PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Liggen....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Liggen....   wo jun 03, 2009 7:48 pm

Clay liep door de velden, en ging toen liggen bij een boom. De schaduw was groot genoeg voor zijn lichaam. Hij zuchtte en begon een deuntje te fluiten, droog zette hij zijn armen achter z'n hoofd. En stopte een rietje in zijn mond. Zo bleef hij liggen, totdat de zon bijna onder was. Hij had z'n hele middag hier gelegen. En het was hem goed bevallen.
Terug naar boven Go down
Zola

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 40
Punten : 58
Leeftijd : 19

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: ik heb geen draak
Partner: Break up... as it chut be

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   wo jun 03, 2009 8:24 pm

Zola stond al een tijdje vanuit de schaduw te kijken naar clay die daar lag 'hallo' zei ze misterieus terwijl ze uit de schaduw kwam.
ze keek met haar misterieuze diepe grijs/blauwe ogen in die van clay 'wat is je naam?!' vroeg ze terwijl ze haar wittige haar naar achteren deed...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://geenprobleem.forumotion.com/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   wo jun 03, 2009 8:45 pm

"Whah?" geeuwde hij, " Oh" en hij keek Zola droog aan. " Mijn naam is Clay, en de jouwe?" Hij sloot zijn ogen, en boog zijn hoofd omhoog. Hij deed zijn ogen weer open, en keek haar aan.
" Wat moet je eigenlijk?" En hij keek haar vragend aan." En oh ja, wees relaxed, Misterieus is zo raar." En haar gebaarde met zijn handen.
Terug naar boven Go down
Zola

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   do jun 04, 2009 5:45 pm

Zola keek hem aan en ging naast hem zitten 'mijn naam is Zola' zei ze rustig terwijl ze even naar de lucht keek... 'wat doe jij eigelijk hier?' vroeg ze en ging liggen... even later keek ze naar clay die daar droog lag... ze wachtte af maar wist niet wat er zou komen gaan...

(alleen clay en ik!!!)

Laatst aangepast door Zola op do jun 04, 2009 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   vr jun 05, 2009 6:58 pm

" Mijn naam is Clay" Hij keek op, en ging rechtop zitten. Zijn ogen straalden in het zonlicht. Hij keek haar aan, en glimlachte " Zo, jij bent dus sexy meisej met een mooie naam" Hij keek haar vragend aan, " Hij bracht zijn mond ietsje dichter bij haar oor. " Maar is jouw gedrag dast ook?" Hij trok zich terug, en likte zijn mond.
Terug naar boven Go down
Zola

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   vr jun 05, 2009 7:18 pm

Zola keek even verbaast naar clay maar ging al gouw verleidelijk op ha ar buik in de zon liggen 'tja' zei ze kort waarna ze op haar rug ging liggen ze deed haar ogen open en keek in die van clay... ze wachtte af wat er zou gebeuren....................................................................................................
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   za jun 06, 2009 11:52 am

Clay stond op, " Tja wat..." Toen hij dat zei was hij plotseling half boven haar. Hij had zijn hande, naast haar armen. En zijn benen wijd over die van haar. " Wat.." Zijn stem klonk zacht en verleidelijk. Hij keek haar aan, met zijn ogen die flonkerden. Hij ging wat lager hangen, en zijn haren raakte Zola's gezicht. " JE bent mooi, weet je dat" fluisterde hij. En zijn been streelde haar been zachtjes.
Terug naar boven Go down
Zola

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   za jun 06, 2009 1:50 pm

Zola keek met haar misterieuze ogen id die van clay, ze keek naar clay en ging wat naarvoren staan ze viel om... óp clay, Zola voelde zich vreemd maar toch ook wel weer fijn... ze wachtte even tot dat clay iets zou doen...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Liggen....   Vandaag om 3:11 pm

Terug naar boven Go down

Liggen....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: