PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

In de herberg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Razor
moderator

Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Leeftijd : 20

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

BerichtOnderwerp: Re: In de herberg   ma feb 15, 2010 2:24 pm

'Als je denkt dat dat mij tegen houd dan ben je nog dommer dan een rot opgezet ei! ' riep Razor in de richting van Schadow. Razor's ogen begonnen blauw-wit op te lichten en opeens begon het verschrikkelijk hard te waaien tot er een gigantische tornado ontstond. Hij stuurde die in de richting van het bos en blies er een heel deel mee weg. Toen zag hij Schadow met het jongetje in zijn bek op de nieuwe open plek. Razor zorgde ervoor dat de tornado nog groter werd om een draak op te nemen en liet die toen over Schadow glijden waardoor hij onstuurbaar in de lucht werd rondgetold.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: In de herberg   ma feb 15, 2010 2:34 pm

het kind ontglipte Schadow toen een onnatuurlijke tornado over hem heen gleed. Schadow rolde zich op en schoot de tornado uit. hij draaide zich om en zag het jongetje 5 meter bij hem vandaan vallen. Schadow dook en ving het kind handig op. daarna roep hij een van de dikste en duisterste nevel op die er maar was, toen dook hiuj opnieuw tussen de bomen en de nevel der duisternis vulde het hele bos.
Terug naar boven Go down
Ydnam

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Leeftijd : 23

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

BerichtOnderwerp: Re: In de herberg   ma feb 15, 2010 2:50 pm

Een klein jong liep door de huizen. Ze rook haar vader en zocht hem. Na een lange zoektocht vond hij haar vader. Maar wat gebeurde er? Er was een andere draak bij. "Pap?" vroeg ze onzeker en liep naar hem toe. Ze waren aan het vechten. Ze hield afstand van de twee draken. "Papa?" Riep ze nog eens en zag dat er een klein jongen het doel was. Ze was te klein om een gevecht te beginne. Maar ze zou er alles over doen om haar vader te beschermen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: In de herberg   di feb 16, 2010 3:50 am

schadow hilet zich schuil in de duistere nevel, alleen zijn soort kon zien in deze mist. hij hoorde een jonge draak piepen, maar had geen interessen aan zo'n klein hummeltje, immers had Schadow een grotere buit bij zich. het kind was bewusteloos. en Schadow legde het jongetje op een platte steen om het gevecht af te maken moest hij zijn klauwen vrij hebben. de duistere nevel werdt dan wel naar de tornado toe getrokken, maar het verspreiden zich verder uit tot ver buiten het bos. het kleine draakje vluchten, maar de dikke zwarte nevel haalden haar in tot ze niets meer zag en om hulp begon te piepen.
het duurde Schadow te lang hij draaide zich om en vloog weg, zodat hij ergens anders heen ging en liet het jongentje achter. Schadow verdween tussen de bomen op weg naar een andere plaats.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: In de herberg   

Terug naar boven Go down

In de herberg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: