PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lea

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Leeftijd : 18

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

BerichtOnderwerp: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   ma jan 23, 2012 9:16 pm

War gebeurde er vooraf?: Lea heeft Sani ontmoet op de markt waar Lea werd bevrijd door hem. Sani bracht Lea naar Riddel, die haar adoptiemoeder werd. Lea kreeg les van Riddel en er gebeurde rare dingen, ze zag een zwarte draak en bij de laatste oefening is ze in contact gekomen met haar 'dode' moeder. Deze vertelde over de tweede komeetinslag en ze moest Nu is ze bij de drakengrotten opzoek naar Sky en Novem.

Het iedee: Ze zal Sky als eerste vinden, Sky mag haar eigen mening geven hierover. Lea zoekt verder naar Novem, maar Sky zegt dat zij dit zal regelen. Lea zoekt haar moeder terug op 'Soroll', haar moeder zegt dat de 2 groepen in de DW ook moeten helpen. Ze gaat dus naar Riddel, die zeker akkoord gaat met het verzoek. Lea gaat naar het NW-gebied hier word ze aangevallen door NW-leden, al snel komt de groep van Riddel in actie en het word een soort van oorlog. Lea gaat in de tussentijd naar de NW-grotten waar Toxic is. Ze vechten, maar Lea gaat niet dood net als Toxic. Dan komt opeens Sky aan die het gevecht stop zet, Lea verteld Toxic over de komeetinslag, Toxic neemt haar niet serieus en weigerd het voorstel. De oorlog stopt en beide partij'en trekken zich terug. Sani en de rest van de mensen uit de groep van Riddel zijn in tussen tijd mensen gaan waarschuwen en zoeken. (De mensen doen niet mee aan de oorlog) Ze komen terug met een beetje hulp. Riddel en Sky zoeken uit wanneer de komeet komt. De rest van de groep en de verzamelde mensen en draken gaan verder opzoek achter draken die willen helpen. De meeste draken gaan mee. Lea gaat naar het kasteel van de adelijke vampier draken. Ze had gehoord over deze mythishe wezens en hun hulp is ook nodig. Ze komt Aleria tegen, die haar wil doden, maar dan ziet Aleria het teken van licht en ze stopt met vechten. De familie doet ook mee. Wanneer de tijd rijp is brullen Sky en Riddel iedereen bijelkaar, de komeet zou wedra komen. De nacht dat iedereen er was kwam de gigantische komeet 10 keer groter dan de vorige. Maar het was een kometenregen. Sky en Novem proberen de grote tegen te houden, terwijl de andere draken de kleine vernietigen. De mensen helpen, de wicka's gebruiken hun kracht en de mensen helpen gewonden. Maar de grote komeet is te sterk en Sky en Novem kunnen hem niet houden. Lea keek toe hoe de kometen, sneller en groter kwamen. Maar dan vlak voor de kometen de DW verwoesten komen de NW opdagen. Maar samen zijn ze niet sterk genoeg om de grote komeet te stoppen. Lea bundeld haar krachten en de geest van haar moeder en vader ontwaakt en ze stooten de komeet terug de ruimte in.

Benodigheden:
-Sky en Novem
-De 2 groepen
-Toxic en Riddel
-Mensen
-Heel veel draken

Wat hebben we al?:
-Lea
-Riddel
-Saira
-Sardiryx
-Sani

Verdere aanmelders:
Goede draken:
NW-leden:
KVDL-leden:
Mensen:
Wicka's en druiden:
Slechte draken:
Neutrale draken:

Verdere ideeën gelieve te Pb naar mij.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toxic

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   di jan 24, 2012 5:36 pm

Ik vind het heel leuk dat je een verhaallijn hebt waar iedereen aan mee kan doen, alleen vind ik het erg arrogant van je dat het allemaal om Lea draait. Daarbij is het onderwerp niet heel origineel en is er al een grote verhaallijn aan de gang met de Night Warriors. Twee verhaallijnen vind ik te veel voor mijn groep. Ik doe dus niet mee.

Novem gaat echt niet komen, die is al bijna een jaar (zo niet langer) niet online geweest.

Ik heb het iedee dat dit allemaal draait om Lea en Riddel die een band moeten krijgen met Sky. Dit kan ik mis hebben maar het lijkt er erg op...

Ik kan jullie btw niet verzekeren dat Sky mee kan doen, die heeft proefwerkweek volgende week.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cloud

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Leeftijd : 19

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   wo jan 25, 2012 12:00 am

Toxic heeft helemaal gelijk. Deze verhaallijn gaat totaal niet over de komeetinslag maar over Lea. Ik zal -zoals Toxic al over de NW zei- er niet bij zijn.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://fursonadiary.actie-forum.com/
Riddel

Aantal berichten : 174
Punten : 109

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   wo jan 25, 2012 12:35 am

Ho even jongens dit lees ik nu pas, maar met wat ideeén kunnen we niet alleen Lea, maar ook de rest erbij betrekken. Door onze krachten te bundelen op de komeet die op hen af komt natuurlijk. We zullen natuurlijk eerst de verhaallijn van de NW moeten afwachten en dan een maandje of twee moeten wachten voor we met deze kunnen beginnen. Dan kunnen alle draken en mensen genoeg genezen zijn van de oorlog tussen de NW en de groep van DKVDL. En misschien kan Sky dan ook. We moeten het over het geheel bekijken dat moet jij ook weten Lea en ik wil niet te streng klinken, maar ik ben het wel eens met Toxic en Cloud.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zorall

Aantal berichten : 31
Punten : 13

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   zo jan 29, 2012 10:04 pm

Oké ik begrijp het maar ik ben het met je eens Riddel, we kunnen wachten. En ik heb er nog bijgezet om ideeën naar mij door te sturen omdat ik vond dat het teveel om Lea en Riddel draaide, ik wou het er nu al opzetten om ideeën te krijgen.

Alvast bedankt

Zorall, Lea, Saira, Sardiryx
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Vandaag om 3:14 am

Terug naar boven Go down

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opening maken voor schouw in buitenmuur
» Aansluiting kachel naar dubbelwandig
» Aan het overwegen om een pelletkachel aan te schaffen
» Pelletkachel voor in passief huis
» Belastingsvermindering voor pellet CV die voldoet aan EN12809 en rendement volgens EN303-5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Verhaallijn-
Ga naar: