PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Drinken nemen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   zo maa 28, 2010 2:52 pm

Geisha zuchtte. Opnieuw. 'Het komt wel goed.' hoorde ze naast zich zeggen. Lagnzaam knikte ze. 'Ik heb nooit de kans gehad zulke dingen te leren weetje, ik heb ze nooit van dichtbij meegemaakt.' legde ze uit. Wat hoopte ze nu dat ze die draak tegen zou komen. Dat ze hem of haar zou vinden.
Ineens dacht ze er over na hoe moeilijk Lex het wel niet moest hebben, zijn draak leefde niet meer. 'Vind je het neit moeilijk dat hij niet meer leeft?' vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Go down
Lex

Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   zo maa 28, 2010 7:30 pm

Hij knikte en staarde voor zich uit. Zijn gezicht stond strak. Hij hoorde daarna een vraag. "Ik heb het er heel moeilijk mee. Om eerlijk te zijn. Een draak is niet iets dat je zomaar kunt vervangen. We waren echt zo close." Hij viel weer stil en staarde voor zich uit. "Ik ken hier enkele draken. Een van de bijzonderste is Ydnam een jong eigenwijs draakje die echt wel leuk is. Maar zoals ik al zei kan niemand Wandwo vervangen." Hij glimlachte lichtjes. Zijn woorden waren niet zo meende bedoelt. Natuurlijk mist hij de drakencontact.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   ma maa 29, 2010 7:40 pm

Geisha knikte. 'Dat snap ik..' verzuchtte ze, 'Dan heb ik nog geluk dat ik er in ieder geval nog een heb. Dat hij nog leeft, bedoel ik.'
Haar ogen staarden, net zoals Lex, voor haar uit. Even dwaalden haar ogen af naar het beneden, waar ze de mieren bestudeerde. Een voor een liepen ze langs, sommigen met een grassprietje op hun rug. Daarna keek ze weer op.

(sorry, ben echt heel erg inspiratieloos)
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   ma maa 29, 2010 10:08 pm

Hij zette zich recht. "Ach ik denk dat ik maar eens in het kasteel moet binnen glippen zonder dat ze me niet zien." Hij grijnsde. " Mijn ouders zoeken me en zullen me niet meer uit het oog verliezen als ze me hebben. Dus eerst moet ik protect wat vermomen." Zonder nog iets te zeggen liep hij naar protect. Hij zadelde af en smeerde modder aan de vacht. Ook vreef hij met zijn handen in de manen zodat de hengst een arm paardje was. De hengst vond het blijkbaar niet fijn. Meteen begon hij te schudden tot en met.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   di maa 30, 2010 10:25 pm

Verbaasd keek ze hem aan. 'Waarom zou je het kasteel binnen glippen?' vroeg ze zich hardop af. Haar ogen volgden zijn bewegingen. Zijn handen die de modder over het paard smeerden. De hengst schudde zich uit. Hij vond het duidelijk niet fijn. Langzaam stond ze op. Vlak voor de hengst bleef ze staan en hield haar handen in een kommetje. De hengst snoof er even aan. Voorzichtig begon ze hem te aaien.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 4:33 pm

Hij keek heel even op toen ze naar Protect ging. Daarna luisterde hij naar haar vraag. " Ach omdat anders de ridders me tegen houden? Dank zei mijn ouders moet ik een rider zijn. Daarom dat ik in het wild leef. Ze willen me dingen laten doen dat ik niet wil." Hij fronste en besmeurde zijn zadel ook. Daarna pakte hij een soort van grijze kleed met een cape en zette die op. Nu zag hij er uit als een arme zieke man. Soepel sprong hij in het zadel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 5:06 pm

Geisha knikte alleen maar. Ze deed een stapje achteruit toen Lex opstapte, zodat ze hem aan kon kijken. Even gleed haar blik over hem heen. Toen glimlachte ze. 'Je bent onherkenbaar zo.' zei ze. Haar hand gleed weer even over de hals van Protect. Zijn zachte vacht was nu nat en vies. Sommige stukjes modder waren al opgedroogd, waardoor er harde stukken ontstonden. Ze keek hem weer aan. Wachtend op wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 5:09 pm

Hij trok een wenkbrouw. "Tja, eum ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Heb je zin om mee te gaan of blijf je liever hier om met de bomen te praten." Hij grijsnde plagend. Protect trapte ongeduldig tegen de grond en snoof de verse lucht die de bomen filteren op. ook hinnikte hij af en toe. Lex kon Protect met gemak met 1 hand tegen houden. Zijn blonde haren bedekte een deel van zijn blauwe ogen die betrouwbaar leken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 5:14 pm

Geisha glimlachte nog steeds. 'Tsja, ik zou graag nog wat met de bomen kletsen, maar ten eerste zeggen ze niet zo veel terug en ik vind het zo zielig dat je dan alleen moet gaan.' Grijnsde ze terug. Haar haar waaide even in haar gezicht, met haar hand streek ze het achter haar oor. Haar ogen glommen. De laatse tijd werden ze weer lichter. Nog even dan zouden ze weer helemaal een lichte amberkleur hebben.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 5:18 pm

Hij klopte op de hals van Protect. "Wil je nou mee of niet?" Vroeg hij nogmaals. Hij liet Protect even een rondje stappen zodat ie wat rustiger werd. De hemel werd al een beetje donkerder. Een mooie kleur versierde de hemel. Hij keek er even naar. Protect had werkelijk een hekel aan vies zijn dat zag je wel zo. Hij ging wat dieper in het zadel zitten zodat Protect minder druk zou doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   wo maa 31, 2010 5:33 pm

Ze knikte, 'Nou vooruit.'
Ze pakte zijn hand vast en sprong zo achter hem op de hengst. Een beetje onhandig pakte ze maar de achterkant van het zadel vast. Even controleerde ze of haar zwaard Protect niet prikte en verplaatste hem een stukje. 'Klaar.' zei ze toen.
Terug naar boven Go down
Lex

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   do apr 01, 2010 2:33 pm

Hij hief haar mee in het zadel en wachtte even af om te horen of ze klaar was. Toen ze dat zei spoorde hij Protect aan. De hengst was even onzeker toen hij nog meer gewicht moest dragen. Maar daarna sprong hij vooruit. Lex liet de hengst omdraaien en liet hem voluit lopen. De hengst versnelde steeds sneller. lex keek goed op het pad dat ze liepen. Hij moest voorkomen dat de hengst zich bezeerde. Na enkele uren liepen ze het gebied uit.

(Ik ga een topic aanmaken dat we zijn aangekomen stuur het je wel door.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drinken nemen.   Vandaag om 12:49 am

Terug naar boven Go down

Drinken nemen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: