PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Terug op de plek waar alles begonnen was

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Terug op de plek waar alles begonnen was   ma sep 28, 2009 10:04 pm

Een blauwe draak vloog bliksemsnel door de lucht. De vleugels sneden door de koude ochtenwolken, alsof het dun papier was. Al heel lang had Isooth verlangd naar water. Niet om het te drinken, maar om te zwemmen. Daarom vloog hij naar de zee, waar hij veel ruimte had om te zwemmen. Als er maar geen mensen aan het vissen waren.. Isooth begon een duikvlucht in te zetten naar het blauwe geval onder zich, dat opeens was verschenen. Na een paar seconden remde hij af en het massieve lichaam streek neer op het water. Als een eend dobberde hij op de golven, wachtend totdat hij zeker wist dat er niemand was. Minuten gingen voorbij en Isooth's blik bleef op de dikke strook land rustten. Uiteindelijk wist hij zeker dat er geen mensen gingen vissen. Hij zette zich op een of andere manier af en dook onder. Automatisch opende zijn kieuwen, die hij had gekregen bij zijn geboorte net zoals andere draken en die hij al een tijd niet had gebruikt. Het heldere ochtendwater vulde zijn lichaam, maar hij had er geen last van. Even sloot hij zijn ogen, totdat hij een geluid hoorde dat hier niet thuis hoorde. Mensen?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   ma sep 28, 2009 10:21 pm

"yeah!!!!"riep een stem zo blij als hij maar kon.Er zwom een groen/blauwe draak dor de water.Soepel als het water zelf.Geen last van de zuurstog gebrek want hij had tenslotte kiewen waar hij onder water kon ademen.Geluukig kon hij soms boven komen maar hij zat het liefste hier,onder water tussen de vissen
Hij schoot een school visjes voorbij en had zijn mond open gehouden,waardoor hij met zijn vlermschrepe tanden een vis of 3 in een keer pakte en op at.
Na een tijdje een rigting te zijn geweest keek hij naar boven en hij zag een shaduw.De schaduw sprong het water in en hij zwom er hyper naar toe.Al was hij wel 100 jaar oud,al wist hij dat niet zeker.hij zwom als een kern gezonde draak
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   di sep 29, 2009 10:23 pm

Isooth zag nu een schim, die snel zijn kant op zwom. Hij gromde kort toen hij de draak zag. Jonge draken, fijn.. Gelukkig was het geen mens. "Weet jij of er nog andere zijn?" vroeg Isooth aan de draak. Waarschijnlijk was hier al vaker geweest, je weet het maar nooit. Hij bekeek de jonge draak nog eens goed. Het had geen vleugels, was klein en verder zoals andere waterdraken. Wat deed hij zo alleen? Waren er nog anderen? Al een paar decennia (1 decennia = 10 jaar) had Isooth boven water geleefd. Zijn familie was ergens ver weg, hopelijk begroette de draken hem hier aardig.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   di sep 29, 2009 10:45 pm

Môh negeerde de grom en glimalchde een soort of zijn menier.Hij dreef in het water en knikte als groet."Ik ben Môh en eigelijk net nieuw,dus niet zo ver ik weet.jammer genoeg."vertelde hij en hij keek naar benden en zag een diepe plek vol met koralen en andere practige rotsen en vissen.Hij zwom sielijk naar benden en lande op een rif met de mooiste dingen er op zoals koralen en mooie vissen."kom je ook"riep hij naar boven en wachte af.
Hij had vaak gehoort dat er groepen waren,maar zouden er ook groepen voor water draken zijn?Daar was hij zeker benieuwt naar"zijn er ook groepen voor water drakken ofzo"vroeg hij nieuwschirig
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   wo sep 30, 2009 6:26 pm

De draak stelde zich voor als Môh, niet een naam die je elke dag tegen komt. Isooth zuchtte toen Môh vertelde dat hij hier net nieuw was. "Achja, ik ben hier ook voor het eerst. Ik heet Isooth," antwoordde Isooth. De draak zwom naar beneden. Waar ging hij heen? Isooth grinnikte toen de draak hem riep. "Natuurlijk, ik wil het niet missen daar beneden." Hij zwom zo snel hij kan en met zijn vleugels tegen het lichaam gedrukt naar Môh. De draak zat op het rif dat de hele grond bedekte en hij ging er ook op zitten. Isooth keek naar boven, waarschijnlijk was dit een aardscheur want er was een hoge wand vlak bij hem. Hij dacht even na toen Môh vroeg of er ook groepen voor waterdraken waren. "Ik weet het niet," antwoordde hij terwijl hij weer naar Môh keek. Ditkeer bestudeerde Isooth hem. Môh had geen vleugels, zoals de Oceaandraken die Isooth een keer was tegengekomen. Verder was hij zoals elke waterdraak. "Ik ben wel misschien van plan om een groep te starten," zei Isooth na een poosje. "Maar ik weet het nog niet zeker, als eerst moet ik nog wat leden werven en dat gaat moeilijk als ik niet weet of hier nog meer waterdraken zijn." Hij zuchtte en keek naar het rif.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   wo sep 30, 2009 9:54 pm

Fang dook bijna geluidloos in het water, ze genoot van het frisse water. Het was lang geleden dat ze gezwommen had. Eindelijk voelde ze die trouwe verkoelende vloeistof weer. Ze vouwde haar vleugels die ze niet nodig had onderwater en zwam met slangachtige golfbewegingen door het water. Ze hoorde stemmen, rustig liet ze zich uitgleiden. Een stuk vederop was een kloof. Ze sloeg een keer met haar vleugels zodat ze omhoog veerde en dook toen weer met gevouwen vleugels de kloof in. Ze landde voorzichtig tussen het rif. Een eind vederop zaten twee waterdraken: Allebei mannetjes. Ze zette zich zacht af en zwom erheen 'hallo' zei ze rustig.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   wo sep 30, 2009 10:19 pm

Môh keek vrolijk toen de water draak naar benden ging.Hij lusierde en knikte soms."gezellig dat je er bent ik zou vereert zijn om dan in die groep te zitten"zij hij op een plegtige toon.Hij keek rond en bestuurde even de draak en zag inees een schim komen.Hij keek eens beter en zag een andere water draak en het was een vrouwtje.Ooit hoopte hij op een waterdraak die zijn wederhelft was en samen kunnen leven en baby waterdraakje.Maar hij zal gewoon wachten op dat moment,
"Hey ik ben Môh"zij hij vrolijk en aardig en knikte als groet.Het zou nog eens druk en gezellig worden hier.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   wo sep 30, 2009 10:32 pm

Fang kwam weer tot stilstand ze landde op een plekje met minder koraal. Een beetje zand kwam omhoog van de bodem en zakte snel weer 'aanganeem, mijn naam is Fang' zei Fang rustig. De vinnen die wezen op haar waterdraak gen stonden overijnd. Ze glimlachte, een paar vissen zwommen langs en haalde iets tussen een van Fangs klauwen vandaan om daarna weer veder te zwemmen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   wo sep 30, 2009 10:35 pm

Isooth grinnikte even toen Môh antwoorde. "Is goed hoor," zei hij enthousiast. Isooth zag Môh ergens naar kijken wat zich achter Isooth bevond. Isooth draaide zich om en zag een draak naar hun toe komen vliegen. Een vrouwtje nog wel. Waarschijnlijk was ze op zoek naar een plek om eieren te leggen. Ze begroette hun, alsof hij en Môh doodnormaal waren. "Er komen er steeds meer," grapte isooth en hij richtte zich tot de draak, die zich voorstelde als Fang. "Aangenaam kennis te maken. Ik heet Isooth."
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   do okt 01, 2009 4:44 pm

'aangenaam Isooth' zei Fang, er waren weinig waterdraken in deze omgeving. Ze was zelf half bliksem half water ze vond het niet zo bizonder... Toch was ze van binnen blij dat ze een soort van soortgenoten had gevonden. Ze keek naar de twee waterdraken: Môh en Isooth. Ze zuchtte en keek naar boven naar het wateroppervlak. Een paar vissen zwommen als schaduwen voor de zon over hen heen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Terug op de plek waar alles begonnen was   Vandaag om 5:24 pm

Terug naar boven Go down

Terug op de plek waar alles begonnen was
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kalor Chaira stinkt tijdens het opstarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Hydra waters :: Zeeën-
Ga naar: