere gebied was Schadow nog meer uit geput als anders en hij moest iets eten voor hij zijn deal met Toxic na kwam. Schadow daalde snel toen hij Twilight zag liggen, ze was er erg slecht aan toe en Schadow had nog een uur voor het tegengif was uit gewerkt. landend vlak naast de blauwe draak bekeek hij haar beter. 'Twilight ik heb het tegengif blijf liggen dan kan ik je helpen, maar ik moet je wel helaas verwonden anders helpt het niet.' zei Schadow en hij hief zijn poot om Twilight het tegengif toe te dienen. met een snelle haal maakte Schadow een kleine snee op Twilight dijspier en veegde het blauwige-stof op zijn poot in de wond. deze gloeide blauwer op dan Twilight was en gleed de bloedbaan binnen. nerveus afwachtend ging Schadow een hert vangen en sleepte het dier nar de blauwe draak waar hij het op at.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   do maa 18, 2010 6:55 pm

(Je zult meer moeite moeten doen om mijn schubben kapot te krijgen Schadow, Twilight is nu verzwakt maar tanden en klauwen geraken niet door diamanten heen.)

Twilight hoorde Schadow niet eens meer, ze was op de rand van het ravijn. Toen Schadow haar verwonde merkte ze het niet, hij was ook niet volledig door haar schubbenlaag heen. Hij was nu dan wel niet zo sterk maar, klauwen, tanden en dat soort dingen geraken er niet doorheen. Ze reageerde niet en haar ogen bleven gesloten, haar adem was amper hoorbaar en ging steeds langzamer. Haar hartslag was zwak...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 1:11 am

Schadow zag geen verbetering en haalde hij het tegengif tussen de schubben uit die hij daar had geplaatst en dan was er nog maar een manier. Schadow hinkte naar Twilight's kop en stak zijn nagel in Twilight's neusgat daar maakte hij een klein gaatje met zijn nagel en veegde het stof op het kleine wondje, daarna trok hij zijn poot terug en bekeek Twilight beter. hopend dat het zou werken draaide hij zich om en zocht een grote plate-steen. toen Schadow die vond kraste hij er een boodschap voor Twilight op en legde die bij haar kop. de boodschap luiden als volgt. : Twilight ik hoop dat het het kunt lezen als je weer beter bent. om jouw te redden heb ik mezelf voor je opgeoffert om aan het tegengif te komen. ik ben naar het duistere gebied gevlogen om een deal met Toxic te sluiten. zij zou mij het tegengif geven en in ruil help ik haar met de training in de ijzige toendra. als je dit gelezen hebt en je bent beter kom me niet zoeken, want dan kun je misschien weer vergiftigt worden of erger. ik red me wel ookal ben ik nog onervaren. in ieder geval bedank voor alles Twilight. groet Schadow : daarna sprong Schadow de lucht in en vloog richting de ijzige toendra.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 5:59 pm

Twilight werdt langzaam wakker, er stroomde wat bloed uit haar neus. Haar ademhaling was schokkerig en haar hart bonsde luid. Ze was niet helemaal opgenknapt, dat zou de tijd moeten doen maar het gif was weg. Ze keek langzaam rond en zag een steen met een boodschap op. Volle ontzetting las ze de boodschap, ze kon nu niets doen voor hem en ze kon ook niet rechtstaan. Nog niet, ze brulde luid. Het geluid was oorverdovend en je kon het tot ver horen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 6:28 pm

vol afgrijzen hoorde Schadow het verdrietige gebrul van Twilight. ergens was hij op gelucht dat ze nog leefde, maar het gevoel van onbehagen bleef in zijn keel steken. terwijl Schadow door vloog moest hij zich in spannen niet om te keren, want dan zouden de NW hem gaan zoeken en moedwillig mee naar de ijzige toendra nemen. onderweg zou Schadow op klein wild gaan jagen om op krachten te komen voor hij zich bij Luna zou melden.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 8:51 pm

Twilight wou bewegen maar enkel gekruip was nu mogelijk voor haar, ze stoote weer dat afgrijselijke gebrul uit, nu stroomde er slierten lichtblauw vuur uit haar neus. Ze dreven verder weg, ze zochten Schadow, ze volgde hem en draaiden rond zijn lichaam. Twilight was ongerust over haar vriend, zou hij nog ooit terugkomen? Zou ze hem nog ooit zien... Hier mocht ze niet over nadenken!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 9:21 pm

Schadow zag de ijzige vlakte voor zich op reizen en hij merkte lichtblauwe slierten vuur dat rond zijn lichaam dansden. Schadow pakte een van de slierten vast en zond rust gevende beelden er naar. met de woorden "wees gerust Twilight ik kom terug en misschien transformeer ik wel na dat de training over is." daarna verdwenen de slierten en Schadow vloog over de ijzige toendra met een misselijk gevoel dat zijn maag terroriezerde. Schadow genas zichzelf van het gevoel er voor uit kijkend dat de gifgroene wond niet helen zou.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   vr maa 19, 2010 10:40 pm

Twilight zag de slierten terug komen, de boodschap was niet rustgevend. Een transformatie! Dan zou het wel heel zwaar worden! Ze stuurde de slierten terug, dit keer hadden ze een appel-zee-groen-blauwe kleur. Er stond ingegeven: als jij niet terug komt dan kom ik je halen! Ze legde haar kop neer en luisterde naar de vogels, langzaam viel ze in slaap, blauw vuur danste rond haar schubben en hielden haar warm, ze was doodsbang. Wat als Schadow niet zou terugkomen? Ze was dan wel niet zijn vriendinnetje maar wel een vriendin, ze was ongerust!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 20, 2010 12:42 pm

een ijzige wind sneed langs de gifgroenewond die Toxic hem gegeven had, maar Schadow vloog toch door. een stel appel-zee-groen-blauwe slierten dansde om Schadow lijf, toen hij er eentje vast pakte hoorde hij Twilight boodschap. " het spijt me Twilight, ik kan niet terug komen en jij bent nog te zwak om mij te komen halen. rust uit ik kom terug dat beloof ik je!" drong Schadow er op aan en liet de sliert los die weer verdwenen. Schadow riep het geluid van tijd op en zetten daarmee de tijd voor andere even stil. nu kon Schadow ongestoort verder vliegen en hij zag het einde al in zich. nu kon Schadow alleen nog afwachten tot het over was en mocht hij transformeren dan hoopte Schadow dat het de moeite waard was geweest, want je voor een ander op offeren was niet niks. "tot ziens Twilight" dacht Schadow terwijl hij het geluid van tijd weer stopte en de wereld weer rond draaide.
Terug naar boven Go down
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   za maa 20, 2010 8:29 pm

Twilight sliep ondertussen, haar bewustzijn was zwak en het gif had haar uitgeput. Het tegengif had haar nu ook weer niet volledig beter gemaakt. Toen de boodschap werdt terug gestuurd werdt ze niet wakker, de woorden drongen haar droomloze slaap binnen. De draak zuchte zonder dat ze het door had in haar slaap. Ze was nu erg waakzaam. Ieder klein geluid werdt in haar onderbewustzijn geidentificeerd.

(Inspiloos)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: een brul naar Twilight en Beer.   Vandaag om 11:19 pm

Terug naar boven Go down

een brul naar Twilight en Beer.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aansluiting kachel naar dubbelwandig