PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ijskoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Ijskoud   ma jun 29, 2009 1:32 pm

Isooth liep door de sneeuw. Zijn vleugels waren bevroren, hij al een paar dagen had hij niet gegeten en
het was heel koud. Isooth was wel aan kou gewend, maar zo koud dat alles bevriest niet. Isooth rilde,
en plotseling zag hij niet ver van hem vandaan een schim staan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   ma jun 29, 2009 2:05 pm

Yaëlla schudde met haar kop, waardoor er enkele ijspegels van haar af vlogen. Haar poten voelen koud, eigenlijk waren ze doof van de kou. Hierdoor voel het lopen heel raar. Ze stopte en keek in de verte. Ze zag een schim, waar ze langzaam heen liep. "Hallo? " zei ze vragend , ze kon de schim nog steeds niet onderscheiden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   di jun 30, 2009 9:04 am

Isooth liep naar de schim toe. Een vaag "Hallo?" kwam uit de buurt van de schim vandaan. "Wie ben jij?" vroeg Isooth aan de schim die nu op een draak begon te lijken. Wat als het een drakenjager verkleed in een kostuum was? Zou hij dan weer verkocht worden op de markt? Isooth stopte met lopen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   di jun 30, 2009 10:16 pm

"Wie ben jij?" vroeg de blauwe schim. Hij scheen te twijfelen, waarna ze met grote stappen naar de draak toe liep. "Mijn naam is Yaëlla." zei ze. Ze stond nu dicht genoeg om de draak goed te kunnen zien. "En wat is uw naam? En hoe ben je hier verzeild geraakt?"
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   do jul 02, 2009 10:54 am

Isooth zag dat het toch een draak was. "Ik heet isooth," zei hij. "Ik kwam opweg naar mijn bestemming een sneeuwstorm tegen, dus moest ik snel een noodlanding maken." Hij zuchtte even. "Ik wou graag naar de bergen vliegen, maar ik zie dat dat nu nog even onmogelijk is." voegde hij er aan toe, voordat de andere draak nog meer vragen zou stellen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   do jul 02, 2009 8:11 pm

De blauwe draak stelde zich voor als Isooth en vertelde dat hij een noodlanding moest maken. Yaëlla schudde even haar kop, zodat de sneeuw eraf viel. De bergen. Ook zij zuchtte even. De bergen, haar geboorte plaats.. "Misschien kunnen we beter een schuilplaats zoeken." stelde ze voor, terwijl er een windvlaag meer kou en sneeuw aanvoerde.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ijskoud   

Terug naar boven Go down

Ijskoud
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De ijzige toendra-
Ga naar: