PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Sarona

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 35
Punten : 26
Leeftijd : 16

Dragon World
Leeftijd: as long as water alive
Temmer\draak: -
Partner: Love is one of the words and i make you in!

BerichtOnderwerp: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 5:30 pm

Sarona vloog over het prachtige gebied van de hoge watervallen. Na een tijdje kwam ze bij een klein veldje waar ze rustig op landde, Sarona ging naar de afgrond en wachtte op een bezoek. Ze vloog even naar beneden waar een meer lag, daar ving ze een vis. Sarona vloog weer naar boven en legde de vis in het groene gras, ze keek heel rustig. In de verte kwam een lange draak aan vliegen, Sarona wachtte rustig tot de draak was genaderd. "Ik wachtte al op je, Riddel." zei Sarona beheerst.

~Riddel only!~
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Aantal berichten : 174
Punten : 109

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 6:14 pm

( De volgdende keer ook brullen graag?)

De zon stond al hoog aan de hemel toen een spierwitte vleugelloze draak het luchtruim verkoos. Ze was niet alleen opzoek naar nieuwe leden voor Der Krallen Von Das Lichts, maar ook naar prooi. Hoewel het lente was, was prooi nog steeds schaars. Ze koos er dus voor om te kijken of ze was vis kon gaan vangen, want draken aten vrij weinig vis had ze wel door gekregen, want die glibberige prooien zwommen rijkelijk rond. Riddel vloog vanaf de schuilplaatst in de richting van het meer waar de hoge watervallen aan grensden, maar nog voor ze daar aankwam ving ze onbedoelt een enkele gedachten op. Iemand wilde zich aanmelden bij haar groep die ze zwaar op de proef zou stellen. Ze daalde nog zonder wat gegeten te hebben en gromde kort, maar niet dreigend. Het was meer een kleine waarschuwing, maar ze werd kennelijk al verwacht door Sarona. Riddel ging zitten en zwiepte met het puntje van haar staart heen en weer, maar nam voornamelijk een leider's houding aan voor zij zich tot Sarona zou richten. 'Waar hem ik het genoegen mee te delen dat jij je bij mijn groep aan zou willen sluiten?' vroeg ze streng, maar niet at te onvriendelijk. Riddel behielt draken die haar leden aanvielen en dan wilde aansluiten exstra scherp in het oog. Ze wilde eerst zeker weten of Sarona wel echt geschikt was voor de groep?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 6:26 pm

Riddel kwam steeds dichterbij tot ze voor Sarona was geland. "Waar heb ik het genoegen mee te delen dat jij je bij mijn groep aan zou willen sluiten?" vroeg Riddel. Sarona schoof de vis naar haar toe. "Ik ben een sterke en neutrale draak, de Night Warriors zijn slecht. Ik heb een slechte start bij je gehad en dat weet je. Mijn soort kan niet zonder een groep. Ik ben niet altijd slecht maar ik ben hier nieuw, ik reageer nog een beetje fel. Dat gaat wel over, maar ik zou een goed krijger kunnen zijn." zei Sarona serieus, ze mocht deze kans om in een groep te komen niet verpesten. Anders moest ze misschien naar de night warriors...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 6:43 pm

Daar had Sarona een oed argument, maar Riddel was nog niet helemaal overtuigd en bedacht een plannetje. Sarona zou haar eerst moeten bewijzen. een goede vechter had ze zich al laten zien, maar Riddel wilde meer over haar te weten komen. vooral of ze haar wel en de andere leden trouw zou blijven. 'De NW zijn inderdaad slecht al heb ik het genoegen nog niet gehad om ze te leren kennen als je die aanvaring met Laisve niet mee rekend.' zei Riddel maar ze was nog niet uitgesproken en keek naar de hemel. 'Draken kunnen ook zonder een groep overleven. Daar ben ik een bewijs van. Ik kon oorspronkelijk uit japan en heb de reis naar hier in mijn eentje overleefd en hier nog even alleen gewoont, totdat ik besloot om een groep op te starten die even sterk als machtig zou zijn als de NW, maar daarvoor zou ik het vertrouwen van mijn leden voor nodig hebben.' zei Riddel met nadruk op "vertrouwen" Ze zag dat Sarona een geschenk bij zich had en testen onwillenkeurig de laatste gedachten toen ze die vis ving. Geen slechte gewoonte, maar toch nam ze het zekere voor het onzekeren en merkte dat de vis een gif bevatten. 'Je eerste test heb je al gehad en zullen we niet nogmaals hoeven te herhalen, maar ik wil dat je binnen een halve dag van hier naar de vulkaan vliegt en daar puimsteen gaat verzamelen zo veel als je dragen kunt! Wanneer je weer hier terug bent zal jij de volgende test te horen krijgen.' beval Riddel nadat ze eerst rustig gesproken had. Als het Sarona lukte meer dan tien kuup puimsteen mee te krijgen kon ze daar voorlopig mee vooruit om het als fakkelvoer te laten gebruiken. De speciale fakkels die in de grot bevestigt waren branden namelijk op puimsteen.

(Probeer iet langere stukken te schrijven dat is makkelijker daar iets op te vinden?)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 10:20 pm

Sarona knikte naar Riddel en begon met haar vleugels te flapperen, een harde wind woei over het veld door de vleugels van Sarona. "Ik zie je over een halve dag terug!" zei ze nog. Sarona voelde de wind in haar gezicht maar het maakte haar niks uit. Zoals Riddel had gezecht vloog ze richting de vulkaan, die was hier niet zó ver vandaan. Ze bedacht nog om een vis te vangen in het meer onder haar maar dat schoof ze al snel weer aan de kant, misschien als ze tijd over had. Het was nu nog volop middag en de zon scheen in het gezicht van Sarona, als de zon nét onder zou zijn had Sarona terug gemoeten. Genoeg tijd dus. Sarona keek omhoog, de zon was al íets lager gaan hangen. Sarona keek nog even achterom, ze zag niet alleen een klein stipje Riddel maar ook een groepje kraaien! "Shit!" Sarona greep haar kans en zette haar vleugels recht waardoor ze remde, de kraaien vlogen met een knal tegen haar vleugels aan maar één bleef over. Sarona zette haar nagels in de kraai en smeet hem tegen een paar rotsen. Rotsen? De vulkaan! Sarona keek omhoog, ze had gelijk het was de vulkaan. Ze keek vlug naar de lucht, nog maar een paar minuten. Sarona pakte twee stukken kuipsteen in elke klauw, er was nog een stuk over. Die was wel wat groter, Sarona dacht snel na. Natuurlijk! Ze pakte het stuk met haar staart beet en begon te vliegen, wat was dat zwaar! Sarona aarzelde niet en vloog gewoon verder. Het werd al donkerder toen Sarona aankwam in de hoge watervallen. Ze kon Riddel al goed zien en zij haar ook, maar het was al te laat. Een paar meter voor de plek was de zon onder gegaan, Sarona landde teleurgesteld met alle stukken puimsteen op de plaats. "Een paar meter..." zei ze teleurgesteld. Sarona legde de stukken puimsteen op het gras. Daarna keek ze naar Riddel, zou ze die paar meter mee tellen als: niet op tijd?

(Ik weet niet precies hoe zwaar puimsteen is dus...)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   zo feb 26, 2012 11:37 pm

( Leuk dat je niet wist dat Puimsteen het lichtse soort steen ter wereld is. Wink )

Toen Sarona vertrok boog Riddel zich over de vis heen die ze als geschenk gekregen had en slokte die ineen keer op en maakte een plekje klaar waar ze van dacht dat de zwarte draak zou kunnen komen te landen. Dat hielt toch al een aardige tijd bezig, want Riddel had dan wel een olifanten huid onder haar zachte vacht zitten. Toch had ze geen schubben die met een veeg de grond redelijk gelijk matig zou kunnen maken. Ze had nog steeds honger en sprong van deplek waar ze mee bezig was af en door met de stroom mee te vliegen dook ze later het meer in om nog wat vissen naar binnen te werken. Toen Riddel een flinke stapel is had gevangen legde ze de vissen naast een rotsblok dat zijn schaduw erover heen wierp. Ze wachten geduldig en voelde Sarona al weer terug komen en ging recht zitten. Hoewel Sarona hoger dan Riddel was kon ze ook gemiddeld meer puimsteen dragen dan Riddel zelf in haar klauwen. Ze zag hoe de draak landen bijna op de plek waar ze al had verwacht dat Sarona zou landen en glimlachte vriendelijk. Ze had de test doorstaan en nu had ze voorlopig weer wat brandstof voor de fakkels en rijkte naar het bewustzijn van Sarona. 'Goed gedaan Sarona en bijna op de plek waar ik had gedacht dat je zou landen.' zei Riddel vriendelijk en stond op waarbij ze haar elle lange lichaam ontkrulde en naar de draak toe liep. 'We brengen eerst de vracht naar de schuilplaatst voor we verder gaan niet dat je geen goed zicht hebt in het donker, maar je zult wel moe zijn na die windplaag.' zei Riddel en nam het tuk over die Sarona in haar staart had gewikkelt. Riddel steeg op en kwam al snel op hoogte die voor draken met vleugels niet zo snel te halen was. Daar wachten ze even op Sarona voor ze voor op vloog in de richting van de zee waar ze de hoofdingang had voor draken en mensen die nieuw waren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   ma feb 27, 2012 2:47 pm

"Bedankt dat je me een slaapplek aanbied, maar ik slaap gewoon op de grond. Ik zit toch nog niet in jou groep." zei Sarona vriendelijk. Ze had het idee dat ze het nog niet waard was maar ze twijfelde. Zou ze het wel doen?

(Deze post kon gewoon niet lang zijn. Ik kon niet zoveel
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   ma feb 27, 2012 4:37 pm

Sarona twijfelde en Riddel keek haar even aan. 'We zullen toch het puinsteen naar de grot moeten brengen, je kunt ook buiten onze muren de nacht door brengen.' zei Riddel en schoot weer door de lucht. Het landschap schoot onder haar door en ze waren er al snel genoeg. Reizen door de lucht ging toch sneller dan via de grond en het was ook nog eens zo dat je dan een prima uitzicht had. Riddel daalde al nadat ze de ingang aan de zee ontdekte en landen voor de grot die zeker een draak van de grote van Sarona prima een schuilplaatst kon bieden. Riddel liep naar de grote stenen deuren toe en brak een paar kleinere stukken van het puimsteen af die zij vast had en legde die in de schaal van de grote fakkels die meteen hoger oplaaiden. 'Leg de rest er maar onder neer.' zei Riddel en legde haar eigenste tuk aan de rechterkant waar een kleine holte prima voor het puimsteen had gegraven neer legde. Riddel keek Sarona nog even aan voor ze vriendelijk toe knikte en zich omdraaide naar de deur en drukte haar snuit er tegen aan. 'Ik zie je hier morgen vroeg weer Sarona slaap wel.' zei riddel met berustende stem en stapte langs de deur heen die alleen los ging voor de leden van haar groep. Ze liet de deuren weer achter zich dicht vallen en liep naar haar vertrekken, onderweg vriendelijk naar de andere leden knikken voor ze haar grot in liep en zich daar opkrulde om te gaan slapen. Morgen zou het een nieuwe dag zijn die ze voor Sarona wel eens zwaar kon uit vallen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   ma feb 27, 2012 7:31 pm

Riddel zei npg dat ze het puimsteen naar de grotten moesten brengen en dat Sarona buiten de muren kon slapen. "Dat is goed." had Sarona gezegd. Ze volgde Riddel naar een grot. Riddel legde wat puimsteen in een fakkel en zei dat ze de rest eronder moest leggen. Sarona deed precies wat Riddel had gezegd en ging toen de grot weer uit. Sarona zocht een open plekje uit achter de grot, precies groot genoeg voor haar. Sarona ging op het mos liggen en sloot haar ogen. "Laat de volgende dag goed verlopen." zei Sarona, altijd voor dat ze ging slapen zei ze dat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   ma feb 27, 2012 11:48 pm

De nacht ging rustig voorbij en Riddel sliep heerlijk op het zahte mos dat ze zelf bij elkaar had geschraapt en in haar grot had neer gelegd. De volgende morgen ontwaakte Riddel al vroeg in de ochtend en dacht na over hoe ze Sarona nog meer kon testen. Op de boerderijen raakte het ijs van de ijshuizen aardig leeg, want er had een griep gehuist bij de mensen en Riddel had ze belooft om voor hen te zorgen. Het was een prima aangelegenheid voor Sarona om daar haar laatste test te doen. Als ze die volbracht had zou zij zich als een volwaardig lid mogen beschouwen en het zonnen amulet krijgen zoals ze die aan alle andere leden had gegeven. Riddel stond op en liep de ontangst zaal binnen die uit kwam bij de grote deur waar ze gisteren nog binnen was gekomen. Ze verdeelde de taken onderling, wie er prooi ging vangen en wie de grenzen van de NW in de gaten ging houden, want Riddel wilde alles weten an of er nog NW leden over heen waren gekomen? Voorlpoig hielden de NW zich rustig en leek het of de lucht daar te snijden was van de spanning? Zouden ze onderling strijd met elkaar hebben? Riddel schudden haar kop en liep naar de uitgang en opende de deur door haar snuit er tegen aan te leggen. Ze keek de grot rond en het was nog net zo verlaten als anders, maar Sani was haar al voor geweest en had het puimsteen weg gehaalt en verdeelt onder de fakkels. Ze grijnsde zachtjes en liep naar buiten. Ze had niet lang nodig voor ze Sarona ontdekte en naar haar toe liep. 'Het is tijd Sarona.' zei Riddel via haar gedachten en bleef even wachten tot Sarona op was gestaan. 'Ben je klaar voor je laatste test?' vroeg Riddel en bleef Sarona rustig en vriendelijk glimlachend aankijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   di feb 28, 2012 5:44 pm

Sarona had een koude nacht gehad. Ze werd wakker van een stem. 'Het is tijd Sarona.' ineens drong het tot haar door dat Riddel bij haar stond. Sarona opende een oog en keek naar Riddel. 'Ben je klaar voor je laatste test?' vroeg Riddel vriendelijk. Sarona was al opgestaan. "Natuurlijk." zei Sarona. "Waar gaan we heen?" Riddel keek vriendelijk naar Sarona. Ze was benieuwd naar de opdracht die ze zou krijgen, maar tegelijk hoopte ze ook dat het de laatste opdracht was. Want in een koude nacht slapen beviel haar niet, meestal sliep Sarona in een grot. "Krijgen al jou leden een eigen grot?" Sarona vond dat altijd wel fijn. Meestal was ze te groot om in een grot met veel andere te slapen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   wo feb 29, 2012 12:01 am

Aan de houding van de zwarte draak kon Riddel zien dat ze stond te popelen en dat deed haar goed om het te zien. Ze vroeg ook wat ze gingen doen en of ze een eigen grot kreeg. 'Je zult de laatste test vast vreemd vinden, maar de mensen moeten vertrouw worden met mijn leden. Er heeft een ziekte geheest in hun midden en al het ijs dat ze in de winter hadden opgeslagen in de ijshuizen is bijna op. Nu is het jouw taak om die voorraden bij te vullen. Het zijn zes ijshuizen en de meren die daarbij liggen zijn geschikt genoeg om de mensen voor een flinke voorraad ijs te kunnen voor zien.' gaf Riddel de laatste opdracht door en steeg al vast op, maar rustig genoeg om nog met Sarona t kunnen praten. 'Onze schuilplaats kan elke soort draak huisvesten die zich bij de groep aanmeld. Ieder van hen heeft zo zijn eigen voorkeur en richt de grot in zo als zij het willen hebben. Sommige hebben een nest van mos en heide, of takken met verse bladeren en stro. De grotte varieren van grote en er zijn er nog een paar die net zo groot zijn als de grot van mij.' beantwoorde Riddel de laatste vraag van Sarona en zetten koers naar de boerderijen. De mensen hadden het eerst vreemd gevonden dat Der Krallen Von Das Lichts de mensen wilde helpen. Al snel merkte de mensen dat ze hen beter als goede vrienden konden hebben, want ze verjoegen elke draak die hen aanvielen. Ze moest nog een training inlassen die voor elk lid pasen was. Er waren ook een paar mensen bij die Sani voor zijn rekening kon nemen voor de training. Maar als er een grote groep draken aan zou komen moesten ze er klaar voor zijn, want Riddel had wat Roddels opgevangen dat de NW iets van plan was met de mensen en naar de verhalen die ze over hen gehoord had moesten die niet goed zijn! Riddel was in de aanvaaring na Laisve sterk gegroeit in de lengte en ook in de ervaringen die ze na haar eerste dagen als leider en moeder op zich had genomen. Gelukkig mochten de andere leden Sardiryx. Het enige mannelijke lung jong dat zich zowel brutaal als zeer zeker speels tussen de leden vertoefte. Maar onder het scherpe wakende oog van Sani die haar enige jong van het nest in japan wat ze meegenomen had naar DW wist Sani niet van het tweede ei dat vast ook wel uit het ei was gekomen en misschien wat ouder was dan Sardiryx. De boererijen kwamen in zicht en Riddel begon aan de afdaling en landen bij het eerste meertje waar een van de zes ijshuisjes aan stonden. Een boer kwam naar buiten en boog licht zijn hoofd voor Riddel uit respect. Riddel landen en boog haar kop naar de boer toe die Bram heten. 'Bram trommel wat mannen op we zulln het ijs dat jullie brood nodig hebben even bij vullen.' sprak Riddel vriendelijk en zag dat Bram erg blij was om dat te horen en renden weg om even zijn paard te zadelen en weg te galoperen. Het duurde niet lang of hij kwam terug met nog een stuk of zes mannen die grote pikhouwelen en scheppen bij zich hadden. De vrouw van Bram Elina had alles gehoord en was bezig gegaan met jutte zakken uit de stallen te laten halen door haar zoons en dochter die dat naar het meertje brachten en daar neer legde. Riddel liep ondertussen haar het meertje en keek Sarona aan toen alle mannen er bij stonden. 'Ga je gang Sarona jij hebt een zware dag voor de boeg.' zei Riddel en knikte nog even vriendelijk naar Sarona voor ze plaatst maakte om zowel Sarona vrijbaan te geven als de mensen die het ijs naar de ijshuizen zouden brengen. Mocht het te zwaar voor hen worden dan zou Riddel helpen door haar staart of haar klauwen er ijs blokken mee vast te pakken en ze te helpen het ijshuiz vol te krijgen.

( Hoezo inspiratie?)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   wo feb 29, 2012 12:18 pm

Sarona was met Riddel mee gevlogen naar de ijshuizen. Daar waren de mensen al druk bezig om alles te verzamelen. 'Ga je gang Sarona jij hebt een zware dag voor de boeg.' zei Riddel nog. Sarona vloog laag over het meer en pakte een stuk ijs, ze zette haar nagels in het ijs zodat het niet uit haar klauwen kon glijden. Sarona legde de brokken een voor een op de kant. Sarona bezat het element water dus kon ze ook zelf ijs maken, maar dat deed ze nog even niet. Een hele berg ijs lag op de oever van het meer. Sarona keek naar het ijs. Ze spuwde water uit en bevroor het, nog meer stukken verzamelde zich op de oever. Sarona bleef hetzelfde doen, water uitspuwen en het bevriezen. Na een tijdje was de stapel veel groter.

(Wat moet ze precies doen met dat ijs?)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   wo feb 29, 2012 4:34 pm

( Als je goed had gelezen wist je dat het de bedoeling was het wateroppervlak te bevriezen, maar goed de lente is nog niet zo lang aanwezig en dus kan het nog waar zijn wat je schreef. Wink )

Sarona greep de stukken ijs die nog in het meer lagen, maar die had ze al snel eruit gevest en aan de kant gelegt. Daarna bevroor ze de stukken ijs, door er eerst water op te zpuwen en et later te laten bevriezen waardoor de stukken nog groter werden. Toen Sarona ophielt begonnen de mensen er handbare tukken uit te zagen met een boomzaag die ze aan beide kanten vast pakte en er 10 bij 20 meten blokken van maakten. Al snel was er nog wat ijsschafel over en het ijshuis lag al lekker vol. Bram draaide zich naar riddel toe en zei dat ze naar het andere ijshuis konden gaan. Riddel nam vier van de zes mannen op haar schouders zodat zij zich tussen haar manen konden vast houden de gereedschappen hielt ze in haar poten geklemt. Ze kinkte naar Sarona om de juttezakken en de andere twee mannen met zich mee te nemen. Ze steeg op en vloog naar het volgende ijshuis die zowel dieper als breder dan het ijshuis bij de boerderij van Bram was. Riddel liet de Gereedschappen als eerste los en landen er daarna naast om de mannen af te laten stappen. Zij maakten zich gereed om opnieuw aan het werk te gaan om het tweede ijshuis vol te laden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   wo feb 29, 2012 5:15 pm

Sarona keek naar Riddel, ze begreep dat ze de rest mee moest nemen. Sarona pakte de jutte zakken en de mensen konden zich aan haar stekels vasthouden. Toen ze bij het andere huis aankwamen spuwde Sarona weer water en bevroor het weer. Al snel kwam er weer een stapel. Sarona was nog niet tevreden over de grootte van de ijsblokken en spuwde er wat wter overheen en bevroor het. "Is dit genoeg?" vroeg Sarona. Ze maakte nog een paar blokken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   wo feb 29, 2012 11:22 pm

Toen Sarona haar gevolgt had en het ijs weer aan het bij maken was schoten ze al aardig op. Maar de mannen leken het gewicht niet laner alleen aan te kunnen en Riddel wachten tot twee van hen in het ijshuis gingen staan en wikkelde haar staart rond een klaar gazaagde blok en droeg die met een simpele beweging naar de ingang van het huisje en liet het op aanwijzingen zakken. Zo herhaalde ze het steeds opnieuw en was zelf ook blij wanneer het gevuld was. Ze moesten er nog vier en zo werkten ze nog drie andere huisjes af voor Riddel even een pauze in liet lassen voor beide Team's De mensen gingen bij een andere boer eten en Riddel gaf Sarona een teken dat ze wat visen mocht gaan vangen. Ze wilde geen van beide tot de totaale uitputting laten gaan, maar zelf was ze ook moe aan het worden door het dragen van de ijsblokken en ze had er eentje laten vallen in het ijshuis ervoor, maar wanneer ze een korte pauze hadden gehad zou het vast weer beter gaan. Wanneer ze hier klaar waren zou ze de zwarte draak haar uitslag geven die haar vast wel zou bevallen. Riddel keek rond en genoot van de heerlijke lente geuren die die van de winter verdreven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   do maa 01, 2012 3:30 pm

Sarona keek op naar Riddel, ze gaf een seintje dat ze wat vissen mocht gaan vangen. Sarona knikte en liep naar het meer. Ze stak haar klauw in het water en een klauw vol vis kwam er weer uit, ze legde de vis op de oever en begon te eten. Een paar seconden later was het op en stak Sarona weer haar klauw in het water, een klauw vol vis kwam er weer uit. Na een paar vissen zat Sarona vol en gng ze even op de oever liggen, ze sloot haar ogen om even te slapen. Hoewel Sarona helemaal niet moe was kon ze toch slapen. Hopelijk kreeg ze een goede uitslag, dat kon ook niet anders. Kleine rookwolkjes kwamen uit haar neusgaten.

Sarona werd wakker en deed een oog open, ze had niet zo lang geslapen. Sarona besefte dat ze nog op de oever van het meer lag, ineens herrinerde ze het zich weer. Haar opdracht! Gelijk stond ze op, klaar om de andere ijshuizen te vullen met ijs. Sarona zag dat de mensen ook waren uitgerust, ze liet een aantal mensen weer op haar rug. Sarona pakte een aantal spullen en vloog richting een ander huis. Daar begon ze weer ijs blokken te maken tot er al een heuveltje lag, Sarona wachtte even tot Riddel kwam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   do maa 01, 2012 4:49 pm

Zelf vloog Riddel even op en zocht naar herten die zich hier vaak in de buurt op hielden en dook naar beneden toen zij ze zag en gritste er eentje tussen uit. Nadat ze weer terug kwam legde zij zich neer en zag hoe Sarona de vissen verslond en later ging slapen. Natuurlijk niet voor lang, maar daarmee zou de zwarte draak vat wel rekening mee houden. Riddel knaagde op haar prooi tot het op was en begroef de botten zodat er geen aaseters bij zouden kunnen komen. Riddel legde zich neer en keek rustig om zich heen voor ze merkte dat Bram en de andere boeren weer terug kwamen en ontdekte ook dat Sarona weer wakker was. Met een soepele beweging ontkrulde zij zich weer en nam verschillende mannen op haar rug naar het LAATSTe ijs huis en landen daar weer. Sarona had al weer een aardige heuel aan ijs liggen die meteen bewerkt werd en weg gesjouwd door de mannen. Halverwegen de heuvel werd het hen weer te veel en wikkelde Riddel haar staart weer om de ijsblokken en legde het in het ijshuis neer. Het ging lekker snel en ook het zesde ijshuis was weer goed gevult. Bram bedankten Riddel en Sarona voor alle boeren weer naar hun eigen boerderijen terug liepen. Ze lagen niet ver van elkaar, maar daar waren ze wel aan gewent. Riddel drukte haar snuit even tegen Sarona aan voor zij haar blik vol naar de zon wenden en zich in haar volle lengte uitstrekte, maar ze bleef op haar achterpoten staan en strekte ook haar voorpoten uit naar de zon en ving de zonnestralen tussen haar poten in en maakte er een voor draken op normale grote een ronde amulet van die met goude stralende ketting er aan vast gesmolten zat. Riddel zakte weer terug en hielt haar poten dicht bij elkaar en maakte een gavend gebaar aan Sarona. 'Welkom bij Der Krallen Von Das Lichts Sarona. Je bent nu een lid van mijn groep draag dit zonne Amulet en je zult altijd binnen kunnen komen in onze schuilplaatst en een eigen grot uit kiezen die bij jouw past.' Haar stem klonk even plechtig als vriendelijk. Sarona zou als ze het amulet aan nam altijd beschermt worden door de zon zelfs op de donerste plekken van de wereld!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarona

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   do maa 01, 2012 11:21 pm

Sarona zag dat de boeren haar bedankten. Sarona keek naar Riddel die een soort ketting vormde. Ze gaf haar een gebaar. Verbaasd liep Sarona op Riddel af. 'Welkom bij Der Krallen Von Das Lichts Sarona. Je bent nu een lid van mijn groep draag dit zonne Amulet en je zult altijd binnen kunnen komen in onze schuilplaatst en een eigen grot uit kiezen die bij jouw past.' zei Riddel. Sarona keek naar Riddel. Ze nam de ketting aan en deed hem om haar nek. "Bedankt." zei Sarona.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riddel

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   vr maa 02, 2012 12:20 am

Sarona kwam naar haar toe gelopen en nam het amulet aan en bedankte Riddel ervoor. Riddel glimlachte vriendelijk en steeg op en wachten geduldig tot de zwarte draak mee zou komen. Ze wilde haar voortellen aan de rest van de groep en er meteen een training aan vast knopen als het maar even kon. Ze vlogen terug naar de grot waar Riddel voor landen en voor ging. Drukte haar snuit tegen de deur en liep naar binnen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)   Vandaag om 11:20 pm

Terug naar boven Go down

Light is not all in me. (Verzoek om te joinen.)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: