|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Luna

Soort: Draak Geslacht: Aantal berichten: 230 Punten: 295 Join date: 14-04-09 Leeftijd: 18 Woonplaats: ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
 | Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 10:15 am | |
| (vermoordt haar niet zonder toesteming van haar en verwond haarook niet te erg want ze is niet online) Ze knikte waardig Ze haatte temmer en het liefst zou ze ze alleemaal vermoorden. Ze maakte zich zelf schoon _________________  |
|
 | |
White

Aantal berichten: 179 Punten: 239 Join date: 17-04-09
Dragon World Leeftijd: - Temmer\draak: - You'r gone Partner: now way!
 | Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 10:26 am | |
| white wachte af tot wanner heira iets zo doen ze wachte af en keekondertussen naar luna |
|
 | |
Gast Gast

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:33 am | |
| Heira was behendig opzij gesprongen en er vandoorgegaan. Haar pijlen vlogen in de richting van de draak enorm dicht richting haar vleugel. |
|
 | |
White

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:38 am | |
| white wijkte nog net opzij, ze deed weer een poging om haar te bijten deze keere was het raakze voelde het bloed druipen op haar gezicht. |
|
 | |
Luna

Soort: Draak Geslacht: Aantal berichten: 230 Punten: 295 Join date: 14-04-09 Leeftijd: 18 Woonplaats: ...Zie humor
 | Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:38 am | |
| Ze keek naar White Ze vouwde haar vleulges op en pakte een konijn en gooide die naar de Temmer. Luna shroot in de lach maar werdt beteen weer siriues _________________  |
|
 | |
Gast Gast

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:44 am | |
| | white schreef: | | white wijkte nog net opzij, ze deed weer een poging om haar te bijten deze keere was het raakze voelde het bloed druipen op haar gezicht. |
Lees eens joh, ik was al weg, en je mag niet typen wat een ander doet
Heira hoorde nog iets achter haar, hoogst waarschijnlijk had die draak gewoon in een vos gebeten ofzo. Zonder enige wonde verplaatste zich via de schaduwen 100den meters verder |
|
 | |
Luna

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:48 am | |
| "Zo zo heb jij wat met schaduwen?"vroeg ze ineens Ze bleef naar de temmer kijken. "White ga naar Missy en train haar ze is te sloom"zij ze bevelend "jij wordt haar trainer je hoort bij de schadows als ze beter is geworden"zij ze daarnaa. _________________  |
|
 | |
White

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:53 am | |
| " danku" mevrouw ze druipte het af met een duikvlucht in de lucht. |
|
 | |
Gast Gast

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 11:55 am | |
| Heira stapte rustig verder. Ze had al genoeg draken in haar leven getemd. Genoeg gedood omdat ze haar aanvielen. Boogschutten was een must, en voor haar was het een kunst. Ze stapte door en keek vooral niet achterom daarvoor had ze spitse elvenoren. |
|
 | |
Luna

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 12:04 pm | |
| "Wie loopt er voor me weg als ik wat vraag, Wat is u naam?"vroeg ze vals Ze liep naar haar toe. Ze liet de boog verdwijnen in het donker zodat ze niks kon doen _________________  |
|
 | |
Gast Gast

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 12:28 pm | |
| (Hoe kan je dat nu doen?) Heira trok haar zwaard en liep gewoon spontaan verder. Drakentaal was toch net iets te moeilijk voor haar. |
|
 | |
Gast Gast

| Onderwerp: Re: Niemand zal me temmen. za apr 18, 2009 4:01 pm | |
| Ayrish keek naar Luna, "zoek iemand van je eigen grote.." zei Ayrish droogjes, en keek der fel aan. Haar staart sloeg eens op de grond en de aarde trilte even onder der poten. Zij was duidelijk groter dan Luna, |
|
 | |
|