PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Alagaesia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Twilight

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Alagaesia   zo feb 28, 2010 9:00 pm

Ik denk dat vele van jullie de boeken en film Eragon wel kennen, dit is een RPG over de wondere wereld van Alagaesia, dit is totaal niet hetzelfde als Dragonworld! Hier zijn ook de Ra'zac, elfen, schimmen, meinedigen, dwergen en tovenaars, hier wordt wel magie gebruikt. De RPG is afgestemd op Alagaesia en er wordne ook foto's van gebruikt. Als je een schim of Ra'zac wilt worden moet je dat wel eventjes aan Arya of Saphira melden. Maar als je de naam Angela of Solembum gebruikt zal die veranderen in acount1 omdat er binnenkort vriendinnen van Arya en Saphira komen en die hebben die naam gereserveerd.

www.alegaesia.actie-forum.com
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sky
Admin

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Leeftijd : 20

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

BerichtOnderwerp: Re: Alagaesia   zo feb 28, 2010 10:23 pm

Ik vind het forum niet zo mooi gemaakt; De afbeeldingen bij catogoriën zijn niet even groot, dat is een grote afknapper. Ook mis ik een portal. Er missen een aantal belangrijke regels over bijv. krachten. Het logo komt me erg bekend voor... Is dat niet precies hetzelfde als de voorkant van de DVD? De tekentjes bij de fora voor "nieuw bericht" enz. zijn nogal standaard, zoek iets dat bij het forum past! Ook denk ik dat de RPG vooral voor kenners is, niet iedereen heeft de boeken gelezen of de film gezien...

You will fly.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Alagaesia   ma maa 01, 2010 5:37 pm

Het was moeilijk omde foto's te vinden, heel moeilijk. Toch bedankt voor je commentaar maar dit is mijn eerste forum dus het was best moeilijk en de foto's vinden was niet te doen. Inderdaad zijn de tekentjes een beetje slapjes maar daar zijn Saphira en ik vollop aan bezig. De voorkant is inderdaad hetzelfde als op de DVD omdat dat vrji gepast was en deze RPG is inderdaad vooral voor kenners, maar als je geen naam neemt van de film en de regels en uitleg goed leest is het spel vrij simpel. Ik heb erop gelet de foto's te gebruiken die ook echt waren en daarom ook sommigen fotos van de kaart. Sorry dat het een beetje een afknapper was maar het is de allereerste keer en de forum is gloednieuw.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Alagaesia   do maa 11, 2010 9:30 pm

het is zo'n leuk idee... jammer dat het felle blauw zo opvalt :"D
dat spoort niet echt aan om lid te worden.
[De boeken heb ik net uit, en omg ö Arya ownt (a)
en Saphira is kopig en die hipt ookal XD ]

bovendien zitten er puntjes op de e : Alagaësia ^^
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Alagaesia   di jun 01, 2010 3:53 pm

valt wel mee, ik vind de front foto iets te groot, maar verder valt het wel mee en niet alle forums hoeven donker te zijn het is ieder die anders een forum inelkaar steekt. maar ik vindt de boeken gaaf maar ik hoopt dat er meer mensen komen dan wordt het vast leuk en wat die plaatjes van de plaatsten daar heeft Sky weer gelijk in, maar dat zou de pret niet mogen drukken.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Alagaesia   Vandaag om 12:52 am

Terug naar boven Go down

Alagaesia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: