PortalPortal  IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Why you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Twilight

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Leeftijd : 18
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

BerichtOnderwerp: Why you?   vr maa 04, 2011 7:45 pm

Met gekwetste gevoelens vloog de grote draak langs een paar watervallen af. De storm woedde nog steeds voort en haar horens lichtte bijna op. Een reusachtige netwerk van licht flitste over een de wolken heen, terwijl een luid gebrul de flitsen vergezelde voelde Twilight de elektriciteit door zich heen denderen. Waarom Laisve? Hij vond haar leuk, maar hij koos de Night Warriors boven haar? Wouw, hij was verliefd! En op haar, maar of het liefde was? Echt zal het wel niet zijn! Hij koos die draken boven haar! Hoe zou ze hem dan ooit kunnen vertrouwen. Toen ze neerstreek sloeg ze uit pure woede met haar staart tegen een rots van de watervallen. Er brak een groot stuk vanaf en ze snoof luid. Kon die jongeling haar wat schelen? Hij was dertig! Zij zat in de 76.000 ergens. Ze was veel en veel ouder. Laisve moest maar een NW liefje vinden als hij hen leuker vond! Dan zou hij lekker mensen kunnen opeten en andere draken onrespectvol behandelen en denken dat hij de man is. Kon haar het wat schelen? Die omhooggevallen troela zou dan ook geen haar beter zijn dan hij. Dus ze zouden vast goed bij elkaar passen! Die stomme ...! Dat hij kon opvliegen met zijn: ik had graag de rest van mijn leven met je doorgebracht! Oké, ze moest toegeven, ze vond hem wel leuk. Maar als hij zo deed? Hoe kon ze er dan op vertrouwen dat hij haar zou beschermen als ze het nodig had? Of haar kant kiezen als het echt moest? Of zou hij haar dan koudbloedig laten schieten? Of meedoen aan haar aan haar einde te brengen?

Laisve, nobody else? Ook jij niet!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Leeftijd : 22

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   vr maa 04, 2011 8:30 pm

Na de aanvaring met Twilight en Cloud was hij zo snel mogelijk Twilight achtervolgt. Niet langs de lucht zoals Twilght, die hem zeker zou zien, maar langs de grond of beter gezegt in de grond. De aarde zou zijn gedachten verbergen voor haar en hij kon haar perfect benaderen zonder dat ze het merkte. Rillend door het ongedierte dat in het kroop stak hij af en toe zijn hoofd boven de grond uit om te zien of hij nog iets van Twilight zag. Het handige aan aardreisen was dat je je zo snel kon verplaatsen dat je de ander kon opwachte. Zonder dat Twilght het wist zat hij in de rostwand van de watervallen, hij kreunde even in zichzelf toen ze een stuk van het gesteente liet afbreken. Alles wat op dat moment met het materie gebeurde terwijl hij erin zat gebeurde ook met hem en hij wist dat als hij eruit kan hij ergens een stuk vlees ging missen dat nog in het gevallen gesteente vast zat.
Arme Twilight, die denkt natuurlijk dat ik haar ga vergeten. Maar ik had een reden! Schreeuwe hij zichzelf toe. En was dat waar? Volgens hem wel.
Snel nam hij een besluit en sprong het gesteente uit recht op Twilight. Aangezien hij net groter en sterker in spieren was dan haar kon hij haar tegen de grond duwen. Wil je geen stukken uit me slaan alstublief. Fluisterde hij in Twilight oor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   vr maa 04, 2011 10:08 pm

Twilight wist dat ze niet met gedachte-golven door de aarde kon breken, was maar goed ook, anders zou ze al die beestjes opmerken. Dus voelde ze Laisve ook niet terwijl ze haar vleugels aan het opvouwen was. Dus hij had gewoon met haar mee kunnen gaan zonder dat ze iets merkte. Toen ze iets hoorde draaide ze zich om en voelde hem tegen haar op botsen en haar tegen de grond duwen. In de eerste instantie was ze in schok dat Laisve zo goed als bovenop haar lag en haar tegen de grond duwde en in iets in haar oor fluisterde. In de tweede instantie werd ze woedend en schreeuwde luid uit woede. Maar ze kon het niet over haar hart krijgen om hem een schok te geven terwijl ze zichzelf los probeerde te rukken. Hij was te sterk en te groot, ook al was het niet veel, hij was gewoon veel gespierder en zwaarder gebouwd dan zij. Na een lange, oorverdovende brul sloot ze haar kaken vlak voor zijn neus en had bijna zijn gezicht te pakken. Ze trok haar bovenlip op terwijl ze zichzelf nog steeds probeerde los te rukken. Uit pure frustratie sloeg ze met haar staart tegen de grond en gromde luid. "Waarom zou ik in hemelsnaam een stuk uit je slaan?" Haar stem was sarcastisch terwijl ze woedend naar hem keek. "Oh ja! Niet zo moeilijk te bedenken als je je hersens eens gebruikt he?!" Ze gromde weer luid en begon weer moeilijker te doen en probeerde onder hem uit te komen. Wat weer niet lukte, waarna ze geërgerd zuchtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 11:51 am

Hij vond het wel fijn dat Twilight niet vanonder hem kon komen maar dat ze zo dicht tegen zijn neus hapte was niet leuk. Toen ze zuchte en het opgaf grinnikte hij sprong af haar. Op zijn achterhand stroomde bloed en hij wist dat daar een stuk uit was. Licht knorrend van irritatie liet hij zich in het water zakken waarde waterval in volle vaart naar beneden kwam. Rond zich verkleurde het water rood en hij lede zijn hoofd op de oever. Keerde zich in zichzelf en richte zich op de wond. Kort geleden in de NW grot had hij ontdekt hoe hij zichzelf kon genezen. Hoe hij Poison had weten te helen was hem een raadsel. Hij voelde hoe hij een klap uitputting op hem kreeg en wist dat de wond genezen was.
Laisve sloeg zijn ogen op naar Twilight en liet geërgerd een zucht. Dacht je nu echt dat ik je liet gaan? Ik heb al dat gezegt zodat je weg zou gaan en geen confrontatie zou hebben met de Night Warrior. Al schuddend met zijn hoofd probeerde hij uit het water te komen maar was nog te moet en liet zich dus in het water weken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 4:31 pm

Twilight staarde woedend naar hem toen hij zachtjes grinnikte en van haar af sprong. Ze keek hem niet eens aan toen hij lichtjes knorde van irritatie en in het water zakte. Het kon haar niet schelen dat hij bloedde aan zijn achterhand. Ze snoof zachtjes en sloeg met haar staart vlak boven hem door en gromde. Toen hij zijn ogen opendeed en geërgerd zuchtte gromde ze. Toen hij begon te spreken luisterde ze even en trok haar bovenlip op. "Het zal wel! Waarom zou ik je geloven? Geef me 1 goede rede!" Hij probeerde uit het water te komen, maar blijkbaar was hij te moe en bleef dus maar liggen. Wat Twilight niet echt kon schelen, fijn voor hem dat hij een nieuwe kracht had, maar echt iets uitmaken deed het voor haar niet. Dit was zijn probleem, niet dat van haar! Het was zijn eigen stomme schuld dat hij haar vertrouwen nu kwijt was, hij had erom gevraagd. Haar staart schoot terug vlak over hem heen en liet weer een stuk rots afbrokkelen. De storm woedde nog steeds voort, maar de regen bleef uit. "Natuurlijk dacht ik dat je me liet gaan, je koos voor dat onderkruipsel. Wel, dat noemt zeker niet echte liefde!" Ze ging met haar rug naar hem toe liggen en gromde chagrijnig. Wat een .....! Hij dacht dat hij na een paar woordjes haar smoorverliefd op hem zou kunnen maken, dat arrogante nestkuiken!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 5:44 pm

Laisve begon ook behoorlijk irritant te worden. Twilight staart bleef maar over hem scheren en als ze het bleef doen beet hij erin. Hij blaasde ijskoude wolkjes uit door frustratie. Dat heb je nu met vrouwe! Ze geloven je nooit! Misschien omdat ze je zouden doden moest je Cloud hebben verslaan! Dan zouden ze meer draken op je afsturen tot je bedolven bent en wegrot in de aarde naast de wormen die je verzwakte schubben zouden wegwreten. Genadeloos bleef hij tegen haar praten, half brullend van woede. Begreep ze dan niet dat hij haar gewoon wou beschermen! Weet je dat ik je desnoods zelf zou hebben gedood zodat zij je niet onwaardig lieten sterven. Ik heb gezien wat ze doen met draken die hun uitdagen. Ze breken je tot je smeekt en dan nog laten ze je kruipen. Laisve merkte niet dat zijn tirade begon te veranderen in smeken en snikken. Het probleem is dat zij niet vreemd naar je kijken als je met andere draken vecht voor het plezier, dat ze niet wegkijken als je ze dood of opeet.
Zwaar ademend liet hij zijn hoofd vallen en gaf een harde klap met zijn staart op het water. Twilight, ik mag misschien jong zijn maar zelf ik weet dat zelfs de oudste draken nood hebben aan een partner, een draak die bescherming kan bieden wanneer jezelf faalt.
Na een grote stilte vervolgde hij met fluisterende stem. Maar als je er echt zo over denkt dan zal ik gaan en je met rust laten. Langzaam begon hij met de boden van de waterval te versmelten en hoopte dat Twilight hem terug riep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 8:06 pm

Twilight luisterde naar zijn tirade, soms trok ze haar bovenlip zachtjes op als ze het ergens niet mee eens was. Maar toen hij begon te snikken draaide ze zich om en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij liet zijn hoofd zakken en gaf een harde klap met zijn staart op het water. Toen hij fluisterde dat hij weg zou gaan rolde ze met haar ogen. "Laisve, niet doen, kom terug." Ze ging rechtstaan en liep naar hem toe. "Je bent nog zo jong, naïef en zo... goedgelovig." Ze klonk niet alsof ze hem ermee wou kwetsen, eerder dat ze een soort conclusie trok. Terwijl ze dat zei wendde ze haar blik af. "Jouw leven is nog niet eens begonnen, terwijl dat van mij... nog niet gedaan is maar toch al een aardige tijd bezig is." Haar ogen zochten de zijne terug op. "Ik vind je... ook leuk, maar... ik zal wel wegkijken als je iemand vermoord, ik zal wel wegkijken en..." Ze zuchtte diep. "Ik zal ook nooit zoiets doen, en ik zal ook nooit meedoen. En, als je zoiets doet bij mij in de buurt dan weet ik niet of... ik verder zou willen gaan." Ze ging verder. "Maar wat ik wel weet, is dat ik het niet erg vind. Dat je mag doen en laten wat je wilt. En ik weet ook dat ik je... heel leuk vindt. Maar nog zo jong, en ik weet niet of het zou gaan. Ook al vindt ik je geweldig." Ze ging vlak voor hem liggen en strekte haar neus naar hem toe. Ze had een hete adem. Zachtjes raakte ze met har puntje van haar neus zijn gezicht aan. "Zolang je maar niet moord bij mij in de buurt."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 11:01 pm

Hij slaakte een diepe zucht en voelde hoe zijn spieren spande toen ze hem aanraakte. Zijn staart zwiepte uit het water en wond zich om haar poot. Ik snap niet hoe een draak zoals jou zo lang alleen kan blijven. Heb je dan echt nog nooit een partner gehad. Zijn koude adem vermengde zich met haar warme. Opeens ging er een schok door hem heen. Wat ben ik aan het doen?! In een flist zat hij in de aarde. Voelde hoe alles rond hem gonsde van het leven. Kalmte nam bezit van hem en ergens in zijn hoofd wist hij dat hij terug naar boven moest.
Maar nu voelde hij het, hij was nog zó jong. Ooit toen hij 5 was en een boerderij wou beroven was een draak tevoorschijn gekomen om hun te beschermen. De draak had mistroostig geschud toen hij halfdood voor hem lag. Zo jong, had die gezegt. Vervolgens zei hij: Kleintje, later als je dit overleefd en je bezeft dat je nog te jong bent, dat zal de dag zijn dat je volwassen word. Eerst begreep hij de woorden niet en aangezien hij snel genas had hij het overleeft. Nu hij hier zat begreep hij wat de groene draak bedoelde.
Hij schraapte zijn wegsluipende kalmte bij elkaar en kwam uit de aarde. Het spijt me ik liet me gaan. Omdat hij zijn stem nog niet vertrouwde stuurde hij het in de hoop dat ze het toeliet.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 05, 2011 11:54 pm

Twilight glimlachte zachtjes toen hij zei dat hij niet begreep dat ze zo lang alleen was en toen hij vroeg of ze echt nog nooit een partner had gehad trok ze een wenkbrauw op. "Ik was toen... 1985, hij was, groot, groen en heel lief. Maar hij stierf, toen ik 2085 was, we waren net een eeuw samen." Ze zuchtte diep en en voelde zijn staart toen rond haar poot. Ze grinnikte zachtjes toen ze zijn koude adem voelde. Plots was hij weg en sprong gromdend recht. "Laisve? Waar ben je heen?" Ze klauwde met haar poot in de aarde uit frustratie dat hij plots weg was en liep ijsberend op en af. Plots was hij daar terug en stond ze even verstijfde. Hij stuurde haar iets toe, natuurlijk liet ze het binnen. Ze keek hem even geschrokken aan. "Het is niet erg. Wat deed je nu net?" Argwanend keek ze naar hem en zette een paar passen achteruit, ze begreep totaal niet hoe en waarom hij plots was verdwenen en was totaal in shock omdat ze hem niet meer had kunnen voelen. Natuurlijk was ze dat! "In welk opzicht bedoel je met het feit dat je je liet gaan?" Ze wist niet volledig wat hij bedoelde met het feit dat hij zich had laten gaan en keek naar hem met haar hoofd een beetje scheef. Deed ze altijd als ze zich iet afvroeg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   zo maa 06, 2011 7:30 pm

Hij snapte dat ze verward was en slikte in poging zijn schurende keel weg te krijgen. Op zijn rug brande haar klauwen nog na maar hij had geen zin om ze te helen. Aan haar emoties merkte hij dat ze volledig verward en niet zo boos meer was. Ik was even de aarde in, scherpe nagels heb je. En hij knikte naar de klauwsporen in de aarde. Haar volgende vraag verwarde hem even. Dus je wilt zeggen dat je nog nooit verder hebt willen gaan? Verder dan alleen woorden. Hij schudde zijn hoofd en had zin om met zijn hoofd tegen de bomen te slaan.
Een eind verderop sloeg de bliksem in een boom die vlam vatte. Gelukkig zat de wind met hun mee, zodat het vuur van hun weg zou gaan. De horizon begon oranje te kleuren en hij na even verwonderd te kijken liet hij zijn blik op Twilight rusten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   zo maa 06, 2011 8:53 pm

Twilight zag donkere klauwsporen op zijn rug en keek toen naar haar eigen klauwen, de wonden die in de aarde geklauwd waren leken verdacht veel op de wonden die op Laisve's rug stonden. Ze hoorde zijn woorden over haar klauwen en wist in de eerste instantie niet zeker of ze dat als een compliment moest opvatten of niet. In de tweede instantie had ze door dat zij dat had gedaan en voelde ze zich enorm schuldig. "Het spijt me zo! Als ik had geweten dat je... Oh sorry!" Het speet haar enorm en het was helemaal haar bedoeling niet geweest om hem pijn te doen. Bij zijn volgende vraag -of ze nooit verder had willen gaan als woorden- trok ze haar wenkbrauwen lichtjes op. "Wie zegt dat we nooit verder zijn gegaan? Nu ja, we hebben nooit samen een ei gehad en raakte mekaar over het algemeen bijna nooit aan. Hij was... zo'n voorbeeld van draken die bezeten zijn door kuisheid. Hij was dan ook een 10.000 jaar ouder als ik toen was maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Hij wou niets intiemer doen dan gewoon bij elkaar liggen. Maar tegelijkertijd was onze relatie heel intiem op een niet-kleffe manier. We spraken tegen mekaar met onze ogen, niet letterlijk natuurlijk, en onze omhelzingen waren veel... waren helemaal anders, net zoals jij en ik beheerste hij de gave om met mekaar via gedachten te praten heel goed. We konden mekaar voelen en omhelzen op duizenden meters afstand en dat was genoeg." Ze glimlachte zachtjes naar hem. "Natuurlijk wou ik soms verder gaan en verlangde ik naar een ei van ons tweetjes, maar in onze groep was het zeker niet gepast om een ei voor je 10.000 levensjaar te hebben als een vrouwelijke draak, de mannelijke hadden hele andere normen. Maar hij stierf rond mijn 2000 levensjaar, dus heb ik nooit iets in die richting gehad. Een knuffel was al iets waar ik heel blij mee mocht zijn." Ze lachte zachtjes toen ze zich iets herinnerde. "Soms voelde ik me de verliefde leerling en hij was de meester die mij niet wou kwetsen door me af te wijzen maar toch niets buiten het boekje ging doen. Behalve als we samen waren in onze gedachten. Maar ook al vind ik je leuk, als je wat ouder bent zal ik je mijn herinneringen tonen. Jij bent nu nog te jong om zoiets te begrijpen en de impact ervan te kunnen verstaan." Twilight glimlachte zachtjes naar Laisve en keek met bezorgde ogen naar de donkere striemen op zijn rug. Ze snoof zachtjes en keek er met ogen naar die gewoon schreeuwde: haal het weg! Ik voel me als schuldig genoeg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   ma maa 07, 2011 11:34 am

Laisve vond het eigenlijk wel leuk dat ze zich zo schuldig voelde, het maakte dat hij wist dat ze echt om hem gaf. Zelf had hij nooit echt pijn omdat die het al zo gewond was, het was gewoon irritant om onder het bloed te zitten. Vol intresse luisterde hij naar haar verhaal en was diep ingedachten verzonken over hoe het zou zijn dat hij niet eens doorhad dat ze naar hem staarde met zoveel emotie dat het eigenlijk gewoon woorden waren. Toen hij opkeek schrok hij dan ook even van de pijn in haar ogen die hij nog eens dubbel zag door zijn gave van emotie's.
Zij ogen verzachten en hij grinnikte even. Ik weet wat je bedoeld met praten met je ogen. Hij zij het een beetje sarcastisch want hij wist dat ze dat niet bedoelde met praten via ogen. Met een lichte zucht legde hij zich neer en genas zijn wonde. Pfff, dat moet ik niet te vaak doen voor ik er op ga trainen. Uitgeput legde hij zijn hoofd op zijn poten en streek langs Twilights bewustzijn met gedachten die meer vertelde dan woorden ooit konden doen.
Zijn ogen vielen even toe en hij schrok op toen er dichtbij een tak brak. Laisve keek snel op en zag dat ze omringt waren door vuur. De wind zat dus duidelijk toch niet goed. We kunnne hier beter weg gaan. Hij probeerd op te staan maar was nog te moe van het helen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   wo maa 09, 2011 11:34 pm

Twilight vond het fijn dat hij vol interesse luisterde, Laisve verzonk in zijn eigen gedachten, daar had ze niets op tegen en bleef stil. Terwijl hij opkeek schrok hij blijkbaar van de blik van haar ogen, maar zeker niet lang daarna verzachtte zijn ogen en grinnikte hij zachtjes. Zijn daarop volgende woorden hadden een licht sarcastische ondertoon, ze wist wel dat hij wist wat ze bedoelde met spreken met je ogen. Hij legde zich met een lichte zucht neer en genas zijn wonden. Ze grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij het niet te vaak moest doen voor een training. Twilight keek toe hoe hij zijn hoofd uitgeput neerlegde en voelde de streling van zijn bewustzijn dat haar meer zou vertellen dan woorden ooit zouden kunnen doen. Hij sloot zijn ogen, maar niet voor lang, net zoals zij verschrok hij van een tak die brak. Ze keek op en zag de kring vuur rond hen en ademde een grote wolk rook in en begon te hoesten. Ze knikte bij zijn voorstel om hier te vertrekken, maar hij kon niet opstaan. Twilight opende haar vleugels en sloeg er eens mee om de rook weg te krijgen. Wat bijzonder goed uitpakte en het vuur een beetje afweerde. Het was dat ze best goed tegen de hitte kon, natuurlijk niet abnormaal goed. Maar iedere draak die iets met vuur kon, kon normaal gezien wel een beetje tegen de hitte. Anders zouden zijn lippen verschroeien als het vuur ze raakte, maar sommige draken, zoals Twilight, konden dan wel tegen de bliksem, maar vuur was niet zo heel simpel. "Kom, sta op." Ze ondersteunde hem een beetje en probeerde hem te helpen met opstaan en het vuur op een afstand te houden met haar vleugels, waarbij ze die verbrandde. Natuurlijk, ze had sterke schubben, maar vuur was geen oppervlakkig materiaal, het kon haar verbranden. Ze voelde het steeds pijnlijker worden om met haar vleugels te slaan terwijl ze Laisve hielp en had het idee dat de uiteinde's in brand stonden. Wat natuurlijk niet zo was, maar haar vleugels kwamen soms in het vuur als ze ermee sloeg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   do maa 10, 2011 2:51 pm

Met al zijn macht probeerde hij op te staan maar wist dat hij niet genoeg kracht had om te vliegen. De emotie's van Twilight brande in hem alsof het zijn eigen waren. Pijn, lichte angst en doorzetting. Misschien dat het lukt... Twilight ga even uit de weg. Met zijn laatste krachten rees hij zich uit op zijn achterpoten en ademde de frisse lucht boven de bladerdak in. Na een laatste diepe teug zakte hij weer op zijn voorpoten en liet een ijskoude windvlaag over het vuur rond hun gaan. De wind was zo koud dat het vuur bevroor. Hij wist dat het een kwestie van tijd was eer de andere vlammen die niet bevroren waren aan kracht toemanen en de ijsvlammen lieten smelten maar tot dan had hij genoeg tijd om weg te raken.
Dood van uitputting knikte hij naar Twilight en brak een paar vlammen als doorgang. Zo snel hij kon hobbelde hij het bos door, hopend dat Twilight hem volgde. Laisve hield de rivier altijd in zicht want hij wist dat het ergens moest eindigen. Na wel een eeuw kwam hij bij een grote verbreding van de rivier en viel neer bij de oever. Is het veilig? Fluisterde hij met zijn ogen dicht en viel in slaap.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za maa 19, 2011 6:40 pm

Twilight ging opzij toen hij dat vroeg en keek bezorgd toe hij omhoog kwam en boven de rookwolken uitkwam. Hij kwam terug omlaag en liet een ijskoude windvlaag over het vuur schieten en liet het bevriezen. Hij zag er vrij slecht uit van uitputting maar knikte toch naar haar en brak een paar vlammen als doorgang. Hij hobbelde snel vooruit, Twilight ging boven de rookwolken vliegen omdat ze vervuilde lucht niet kon hebben, voor haar was het vergif. Ze volgde Laisve die dicht bij de rivier bleef. Ze vloog een tijdje terwijl Laisve onder haar liep en stopte. Twilight voelde haar vleugels nog steeds branden alsof ze in de vlammen lagen en stortte zichzelf in het water wat een soort gloedgolf gaf, maar de verkoeling van het water deed haar deugd terwijl ze nog wat aan het hoesten was en hier en daar wat dronk. "Ja, ik denk het wel, de wind blaast niet in deze richting." Ze bleef in het water liggen terwijl ze evenals Laisve in slaap viel, alleen gloeide grote delen van haar vleugels als rode kooltjes die in het vuur lagen. Nu ja, verbrandingen en gif, daar was ze niet zo goed mee. Wel had ze nog wat last van haar ademhaling door de grote halen rook die ze had ingeademd. Wat een geluk dat de rivier wat breder en dieper was. In haar slaap moest ze soms hard hoesten, haar vleugels lagen zo lang als mogelijk was, maar zeker niet helemaal uitgeslagen omdat daar een groot meer voor nodig was, ze zorgde gewoon dat de vuur-rode gedeelte's toch zo goed mogelijk in het water lagen. Dat zouden donker-blauwe schubben worden en een paar dagen niet vliegen, nou dat kwam eens geweldig uit! (Sarcastisch bedoelt)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   zo maa 20, 2011 10:47 pm

[even vergetenXD]

Hij merkte dat Twilight mee in het water plonsde en voelde haar opluchting. Hij wist dat hij haar kon genezen en ongeveer hoe, maar op dit moment kon hij zelf zijn eigen niet genezen. Blij dat ze veilig waren viel hij in een diepe slaap die hem weer kracht gaf.

Hij werd wakker van een koud gevoel in zijn neus, het enigste plekje dat niet gehoornd was. Snel deed hij zijn ogen open en zal zijn hoofd bedekt was met een laagje sneeuw. Al schuddend om de sneeuw van zijn hoofd te krijgen richte hij zich om en keek om zich heen. Hij zag dat het deel dat niet in het water lach bedekt was met een laag parelwitte sneeuw. Ook zag hij Twilight dat naast hem lag. Zijn ogen werden even bezorgt voor dat hij in actie schoot. Twilight zag er ziek uit, hij was het gewend om kou te hebben met zijn ijsige wind. Maar zij was de hitte van bliksem gewent. Een draak kon zoizo al kouder aan dan mensen maar haar normaal zo moeie donkerblauw was nu grauw lichtblauw.
Snel stond hij op en hoorde de randen van het water dat zijn lichaam had geraakt kraken. Het vroor. Hij porde tegen Twilight en rook verbrand vlees onder het ijs. Twilight wakker worden, je moet het water uit! Nog eens porde hij met zijn neus tegen haar schouder. Hij keek weer om zich heen om een droge plek te zoeken en zag dat het vuur zijn tol had geëist. Bomen rond hem waren vergaan tot as en er was geen vierkante meter ongemoeid gelaten.
Snel keek hij terug naar Twilight om te zien of ze al wakker was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   wo maa 23, 2011 8:35 pm

Twilight was ijskoud en eerder verdoofd van de koude als dat ze sliep. Ze voelde haar lichaam niet meer omdat alles zo koud was. Ze hoorde wel alles en hoorde ook het ijs rondom Laisve kraken, maar het porren voelde ze amper, afgezien van het feit dat er iets tegen iets anders opbotste. Met alle warmte die ze nog over had elektrocuteerde ze zichzelf, de rook kwam van haar schubben af en ze kwam uit het water. Ze trilde nog wat na van de krachtige schok die ze had gehad, niet heel haar lichaam was bestand tegen de elektriciteit en ze rilde helemaal van koude en de impact van de schok. Ze had nog steeds last van de rook en kon haar vleugels niet meer opendoen zonder dat de schubben knerpte en kraakte, grote stukken waren zwart verbrand onder het ijs dat erop lag en ze kon ze niet meer bewegen zonder heel veel pijn te lijden, ze moest heel hard hoesten, steeds opnieuw, en uiteindelijk had ze het gevoel dat ze geen longen meer had en haar keel helemaal rauw was vanbinnen. Ze zag zijn blik in haar ogen en probeerde om haar vleugels te openen, maar kromp ineen toen ze het probeerde en stapte toen dus maar voorzichtig naar Laisve. Toen ze nog een paar schokken had gehad kwam er rook uit haar neus en liet ze de vlammen over haar schubben dalen, nog steeds had ze heel veel last van de koude die haar kletsnatte, bevroren schubben haar aandeden, maar de vlammen waren zeer hulpzaam in dat opzicht en ze warmde er was van op.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   zo maa 27, 2011 8:39 pm

Met lichte zucht van verlichting zag hij haar naar haar toe komen. Zijn opluchting verdween snel toen hij haar pijn voelde. Hijzelf voelde zich weer kiplekker en hij wist dat hij haar kon genezen. Het was alleen... Hij had schrik dat hij niet meer uit haar ging geraken, en als het hem lukte hij nog genoeg energie had voor zijn hart te laten kloppen. Hij kon genezen maar dan moest hij versmelten met de gewonde en heelde met zijn energie de wonden vanbinnenuit. Toen met Poison was hij bijna in coma geraakt door de verbinding die bleef bestaan na het genezen. Die verbinding bleef energie doorgeven aan de ander zolang hij niet gesloten werd. En hij wist niet hoe het gesloten kon worden. <BR>Maar alles in hem schreeuwe om haar te helpen, het probleem was dat als hij versmelt erg geen geheimen meer bestonden voor elkaar, bij poison had hij alles gedaan om niet naar haar gedachten te kijken want dat zou zijn dood zijn. Bij Twilight zou het verschrikkelijk moeilijk worden om de verleiding te weerstaan.<BR><EM><FONT color=violet>Twilight, mag ik je genezen? </FONT></EM>Hij gaf alle reden om te weigeren door aan haar en ondertussen warmde hij lucht in zijn longe die hij naar haar blies om haar wat te laten ondooien. Hij zag dat er rook uit haar neus kringelde, ze was zichzelf elecktrise schokken aan het geven zag hij. Hij kwam niet dichterbij want dan zou hij zelf geschokt worden en hij was geen draak van elecktric.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   ma apr 04, 2011 12:02 am

Twilight schudde even met haar kop om de overgebleven sneeuw eraf te kunnen halen. Laisve vroeg aan haar of hij haar mocht genezen, maar gaf ook alle nadelen. Het deel van geen geheimen irriteerde haar. Ze wist dat Laisve op den duur geen ggeheimen meer voor haar zou hebben, maar de dingen die zij had meegemaakt hoorde hij niet te weten. Haar geest versmolt heel even met de zijne en er stormde 76.000 duizend jaar aan herinneringen op hem af. Ze waren met teveel om op die paar seconden te kunnen inderscheiden, maar één herinnering werd even heel duidelijk, omdat Laisve haar op bijna dezelfde manier had laten schrikken. Deze draak was groter dan zij en mannelijk. Ze werd tegen de grond gesmeten terwijl haar poten en schubben verbrand werden zodat ze niet weg kon komen. De grote groene draak kwam dichterbij en scheurde gemeen glimlachend een stuk vlees uit haar hals waarna zijn neus op een liefdevolle manier over haar ruggengraat streek en uiteindelijk haar neus raakte en hij bruut en stuk uit haar verbrande vleugel scheurde en haar oorverdoveend liet gillen van de pijn. Die herinnering werd direct afgekapt door haar, de groene had verdacht veel op de beschrijving van haar oude liefde geleken. "Nee, je mag me niet genezen. Het spijt me Laisve, maar sommige dingen uit mijn leven hoef jij niet te weten. Ik zal altijd geheimem voor je hebben totdat je klaar voor ze bent." Haar stem was gejnepen van de pijn, maar haar blik toonde geen enkel teken van twijfel. Ze trok zich vrijwel direct terug in haar eigen gedachten en zag het hele gevecht met de groene draak terug voor zich, de manier waarop hij en Laisve haar tegen de grond had gedrukt was vrijwel identiek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   ma apr 04, 2011 9:32 pm

Hij zakte even door zijn poten en slaakte ene kreun toen de herinneringen binnenkwamen. Hij had al vaker rondgesnuffeld in duizendjarige draken hun gedachten maar nooit versmolten. Elk moment, elke emotie Zijn hoofd leek uiteen te barsten en gekweld stak hij zijn kop tussen zijn poten.
Hij verstijfde als de gedachte van de groene draak bleven steken. Met zijn tanden op elkaar knikte hij begripvol naar Twilight die zei dat ze het niet wou. Steets opnieuw speelde het beeld zich in zijn hoofd af. Hij begreep wel waarom ze de link legde en keek daarom weg van haar. Ze wist dat hij haar zou verwonden al was het maar om haar van ergere dingen te behoeden, hij zou haar pijn doen als het moest. En in feite kon hij er niet van walge, hij was zo. Dat was waarom hij nooit vrienden had gehad, ze voelde alle dat hij er van hield om te moorde.&nbsp; Hij vond het al knap dat ze het accepteerde
Hij keek even doordringend naar haar met alleswetende ogen en zuchte toen diep voor hij zijn hoofd weer afwende. Kom we moeten hier weg, we zoeken wel een grot op of zo. Hij vertrok en voelde aan haar emotie of ze meeliep
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   ma apr 04, 2011 10:38 pm

Twilight stelde zijn begrip op prijs en vond het jammer dat hij die paar seconden al die gedachten en gevoelens had moeten zien. Heel voorzichtig liep ze met hem mee en hield haar vleugels zo stil mogelijk. Terwijl ze liepen sneerde er een zacht, fluisterend stemmetje door haar hoofd. <Waarom zou je hem vertrouwen?> zei het stemmetje. <Hij zou je nog vermoorden voor de lol, je verwonden, of gewoon laten zitten.> Ze schuude weer met haar hoofd uit verwarring, alles in haar zei dat hij dat nooit zou doen, maar het was zijn aard... Hoe moest ze hem nu vertrouwen. "Laisve, hoe kan ik... hoe moet ik... hoe kan ik erop vertrouwen dat je me niets gaat doen? Ik houdt van je, maar ik wil geen risico nemen. En ik weet bijna zeker dat je me nooit wat zou doen, maar me beschermen. Zeg me of dat waar is." Ze klonk onzeker terwijl ze aan de grond genageld op een antwoord zat te wachten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   za apr 09, 2011 5:23 pm

Hij bleef stokstijf staan toen ze haar vraag stelde. Alles drukte hem op de feiten dat het onmogelijk was voor hun om bij elkaar te zijn. En het was niet alleen omdat de NW het niet zouden toelaten, maar ook omdat hij niet kon voldoen aan haar 'eisen'. Zij wou een draak die voor haar door het vuur ging, een draak die de dodelijk slag over zou nemen. Het probleem was dat hij dat nooit zou doen. Ondanks dat hij zoveel van haar hield zou, nee kon, hij zoiets niet doen. Waarom? Wel daar was een verschrikkelijk antwoord voor: Egoïsme.
Een vreemd gevoel nam bezit van hem en hij keek verwonderd op. Wat was dit? Het deed hem pijn, maar hij was niet gewond. Het was alsof een smerig goedje rond zijn longen zat. Hij wist zoveel van emotie en had alles al meegemaakt door zijn krachten dacht hij. Niet dus, hij kon emotie's aanwijzen maar wist niet hoe ze voelde. Dit was spijt!!! Nog geshockt van het bezef dat hij SPIJT had zuchte hij diep uit waardoor de sneeuw en de wegrottende bladeren alle kanten op stoven. Met pijn in zijn ogen draaide hij zich om en keek Twilight recht in de ogen. Nee... Hij maakte een tussenpauze en ging dan verder. Het spijt me, op die dingen is mijn antwoord nee. Het spijt me maar ik zie nu in dat het niet gaat lukken. Met kracht spreide hij zijn scherpgeklauwe vleugels waardoor de zwartgeblakerde boomstopmjes afbraken. Met een stevige duw van zijn poten zette hij zich af en koos het luchtruim.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Twilight

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   di apr 19, 2011 8:12 pm

Twilight keek ongemerkt en volledig per ongeluk mee in zijn gedachten en schrok enorm van zijn gedachten. "Laisve ik wil niet dat je de dodelijke slag voor mij zou nemen, ik wil gewoon zeker weten dat je echt van me houd, en dat ik geen willekeurige draak ben." Hij vloog op en liet haar alleen achter. "Laisve?! Laisve, kom terug!" Ze wou haar vleugels openen, maar er vielen allemaal verbrandde, zwarte geblakerde of grijs-blauwe schubben af. Het deed ongelofelijk veel pijn! Dus vuurde ze een enorme golf van haar gedachten af, op zoek naar de -ondertussen bekende- gedachten van Laisve. Zonder enige waarschuwing drong ze binnen en vuurde heel het verdriet dat ze had door zijn vertrek op hem af. "Laisve, ik verwacht niet dat je de dodelijke slag voor mij neemt, ik zou het niet kunnen verdragen. Ik verwacht geen onmogelijke dingen. Ik wil gewoon dat je er voor zal zijn als ik het echt nodig heb, ik laat je niet los. Daarvoor houdt ik teveel van je." En ze liet zijn hele bewustzijn los en zuchtte vermoeid terwijl haar ogen half dicht zakte, het had haar enorm veel moeite gekost om zo'n krachtige gedachten-golf af te vuren en dan zichzelf nog zo duidelijk projecteren in zijn gedachten terwijl hij al een heel eind verder was en ze zelf gewond was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laisve

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   wo apr 20, 2011 10:57 pm

Opeens verkrampte hij helemaal. Allemaal gedachten en gevoelens braken op hem in en zoveel kon hij niet aan. Hij storte naar beneden en wist zichzelf vervloeiend te maken zodat hij niet ter pletter viel. De aarde bracht hel verlossing en geschokt hoorde hij de duidelijkste gedachten nog aan in zijn hoofd. Even werd hij verschreurd, Twilight zou zeker in gevaar zijn als hij doorging met dit. Zou hij zo egoïstisch mogen zijn om haar te houden? Hij verliet de aarde, op zijn hoede voor nog meer gedachten. Met een zuchjte liep hij terug naar Twilight die hij verderop voelde. Pijnlijk keek hij naar haar gebroken lichaam. Foert ermee! Hij liep op haar af en ging naast haar liggen. Met zijn neus beroerde hij haar schouder waar hij bovenuit stak. Zijn poot naast haar lichaam versmolt met haar rug en hij weerde gedachten die op hem afkwamen af.
Opeens voeld ehij een mogelijkheid om te genezen door maar 1 lcihaamdeel. Snel pompte hij energie in haar lcihaam en dwong cellen sneller te herstellen. Opgelucht zag hij hoe haar vleugels genazen en haar alertheid toenam. Hij voelde dat het minder energie kosten dan als hij helemaal versmolt. Met een laatste boodschap viel hij in slaap. Ik hou van je maar ik ben een NW en je zult niet zonder gevaar zijn.

[Topic gesloten wegens 'overdatum' XD)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Why you?   Vandaag om 11:21 pm

Terug naar boven Go down

Why you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: