PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ontmaskering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Ontmaskering   do feb 25, 2010 11:56 am

En dan hier... De ontmaskering van; Belgaer.

Ik ben Robin, een vijftien jarig meisje. Mijn haren zijn bruin en halflang en mijn ogen hebben een groen/bruine kleur. Mijn hobby's zijn schrijven, paardrijden, tekenen en het bewerken van foto's. Natuurlijk doe ik nog veel meer dingen , maar dit zijn de meest belangrijkste. Ik Ben ooit met RPG begonnen op een site die in principe ergens anders voor bedoelt was, daar hadden we maar een topic, waar alle reacties geplaatst werden. Het was een RPG over wolven, toen deze weg ging kreeg ik de link van WS. Hier ben ik gaan kijken en heb het mar kort gespeeld, teveel mensen en te weinig belangstelling voor mij. Uit koppigheid besloot ik het zelf beter te kunnen, dus maakte ik mijn eigen RPG, illusionist world. En pas daarna kwam ik hier terecht, door een vriendin van me, die dit had gevonden via WS. Nu weten jullie eigenlijk alleen nogmaar waarom ik hier ben...

Ik denk dat dit nog een lang stuk word.

Ik hou van het verzinnen van fantasie werelden, en verhaallijnen die hierin spelen. Dit heeft natuurlijk ook te maken met mijn lichaam volgepropt met fantasierijke ideeën. Ik schrijf ook verhalen, verhalen waarvan ik telkens weer denk; DIT WORD EEN BOEK! Maar dan weer, loop ik na een aantal bladzijdes vast. Maar hé, het gaat me lukken

Nouja, ik kan nog wel meer gaan vertellen, maar denk niet dat veel mensen nog gaan lezen dus bij deze ontmasker ik mezelf

Kuss, Robin
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   do feb 25, 2010 1:20 pm

ik lees het!

hmmm... wie zou die vriendin nou toch kunnen zijn xD
over dat hé dit wordt een boek, doorschrijven! volgende keer als je weer last hebt van een writersblock moet je maar even aankloppen (figuurlijk en letterlijk xD). Je moet trouwens maar oppassen met al die ideeën... willen niet dat het je lichaam ineens teveel wordt... *sabbel sabbel in nek*

groetjes Noukk
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   do feb 25, 2010 1:22 pm

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Do NOT remind me of your evil side Sad
Dat is eng.
Jij mag nooit meer bijten als je geen tanden hebt, zelfs niet in mijn droom!

Jaja, ik schrijf ook nog wel hoor (6) Alleen héél langzaam (6)

Kuss
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   do feb 25, 2010 1:27 pm

Het gaat je nog lang achtervolgen!
evil me :'D

Sneller gaan schrijven! vind je verhalen (de begin stukjes) altijd erg leuk om te lezen ^^
Ben je nu toevallig bezig met een nieuw verhaal?
zo ja, kun je iets verklappen ?Very Happy

xxx Noukk

p.s. je kan langskomen om je boeken op te halen, Djinna is vandaag voor jou =D
Terug naar boven Go down
Luna

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   vr feb 26, 2010 1:57 pm

mis ik wat tussen jullie twee XD

maar welkom en gaaf dat je een boek probeert te schrijven..hopelijk lukt het ooit
nou ja eigelijk heb ik niks meer te vragen of te vertellen ..
of wacht heb je huisdieren?

gr. Luna/ Andrea
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   vr feb 26, 2010 2:12 pm

Ik zal het even kort uitleggen Razz Ik ken Anouk (Sypero) al erg lang, en had laatst een droom van haar. De geest van een mega roofdier was in haar lichaam gekomen, en dat paste niet, waardoor ze werd verminkt. Ze had geen tanden meer en beet me in mijn nek.. Brrr.... vies gesabbel.

Ik hoop ook dat ik mezelf ooit een keer zover kan krijgen om een verhaal, af te maken, maar vrees dat ik dan nog even moet oefenen :) Ach, ik heb tijd zat.

Ik heb drie katten, Marianne, Hartje, en Salmiak. Salmiak is gek en heeft soms nog wel de neiging om van de trap te springen, om vervolgens te vallen dus. Razz Heb ook nog twee kippen, roodje en blauwtje:P En een paar vissen in de vijver.

Kuss, Robin
Terug naar boven Go down
Abhorsen

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 89
Punten : 109
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 721
Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen.
Partner: In mijn hart

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   zo feb 28, 2010 9:44 pm

Laten we hier ook maar even melden dat ook Abhorsen onder leiding staat van mij (Robin dus), ookal denk ik dat dit voor sommige al duidelijk was.

Kuss, Robin (a.k.a Abhorsen)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laurens.

Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Leeftijd : 21

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   za apr 10, 2010 4:47 pm

Ik herken jou altijd aan je "Robin (a.k.a *naam van je karakter*)" ;D Sorry, dat viel me op. ö
Hallo, ofzo :'] Of welkom. Ook al ben je hier langer dan mij. >.<
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ontmaskering   Vandaag om 5:24 pm

Terug naar boven Go down

Ontmaskering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Real life-
Ga naar: